En ole vieläkään viitsinyt avata TURPA KIINNI sähköpostia.

Anonyymi-ap

Jäin miettimään, että pitäisikö minun tehdä vielä sopimuksia vai riittääkö nämä SOPIMUKSET joita olen jo suullisesti tehnyt.
En ole pahemmin kylillä edes LORTTOILLUT enkä ollut muutenkaan kenenkään kanssa tekemisissä.
Osasin istua siellä kahvillakin hiljaa vaikka väkeä oli vaikka kuinka paljon.

Sen verran sanoin, että: Ei tässä lehdessä ollut, kun niistä linnan juhlista ja olet varmaan jo lukenut tämän koska näistä juhlista on yli viikko aikaa.

Kai sitä tuon verran saa puhua, kun miettii tarkkaan ensin että mitähän sitä valehtelis vaikka TOTTA TUOKIN OLI MITÄ LEHDESTÄ SANOIN.

8

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mihinkähän minä olen muuten laittanut sen MAASTOKUVIOISEN KARVALAKKINI.
      Sen jos laittaisin päähän niin minähän olen vähän niin, kuin maastoutunut ja piilossa.
      Silloin olen SALAINEN ja voin LIIKKUA VAPAASTI.
      En minä viitsi kyllä talvella MAASTOUTUA lippalakin alle.

• Anonyymi

Nyt minulla on uusi nimikin keksittynä ja perusteetkin olen miettinyt valmiiksi.
        Minä voitan TÄMÄN KUNNIANLOUKKAUS SODAN ja todistan samalla, että MINÄ VOI LOUKATA KENENKÄÄN KUNNIOITA, KOSKA ERÄÄT VALEHTELIJAT EIVÄT KUNNIOITA MITÄÄN SOPIMUKSIA.

Äkkiäkös sitä vihille pyhkäsee niin saa lisä voimaa ja tekasen vielä YHDEN REIPPAAN POJAN.
        Minä sanon pojalle, että: Oot äitin kiltti poika ja sinä et kyllä muuta kotoa ikinä pois ja et tarvi edes vaimoa, koska sinulla on äiti ja äiti kyllä tietää, että naiset pilaa hyvät pojat. Jos et usko kysyppä isältäs niin hänkin sanoo, että: Kyllä sinun äiti on AINA OIKEASSA!
        Kuolee koko perhe jos ISÄ ALKAA RÄKYTTÄMÄÄN VASTAAN.

Isä on hän joka kodin laittaa, koska en minä äitinä sentään KAIKKEA ehdi.
        Jos minä rahaa saan niin ehkä äiti voi sitten tuon koti asian hoitaa myös ja sanoa isälle ja pojalle, että: Helvetti kyllä teidänki pitää jotain tehdä eikä teettää minulle kaikkea!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt minulla on uusi nimikin keksittynä ja perusteetkin olen miettinyt valmiiksi.
        Minä voitan TÄMÄN KUNNIANLOUKKAUS SODAN ja todistan samalla, että MINÄ VOI LOUKATA KENENKÄÄN KUNNIOITA, KOSKA ERÄÄT VALEHTELIJAT EIVÄT KUNNIOITA MITÄÄN SOPIMUKSIA.

Äkkiäkös sitä vihille pyhkäsee niin saa lisä voimaa ja tekasen vielä YHDEN REIPPAAN POJAN.
        Minä sanon pojalle, että: Oot äitin kiltti poika ja sinä et kyllä muuta kotoa ikinä pois ja et tarvi edes vaimoa, koska sinulla on äiti ja äiti kyllä tietää, että naiset pilaa hyvät pojat. Jos et usko kysyppä isältäs niin hänkin sanoo, että: Kyllä sinun äiti on AINA OIKEASSA!
        Kuolee koko perhe jos ISÄ ALKAA RÄKYTTÄMÄÄN VASTAAN.

