Tietääkö kukaan fiilistä kun toiset puhuu jostain lillukanvarsista, kun itse koitat puhua merkittävimmistä jutuista...???
Jotkut näkee vain sen mikä on sillä hetkellä skuuttia, mutta ei kykene puhumaan siitä minkä senkin aiheuttaa...
On tarinassa eri sivuilla...
Turhauttavaa välillä....
Eri sivuilla...
62
376
Vastaukset
Ymmärrän, että jotkin turhautuessaan sanoo vaikka, että on idiootti...
Kaikki ei vain näe samoin....
Mutta turhautuneena minäkin tyydyn vaan vittuilemaan...myönnän.
Mutta rnpä minäkään tai kukaan muukaan voi laittaa ketään katsomaan kauemmas... siihen pitää tulla itselle udko ja halu muuttaa juttuja.
Tulipahan vaan mieleen...Niin noh,
entäs jos ne lillukanvarret on tärkeitä asioita sille jollekin?Disseisback kirjoitti:
Tulee mieleen, että voisiko lillukanvarsien eteen sitten tehdä jotain muutakin..???
Mitähän muutakin???
Vaikee sanoo kun en tiiä niistä mitään...Disseisback kirjoitti:
Tulee mieleen, että voisiko lillukanvarsien eteen sitten tehdä jotain muutakin..???
Mikä tää hiton uudistus vika on että joka kommentin jälkeen joutuu päivittää sivuu.....
originalpieninainen kirjoitti:
Mitähän muutakin???
Vaikee sanoo kun en tiiä niistä mitään...Kuunnella vaikka toista, joka puhuu kokonaisuudesta...
Mun exä mm. jaksoi jauhaa siitä, kun en huomioinut riittävästä häntä. Yritin monesti sanoa, että minun pitää hoitaa niin paljon muutakin, etten kykene kaikkeen. Lisäksi hänen käytös minua kohtaan oli ala-arvoista...en taipunut siihen....
Hänellä oli vain ne lillukanvarret...originalpieninainen kirjoitti:
Mikä tää hiton uudistus vika on että joka kommentin jälkeen joutuu päivittää sivuu.....
S-24;n suuuri uudistus. 😁
Disseisback kirjoitti:
Kuunnella vaikka toista, joka puhuu kokonaisuudesta...
Mun exä mm. jaksoi jauhaa siitä, kun en huomioinut riittävästä häntä. Yritin monesti sanoa, että minun pitää hoitaa niin paljon muutakin, etten kykene kaikkeen. Lisäksi hänen käytös minua kohtaan oli ala-arvoista...en taipunut siihen....
Hänellä oli vain ne lillukanvarret...No mutta ne oli sille tärkeitä asioita ehkä.
Kuuntelitko itse kokonaisuutta vaiko vaan vähättelit niitä lillukanvarsia?Disseisback kirjoitti:
S-24;n suuuri uudistus. 😁
Oikeesti kiusaajat jne ei saanu mua täältä pois mutta tää huippu hieno ja mukava suuuuufi uudistus saa mut poistumaan....
😤😠😡originalpieninainen kirjoitti:
No mutta ne oli sille tärkeitä asioita ehkä.
Kuuntelitko itse kokonaisuutta vaiko vaan vähättelit niitä lillukanvarsia?En vähätellyt, mutta en voi olla mukava, huomioiva ihmiselle joka tekee epämiellyttäväksi minun elämäni.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Kuunnella vaikka toista, joka puhuu kokonaisuudesta...
Hänellä oli vain ne lillukanvarret...Antoiko se mitään suoria tehtäviä sinulle? Et olisit osannut jotain tehdä? Ja sori jos on tyhmä kysymys, kun en mikään parisuhdespesialisti ole :)
Oikeesti kiusaajat jne ei saanu mua täältä pois mutta tää huippu hieno ja mukava suuuuufi uudistus saa mut poistumaan....
😤😠😡Tuskin... ei tää saa minuakaan mihkään täältä... vittumaista, mutta... sen verran hullu kai? 😆
Anonyymi kirjoitti:
Antoiko se mitään suoria tehtäviä sinulle? Et olisit osannut jotain tehdä? Ja sori jos on tyhmä kysymys, kun en mikään parisuhdespesialisti ole :)
Tälläisiä: pitäisi osallistua: kasvatukseen, kodinhoitoon, remontteihin...
