Olen kiinnostunut kuulemaan kestävyysjuoksijoiden kokemuksia ja ajatuksia ruokavalion ja ravitsemuksen merkityksestä juoksuharjoittelussa. Oletko aiemmin mennyt harjoittelu edellä vai onko ruokavalio ollut myös osa valmistautumista? Voisiko ravitsemukseen keskittyminen auttaa sinua pääsemään tavoitteeseesi?
Olen laatinut lyhyen kyselyn (n. 10–15 minuuttia), jonka avulla kerään tietoa juoksijoiden ravitsemukseen liittyvistä tarpeista ja toiveista. Kaikki vastaukset käsitellään täysin luottamuksellisesti. Jos haluat osallistua, lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Olisi hienoa kuulla juuri sinun kokemuksistasi – jokainen vastaus on arvokas. Kiitos paljon avustasi jo näin etukäteen!
Juoksuterveisin,
Emma
Kestävyysjuoksijan ravitsemus
Anonyymi-ap
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693