Isä on hän joka kodin laittaa, koska en minä äitinä sentään KAIKKEA ehdi.
        Jos minä rahaa saan niin ehkä äiti voi sitten tuon koti asian hoitaa myös ja sanoa isälle ja pojalle, että: Helvetti kyllä teidänki pitää jotain tehdä eikä teettää minulle kaikkea!

Sairaaksi, hulluksi ja mielisairaaksi ovat ONNEKSI JO HAUKKUNEET vaikka EI OLE EDES DIAGNOOSIA!
        Nuohan vaan sairauden omia juttuja joten mitäpä KATEELLISTEN PASKAN JAUHATUKSISTA VÄLITÄN!

Minä sentään löysin PERINNÖN jonka olen saanut ja en ollut edes ajatellut, mutta ehkä nyt on aika hakea tuo pois.
        Olen sentään käynyt linnassa ja ihan itse vielä saanut vaikuttaa asiaan.

Uusi elämä ja EI EXIÄ, mutta LAPSET KYLLÄ SAAVAT KYSYÄ LUVAN ENSIN JOS HEKIN HALUAVAT OLLA NIIN, KUIN HEIDÄN ÄITI.
        Sen jälkeen ollaan KUNNOLLAAN, koska PERINTÖ ON KYLLÄ OIKEESTI HIENO JA ARVOKAS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaaksi, hulluksi ja mielisairaaksi ovat ONNEKSI JO HAUKKUNEET vaikka EI OLE EDES DIAGNOOSIA!
        Nuohan vaan sairauden omia juttuja joten mitäpä KATEELLISTEN PASKAN JAUHATUKSISTA VÄLITÄN!

Minä sentään löysin PERINNÖN jonka olen saanut ja en ollut edes ajatellut, mutta ehkä nyt on aika hakea tuo pois.
        Olen sentään käynyt linnassa ja ihan itse vielä saanut vaikuttaa asiaan.

Uusi elämä ja EI EXIÄ, mutta LAPSET KYLLÄ SAAVAT KYSYÄ LUVAN ENSIN JOS HEKIN HALUAVAT OLLA NIIN, KUIN HEIDÄN ÄITI.
        Sen jälkeen ollaan KUNNOLLAAN, koska PERINTÖ ON KYLLÄ OIKEESTI HIENO JA ARVOKAS.

Kyllä minä oikeesti nukahdin Kemi Jalokivi Galleriassa, kun kävin lapsen kanssa siellä.
        Katseltiin kiviä ja minä kerroin hänelle, että: Kaikki maailman kivet ovat jalokiviä, timantteja, safiireja, rubiineja ja mitä näitä on.
        Hän sanoi, että: Minulla on kyllä maailman paras äiti joka tietää kaikkea ja minä haluan olla myös niin, kuin sinä isona.
        Kivien energiat oli niin vahvat, että minä väsyin ja me oltiin niitä kuninkaan asuja katsomassa.
        Minä sanoin lapselle, että: Äitin on pakko istua tuohon tuolille ja nukahtaa vähän aikaa.
        Sanoin lapselle, että: Kattele sinä ja herätä minut vähän ajan päästä.
        Hän silitti poskesta ja sanoi: Äiti herää niin lähdetään sinne kahville.
        Lähettiin ja tyttö sai pienen mustan opalin.
        Minun piti lukea hänelle, että mitä kivi tarkoittaa. Hän rakastaa varmaan vieläkin näitä meidän kivi ja enkeli juttuja joiden ympärillä meidän tapaamiset pyöri.
        Hänellä pitäisi olla yksi meidän monista ystävyyden ja rakkauden kivistä joita me kerättiin sekä tutkittiin, että mitä kivet meille haluaa kertoa.
        Minä olen ollut lapsesta asti kivien kerääjä.