Lisäksi olin ainoa joka teki töitä, joten ne lankes automaattisesti.
24 h vuorokaudessa ei riittänyt... lsiminlöin väkisin liki kaikkea..töistkin välillä mhöhästyin mutta siellä vittuili muut..Disseisback kirjoitti:
Tuskin... ei tää saa minuakaan mihkään täältä... vittumaista, mutta... sen verran hullu kai? 😆
Tää uudistus saa mut suuttumaan....
Äksyymään....
Kyl mä luulen et tää saa mut pois täältä.
Kovastihan sitä joku on halunnutkin
ja yrittänyt...originalpieninainen kirjoitti:
Tää uudistus saa mut suuttumaan....
Äksyymään....
Kyl mä luulen et tää saa mut pois täältä.
Kovastihan sitä joku on halunnutkin
ja yrittänyt...No teeppä numero poistumisestasi ja pysykin pois, niin oot voittaja sarjassa. 😁👍
Tää on vapaaehtoista shittiä... ei täällä ketään rukoilla pysymään. 😆Disseisback kirjoitti:
No teeppä numero poistumisestasi ja pysykin pois, niin oot voittaja sarjassa. 😁👍
Tää on vapaaehtoista shittiä... ei täällä ketään rukoilla pysymään. 😆No niinpä niin....
Tiäks Kiitti vtusti....
Ai joo mut onhan se kiusaaja sunkin tuttuja, unohdin ihan et ollaan sinkkupuolella...originalpieninainen kirjoitti:
No niinpä niin....
Tiäks Kiitti vtusti....
Ai joo mut onhan se kiusaaja sunkin tuttuja, unohdin ihan et ollaan sinkkupuolella...Voit toki uhriutua...
Ihan sama jos mua vihaat tms....ota jonotuslippu. 😆
Mä oon suora ja pysyn...😊Disseisback kirjoitti:
Voit toki uhriutua...
Ihan sama jos mua vihaat tms....ota jonotuslippu. 😆
Mä oon suora ja pysyn...😊Ai että mä uhriudun vaan?
Mä en todellakaan tuhlaa energiaani
sun vihaamiseen.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Tälläisiä: pitäisi osallistua: kasvatukseen, kodinhoitoon, remontteihin...
Lisäksi olin ainoa joka teki töitä, joten ne lankes automaattisesti.
24 h vuorokaudessa ei riittänyt... lsiminlöin väkisin liki kaikkea..töistkin välillä mhöhästyin mutta siellä vittuili muut..Aika tavallisia naisten toivomuksia 🙄 Muistan itsekin noita pyytäneen. En kyllä minäkään niitä koskaan saanut, jonka vuoksi jouduin tekemään lopuksi aina itse.Ja itsekin tein yhdeksän tuntist työpäivää työmatkoineen.
Aikaa on tosi vähän vuorokaudess, jos tekee pitkää päivää. Mutta juu, mietin monta kertaa, miten ne muiden miehet kuitenkin ehtii tehdä kaikkea.
Sunnuntaisin hän leikkasi kuitenkin nurmikon ja katosi jonnekin. Uskon että olet tehnyt paljon enemmän. Aika suhteellista tuo tekemättömyys, mitä kukakin silla tarkoittaa 😀 Anonyymi kirjoitti:
Aika tavallisia naisten toivomuksia 🙄 Muistan itsekin noita pyytäneen. En kyllä minäkään niitä koskaan saanut, jonka vuoksi jouduin tekemään lopuksi aina itse.Ja itsekin tein yhdeksän tuntist työpäivää työmatkoineen.
Aikaa on tosi vähän vuorokaudess, jos tekee pitkää päivää. Mutta juu, mietin monta kertaa, miten ne muiden miehet kuitenkin ehtii tehdä kaikkea.
Sunnuntaisin hän leikkasi kuitenkin nurmikon ja katosi jonnekin. Uskon että olet tehnyt paljon enemmän. Aika suhteellista tuo tekemättömyys, mitä kukakin silla tarkoittaa 😀Minulke työn trkeminen ei ole ollut ikinä mitään...en mä sitä ole säikkynyt. Olen hyvä siinä...ihan käy kaikki...imuroiminen, pyykkien laitto tsi ulkovuorikaudsn naulaaminen...
