Tiedustelisin mikä on paikan paras lounas, kahvila sekä majoituspaikka?
Työreissulla
20
962
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Pysy poissa!
- Anonyymi
Mestarin Kievarissa ja ABC:lla ja Murkinassa on lounas joka arkipäivä ainakin, myös Mainarissa ja Joutsijärven baarissa on lounasta tietääkseni. Lohelan lomamökit (Jauri) ravintola myös. Majoituspaikkoja on paljon, hotelleja useita keskustassa ja myös Luusuassa ja Suomulla. ParrunPätkässä on kahvila ent. Junnilan kaupan lähellä.
- Anonyymi
https://yle.fi/a/3-5658839
Ravintola Mainari on kulkijan keidas
Ravintola Mainari Raajärven vanhassa kaivoskylässä on varsinainen kulkijan keidas, jonne matti ja maija meikäläisten lisäksi löytävät tiensä monenlaiset kulkijat. Mainari on myös erilaisten perhejuhlien haluttu pitopaikka. - Anonyymi
Kemijärvellä on aika heikkotasoiset ravintolat, joten parempi kun kokkaat itse. Kahvitkin on kitkerää mönjää mutta piristää hyvin.
- Anonyymi
Kemijärvellä on tosi hienot ravintolat ja Lapin ruokakulttuurin hienostunein muoto. Esim. Kievari on saanut kansainvälisen huippupalkinnon. Onko muut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemijärvellä on tosi hienot ravintolat ja Lapin ruokakulttuurin hienostunein muoto. Esim. Kievari on saanut kansainvälisen huippupalkinnon. Onko muut?
Kievari saanut tunnustuksen edellisen omistajan aika. Nykyään haalea varjo entisestään. Ruokalistaa katsoessa ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kievari saanut tunnustuksen edellisen omistajan aika. Nykyään haalea varjo entisestään. Ruokalistaa katsoessa ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
https://www.rotisseurs.fi/historia/historiaa-syventavasti/
Näin Lapin voutikunta aloitti toimintansa. Tässä vaiheessa tärkeimmällä sijalla olivat edustustapahtumat, joissa järjestön jäsenet pitivät käätyjä ja myös menukorteissa huomioitiin järjestön logo. Kapituleissa tavattiin muiden voutikuntien jäseniä. Voudin läheinen ystäväpiiri muodosti voutineuvoston, joka aloitti voutikunnan toiminnan. Kilpiä haettiin ja saatiin 70-luvun lopulla Hotelli Polariin, Pohjanhoviin, Tornion Kaupunginhotelliin, Ravintola Nestoriin Kemissä, Sampoon Rovaniemellä ja Hotelli Suommulle Kemijärvellä."
- Anonyymi
Jos ei ole ihan pakko niin mene ennemmin Sallaan.
- Anonyymi
Rovaniemellä on Henttunen, joka jakaa köyhille ruokaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rovaniemellä on Henttunen, joka jakaa köyhille ruokaa
Kemijärvellä on Homppunen, joka jakaa persettä.
- Anonyymi
Sallassa oli vuosia sitten Allas niminen ravintola.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sallassa oli vuosia sitten Allas niminen ravintola.
Legendaarinen Äteritsiputeritsipuolilautatsi baari oli huippu. Suurempia hampurilaisia ei ole tullut vastaan.
- Anonyymi
ABC, sillä siellä istuu kaupungin parlamentti joka päivä. Eilen tiesivät että biotehtaan rakentaminen alkaa toukokuussa.
- Anonyymi
Joko sitä taas aletaan rakentamaan, kaikkia ne möläyttelevätki ilimoille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko sitä taas aletaan rakentamaan, kaikkia ne möläyttelevätki ilimoille
Avaruusnaaraat alkavat rakentamaan maanalaista avaruusseksiturismikeskusta.
🛸✌️👽🖕😝🖕👽 🛸 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaruusnaaraat alkavat rakentamaan maanalaista avaruusseksiturismikeskusta.
🛸✌️👽🖕😝🖕👽 🛸Kemijärven MENU
Humanoidin leike ja nauravat nakit
Ufokeitto
Avaruuspata
Kosminen hyydyke (jälkiruoka) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemijärven MENU
Humanoidin leike ja nauravat nakit
Ufokeitto
Avaruuspata
Kosminen hyydyke (jälkiruoka)Alkuruoka:
• ”Siveyspiparit ja kuohut” – pieniä suolakeksejä ja kuohuvaa, joka saa posket kuplimaan.
• ”Salaatti häveliäisyyden verhon takaa” – vihreää ja raikasta, mutta joukossa jotain pientä yllätystä (kuten chili-mansikka).
Pääruoka:
• ”Herkkuhuilu pastapedillä” – kermaista tagliatellea ja grillattua kanaa, tarjoiltuna lempeällä kosketuksella.
• ”Lihallinen nautinto” – pihvi, joka on juuri sopivasti medium – ei liian kypsä, ei liian viaton.
• Lisuke: ”Pehmeät pullat” – paahdetut perunat ja voinokareita… kyllähän ne pyöreät aina viehättää.
Jälkiruoka:
• ”Suklaapipari yllätyksellä” – lämmin fondant, jonka sisus sulaa juuri oikealla hetkellä.
• ”Kermainen houkutus” – vaniljajäätelöä ja kinuskia, ylle tippuvaa marjaa koristukseksi.
Juomat:
• ”Lemmenlientä” – mansikkamojito, joka tekee kaikesta vähän rohkeampaa.
• ”Yömyssy” – kaakaota ja kermaa, nautitaan hitaasti ja mielellään yhdessä.
- Anonyymi
Mestarin kievari on ylivoimainen ykkönen niin yöpymisen kui ruuankin puolesta. Saman katon alla.
- Anonyymi
Majakka on legendaarinen ruokare
- Anonyymi
Eräiden neitojen luona saa sellaisen kullinaarisen nautinnon, että huh huh ja voi nenä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291330
- 1181167
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 29681
- 49619