En kyllä tiedä pitäänkö tällä kertaa joutuu olemaan.
Onneksi saan käydä kerran viikossa kaupassa jos haluan, mutta ei ole pakko.
Ajattelin jos laitan, että EI HE KYLLÄ OSAA ITSEKKÄÄN KUNNIOITTAA.
Minä asun sentään ISÄNI KANSSA SAMASSA TALOSSA JA HÄN EI EDES OSAA KÄYTTÄÄ TIETOKONETTA VAAN HÄN HUUTAA ELI KALTOINKOHTELEE MINUA, KOSKA KAIKKI ASIAT ON TUKITTU NETTIIN JA HÄN ON ILMOITTANUT, ETTÄ HÄN EI KOSKE TIETOKONEESEEN!
Nyt on LOMA pidetty joten VANKILAAN TAKAISIN
9
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmoittauduitko persujen ehdokkaaksi kunnallisvaaleihin ?
- Anonyymi
En minä lähde ehdokkaaksi ennen, kuin tämä kunnianloukkas asia on hoidettu.
Voin lähteä kansanedustaja ehdookkaksi, mutta ENSIN PITÄÄ SAADA VANHAT PASKAT POIS.
Minä voin olla just se joka joutuu MEDIAN KYNSIN, koska minähän EDUSTAN TUOLLOIN KOKO LAPIN LÄÄNIÄ ENKÄ ITSEÄNI NIIN, KUIN MIKKO KÄRNÄ JA MONET MUUT TEKEVÄT! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä lähde ehdokkaaksi ennen, kuin tämä kunnianloukkas asia on hoidettu.
Voin lähteä kansanedustaja ehdookkaksi, mutta ENSIN PITÄÄ SAADA VANHAT PASKAT POIS.
Minä voin olla just se joka joutuu MEDIAN KYNSIN, koska minähän EDUSTAN TUOLLOIN KOKO LAPIN LÄÄNIÄ ENKÄ ITSEÄNI NIIN, KUIN MIKKO KÄRNÄ JA MONET MUUT TEKEVÄT!Minä alan KD ehdokkaaksi niin saadaan sentään tehdä LAPISSA syntiä, kun KUNNIALLINEN edustaa. Riittää, että MINÄ OLEN KUNNOLLA niin toiset saa olla niin, kuin itse haluaa!
Minähän en saa tehdä mitään, koska jos teen jotain niin heti on POLIISIT kimpussa ja kylä käräjät pystyssä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä alan KD ehdokkaaksi niin saadaan sentään tehdä LAPISSA syntiä, kun KUNNIALLINEN edustaa. Riittää, että MINÄ OLEN KUNNOLLA niin toiset saa olla niin, kuin itse haluaa!
Minähän en saa tehdä mitään, koska jos teen jotain niin heti on POLIISIT kimpussa ja kylä käräjät pystyssä.Jos hyvin käy niin RKP joutuu pois HALLITUKSESTA ja KD:ssä voi saada LAPISTA ainakin varman ministerin paikan.
Minä sanon niin, kuin Purra: VALTIOVARAINMINISTERIN SALKKU ON NIIN MINUN NÄKÖINEN ja minä olen ihan varmasti KUNNIALLINEN JA YMMÄRRÄN RAHASTA NIIN PALJON, ETTÄ TIEDÄN ETTÄ SE EI TÄSTÄ MAASTA LOPU KESKEN!
Minä pystyn tuonkin väitteen TODISTAMAAN, että mistä minä tuon niin varmasti tiedän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hyvin käy niin RKP joutuu pois HALLITUKSESTA ja KD:ssä voi saada LAPISTA ainakin varman ministerin paikan.
Minä sanon niin, kuin Purra: VALTIOVARAINMINISTERIN SALKKU ON NIIN MINUN NÄKÖINEN ja minä olen ihan varmasti KUNNIALLINEN JA YMMÄRRÄN RAHASTA NIIN PALJON, ETTÄ TIEDÄN ETTÄ SE EI TÄSTÄ MAASTA LOPU KESKEN!
