Kissatappelu, oletteko nähneet?

Anonyymi-ap

Sekäpiitä karmivaa narttuilua🙀😸
Miksi naiset eivät suutu pettäville miehilleen vaan käyvät miehen rakastajattaren kimppuun. En ymmärrä.

Itse saatan sanoa mielipiteitä, suoriakin kyllä. Luovutan kuitenkin jos huomaan tosirakkautta kahden ihmisen välillä, vaikka kyse olisi kumppanista. Yksi adia on tärkeä kuitenkin, naisen olisi todella parempi pitää miehestä hyvä huoli, koska jos hän kohtelisi kaltoin rakastamaani miestä, suuttuisin todella. Silloin syntyisi kissatappelu 😹

27

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjaa, minä olen käyny molempien kimppuun aikoinaan. Nykyään en evääni väräyttäisi, toivottaisin hyvää loppuelämää valitsemansa tortun kanssa.

Jasu

• Anonyymi

Siis en jaksasi ottaa kierroksia enää moisesta, enkä kyllä halua pitääkkään miestä/naista joka hinkuu muitten matkaan, menköön. Toivottavasti ei koskaan palaa ovelleni inisemään tehneensä virheenn, sitten saatan jo suuttuakin. Pitää miettiä ensin, ei myöhemmin.

Jasu

• Anonyymi

miestä kohtaan on ainakin ollut positiivia tunteita, naiseen ei mitään jolloin helpompi vihata

• Kuullut olen, mutta en nähnyt.

Eiköhän sellaisella "kissatappelijalla" ole vielä hieman identiteetti hakusessa.

• Mikäli kumppani juoksisi vieraissa, se ei enää rakastaisi minua. En sido ketään väkisin, enkä riitele. Saa mennä, jos on haluja.
      Toivotan hyvää matkaa ja varoitan, ettei ulko-ovi paiskaa kantapäille mennessään!

Kyllä aikuisen ihmisen pitää osata erota ensin entisestä suhteesta ja vasta sen jälkeen etsiä uutta kumppania. En hyväksy pettämistä.

• Anonyymi

Saako miehillä olla ystävänaisia, platonisia suhteita (missä voi olla hyvinkin eroottinen lataus)?
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Saako miehillä olla ystävänaisia, platonisia suhteita (missä voi olla hyvinkin eroottinen lataus)?
        Vilma

Kaikilla saa toki olla ystäviä. Kun varattu mies, tai nainen päättävät ylittää rajoa ja aloittaa intiimin kanssakäymisen toisen kanssa, sitä ei tarvitse kenenkään hyväksyä.

Miten muuten tuo ystävien välinen eroottinen lataus ilmenee? Salaisia suukkoja, koskettelua, hellimistä, seksiä, suunnittelua, eroottista viestittelyä, henkistä pettämistä, vai jääkö se vaan normaalin keskustelun tasolle?

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Kaikilla saa toki olla ystäviä. Kun varattu mies, tai nainen päättävät ylittää rajoa ja aloittaa intiimin kanssakäymisen toisen kanssa, sitä ei tarvitse kenenkään hyväksyä.

Miten muuten tuo ystävien välinen eroottinen lataus ilmenee? Salaisia suukkoja, koskettelua, hellimistä, seksiä, suunnittelua, eroottista viestittelyä, henkistä pettämistä, vai jääkö se vaan normaalin keskustelun tasolle?

Minusta ei varatulla miehellä kuulu olla naisia kavereina eli kyllä mies sanoo hän on varattu rakkaalleen voi olla etten tajua nyt olen juovukssissa mutta miehen ystävä ja kaveri on oma nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta ei varatulla miehellä kuulu olla naisia kavereina eli kyllä mies sanoo hän on varattu rakkaalleen voi olla etten tajua nyt olen juovukssissa mutta miehen ystävä ja kaveri on oma nainen

Mä en myöskään ymmärrä näitä kaverikuvioita.

ap

• Anonyymi

En ole koskaan ymmärtänyt sanaa "kissatappelu". Ikäänkuin kissoissa ei olisi uroksia lainkaan.

