Tämä on osittain täyttä himoa ja puutetta. Tiedän että taustalla on lisäksi kohonnut läheisyyden tarve. Ai että kun mä voisin helliä tällä hetkellä jotakuta naista. Järkihän tässä meinaa lähteä.
Naista halajan
10
236
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä tahansa? :o
- Anonyymi
Viestin juuri frendilleni että rumakin akka kelpaisi minulle näillä näppäimillä. Tällästä tää elämä on.
- Anonyymi
Onkohan vielä myynnissä sellaista peliä kuin joskus oli tytöillä joku sikusakua tai vauva peli eli joutu hoitamaan sitä syöttään vaihtaa vaipat ja mihinkä aikaan vaan se itki tai halusi ruokaa ym ja kone piipitti eikä sammunut ennen kuin syötti lohdutti vaihtoi vaipat elisiinä olis aluksi lääke
- Anonyymi
Mä muistan sellaisen pelin missä oli huolehdittava jostain omituisesta lemmikistä. Pelin nimeä en muista, se taisi olla melko omituisen kuuloinen. Pelikonsoli muistutti game boyta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä muistan sellaisen pelin missä oli huolehdittava jostain omituisesta lemmikistä. Pelin nimeä en muista, se taisi olla melko omituisen kuuloinen. Pelikonsoli muistutti game boyta.
Tamagotchi
- Anonyymi
I know. Paitsi et haluun jonkun kivan miehen kainaloon. Ja tosi harva kelpaa siihen tehtävään. Mut minkäs näin sinkkuna teet. N
Himoon auttaa oma käsi, läheisyyteen oma sydän.
Perusta vaikka yritys.
Päivällä sydämellä töitä, illalla sitten kädellä.
Toi yrittäjän dokumentti löytyy nykyään youtubesta. Nimellä: kädellä ja sydämellä.
Tosin ei toi otsikko ihan tota tarkoita, mutta se mulla siitä tulee ekana mieleen.- Anonyymi
jos joku maailman tehtä väkin itsellesi olisi höpötellä nuoerten naisen kanssa.
taisi olla tuo hp;n läppäri mihin tallensin joo kummitusmISIA jutuja mökiltä- Anonyymi
Kummitusmisuja? :o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummitusmisuja? :o
Kummimisuja, Sellaisia kuin "Underbara upplosvara Barbara".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261633- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731251Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381234Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131087- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189918Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 25828
- 48827