Me löydettiin oranssia kalsiittia, mutta minä sanoin lapselle: Ei saa kertoa mistä ollaan näitä kerätty, koska ei me haluta pilata luontoa edes näiden kivien vuoksi.
        Samana kesänä oltiin metsässä ja minä sanoin tytölle, että: Tuu katsomaan mitä täällä on.
        Hän kiikku kiven päälle ja minä sanoin hänelle, että: Nuo punaiset ovat RUBIINEJA.
        Hän sanoi minulle, että: Meidän pitää viedä tämä kivi kotia.
        Minä sanoin, että: Jotenkin minä arvasin tuon, mutta tuo kivi on isompi mitä mummon auto joten jätetään se tänne metsään niin voit toistekin kiikkua RUBIINIEN päälle ja vaikka tanssia.
        Minä sanoin hänelle tuolloin myös, että: Ei saa kertoa missä olet rubiineja nähnyt, koska ei me päästä tänne enään jos joku saa tietää että täällä voi istua RUBIINIEN päällä.

Lapsen isä oli sanonut aikoinaan minulle, että: Sinä et mene Jalokivi Galleriaan vaikka kaupungilla käyt.
        Hän asui Kemissä ja minä kävin shoppailemassa, kun hän oli töissä.
        En minä ollut hänen vaimonsa enään vaan minä olin lapsen äiti ja me vietettiin kierreltiin sekä mitä kaikkea Kemissä on.
        En me jaksettu joka kerta lähteä Haaparannalla shoppailemaan vaikka minulle sanottiin, että: Tuo nuuskaa samalla kun sinne asti olet menossa.
        Minä ilmoitin, että: En minä viittiny ajaa nuuskan takia 100kilometriä ja et sinäkään kyllä tois minulle jos minä sanoisin, että: Tuoppa minulle samalla jotain mitä satun päähäni saamaan vaikka Espanjasta, kun menet sinne lomalle.
        Vastaus oli : En varmaan tois, koska sinä keksit jotain minkä takia minä joudun juoksemaan ympäri kaupunkia ja laittamaan viestiä, että: Onko tämä se mitä olit vailla.
        Minä sanoin hänelle, että: Voit ajella itse ja hakea ne nuuskaa niin ei tarvi minua juoksuttaa ja ajeluttaa sen takia.
        Minä lopetin olemasta kiltti, koska lapset kysy kovalla äänellä kaupasta kun käveltiin autolle: Kenelle ostit nuuskaa!
        Istuin itse nuuska huulessa ja sanoin lapsille, että: Itelle ostin!
        Ajoin Tornion ABC:lle ja sanoin, että: Nyt mennään kahville.
        Nuuska mälli pyöri suussa, koska minähän jouduin esittämään että minä olen aloittanut nuuskan käytön.
        Kyllä minä aina ostan purkin tai pari jos satun käymään ja näen jotain hyvän makuista nuuskaa, mutta muutaman pussin saatan käyttää ja purkki jää pyörimään.
        Heitän roskiin koska niistä on päiväys mennyt.
        Minä olen sentään TUPAKKA TEHDAS sukua enkä NUUSKAAJIA.
        Minä en lopeta ikinä tupakointi, mutta toki voin olla ilmankin. Suvun perinteitä kuuluu kunnioittaa.
        Kyllä suku oli SUOMESSA TUPAKKA TEHDASTA pitänyt.
        Kirjassa luki, että he olivat valmistaneet PROPAGANDA TUPAKKAA. STALINI OLI OLLUT OIKEIN MIELISSÄÄN, KUN SUOMESSA OLI VALMISTETTU HIENOA STALIN TUPAKKAA JA HÄN OLI TILANNUT MYÖS HIENOSTO STALIN TUPAKKAA JA NÄIN HE OLIVAT ALKANEET SOPIMAAN JOS LOPETTAISIVAT SODAN!
        OLEN KYLLÄ NIIN KUNNIATTOMASTA SUVUSTA!
        SOTA ON TOISTEN MIELESTÄ MUKAVAMPI MITÄ RAUHA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä oikeesti nukahdin Kemi Jalokivi Galleriassa, kun kävin lapsen kanssa siellä.
        Katseltiin kiviä ja minä kerroin hänelle, että: Kaikki maailman kivet ovat jalokiviä, timantteja, safiireja, rubiineja ja mitä näitä on.
        Hän sanoi, että: Minulla on kyllä maailman paras äiti joka tietää kaikkea ja minä haluan olla myös niin, kuin sinä isona.
        Kivien energiat oli niin vahvat, että minä väsyin ja me oltiin niitä kuninkaan asuja katsomassa.
        Minä sanoin lapselle, että: Äitin on pakko istua tuohon tuolille ja nukahtaa vähän aikaa.
        Sanoin lapselle, että: Kattele sinä ja herätä minut vähän ajan päästä.
        Hän silitti poskesta ja sanoi: Äiti herää niin lähdetään sinne kahville.
        Lähettiin ja tyttö sai pienen mustan opalin.
        Minun piti lukea hänelle, että mitä kivi tarkoittaa. Hän rakastaa varmaan vieläkin näitä meidän kivi ja enkeli juttuja joiden ympärillä meidän tapaamiset pyöri.
        Hänellä pitäisi olla yksi meidän monista ystävyyden ja rakkauden kivistä joita me kerättiin sekä tutkittiin, että mitä kivet meille haluaa kertoa.
        Minä olen ollut lapsesta asti kivien kerääjä.

