Alentamaan kriteereitään teidän suhteenne? Tuli mieleen kriteereistä muita kohtaan. Että mites omalla kohalla käy?
Mun mielestä mun kohdalla joutuu kyllä laskemaan rimaa kriteereillään. Vähintäänkin jos toivoo terveyttä, varautta ja vapaamielisyyttä. 😅
Jasu
Joutuuko kukaan koskaan
81
562
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lisään vielä kun tuli viiveellä mieleen, jos toivoo uskonnollisuutta, ulkonäköä ja naisellisuutta. Pokkurointia tai jumalointia, niin rima hipoo jo maantasoa. 😆
Jasu- Anonyymi
Näillläkö naisena esiintyvä setämies nyt mennään? Keu keu yms
- Anonyymi
Sehän nyt riippuu ihan hänen kriteereistään.
- Anonyymi
Toki, mutta jos ajatellaan yleismaallisemmin. Minun kohdalla en pidä että rima olisi järkyttävän korkeella, jos minä kelpaan.
Noin luullen sen perusteella mitä ihmiset tuntuu arvostavan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki, mutta jos ajatellaan yleismaallisemmin. Minun kohdalla en pidä että rima olisi järkyttävän korkeella, jos minä kelpaan.
Noin luullen sen perusteella mitä ihmiset tuntuu arvostavan.
JasuItse odotan toiselta hyvin pitkälti samoja asioita kuin itselläni on. Siinä mielessä mun on siis vaikea nähdä mitään rimanlaskua. Jos ajatellaan vaikka jotain uskonnollisuutta, niin sen suhteen ei toisen tarvitse tinkiä, sillä minä en huolisi uskonnollista kumppania.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse odotan toiselta hyvin pitkälti samoja asioita kuin itselläni on. Siinä mielessä mun on siis vaikea nähdä mitään rimanlaskua. Jos ajatellaan vaikka jotain uskonnollisuutta, niin sen suhteen ei toisen tarvitse tinkiä, sillä minä en huolisi uskonnollista kumppania.
Tai vaikka ulkonäkö ... kyllä mulla ulkonäkö riittää, mutta en huoli kumppania, jolla ulkonäkö olisi tärkeä juttu. Senkään suhteen ei siis tarvitse tinkiä jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse odotan toiselta hyvin pitkälti samoja asioita kuin itselläni on. Siinä mielessä mun on siis vaikea nähdä mitään rimanlaskua. Jos ajatellaan vaikka jotain uskonnollisuutta, niin sen suhteen ei toisen tarvitse tinkiä, sillä minä en huolisi uskonnollista kumppania.
Okei. 👍
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. 👍
JasuJa jos nyt tarkkoja ollaan, niin en halua kumppania, joka "alentaa kriteereitään". Jos haluaa jotakin muuta, niin jatkakoon sitten matkaansa. Mun mielestäni se on paljon järkevämpää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos nyt tarkkoja ollaan, niin en halua kumppania, joka "alentaa kriteereitään". Jos haluaa jotakin muuta, niin jatkakoon sitten matkaansa. Mun mielestäni se on paljon järkevämpää.
Varmasti isoin osa kelpuuttaa jotain muuta, kun oli itsekseen aikonut. Mutta hyvä jos natsaa ilman muuta. 👍
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti isoin osa kelpuuttaa jotain muuta, kun oli itsekseen aikonut. Mutta hyvä jos natsaa ilman muuta. 👍
JasuVarmasti, jos haluaa vain ylipäänsä parisuhteen. Itse en halua parusuhdetta parisuhteen takia, enkä myöskään halua kumppania, joka haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti, jos haluaa vain ylipäänsä parisuhteen. Itse en halua parusuhdetta parisuhteen takia, enkä myöskään halua kumppania, joka haluaisi.