Minä pystyn tuonkin väitteen TODISTAMAAN, että mistä minä tuon niin varmasti tiedän.Minähän sain sentään kesällä 2017 pysäyttää RAHA REKKOJA ja ei TAIDA TÄSSÄ KUNNASSA OLLA YHTÄÄN NAISTA JOKA TUON ON SAANUT TEHDÄ!
Ei edes POLIISEJA soitettu paikalle vaikka minä olisin voinut ryöstää koko rekan.
Ei olisi tarvinnut, kun mennä viereen ja sanoa : En ole ikinä ottanut raha rekkamieheltä poskeen...
Ei olis sanonut, että: Et kyllä ota nytkään!
Olis varmaan sanonut, että: Ei ole muuten minuakaan muna ollut kesken työpäivän panostajan suussa.
Minun piti olla kunnolla, koska minähän EDUSTIN IVALOA joten minä vaan PAISKIN TÖITÄ JA SANOI AINA, ETTÄ JOS EN MUUTA SAA KOTIKYLÄLLE TÄLTÄ REISSULTA TUOTUA NIIN OLEN MINÄ AINAKIN TEHNYT MIESTEN KANSSA TÖITÄ ENKÄ MAANNUT HAARAT LEVÄLLÄÄN MIEHEN ALLA JOKA ON PANOSTANUT NAISTAAN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän sain sentään kesällä 2017 pysäyttää RAHA REKKOJA ja ei TAIDA TÄSSÄ KUNNASSA OLLA YHTÄÄN NAISTA JOKA TUON ON SAANUT TEHDÄ!
Ei edes POLIISEJA soitettu paikalle vaikka minä olisin voinut ryöstää koko rekan.
Ei olisi tarvinnut, kun mennä viereen ja sanoa : En ole ikinä ottanut raha rekkamieheltä poskeen...
Olis varmaan sanonut, että: Ei ole muuten minuakaan muna ollut kesken työpäivän panostajan suussa.
Minun piti olla kunnolla, koska minähän EDUSTIN IVALOA joten minä vaan PAISKIN TÖITÄ JA SANOI AINA, ETTÄ JOS EN MUUTA SAA KOTIKYLÄLLE TÄLTÄ REISSULTA TUOTUA NIIN OLEN MINÄ AINAKIN TEHNYT MIESTEN KANSSA TÖITÄ ENKÄ MAANNUT HAARAT LEVÄLLÄÄN MIEHEN ALLA JOKA ON PANOSTANUT NAISTAAN!Minähän voin kyllä laittaa, että ONKOHAN SE KUNNIA KYLLÄ TEHDÄ SUOMEN PUOLUSTUSVOIMISTA VOIMATTOMIA JA KAIKISTA SUOMEN MIEHISTÄ MUNATTOMIA, MUTTA ONNEKSI TEILLÄ SENTÄÄN MUNAA RIITTÄÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän voin kyllä laittaa, että ONKOHAN SE KUNNIA KYLLÄ TEHDÄ SUOMEN PUOLUSTUSVOIMISTA VOIMATTOMIA JA KAIKISTA SUOMEN MIEHISTÄ MUNATTOMIA, MUTTA ONNEKSI TEILLÄ SENTÄÄN MUNAA RIITTÄÄ!
Selekä sauna tuohon päälle niin saadaan edes jotain TAKAISIN, koska MINÄ EN OLE KOSKAAN EDES VÄITTÄNYT TUOLLAISTA.
Olen vain ilmoittanut, että LASTENI ISISTÄ EI OLE MIHINKÄÄN.
Jos heistä olisi niin ei HEIDÄN LASTEN ÄIDIN TARVIS USKOMATTOMIIN SUORITUKSIIN PYSTYÄ.
Minä pidän SOPIMUKSESTA KIINNI ELI KAVERIA EI SAA AUTTAA, MUTTA SELKÄÄN KYLLÄ SAA OTTAA KAVERINA KOSKA SE SITÄ SAADAAN TASAPUOLISESTI MOLEMMAT! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän sain sentään kesällä 2017 pysäyttää RAHA REKKOJA ja ei TAIDA TÄSSÄ KUNNASSA OLLA YHTÄÄN NAISTA JOKA TUON ON SAANUT TEHDÄ!