Kun tulin töistä. Olin lasten kaa, kun ne meni nukkuu, luin yösadut. Syötin yöllä välillä...vakkks menin aamulla töihin...
Ei mun osallistuminen ollut se juttu....kun se ei ollut enää samaa se huomioiminrn häntä kohtaan enää...perheesdä oli monta muutakin, jotka vaati mun huomioo...
Mutta nää menee yleensä miten menee...loppujen lopuks meillä suht hyvin...😊Disseisback kirjoitti:
Minulke työn trkeminen ei ole ollut ikinä mitään...en mä sitä ole säikkynyt. Olen hyvä siinä...ihan käy kaikki...imuroiminen, pyykkien laitto tsi ulkovuorikaudsn naulaaminen...
Kun tulin töistä. Olin lasten kaa, kun ne meni nukkuu, luin yösadut. Syötin yöllä välillä...vakkks menin aamulla töihin...
Ei mun osallistuminen ollut se juttu....kun se ei ollut enää samaa se huomioiminrn häntä kohtaan enää...perheesdä oli monta muutakin, jotka vaati mun huomioo...
Mutta nää menee yleensä miten menee...loppujen lopuks meillä suht hyvin...😊Mut silti yhdyn tähän...
https://youtu.be/fPkNIo2pmKY?si=xAcO3x5yoW2LNxvb
Tukahduttavaa oli...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Minulke työn trkeminen ei ole ollut ikinä mitään...en mä sitä ole säikkynyt. Olen hyvä siinä...ihan käy kaikki...imuroiminen, pyykkien laitto tsi ulkovuorikaudsn naulaaminen...
Mutta nää menee yleensä miten menee...loppujen lopuks meillä suht hyvin...😊Hienosti hoidettu. Eipä siihen toisen huomioimiseen tahdo jäädä noiden päälle paljon aikaa, eikä voimia.
Tarkoitatko ettet jaksanut noiden päälle enää sitten toisesta välittää, eikä toinen sitä ymmärtänyt vaikka yritit puhua siitä? - Anonyymi
No niinpä niin....
Tiäks Kiitti vtusti....
Ai joo mut onhan se kiusaaja sunkin tuttuja, unohdin ihan et ollaan sinkkupuolella...Savon shamaanin dissen sanomisia ei saa kyseenalaistaa!
Anonyymi kirjoitti:
Savon shamaanin dissen sanomisia ei saa kyseenalaistaa!
Niin saa...eläkä poista heti kommenþiasi...
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti hoidettu. Eipä siihen toisen huomioimiseen tahdo jäädä noiden päälle paljon aikaa, eikä voimia.
Tarkoitatko ettet jaksanut noiden päälle enää sitten toisesta välittää, eikä toinen sitä ymmärtänyt vaikka yritit puhua siitä?Siis tein mitä pystyin.
Muahan patistettiin kaikkeen ja lyhättiin samalla..
Minua uhkailtiin erolla ja sillä etten näe lapsiani enää sitten...
Kun ilmoitin, että erotaan vaan se oli shokki. Puoli vuotta köytiin vielä päälle pariterapiaa..mikä auttoi eroon...
Olinhan vsin rätti tai joku muu mutta lopulta olinkin pääsyyllinen ksikkeen.. minä rikoin kaiken. 😆
Nyt voi naueksia. 😆
Ei vastapuoli tiennyt mistään mitään...halus tietty vaikka mitä...😊- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Siis tein mitä pystyin.
Muahan patistettiin kaikkeen ja lyhättiin samalla..
Minua uhkailtiin erolla ja sillä etten näe lapsiani enää sitten...
Kun ilmoitin, että erotaan vaan se oli shokki. Puoli vuotta köytiin vielä päälle pariterapiaa..mikä auttoi eroon...
Olinhan vsin rätti tai joku muu mutta lopulta olinkin pääsyyllinen ksikkeen.. minä rikoin kaiken. 😆
Nyt voi naueksia. 😆
Ei vastapuoli tiennyt mistään mitään...halus tietty vaikka mitä...😊Se on ollut hänelle shokki. Niinhän se kaikille on, jotka eivät sitä suunnittele oikeasti, vaikka uhkailevat sillä.
