Sekäpiitä karmivaa narttuilua🙀😸
Miksi naiset eivät suutu pettäville miehilleen vaan käyvät miehen rakastajattaren kimppuun. En ymmärrä.
Itse saatan sanoa mielipiteitä, suoriakin kyllä. Luovutan kuitenkin jos huomaan tosirakkautta kahden ihmisen välillä, vaikka kyse olisi kumppanista. Yksi adia on tärkeä kuitenkin, naisen olisi todella parempi pitää miehestä hyvä huoli, koska jos hän kohtelisi kaltoin rakastamaani miestä, suuttuisin todella. Silloin syntyisi kissatappelu 😹
Kissatappelu, oletteko nähneet?
27
284
Vastaukset
- Anonyymi
Mjaa, minä olen käyny molempien kimppuun aikoinaan. Nykyään en evääni väräyttäisi, toivottaisin hyvää loppuelämää valitsemansa tortun kanssa.
Jasu- Anonyymi
Siis en jaksasi ottaa kierroksia enää moisesta, enkä kyllä halua pitääkkään miestä/naista joka hinkuu muitten matkaan, menköön. Toivottavasti ei koskaan palaa ovelleni inisemään tehneensä virheenn, sitten saatan jo suuttuakin. Pitää miettiä ensin, ei myöhemmin.
Jasu
- Anonyymi
miestä kohtaan on ainakin ollut positiivia tunteita, naiseen ei mitään jolloin helpompi vihata
Kuullut olen, mutta en nähnyt.
Eiköhän sellaisella "kissatappelijalla" ole vielä hieman identiteetti hakusessa.Mikäli kumppani juoksisi vieraissa, se ei enää rakastaisi minua. En sido ketään väkisin, enkä riitele. Saa mennä, jos on haluja.
Toivotan hyvää matkaa ja varoitan, ettei ulko-ovi paiskaa kantapäille mennessään!
Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata erota ensin entisestä suhteesta ja vasta sen jälkeen etsiä uutta kumppania. En hyväksy pettämistä.- Anonyymi
Saako miehillä olla ystävänaisia, platonisia suhteita (missä voi olla hyvinkin eroottinen lataus)?
Vilma Anonyymi kirjoitti:
Saako miehillä olla ystävänaisia, platonisia suhteita (missä voi olla hyvinkin eroottinen lataus)?
VilmaKaikilla saa toki olla ystäviä. Kun varattu mies, tai nainen päättävät ylittää rajoa ja aloittaa intiimin kanssakäymisen toisen kanssa, sitä ei tarvitse kenenkään hyväksyä.
Miten muuten tuo ystävien välinen eroottinen lataus ilmenee? Salaisia suukkoja, koskettelua, hellimistä, seksiä, suunnittelua, eroottista viestittelyä, henkistä pettämistä, vai jääkö se vaan normaalin keskustelun tasolle?- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Kaikilla saa toki olla ystäviä. Kun varattu mies, tai nainen päättävät ylittää rajoa ja aloittaa intiimin kanssakäymisen toisen kanssa, sitä ei tarvitse kenenkään hyväksyä.
Miten muuten tuo ystävien välinen eroottinen lataus ilmenee? Salaisia suukkoja, koskettelua, hellimistä, seksiä, suunnittelua, eroottista viestittelyä, henkistä pettämistä, vai jääkö se vaan normaalin keskustelun tasolle?Minusta ei varatulla miehellä kuulu olla naisia kavereina eli kyllä mies sanoo hän on varattu rakkaalleen voi olla etten tajua nyt olen juovukssissa mutta miehen ystävä ja kaveri on oma nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ei varatulla miehellä kuulu olla naisia kavereina eli kyllä mies sanoo hän on varattu rakkaalleen voi olla etten tajua nyt olen juovukssissa mutta miehen ystävä ja kaveri on oma nainen
Mä en myöskään ymmärrä näitä kaverikuvioita.
ap
- Anonyymi
En ole koskaan ymmärtänyt sanaa "kissatappelu". Ikäänkuin kissoissa ei olisi uroksia lainkaan.
