Minä laittoin pälä esto kun hän usko lekuria joka valehtele että minulla on mt diagnosi hän on täys idiotti lekuri saa hänelle valehtella niin paljon kun huvittaa ja hän usko lekuria yhtä paljon kun lapsi usko joulupukkia äälkä kunnelkon häntä hän on täys idiotti.
Pälä on täys idiotti usko joulupukkia.
2
54
Vastaukset
- Anonyymi
Minä laittoin pälä esto kun hän usko lekuria joka valehtele että minulla on mt diagnosi hän on täys idiotti lekuri saa hänelle valehtella niin paljon kun huvittaa ja hän usko lekuria yhtä paljon kun lapsi usko joulupukkia äälkä kunnelkon häntä hän on täys idiotti.
Toivottavasti hän kuole pian pois pääse hänestä eron karma hoita homman minultta hän huijasi minun kaikki rahat kun hän myyi minulle sähkö potkulauta missä oli akku jäähtynyt pilalle vaikka hänellä on 50.000€ raha niin silti piti minultta huijata kaikki rahat no mitä hän teke noilla rahoilla osta Espaniasta loma osake ja otta happi pullo muukan? - Anonyymi
Toivottavasti hän kuole pian pois pääse hänestä eron karma hoita homman minultta hän huijasi minun kaikki rahat kun hän myyi minulle sähkö potkulauta missä oli akku jäähtynyt pilalle vaikka hänellä on 50.000€ raha niin silti piti minultta huijata kaikki rahat no mitä hän teke noilla rahoilla osta Espaniasta loma osake ja otta happi pullo muukan?
Pälä on käyttänyt 100 kertoja enemään huumeitta kun minä 30 vuotta joka päivä ei ihme että hänellä viira päässä ja että hän on täys idiotti huumet on tehnyt tehtävänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544149
- 623656
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1992995- 1052818
- 432623
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212560- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192116- 282011