Itse taas nään se joustona. En välttis vain parisuhteen haluamisena. Voi huomata, ettei joku kruteeri ollutkaan niin ehditon tai edes järkevä että missaisi hyvän ihmisen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse taas nään se joustona. En välttis vain parisuhteen haluamisena. Voi huomata, ettei joku kruteeri ollutkaan niin ehditon tai edes järkevä että missaisi hyvän ihmisen.
JasuMä en välttis halua myöskään niin tyhmää kumppania, jolle kävisi noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuMä oon aina joustanut inhimillisistä syistä, en siksi että haluan vaan parisuhteen. Kun täydellisiä meistä ei oo kukaan, mutta ihania voi silti olla.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon aina joustanut inhimillisistä syistä, en siksi että haluan vaan parisuhteen. Kun täydellisiä meistä ei oo kukaan, mutta ihania voi silti olla.
JasuMun taas ei tarvitse joustaa sellaisista syistä, kun ei mulla ole kriteerejä, jotka vaatisivat tuollaista joustoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun taas ei tarvitse joustaa sellaisista syistä, kun ei mulla ole kriteerejä, jotka vaatisivat tuollaista joustoa.
Ei ehkä munkaan, mutta joustan kun tykkään ihmisestä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en välttis halua myöskään niin tyhmää kumppania, jolle kävisi noin.
Tyhmää? Erikoinen ajatus, mutta ok.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ehkä munkaan, mutta joustan kun tykkään ihmisestä.
JasuMä en voi väittää joustavani asiassa, jolla ei ole mulle mitään merkitystä ja valtaosalla sellaisista kriteereistä mitä tuolla kuulee, ei ole mulle minkäänlaista merkitystä. Mä en ylipäänsä ole ajattelultani erityisen ehdoton ja sellaisia asioita, joilla todella on väliä mulle, on hyvin vähän. Jos jollain asialla on todella väliä, niin silloin se ei oikein ole asia, josta voisin joustaa. Jos mä lähden joustamaan sellaisissa asioissa, niin sen lopputulos ei olisi hyvä kummallekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en voi väittää joustavani asiassa, jolla ei ole mulle mitään merkitystä ja valtaosalla sellaisista kriteereistä mitä tuolla kuulee, ei ole mulle minkäänlaista merkitystä. Mä en ylipäänsä ole ajattelultani erityisen ehdoton ja sellaisia asioita, joilla todella on väliä mulle, on hyvin vähän. Jos jollain asialla on todella väliä, niin silloin se ei oikein ole asia, josta voisin joustaa. Jos mä lähden joustamaan sellaisissa asioissa, niin sen lopputulos ei olisi hyvä kummallekaan.
Juu ymmärsin tuon, en vain miksi joustava olisi tyhmä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmää? Erikoinen ajatus, mutta ok.
JasuKyllä, ihminen jolla on mielestäni tyhmiä kriteereitä, on mielestäni hieman tyhmä. Luultavasti minä taas olen kyseisen tyyppisen ihmisen mielestä myös hieman tyhmä, joten se on parempi vain kun pysymme riittävän kaukana toisistamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ymmärsin tuon, en vain miksi joustava olisi tyhmä.
JasuSe ei liittynyt siihen joustavuuteen se tyhmyys, vasn siihen ettö sulle joustolle ylipäänsä on tarve. Silloin "kriteerinä" on jotakin, millä ei todellisuudessa kuitrnkaan ole väliä. Se, että jokin asia olisi plussaa, on mun päässäni tyystin eri asia kuin se, että kyseisen asian puuttuminen olisi miinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei liittynyt siihen joustavuuteen se tyhmyys, vasn siihen ettö sulle joustolle ylipäänsä on tarve. Silloin "kriteerinä" on jotakin, millä ei todellisuudessa kuitrnkaan ole väliä. Se, että jokin asia olisi plussaa, on mun päässäni tyystin eri asia kuin se, että kyseisen asian puuttuminen olisi miinusta.