Sen näkökulmassa se näyttää siltä, että hajotit kaiken ja lakkasit välittämästä.
Mutta älä anna enää painaa sun mieltä. Ehkä se joskus tajuaa sen, ettei itse välittänyt riittävästi... tehdä edes kotitöitä. Olisi kuitenkin edes jotenkin luullut selkeytyneen hällekin tuossa puolessa vuodessa jotain.
Hankala laittaa tuots sanoiksi. Ihan turhan sippeliltä näillä sanoin näyttää, kun tietää mitå on erota. Anonyymi kirjoitti:
Se on ollut hänelle shokki. Niinhän se kaikille on, jotka eivät sitä suunnittele oikeasti, vaikka uhkailevat sillä.
Sen näkökulmassa se näyttää siltä, että hajotit kaiken ja lakkasit välittämästä.
Mutta älä anna enää painaa sun mieltä. Ehkä se joskus tajuaa sen, ettei itse välittänyt riittävästi... tehdä edes kotitöitä. Olisi kuitenkin edes jotenkin luullut selkeytyneen hällekin tuossa puolessa vuodessa jotain.
Hankala laittaa tuots sanoiksi. Ihan turhan sippeliltä näillä sanoin näyttää, kun tietää mitå on erota.Oikeasti.. ri hän tajua eron syytä ikinä.
Ei hän kykene menemään itseensä ikinä.
Sattui, että hän meni minnesots hoitoon...mutta mun poikani oli ainoa, joka meni hänen lähimmäistapaamiseen.. eikä poika edes olkut tavallaan körsinyt häben pahimmista kännäilyvuosistaan...
Asui mun luona silloin...
Tytgö kärsi pahiten...mut se ei hslunnut, eikä äitindä tai miesystävä...poika taas nietti, että on oltava joku ees..
.
Tuskimpa hän sitä mietti... sitäpaitsi veti jo vinettoo naamariin normisti jouluna....😆
Sai draamaa ympärilleen..Disseisback kirjoitti:
Oikeasti.. ri hän tajua eron syytä ikinä.
Sattui, että hän meni minnesots hoitoon...mutta mun poikani oli ainoa, joka meni hänen lähimmäistapaamiseen.. eikä poika edes olkut tavallaan körsinyt häben pahimmista kännäilyvuosistaan...
Tytgö kärsi pahiten...mut se ei hslunnut, eikä äitindä tai miesystävä...poika taas nietti, että on oltava joku ees..
.
Tuskimpa hän sitä mietti... sitäpaitsi veti jo vinettoo naamariin normisti jouluna....😆
Sai draamaa ympärilleen..Ainiin.. ei se mua sinäällään mihkään enää vie. .
Mulla on jo täysikäiset muksut... ei se kotka enää niiden elämää sotke...
Ne kumpikin osaa ihan itse elää...turvautuvat minuun ja mun perheeseen, siskoon ja mutsiin, mut äitin puoli on mitä on..
Eipä ne suolaa äitiään, mutta ei sinnepäin kannata pyydellä apujakaan..- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Oikeasti.. ri hän tajua eron syytä ikinä.
.
Sai draamaa ympärilleen..Voi paska. Tulen niin surulliseksi sun pojan puolesta, joka tunsi, et hänen tarvitsee äitiään auttaa ja että toiselle ihan liian paha ajatuskin tekee. Vihaan jouluja, kun ne tonkii esiin tunkioita. Sitä toivoisi et vois hypätä yli koko pyhät.
Kohta alkaa onneksi arki ja voi pitää päänsä siinä 24/7 jos vaan tahtoon.
Pakko käydä nukkumaan, mutta usko pois, kyllä se vuosi vuoden jälkeen vähemmän sinua leikkaa ja kun saa puitua itselleen pahat asiat läpi ja ulos. Hyvää yötä. Anonyymi kirjoitti:
Voi paska. Tulen niin surulliseksi sun pojan puolesta, joka tunsi, et hänen tarvitsee äitiään auttaa ja että toiselle ihan liian paha ajatuskin tekee. Vihaan jouluja, kun ne tonkii esiin tunkioita. Sitä toivoisi et vois hypätä yli koko pyhät.