Me löydettiin oranssia kalsiittia, mutta minä sanoin lapselle: Ei saa kertoa mistä ollaan näitä kerätty, koska ei me haluta pilata luontoa edes näiden kivien vuoksi.
        Samana kesänä oltiin metsässä ja minä sanoin tytölle, että: Tuu katsomaan mitä täällä on.
        Hän kiikku kiven päälle ja minä sanoin hänelle, että: Nuo punaiset ovat RUBIINEJA.
        Hän sanoi minulle, että: Meidän pitää viedä tämä kivi kotia.
        Minä sanoin, että: Jotenkin minä arvasin tuon, mutta tuo kivi on isompi mitä mummon auto joten jätetään se tänne metsään niin voit toistekin kiikkua RUBIINIEN päälle ja vaikka tanssia.
        Minä sanoin hänelle tuolloin myös, että: Ei saa kertoa missä olet rubiineja nähnyt, koska ei me päästä tänne enään jos joku saa tietää että täällä voi istua RUBIINIEN päällä.

Lapsen isä oli sanonut aikoinaan minulle, että: Sinä et mene Jalokivi Galleriaan vaikka kaupungilla käyt.
        Hän asui Kemissä ja minä kävin shoppailemassa, kun hän oli töissä.
        En minä ollut hänen vaimonsa enään vaan minä olin lapsen äiti ja me vietettiin kierreltiin sekä mitä kaikkea Kemissä on.
        En me jaksettu joka kerta lähteä Haaparannalla shoppailemaan vaikka minulle sanottiin, että: Tuo nuuskaa samalla kun sinne asti olet menossa.
        Minä ilmoitin, että: En minä viittiny ajaa nuuskan takia 100kilometriä ja et sinäkään kyllä tois minulle jos minä sanoisin, että: Tuoppa minulle samalla jotain mitä satun päähäni saamaan vaikka Espanjasta, kun menet sinne lomalle.
        Vastaus oli : En varmaan tois, koska sinä keksit jotain minkä takia minä joudun juoksemaan ympäri kaupunkia ja laittamaan viestiä, että: Onko tämä se mitä olit vailla.
        Minä sanoin hänelle, että: Voit ajella itse ja hakea ne nuuskaa niin ei tarvi minua juoksuttaa ja ajeluttaa sen takia.
        Minä lopetin olemasta kiltti, koska lapset kysy kovalla äänellä kaupasta kun käveltiin autolle: Kenelle ostit nuuskaa!
        Istuin itse nuuska huulessa ja sanoin lapsille, että: Itelle ostin!
        Ajoin Tornion ABC:lle ja sanoin, että: Nyt mennään kahville.
        Nuuska mälli pyöri suussa, koska minähän jouduin esittämään että minä olen aloittanut nuuskan käytön.
        Kyllä minä aina ostan purkin tai pari jos satun käymään ja näen jotain hyvän makuista nuuskaa, mutta muutaman pussin saatan käyttää ja purkki jää pyörimään.
        Heitän roskiin koska niistä on päiväys mennyt.
        Minä olen sentään TUPAKKA TEHDAS sukua enkä NUUSKAAJIA.
        Minä en lopeta ikinä tupakointi, mutta toki voin olla ilmankin. Suvun perinteitä kuuluu kunnioittaa.
        Kyllä suku oli SUOMESSA TUPAKKA TEHDASTA pitänyt.
        Kirjassa luki, että he olivat valmistaneet PROPAGANDA TUPAKKAA. STALINI OLI OLLUT OIKEIN MIELISSÄÄN, KUN SUOMESSA OLI VALMISTETTU HIENOA STALIN TUPAKKAA JA HÄN OLI TILANNUT MYÖS HIENOSTO STALIN TUPAKKAA JA NÄIN HE OLIVAT ALKANEET SOPIMAAN JOS LOPETTAISIVAT SODAN!
        OLEN KYLLÄ NIIN KUNNIATTOMASTA SUVUSTA!
        SOTA ON TOISTEN MIELESTÄ MUKAVAMPI MITÄ RAUHA!

