Samat mielenkiinnonkohteet

Anonyymi-ap

Nykyään kai yleisesti ajatellaan että parisuhde voi syntyä jos on samanlaiset harrastukset ja mielenkiinnonkohteet. Oletteko koskaan tavanneet sellaista ihmistä? Minä en ole. En ole muistaakseni koskaan edes tavannut naista jolla olisi samoja ajatuksia elämästä, samoja tunteita, kokemuksia, samoja harrastuksia, musiikkimakua...ei mitäään yhtäläisyyttä.

Jos ihan vaikka yksittäisenä asiana ajattelee lievää alkoholiongelmaa. En ole koskaan tavannut naista joka painisi saman ongelman kanssa samalla tavalla. Paljon muitakin esimerkkejä löytyisi. Minusta on kohtuuton vaatimus löytää jotain yhteistä koska ei sitä ole.

18

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen vihdoinkin löytänyt sellaisen jonka kanssa voin kuunnella tuulen huminaa. Ihana M ❤️

• Anonyymi

No kuule, kyllä parisuhteeseen tarvitaan se kuuluisa suhteellisen samanlainen taajuus. Eikä sille pääse mitenkään ilman jotain muutakin yhteistä. Harrastukset ei tarvitse olla samanlaisia - tai edes samantapaisia.

Kenelläkään ei voi olla samoja tunteita, eikä prikulleen samanlaisia alkoholi- tai muita ongelmia. Kaikilla, myös niillä, jotka eivät ole samalla taajuudella mitenkään, on jotain yhteistä ja samanlaista, edes vähän. Se on siinä miten ja mitä asioita painotetaan. Joku korostaa eroavaisuuksia, joku etsii yhtäläisyyksiä.

- Sheena

• Anonyymi

Kai se on vähään tyydyttävä. Jos vaikka lukeminen on yhteinen harrastus niin pitää vaan hyväksyä että molemmilla on omat kirjansa. Tai vaikka puutarhanhoito - jos itse haluaa hyönteispuutarhan ja nainen harrastaa pioneja niin kai se sitten on otettava yhteisenä asiana vaikka pohjimmiltaan on kyse ihan eri asioista.

• Anonyymi

Ei tarvita samoja mielenkiinnon kohteita. Miehen miehiset jutut on vain hyvä juttu ja itsellä omat naisten jutut ja harrastukset. Jotain yhteistä pitää silti olla, että tuntuu hyvältä olla yhdessä.

• Anonyymi

Ok. Onhan se.

Riittäisikö yksi. Molemmat kirjoittaa sinkut palstalle.

Tämä ei ollut sitten vastaus, eikä kysymys ;)

• Anonyymi

Kyllä riittäisi itselle :) ;)
        Näitä täällä on kyllä ilmeisesti useampia, joilla noin taitaa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä riittäisi itselle :) ;)
        Näitä täällä on kyllä ilmeisesti useampia, joilla noin taitaa olla.

Haha. Kutkuttavaa, nimitäin nauruhermoja vatsan pohjassa. Oliko pakko vastata ihan tällä tavalla! :) :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha. Kutkuttavaa, nimitäin nauruhermoja vatsan pohjassa. Oliko pakko vastata ihan tällä tavalla! :) :)

Oli ihan pakottava tarve! Eikä tämä ollut S-marketin mainoksen naseva lausahdus, vaan tämä oli ytimekäs kannanotto tyydyttävästä palstakirjoittelusta :) ;)

• Anonyymi

Miksi parisuhteessa pitäisi olla jonkun samiksen kanssa? Kärjistettynä siis, molempien pitäisi tykätä samanlaisista asioista ja mieltymyksistä, esim seksissä molemmat haluaisi tulla penetroiduksi? Suhteessa voi aivan hyvin olla vaikka tykättäisi eri asioista, silloin on mahdollista päästä jakamaan ja avaamaan omaa maailmaa toiselle ja kummankin päästä vierailemaan toinen toisensa kiinnostuksissa.

• Anonyymi

En minä tiedä miksi pitäisi olla mutta ainakin naiset jankkaavat aina että niin pitää olla. Sitten kun koittaa perata asiaa niin saakin kuulla ettei tarvi olla samikset. Ota siitä nyt sitten selvää.

• Anonyymi

YIPÖÖAOM3M MOOMKPOSÖottaakpmlom lusu,ulsem moompm,ilavakps kpli vastaa---

• Anonyymi

Tarkoitus oli, että edes jotain yhteistä löytyisi, vaikaharrastuksissa tai elämäntylissä.

• Anonyymi

ppyaser's rimpmåpolamem pir4pnpitps---

Minäpä teen lastenlaulun joka menee näin, kirjaimilla kuvaillen.
      Joku robottiääni laulamaan tuota "OuroBouros Jollo":

Ouroboros söi sun puuros

(tilu-lilu-lii luu) musiikki
      (tilu-lilu-lilluu)

Älä ole vihainen
      Ouroboros on nälkäinen

Naamaan väärä pilleri
      Pesukarhu tai hilleri

Et sitten temppuile
      Toisille et venkoile

(rumputi-rumputi-rum) (rumpu)
      (heavy)
      (tempo+fast)

Ilmapallo leijuu
      Ikkunasta lentää keijuu

Tuli laulu lallal laa
      Lastenlaulu lalli-laa

Mikset jo muuta Vallilaan?
      Joko sinua naurattaa?

Tuli laulu lallal laa
      Vesilaulu sammuta vaa

• Anonyymi

Se meni hyvin 👍E hdotan toisen säkeistön Oumuamualle. Muistin ihab väärin että sen nimi oli Ouroboros, mutta se oli tuo rengas :)

• Anonyymi

kistoo,åa moom lim mpmoom Ouroboutos säi sun muros aamumurot.

juttuj ILOTULITTWIARA JOTAIN: aBBA pAUYJJYAM pRKKA!

• Anonyymi

Olen tavannut. Tunnen useita, jolla on samoja harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita, samantyyppisiä ajatuksia ja kokemuksia, mutta valtaosasta en ole silleen kiinnostunut. Jokaisessa parisuhteessani kuitenkin on myös ollut paljon noita yhteisiä juttuja.

• Jaa?

Mua ei kiinnosta samanlaiset mieltymykset taas...yhdentekeviä.

Mua kiinnostaisi jokin samanlainen "elämännäkemys".

Jos toinen keskittyy elämässään kitkemään oireita vaan, niin ei se mua nappase... kun mä keskityn etsii juurisyitä.

Tavallaan se, että "puhutaan samasta asiasta" vaikka kokemukset on erilaisia, ois merkitystä.

• Anonyymi

Minusta olisi todella tylsää tehdä 24/7 samoja juttuja kylki kyljessä.
      Sellainen suhde olisi liian tiivis, läkähdyttävä.
      Tod.näk. molemmilla on erilaisia kiinnostuksenkohteita, harrastuksia jne.
      Olen aiemminkin saanut tehdä omia juttuja ja se on ollut hyvä.
      Riittäisivät ulkoilut ja matkustelut, tv-ohjelmat, retket jne muu. ja kivat ne.
      Siis miehellä saa olla omia juttuja.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1633
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1478
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      173
      1251
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      38
      1234
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1087
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      51
      964
    7. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      189
      918
    8. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      284
      892
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      25
      828
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      48
      827
    Aihe