Kohta alkaa onneksi arki ja voi pitää päänsä siinä 24/7 jos vaan tahtoon.
Pakko käydä nukkumaan, mutta usko pois, kyllä se vuosi vuoden jälkeen vähemmän sinua leikkaa ja kun saa puitua itselleen pahat asiat läpi ja ulos. Hyvää yötä.Mä luulen, että aikaa myöten poikanikin tajuaa vahvuudekseen sen mikä koki, eikä koe siitä vääryyttä, vaan osaa ottaa vastaan sen minkä ansaitsee. Riippumatta...koska hän on...☺️
Lapset rakastaa vsnhempiaan... mitä tahasnsa ne tekeekään...
Tartteeko mun koettaa muka vaikuttäa sìhen kuin olemalla final backup...täällä on aina koti, mihin tulla. ☺️- AnonyymiUUSI
Disseisback kirjoitti:
En vähätellyt, mutta en voi olla mukava, huomioiva ihmiselle joka tekee epämiellyttäväksi minun elämäni.
Mitä hän teki?
- Anonyymi
Juu, joskus. Nyt en ole tarkemnin seurannut, mihin viittaattaa , mutta tiedän toisen sanonnan:
Toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäistä.
Joskus on tullut tilanteita, etten vaan saanut ydinajatustani läpi, kun keskustelijalla ei mitään ymmärrystä tai tahtoa
Ja joskus olen jutellut tarkoituksella lillukanvarsista, koska ne ovat hauskoja kärhöjä, jotka takertuvat toissijaisiin :)Kärhöt on useimmiten nättejä...
Tykkään kyllä...
Näin tällei asiasta kukkaruukkuun hypättynä.Minusta suurinosa ihmisistä puhuu vain siitä mitä tapahtuu, ei pysty yhtään ajatusta laittaa siihen, että miksi...
Ja minua syytetään "minäminä"-ajattelusta...😆
Kaikkien vain piyäisi saada se oma juttu 100%;sti läpi ja sit ois hyvä. 😁- Anonyymi
Kärhöt on useimmiten nättejä...
Tykkään kyllä...
Näin tällei asiasta kukkaruukkuun hypättynä.😅 heti lähti rönsyämään, eikä edes aidassa pysynyt..
Se olikin muuten rönsy lillukalla ja viiniköynöksellä se kärhö. Eikä mikään kukkaruukuissa. Tai joo joku maljalilja sielläkin... äsdäm!
Yritän palata asiaan. 🤣 Anonyymi kirjoitti:
😅 heti lähti rönsyämään, eikä edes aidassa pysynyt..
Se olikin muuten rönsy lillukalla ja viiniköynöksellä se kärhö. Eikä mikään kukkaruukuissa. Tai joo joku maljalilja sielläkin... äsdäm!
Yritän palata asiaan. 🤣Kyllä viiniköynnös ja kärhötkin voi kasvaa kukkaruukussa mulla ainakin on kasvanut
🌿🪴🌱
Ps tarkotitko maljaköynnöstä?
Vaiko rönsyliljaa? 🤭- Anonyymi
Kyllä viiniköynnös ja kärhötkin voi kasvaa kukkaruukussa mulla ainakin on kasvanut
🌿🪴🌱
Ps tarkotitko maljaköynnöstä?
Vaiko rönsyliljaa? 🤭🤭 maljaköynöstä meinasin. Menivät kyllä ihan sekaisin 😂 Toiset saa kasvamaan mitä tahansa. Ei minulla noita muita ruukussa, paitsi rönsyliljaa 😅
- Anonyymi
Mä en enää muusta jaksa puhuakaan kuin lillukanvarsista tässä elämänvaiheessa. Millä perusteella valitsit puolison joka jätti sinulle noin ison taakan?
Disseisback kirjoitti:
En mä muista enää teinimiettimisiäni...höpöjä kai?
Usko siihen, että jos on hyvä saa hyvää...
Ihsnan sinisimäistä...😆Disseisback kirjoitti:
Usko siihen, että jos on hyvä saa hyvää...