Ei Presidentti Stubb ole ollut edes Suomessa silloin. Minusta Sauli Niinistö oli silloin Presidentti, kun minä olen kunniaa loukannut ja ilmoittanut, että minulla on nyt TYÖTTÖMÄNÄ JOUTILASTA aikaa mennä vankilaan kunnianloukkas sakkoa suorittamaan niin saadaan edes YKSI ASIA HOIDETTUA KUNNIALLA KUNNOLLA!
        Kyllä kai Presidentti Niinistö olisi voinut tuohon asiaan puuttua ja sanoa: PERKELEEN PENIKAT ON KYLLÄ NYT ALKAANEET JO ITSE ITSEÄÄN KURITTAAMAAN TURHAN PÄIVÄSTEN ASIOIDEN KANSSA JA SAMAAN AIKAAN LAPSET ANELEE ARMAHDUSTA, MUTTA EHKÄ SE ON JÄRKEVÄMPÄÄ SUOSTUA PENIKOIDEN TAHTOON KERTA KURITUSTA VAATII. LAPSET KYLLÄ OSAA HOMMANSA HOITAA JA EN PYSTY EDES PUUTTUMAAN KOSKA OLEN SUOMALAISTEN ÄITIEN LASTEN ELI PENIKOIDEN ISÄ.
        Minusta Sauli Niinistö on tuollainen isä, että PENIKAT SAA VAIKKA SELEKÄÄNKI JOS HE VAIN YMMÄRTÄÄ PYYTÄÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Presidentti Stubb ole ollut edes Suomessa silloin. Minusta Sauli Niinistö oli silloin Presidentti, kun minä olen kunniaa loukannut ja ilmoittanut, että minulla on nyt TYÖTTÖMÄNÄ JOUTILASTA aikaa mennä vankilaan kunnianloukkas sakkoa suorittamaan niin saadaan edes YKSI ASIA HOIDETTUA KUNNIALLA KUNNOLLA!
        Kyllä kai Presidentti Niinistö olisi voinut tuohon asiaan puuttua ja sanoa: PERKELEEN PENIKAT ON KYLLÄ NYT ALKAANEET JO ITSE ITSEÄÄN KURITTAAMAAN TURHAN PÄIVÄSTEN ASIOIDEN KANSSA JA SAMAAN AIKAAN LAPSET ANELEE ARMAHDUSTA, MUTTA EHKÄ SE ON JÄRKEVÄMPÄÄ SUOSTUA PENIKOIDEN TAHTOON KERTA KURITUSTA VAATII. LAPSET KYLLÄ OSAA HOMMANSA HOITAA JA EN PYSTY EDES PUUTTUMAAN KOSKA OLEN SUOMALAISTEN ÄITIEN LASTEN ELI PENIKOIDEN ISÄ.
        Minusta Sauli Niinistö on tuollainen isä, että PENIKAT SAA VAIKKA SELEKÄÄNKI JOS HE VAIN YMMÄRTÄÄ PYYTÄÄ.

