Olen kiinnostunut kuulemaan kestävyysjuoksijoiden kokemuksia ja ajatuksia ruokavalion ja ravitsemuksen merkityksestä juoksuharjoittelussa. Oletko aiemmin mennyt harjoittelu edellä vai onko ruokavalio ollut myös osa valmistautumista? Voisiko ravitsemukseen keskittyminen auttaa sinua pääsemään tavoitteeseesi?
Olen laatinut lyhyen kyselyn (n. 10–15 minuuttia), jonka avulla kerään tietoa juoksijoiden ravitsemukseen liittyvistä tarpeista ja toiveista. Kaikki vastaukset käsitellään täysin luottamuksellisesti. Jos haluat osallistua, lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Olisi hienoa kuulla juuri sinun kokemuksistasi – jokainen vastaus on arvokas. Kiitos paljon avustasi jo näin etukäteen!
Juoksuterveisin,
Emma
Kestävyysjuoksijan ravitsemus
Anonyymi-ap
1
211
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä miun hölkkäkunkku ravitsemus:
aamulenkin jälkeen jukurttia ja kaurapuuro
lounaaksi/iltapäivälliseksi esim. jauhelihapastaa
välipalaksi hedelmä tai pari
päivälliseksi/illalliseksi kevyesti täytettyä pizzaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3011160- 498707
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak572235- 301847