Ihsnan sinisimäistä...😆Mietin tuota ja sit tuli mieleen biisi josta saan näppyjä ihoon ja okesettaa...
https://youtu.be/yXL4k_CCWzE?si=ngPGHv_WERNWsTb5
Tälläinen mä olin...siksi mua tekee pahaa kuulla biisiä...
Annan toisen viedä minun elämääni...luovutan...
Mut ei todellakaan enää. 😆
Mä päätän mitä tulee tai ei...nykyään ei juuri miyään, kaikki on hörhöjä. 😆
- Anonyymi
Disse on taas ihan kännissä :D
Oikeasti luulen sinun täällä laittavan omista ongelmistasi eempi eetteriin tavaraa kuin minä.
Ehkä vingut kun nsisille ei krlpaa sinunlainen tai he jotka kelpuutavat ei sinusta ole hyviä...
Kuule... ole ilman. Totu siihen jne.
Ei tartte edes mun tekemisiä kyyätä enää. 😆
- Anonyymi
Voisiko olla, ettet oikein itse kykene näkemään asiaa/tilannetta muiden silmin, ottamaan huomioon muita näkökulmia kuin omasi, hahmottamaan asiayhteyksiä ja -kokonaisuuksia, ym., koska olet niin keskittynyt siihen omaan juttuusi, joka siis on se ainoa oikea merkittävä, totta kai.
Jos rauhassa lukisit sen tarinan loppuun etkä hötkyilisi, niin hiffaisit että ne kaikki sivut ehkä jotenkin liittyy toisiinsa? Ja se tarina saattaa olla mielenkiintoisempi ja ymmärrettävämpikin, kun jaksaa ne kaikki sivut kahlata läpi.
Kovasti tunnut kaikkien näiden vuosien jälkeen kantavan kaunaa ex-emännällesi. Luulisi käyvän mielenterveyden päälle. Taitaa käydäkin.No viimeisin tapaus saa kertoa kaikki.
Tyttö asui jo omillaan. Sain päätöksen, että minä maksan 390 e tytön taludesta ja exä 260 e...tulojen mukaan...
Exä jätti 1 kk;n väliin js nyt maksellut n. 200 vaikka tulonsa noussut.... tyttö on 18 v jo, niin mä en puutu...
Mut äitibdä varastaa lapseltaan...
Mä hoidan omani kun tyttö valmistuu..Ei mun sen kotksn hommiin tartte enää puuttuu...kuuluu nun tytön hommiin..- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No viimeisin tapaus saa kertoa kaikki.
Tyttö asui jo omillaan. Sain päätöksen, että minä maksan 390 e tytön taludesta ja exä 260 e...tulojen mukaan...
Exä jätti 1 kk;n väliin js nyt maksellut n. 200 vaikka tulonsa noussut.... tyttö on 18 v jo, niin mä en puutu...
Mut äitibdä varastaa lapseltaan...
Mä hoidan omani kun tyttö valmistuu..Ei mun sen kotksn hommiin tartte enää puuttuu...kuuluu nun tytön hommiin..Sille "kotkalle" taisi kuitenkin aiheutua jonkinlaista haittaa mm. ansiotuloihin, urakehitykseen ja terveyteen kun se pukkasi maailmaan ja hoiti teidän yhteisiä lapsia. Sinä sait käydä töissä, ehkä kerätä vähän fyrkkaa sukan varteen, jotkut meistä näkevät sen etuoikeutena.
Jos tyttö tulee jo omillaan toimeen ja on täysi-ikäinen, niin eihän kai silloin lain mukaan vanhempi ole enää elatusvelvollinen, paitsi joissain tapauksissa koulutukseen liittyvissä kuluissa jeesaamiseen. Etkä ehkä täysin tiedä exäsi talouden tilaa, miten hän kykenee jeesaamaan.
Muttei siis tuosta katkeruudesta ole kuin sinulle haittaa, tai ehkä myös lapsille kyllä. Anonyymi kirjoitti:
Sille "kotkalle" taisi kuitenkin aiheutua jonkinlaista haittaa mm. ansiotuloihin, urakehitykseen ja terveyteen kun se pukkasi maailmaan ja hoiti teidän yhteisiä lapsia. Sinä sait käydä töissä, ehkä kerätä vähän fyrkkaa sukan varteen, jotkut meistä näkevät sen etuoikeutena.