Minä otan sen poliisin kaveriksi joka oli meillä sisällä, kun minä hain tavaroita ennen vankilaan lähtöä.
        Minä muistin, että hän mainitsi minulle: Olet tietenkin sanonut jotain hauskaa.
        Minä olen sanonut hänelle myös, mutta hän ei välttämättä voinut olla yhtä hauska siinä tilanteessa.
        Minä keksin meille oikein HAUSKAN JUTUN.
        Jos menen YKSIN niin lähtee KAIKILTA MIEHILTÄ MUNAT.
        Mennään hänen kanssa YHDESSÄ NIIN EI LÄHDE, KUN OSALTA VAIN!

Ei minun tarvi kysyä, koska me hoidetaan KANSALAISVELVOLLISUUS ja ei hän ole minun mies vaan tässä hommassa me ollaan vähän niin, kuin työkavereita.

Valtio kyllä maksaa korvauksia, koska me kyllä tiedetään keitä ne oikeat syylliset ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä otan sen poliisin kaveriksi joka oli meillä sisällä, kun minä hain tavaroita ennen vankilaan lähtöä.
        Minä muistin, että hän mainitsi minulle: Olet tietenkin sanonut jotain hauskaa.
        Minä olen sanonut hänelle myös, mutta hän ei välttämättä voinut olla yhtä hauska siinä tilanteessa.
        Minä keksin meille oikein HAUSKAN JUTUN.
        Jos menen YKSIN niin lähtee KAIKILTA MIEHILTÄ MUNAT.
        Mennään hänen kanssa YHDESSÄ NIIN EI LÄHDE, KUN OSALTA VAIN!

Ei minun tarvi kysyä, koska me hoidetaan KANSALAISVELVOLLISUUS ja ei hän ole minun mies vaan tässä hommassa me ollaan vähän niin, kuin työkavereita.

Valtio kyllä maksaa korvauksia, koska me kyllä tiedetään keitä ne oikeat syylliset ovat.

Ei minun tarvi edes kysyä, että: Lähdetkö KAVERIKSI hoitamaan minun kanssa yhden homman?
        Ei minun tarvi edes kertoa, koska minä epäilen, että hän kyllä saattaa tietää mihin hommaan pyydän häntä kaveriksi.

Laitan vain HOVIOIKEUTEEN, että : Minä pitkään HARKITSIN, ETTÄ OTANKO MIEHEN KAVERIKSI JA KENET MINÄ OTAN.
        Minä otan tämän xxxxxx, koska minä en kyllä EXIÄ näin ARVOKKAASEEN TEHTÄVÄÄN HUOLI!
        Minun VANHEMMAT JOUTAA PAINUA VANKILAAN, KOSKA HE EIVÄT OLE EDES KASVATTAA MINUSTA JUOPPOA JA EIVÄT KOSKAAN EDES SANONEET, että pitää REKKAAN MENNÄ NAIMAAN!
        He sanovat, että: Voisit tuoda sulhasen kotia näytille niin mekin tiedetään kenen kanssa sinä oikein luuhaat yö kaudet kylillä.
        Ei minun vanhemmat ole koskaan valittaneet vaikka minä toin Norjasta työkavereita viikonlopuksi ja sanoi: Kyllä meille mahtuu yöksi ja ei vanhemmat sano mitään vaan he ovat tyytyväisiä, kun kuulevat uusia juttuja.
        Isä tunsi minun Norjan aikaiset työkaverit paremmin mitä minä.
        Kerran isä kyseli jostain, että kuka hän on.
        Minä kuuntelin ja sanoin, että: Sehän oli minun työkaveri Norjasta ja oli meilläkin monena viikonloppuna.
        Sain kuulla, että: Voi vittu minä en enään pysy laskuissa näiden sinun kavereiden kanssa.
        Minä sanoin, että: Ei minulla ole enään kavereita joten EI SINUN TARVI LASKEA.