- Anonyymi
Ai niin ja mitä itse aiheeseen tulee, niin en näe mitään syytä "käydä" naisen kimppuun. En tosin kyllä käynyt kumppaninikaan kimppuun, sen yhden siis, joka on mua pettänyt. Kyllä siinä kiivastunut sananvaihto käytiin, mutta ei sen enempää. Jälkeenpäin, muutama kuukausi myöhemmin käytiinnpudempi keskustelu, kun hän hinkuikin takaisin luokseni. En huolinut. Mä poistun ihan suoriltaan paikalta, sillä en ala kilpailla.
- Anonyymi
Ex-Lukka kirjoitti:
😁 minä ymmärrän miehenä varsin hyvin mistä nimi lähtee, kuten moni muukin mies
Minä en, sillä minusta ukos sähusevät ihan samalla tavalla.
- Anonyymi
Siinä vaiheessa kun kaksi narttua tappelee, ei miehillä tai uroksilla ole muuta tehtävää kuin viilailla kynsiään.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en, sillä minusta ukos sähusevät ihan samalla tavalla.
aha 🙂, tavassa toimia on kyllä aika suuria eroja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun kaksi narttua tappelee, ei miehillä tai uroksilla ole muuta tehtävää kuin viilailla kynsiään.
Jaa. Eläinten kohdalla menee niin, että urokset nyt rähisevät koko ajan keskenään. Niiden voi yleensä antaa vähän rähistäkin ja yleensä ne rauhoittuvat siitä sitten. Nartut taas yleensä ottavat sitten tosissaan yhteen, jos kerran alkavat. Siinä tulee helposti ruumiita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. Eläinten kohdalla menee niin, että urokset nyt rähisevät koko ajan keskenään. Niiden voi yleensä antaa vähän rähistäkin ja yleensä ne rauhoittuvat siitä sitten. Nartut taas yleensä ottavat sitten tosissaan yhteen, jos kerran alkavat. Siinä tulee helposti ruumiita.
No tätäpä juuri. Sinäpä sen sanoit.
- Anonyymi
Onhan se vähän hassu terminologia. Minäkään en sähise, vaikka nainen kai olen genitaalieni perusteella. Minä tinttaan olan takaa, se on kuin nyrkkiottelussa tai painiote, ei mitään sihinää ja sähinää, tukasta repimistä tai kynsintää, läpsimistä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se vähän hassu terminologia. Minäkään en sähise, vaikka nainen kai olen genitaalieni perusteella. Minä tinttaan olan takaa, se on kuin nyrkkiottelussa tai painiote, ei mitään sihinää ja sähinää, tukasta repimistä tai kynsintää, läpsimistä.
JasuToki syy voi olla, että oon pienestä pitäen ollu poikien kanssa ja oppinut jo silloin miehekkäämmät otteet jo lähtöön.
Jasu
- Anonyymi
En koskaan halua nähdä kissa tappelua kyllä minä siihen puuttuisin ja olisin rakkaani puolella
- Anonyymi
Ei minun naistani satuteta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun naistani satuteta
Oih, tästä minä tykkään 😻
ap - Anonyymi
Ja kumpikos se sitten on tuossa tilanteessa, kun vaimokkeesi käy rakastajattaresi kimppuun?
- Anonyymi
Kissat pitää hirveää metakkaa, kun ne tappelee.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kumpikos se sitten on tuossa tilanteessa, kun vaimokkeesi käy rakastajattaresi kimppuun?
Ei minulla ole mitään rakastajattaria tai täytyisi kysyä naiseltani lupa mut jos ei saa lupaa ja naiset yrittää satuttaa naistani tai miehet niin on otettava kirves tai moottorisaha käteen ja kamaluuksia naistani ei satuteta kaiken muun voin antaa anteeksi mutta en jos naistani satutetaan toivottavasti ei koskaan tarvitse tarttua niihin
- Anonyymi
Olisi tullut kissa vastaan norsu jos olisin käynyt exän hoidon kimppuun. Joskus pitää tajuta väistää, vaikka olisi asunnon haltija.
En tappele miehestä. En ole koskaan tapellut enkä tule taopelemaan. Jollen ole miehelle ykkösvalinta vaan hän näkee onnensa olevan jonkun toisen luona, niin mies saa mennä menojaan. Ei ketään väkisin voi itsellään pitää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2258934Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.426782Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1694759- 1263051
- 1021848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2661824Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81558Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191297Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll751291- 821254