Jos tyttö tulee jo omillaan toimeen ja on täysi-ikäinen, niin eihän kai silloin lain mukaan vanhempi ole enää elatusvelvollinen, paitsi joissain tapauksissa koulutukseen liittyvissä kuluissa jeesaamiseen. Etkä ehkä täysin tiedä exäsi talouden tilaa, miten hän kykenee jeesaamaan.
Muttei siis tuosta katkeruudesta ole kuin sinulle haittaa, tai ehkä myös lapsille kyllä.Kiva että Av/harmis muistat oletuksillasi...😆
(Mikä lie ootkaan)
Mutta en sitonut häntä mihinkään urakehityksessä... hän valitsi rakenbussuunnittelujan koulutuksen väluiin, sitten kävi pari muutakin ammattia..enrmpi hällä on mahkuja kuin mulla, joka rahoitti kaijen ja btw....maksoin hänen ajokortin mumnuni antamilla perinnöillä. 😆
Hänen ainoa urakehityskatto on se, että pitäisi tehdä itsekin jotain. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Kiva että Av/harmis muistat oletuksillasi...😆
(Mikä lie ootkaan)
Mutta en sitonut häntä mihinkään urakehityksessä... hän valitsi rakenbussuunnittelujan koulutuksen väluiin, sitten kävi pari muutakin ammattia..enrmpi hällä on mahkuja kuin mulla, joka rahoitti kaijen ja btw....maksoin hänen ajokortin mumnuni antamilla perinnöillä. 😆
Hänen ainoa urakehityskatto on se, että pitäisi tehdä itsekin jotain. 😁Sinun puolesi tästä stoorista on jo usein kuultu, eikä se oikein vakuuta kun se tulee aina vain ja ainoastaan negatiivisen / toisen morkkaamisen kautta.
Tuossa kyllä huomaa hyvin sen, ettet ehkä kykene näkemään sitä kokonaiskuvaa, katsomaan tilannetta toisen kantilta. Ihan kiva kaveri vaikutat olevan, mutta empatiakyvyltäsi mahdollisesti hitusen vajavainen. Harvoin kun on niin, että yksi ihminen on yksiselitteisen paha ja toinen hyvä, toinen väärässä ja toinen oikeassa, toinen musta ja toinen valkoinen; kyllä siellä on useita harmaan sävyjä välissä meissä kaikissa, jossei ihan muitakin värejä kun oikein avaa silmänsä. Anonyymi kirjoitti:
Sinun puolesi tästä stoorista on jo usein kuultu, eikä se oikein vakuuta kun se tulee aina vain ja ainoastaan negatiivisen / toisen morkkaamisen kautta.
Tuossa kyllä huomaa hyvin sen, ettet ehkä kykene näkemään sitä kokonaiskuvaa, katsomaan tilannetta toisen kantilta. Ihan kiva kaveri vaikutat olevan, mutta empatiakyvyltäsi mahdollisesti hitusen vajavainen. Harvoin kun on niin, että yksi ihminen on yksiselitteisen paha ja toinen hyvä, toinen väärässä ja toinen oikeassa, toinen musta ja toinen valkoinen; kyllä siellä on useita harmaan sävyjä välissä meissä kaikissa, jossei ihan muitakin värejä kun oikein avaa silmänsä.Ihsn hyvä tési av/ harmis- osastolta ...mutta heissähän löytyy mitä vaan. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Ihsn hyvä tési av/ harmis- osastolta ...mutta heissähän löytyy mitä vaan. 😁
Itse näkisin, ettei heistä oikein löydy paljoa mitään vaan. Etenkin toinen on lisäksi hävinnyt kuin pieru Saharaan sivuston uudistusten myötä, johon syytä ei taida joutua kummemmin arvailemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse näkisin, ettei heistä oikein löydy paljoa mitään vaan. Etenkin toinen on lisäksi hävinnyt kuin pieru Saharaan sivuston uudistusten myötä, johon syytä ei taida joutua kummemmin arvailemaan.
Mikä se semmonen uudistus on joka ois saanu katoamaan jommankumman ja kumman oisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se semmonen uudistus on joka ois saanu katoamaan jommankumman ja kumman oisi?