Minä vaan toisten kaveria ja sanon, että minä otin miehen kaveriksi niin hän hoitaa ITSENSÄ JA KAVEREIDENSA PUOLESTA HOMMAN JA MINÄ HOIDAN ITSENI PUOLESTA.
        Minä joudun muuten maksamaan jos EN OLE ITSEKÄS JA AJATTELE KERRANKIN VAIN ITSEÄNI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun tarvi edes kysyä, että: Lähdetkö KAVERIKSI hoitamaan minun kanssa yhden homman?
        Ei minun tarvi edes kertoa, koska minä epäilen, että hän kyllä saattaa tietää mihin hommaan pyydän häntä kaveriksi.

Laitan vain HOVIOIKEUTEEN, että : Minä pitkään HARKITSIN, ETTÄ OTANKO MIEHEN KAVERIKSI JA KENET MINÄ OTAN.
        Minä otan tämän xxxxxx, koska minä en kyllä EXIÄ näin ARVOKKAASEEN TEHTÄVÄÄN HUOLI!
        Minun VANHEMMAT JOUTAA PAINUA VANKILAAN, KOSKA HE EIVÄT OLE EDES KASVATTAA MINUSTA JUOPPOA JA EIVÄT KOSKAAN EDES SANONEET, että pitää REKKAAN MENNÄ NAIMAAN!
        He sanovat, että: Voisit tuoda sulhasen kotia näytille niin mekin tiedetään kenen kanssa sinä oikein luuhaat yö kaudet kylillä.
        Ei minun vanhemmat ole koskaan valittaneet vaikka minä toin Norjasta työkavereita viikonlopuksi ja sanoi: Kyllä meille mahtuu yöksi ja ei vanhemmat sano mitään vaan he ovat tyytyväisiä, kun kuulevat uusia juttuja.
        Isä tunsi minun Norjan aikaiset työkaverit paremmin mitä minä.
        Kerran isä kyseli jostain, että kuka hän on.
        Minä kuuntelin ja sanoin, että: Sehän oli minun työkaveri Norjasta ja oli meilläkin monena viikonloppuna.
        Sain kuulla, että: Voi vittu minä en enään pysy laskuissa näiden sinun kavereiden kanssa.
        Minä sanoin, että: Ei minulla ole enään kavereita joten EI SINUN TARVI LASKEA.

Minä vaan toisten kaveria ja sanon, että minä otin miehen kaveriksi niin hän hoitaa ITSENSÄ JA KAVEREIDENSA PUOLESTA HOMMAN JA MINÄ HOIDAN ITSENI PUOLESTA.
        Minä joudun muuten maksamaan jos EN OLE ITSEKÄS JA AJATTELE KERRANKIN VAIN ITSEÄNI.

Hän voi hakea käsiinsä tämän homman jälkeen hänet joka soitti ja sanoi minulle, että: IHAN MITÄ VAAN, MUTTA ET TEE TUOTA!
        Minä olin sentään TEHNYT SUUREN TYÖN JOLLA OLISIN SAANUT MINUN FACEBOOK RIIDAT POIS POLIISIEN JA KÄRÄJIEN PÖYTIÄ TUKKIMASTA, NIIN ERÄÄLLE POLIISILLE EI SOPINUT VAAN PITI VIELÄ JATKAA TÄTÄ TURHAN PASKAN VÄÄNTÄMISTÄ!
        Hän on varmaan MILJONÄÄRI, mutta minä haluan hoitaa tämän asian KUNNIALLA POIS.
        Niin kaveri voi HOITAA MIESTEN VÄLISET ASIAT JA SANOA HÄNELLE JOKA KIELSI MINUA.
        Minä voin kyllä tulla vuorostani kaveriksi, kun hän löytyy joka kielsi ja halusi ihan kaikkea muuta, mutta EI SITÄ MITÄ MINÄ!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      104
      1784
    2. 207
      1560
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1040
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1010
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      61
      917
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      51
      824
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      785
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      61
      782
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      772
    10. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      765
    Aihe