• 😁 minä ymmärrän miehenä varsin hyvin mistä nimi lähtee, kuten moni muukin mies

• Anonyymi

Ai niin ja mitä itse aiheeseen tulee, niin en näe mitään syytä "käydä" naisen kimppuun. En tosin kyllä käynyt kumppaninikaan kimppuun, sen yhden siis, joka on mua pettänyt. Kyllä siinä kiivastunut sananvaihto käytiin, mutta ei sen enempää. Jälkeenpäin, muutama kuukausi myöhemmin käytiinnpudempi keskustelu, kun hän hinkuikin takaisin luokseni. En huolinut. Mä poistun ihan suoriltaan paikalta, sillä en ala kilpailla.

• Anonyymi
        Ex-Lukka kirjoitti:

😁 minä ymmärrän miehenä varsin hyvin mistä nimi lähtee, kuten moni muukin mies

Minä en, sillä minusta ukos sähusevät ihan samalla tavalla.

• Anonyymi

Siinä vaiheessa kun kaksi narttua tappelee, ei miehillä tai uroksilla ole muuta tehtävää kuin viilailla kynsiään.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en, sillä minusta ukos sähusevät ihan samalla tavalla.

aha 🙂, tavassa toimia on kyllä aika suuria eroja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun kaksi narttua tappelee, ei miehillä tai uroksilla ole muuta tehtävää kuin viilailla kynsiään.

Jaa. Eläinten kohdalla menee niin, että urokset nyt rähisevät koko ajan keskenään. Niiden voi yleensä antaa vähän rähistäkin ja yleensä ne rauhoittuvat siitä sitten. Nartut taas yleensä ottavat sitten tosissaan yhteen, jos kerran alkavat. Siinä tulee helposti ruumiita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa. Eläinten kohdalla menee niin, että urokset nyt rähisevät koko ajan keskenään. Niiden voi yleensä antaa vähän rähistäkin ja yleensä ne rauhoittuvat siitä sitten. Nartut taas yleensä ottavat sitten tosissaan yhteen, jos kerran alkavat. Siinä tulee helposti ruumiita.

No tätäpä juuri. Sinäpä sen sanoit.

• Anonyymi

Onhan se vähän hassu terminologia. Minäkään en sähise, vaikka nainen kai olen genitaalieni perusteella. Minä tinttaan olan takaa, se on kuin nyrkkiottelussa tai painiote, ei mitään sihinää ja sähinää, tukasta repimistä tai kynsintää, läpsimistä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se vähän hassu terminologia. Minäkään en sähise, vaikka nainen kai olen genitaalieni perusteella. Minä tinttaan olan takaa, se on kuin nyrkkiottelussa tai painiote, ei mitään sihinää ja sähinää, tukasta repimistä tai kynsintää, läpsimistä.

Jasu

Toki syy voi olla, että oon pienestä pitäen ollu poikien kanssa ja oppinut jo silloin miehekkäämmät otteet jo lähtöön.

Jasu

• Anonyymi

En koskaan halua nähdä kissa tappelua kyllä minä siihen puuttuisin ja olisin rakkaani puolella

• Anonyymi

Ei minun naistani satuteta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun naistani satuteta

Oih, tästä minä tykkään 😻

ap

• Anonyymi

Ja kumpikos se sitten on tuossa tilanteessa, kun vaimokkeesi käy rakastajattaresi kimppuun?

• Anonyymi

Kissat pitää hirveää metakkaa, kun ne tappelee.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kumpikos se sitten on tuossa tilanteessa, kun vaimokkeesi käy rakastajattaresi kimppuun?

Ei minulla ole mitään rakastajattaria tai täytyisi kysyä naiseltani lupa mut jos ei saa lupaa ja naiset yrittää satuttaa naistani tai miehet niin on otettava kirves tai moottorisaha käteen ja kamaluuksia naistani ei satuteta kaiken muun voin antaa anteeksi mutta en jos naistani satutetaan toivottavasti ei koskaan tarvitse tarttua niihin

• Anonyymi

Olisi tullut kissa vastaan norsu jos olisin käynyt exän hoidon kimppuun. Joskus pitää tajuta väistää, vaikka olisi asunnon haltija.

• En tappele miehestä. En ole koskaan tapellut enkä tule taopelemaan. Jollen ole miehelle ykkösvalinta vaan hän näkee onnensa olevan jonkun toisen luona, niin mies saa mennä menojaan. Ei ketään väkisin voi itsellään pitää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      225
      8934
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      42
      6782
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      169
      4759
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      126
      3051
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      102
      1848
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      266
      1824
    7. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      8
      1558
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      19
      1297
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      75
      1291
    10. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      82
      1254
    Aihe