Minun piti olla kunnolla, koska minähän EDUSTIN IVALOA joten minä vaan PAISKIN TÖITÄ JA SANOI AINA, ETTÄ JOS EN MUUTA SAA KOTIKYLÄLLE TÄLTÄ REISSULTA TUOTUA NIIN OLEN MINÄ AINAKIN TEHNYT MIESTEN KANSSA TÖITÄ ENKÄ MAANNUT HAARAT LEVÄLLÄÄN MIEHEN ALLA JOKA ON PANOSTANUT NAISTAAN!Presidentti Niinistön SOPIMUS OLI KAVERIA EI SAA AUTTAA.
Minä pidän tuosta kiinni, koska minä olen YKSIN. Selekä saunan jakaminen ei ole kyllä AUTTAMISTA.
- Anonyymi
Poliisikin kunnioitti minua, kun minä sanoin, että: Isän auto kyllä pitää viedä ensin kotia ja sinä viet sen.
Minun ISÄNI EI LIITY MILLÄÄN TAVALLA NÄIHIN FACEBOOK ASIOIHIN, mutta hän tuo jota kokoajan NÖYRYYTETÄÄN.
Hän HUUTAA MINULLE eli KALTOINKOHTELEE MINUA, koska hän ei voi muuten PUOLUSTAA MINUA.
Kyllä minä otan ilosta KILJUEN poliisin kanssa Presidentti Stubbilta ja HALLITUKSELTA SELKÄ SAUNAN niin saavat KUNNIAA JOIDEN MIELESTÄ FACEBOOK KUNNIA ON ELÄMÄÄKIN ARVOKKAAMPI ASIA!
En minä kunnianloukkaksista ole valittamassa vaan kyllä HE KUNNIANSA OVAT ANSAINNEET.
Minä olen muista asioista ilmoittamassa, koska EN MINÄ OLE IVALOSTA LÄHDÖSSÄ MIHINKÄÄN.
HE LÄHTIVÄT JOTKA OVAT KUNNIALLISIA, KOSKA MINÄ EN HYVÄKSY ETTÄ HE ALKAVAT SYRJIMÄÄN KEMILÄISIÄ, KOSKA MINÄ OLEN ALOITTANUT KUNNIAN ANTAMISEN KEMILÄISILLE JOTEN KUNNIOITA EI TÄHÄN KUNTAAN ALETA KYLLÄ KÄRÄJILTÄ KERÄÄMÄÄN.
Minä palasin Raaseporista ja KUNNIANLOUKKAUS asia tuli perästä.
En kai minä isääni laita VANKILAAN jos hän HUUTAA minulle, kun toiset tekevät minusta KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUKSIA JA EIVÄT OSAA ITSEKKÄÄN KUNNIOITTAA TOISTEN KOTIRAUHAA.
Tuolla teorialla minäkin saan mennä vaikka TANSSIMAAN HEIDÄN SUKUJEN HAUDOILLE JA TEHDÄ HEISTÄ KUNNIANLOUKKAS RIKOSILMOITUKSEN JA VAATIA KORVAUKSIA.
En ole vain viitsinyt edes mainita, koska EI MINUN ASUMISET KUULU KENELLÄKÄÄN!
Kyllä minä olen kuullut senkin, että minä olen isäni uusi vaimo. En kyllä tiedä kuka näin FIKSU oli ollut ja vielä kehdannut kertoa, että hän kulkee kylällä katsomassa että minkä näköisiä vaimoja tämän kylän miehillä on.
Ja vielä onnistui loukkaamaan sekä minun ja vanhempieni kunniaa!
En minä siitä suuttunut vaan nauroin sekä sanoin, että: Ohan tuo mukava, että kylällä juttuja riittää, mutta onneksi sentään itse tiedän miten asiat on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031773- 2071560
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591040Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61907En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51824Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉61782The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5762Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36755