Voipi mm. olla, ettei tänne enää pysty ainakaan ihan helpolla kirjoittamaan ulkomailta.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä noista...
Huomaan, ettö exän saappsissin en enää oikeastaan ketään laske ikinä.
Ei ole enkeleitä...
https://youtu.be/A-dW6mLA2hQ?si=tDx49qOqBXe08foS
Suojahöpinääää....Aina silloin tällöin ja joskus varmaankin tilanne on myös toisiinpäin. Itse aika usein käytän työelämästä tuttua juurisyymenetelmää "miksi". Tämä kysymys kun esitetään edellisen vastauksen perään niin päästään usein asian ytimeen.
Toki vaihtoehtoisia linjoja voi olla useita mutta pitää vain joko käydä kaikki läpi tai kuten itse niin pysähtyä ja miettiä se todennäköisin.
Yksi mikä siedättää aika hyvin tuollaiseen turhautumiseen on politiikka; suosittelen.Minä käytän sitä lähes kokoajan... mulla ei ole aikaa vatkata samaa asiaa montaa kertaa, vaikka välillä olisi vaan helompi sysätä joku asia kepulikonstilla jotenkuten toimivaksi.
- Anonyymi
Mä ensin käsitin, että aloitus oli arvostelua palstalaisista, jotka eivät keskustele ' isoista asioista' vaan jäävät pyörittelemään jotain vähäpätöistä.
Mutta sitten selvisi, että tässä puidaankin omaa mennyttä elämää ja läheisiä.
No.
Jokaisella on historiassa.
Siihen olen ihmeissäni törmännyt, että miehet ovat tavattoman katkeria eron jälkeen.
Olen heitä kuunnellut.
Jos nainen yksinkertaisesti kyllästyy eikä parisuhteen jatkaminen ole viisasta, niin mies tajuaa, että nainenhan on tosissaan jättämässä hänet.
On rakastuttu ja rakennettu pilvilinnoja, mutta kun arki onkin ihan tavallista erilaisten asioiden hoitoa ja lapsista huolehtimista.
Ihmiset p e t t y v ä t ihan itse omissa odotuksissaan.
Mutta toivoisin, että miehet puheissaan ymmärtävät, että exä, se entinen rakas vaimo, säilyttäisi puheissa arvonsa. Se on omaa historia, miksi mitätöidä se kaikki hyvä, mitä on ollut.
Vilma - Anonyymi
Mjoo, mutta siihenkin jollain tavalla tottuu ettei ihmiset kuuntele, vaan paasaa omaa asiaansa. Sulkee mielen, silmät ja korvat muttei suutaan.
Semmosta se on, ei kannata haaskata aikaa kuuroihin korviin. Ei minuun, ei sinuun, ei kehenkään silloin kun vastaanottimet on pois päältä. 👍
Jasu- Anonyymi
Joo. Mutta ihmiset ottavat asioita omalla tavallaan. Voi se lähetinkin toimia epätarkasti.
Ero on kuuleeko, vai kuunteleeko.
Ihmisillä on ne omat asiat päällimmäisenä ja tämäkin pitää ymmärtää.
Ei nyt välttämättä ole muiden vika, jos omat kengännauhat ovat solmussa.
Vilma
Ymmärretäänkö sanomasi? (O.Wiio) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Mutta ihmiset ottavat asioita omalla tavallaan. Voi se lähetinkin toimia epätarkasti.
Ero on kuuleeko, vai kuunteleeko.
Ihmisillä on ne omat asiat päällimmäisenä ja tämäkin pitää ymmärtää.
Ei nyt välttämättä ole muiden vika, jos omat kengännauhat ovat solmussa.
Vilma
Ymmärretäänkö sanomasi? (O.Wiio)Silloin kun yhteys ei toimi. Se ei toimi. Ja silloin on turha yrittää kumpaankaan suuntaan.
Jasu Vaikea tietää johtuuko joku vst. siitä, ettei sisäistä, vai eikö vaan ole resursseja ymmärtääkään?
- AnonyymiUUSI
Ihan vaan tasapuolisuuden nimissä haluaisin exäsi tänne kertomaan oman versionsa teidän parisuhteestanne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261633- 991478
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731251Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori381234Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131087- 51964
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_189918Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284892- 25828
- 48827