Minä laittoin pälä esto kun hän usko lekuria joka valehtele että minulla on mt diagnosi hän on täys idiotti lekuri saa hänelle valehtella niin paljon kun huvittaa ja hän usko lekuria yhtä paljon kun lapsi usko joulupukkia äälkä kunnelkon häntä hän on täys idiotti.
Pälä on täys idiotti usko joulupukkia.
2
154
Vastaukset
- Anonyymi
Minä laittoin pälä esto kun hän usko lekuria joka valehtele että minulla on mt diagnosi hän on täys idiotti lekuri saa hänelle valehtella niin paljon kun huvittaa ja hän usko lekuria yhtä paljon kun lapsi usko joulupukkia äälkä kunnelkon häntä hän on täys idiotti.
Toivottavasti hän kuole pian pois pääse hänestä eron karma hoita homman minultta hän huijasi minun kaikki rahat kun hän myyi minulle sähkö potkulauta missä oli akku jäähtynyt pilalle vaikka hänellä on 50.000€ raha niin silti piti minultta huijata kaikki rahat no mitä hän teke noilla rahoilla osta Espaniasta loma osake ja otta happi pullo muukan? - Anonyymi
Toivottavasti hän kuole pian pois pääse hänestä eron karma hoita homman minultta hän huijasi minun kaikki rahat kun hän myyi minulle sähkö potkulauta missä oli akku jäähtynyt pilalle vaikka hänellä on 50.000€ raha niin silti piti minultta huijata kaikki rahat no mitä hän teke noilla rahoilla osta Espaniasta loma osake ja otta happi pullo muukan?
Pälä on käyttänyt 100 kertoja enemään huumeitta kun minä 30 vuotta joka päivä ei ihme että hänellä viira päässä ja että hän on täys idiotti huumet on tehnyt tehtävänsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 491041
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703