Soittelin joskus pilasoittoja satunnaisiin numeroihin. Yksi vastaaja sanoi, että arvaapa Kuka täällä on. Sanoin, että Pekka ja hän sanoi, että ei oo Pekkakaan.
Tuli tuossa yhtenä päivänä hauska lapsuusmuisto mieleen
14
222
Vastaukset
- Anonyymi
Marin on niin onnellinen kun sai juhlia/tuhlata maamme omaisuutta, myös kavereilleen, oliko se oikein?
- Anonyymi
Miten se tähän liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tähän liittyy?
Kaikki liittyy kaikkeen lopulta?
- Anonyymi
Joku on kade. Tuli mölisemään.
- Anonyymi
Ei pilasoittelun takia kannata.
- Anonyymi
Oletteko te soitelleet pilasoittoja?
- Anonyymi
10:43
En ole. Minusta se on älytöntä. Aikuiset?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10:43
En ole. Minusta se on älytöntä. Aikuiset?
VilmaEn aikuisena ole soitellut, lapsena olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En aikuisena ole soitellut, lapsena olen.
Itse muistan kanssa kavereiden soittaneen Hirvikalliolle, et onko hirvi kalliolla? Ja jos oli niin ampukaa se sieltä alas sitten? Ja sit naurut perään.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse muistan kanssa kavereiden soittaneen Hirvikalliolle, et onko hirvi kalliolla? Ja jos oli niin ampukaa se sieltä alas sitten? Ja sit naurut perään.😁
Minä soittelin varmaan 1990-luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁😂
Muksuna tuli soiteltua puhelinkopista pilareita. Siinä oli oma jännityksensä, saiko puhelimen toimimaan hakaneulalla vai menettikö markan..
Oli eri kikkoja, joilla sai soitettua ilmaiseksi.
Itse olin kasarin lopulla vielä kotona asuessani puhelinvainonnan kohteena. Isosisko kavereineen oli soitellut 118 ja antaneet meidän puhelinnumeron jollekin randomille tyypille.
Päivisin tuli aika törkeitä seksuaalissävytteisiä puheluita.
Toistamiseen olin ysärillä itekseni asuessani häirinnän kohteena. Joka sunnuntaiaamu joku hyyppä soitteli ja höpisi ihan outoja. Sitä jatkui aika pitkään ja kiellot ei auttanut.
Lopulta aloin leikilläni komppaamaan ja vastailemaan höpisijän tarinoihin ihan kybällä, niin pian häneltä meni maku ja sunnuntaiaamun aikaiset herätykseni jäivät historiaan.
Nykyään jää kiinni pilareista.- Anonyymi
Joo kun on matkapuhelimet keksitty.
- Anonyymi
Soitimme myös kasarilla pilapuheluja tyyliin:
Puhelinluettelosta sukunimi Ruotsi.. Haloo onko Ruotsilla? Saksa täällä, terve! Oletkos viime aikoina Tanskaa nähny?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133141
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172871Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731585Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271468- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531249- 991247
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1741110Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1761109Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe143964