Aaa, no nyt tajusin. 😅👍
Jasu
Näin päin onkin aika erikoista vastata. Varmasti ainakin ulkonäön ja varakkuuden puolesta joutuis laskemaan rimaansa. Se jo raakkaa suurimman osan pois tietysti. Olen terve ja enimmäkseen vapaamielinen ja avoin. Vaikeasti lähestyttävä tosin.
- Anonyymi
Niin se helposti on vaikeampaa, mutta realisti näkee kyllä mitkä asiat voi vaikuttaa, ettei kelpaa.
Jasu
- Anonyymi
Alensin kriteereitä. :)
Iaskin..väärin- Anonyymi
Juu, niin mun mieskin. 😅
Nätit tytöt ei pelihiirtä huolinnu.
Jasu
- Anonyymi
Riippuu, mitä nainen odottaa minulta.
- Anonyymi
Toki, jos hän haluaa enemmän kun sulla on tarjota, niin mitä sulla ei ole tarjota?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki, jos hän haluaa enemmän kun sulla on tarjota, niin mitä sulla ei ole tarjota?
JasuKalliita ulkomaan matkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliita ulkomaan matkoja.
Se on monilla sama. Eikä kaikkia huvita matkustaakkaan.
Jasu
- Anonyymi
No kuka tahansa perusterve. Ois parempi kuin minä. Siinä mielessä.
- Anonyymi
Sama homma mulla. Se rajaakin helposti monia kivojakin pois, jotka odottaa terveyttä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama homma mulla. Se rajaakin helposti monia kivojakin pois, jotka odottaa terveyttä.
JasuEn nyt tiedä. Enemmänkin ajatelen niin että jos joku mua todella oikeasti rakastaa niin haluaa mut terveenä tai sairaana. Terveys ei ole kellekään itsestään selvyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt tiedä. Enemmänkin ajatelen niin että jos joku mua todella oikeasti rakastaa niin haluaa mut terveenä tai sairaana. Terveys ei ole kellekään itsestään selvyys.
Nojuu, ihan järkevästi ajateltu tuo. ❤️
Jasu
- Anonyymi
En usko, vaikka en helpoimmasta päästä olekaan. Jos minua osaa käsitellä niin ei mitään ongelmaa.
Vähän kavahdan tällaisia kriteeritouhuja muutenkin, toki niitä on alitajuisestikin, mutta kun joku kolahtaa niin se kolahtaa. Se toinen ihminen on silmissä kaikkea sitä mitä olet halunnut, ja yhdessä voi sumplia ne asiat mitä pitää parantaa tai kehittää.- Anonyymi
Juu, kriteeri jo sanana kuulostaa äkkijyrkäktä mutta käytetään sitä yleisen yhteisymmärryksen nimissä ehdoiksi parisuhteelle.
Jasu
Joutuuko? Ei siinä mielessä, että kenenkään mun kanssani olisi pakko olla. Mutta jos on, niin joutuu tietenkin katsomaan peliin, että ketään parempaakaan ei ole saanut. Tai on ollut liian laiska yrittämään.
- Anonyymi
Enpä usko, että sulla oikeasti olisi noin olematon itsekunnioitus 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko, että sulla oikeasti olisi noin olematon itsekunnioitus 🙂
Realismia vaan. Mähän saatan olla jopa vähän arrogantti, koska tiedän olevan varsin hyvä joissakin asioissa ja kohtuullisen pätevä monissa muissa. Mutta kun sitten vastaavasti puuttuu mikään semmoinen ominaisuus, että joku kriteereitä miettivä yhtään arvioisi täytänkö jotain kriteereitä vai en.
- Anonyymi
Niin joutuuko? 😂
Jasu - Anonyymi
scrg kirjoitti:
Realismia vaan. Mähän saatan olla jopa vähän arrogantti, koska tiedän olevan varsin hyvä joissakin asioissa ja kohtuullisen pätevä monissa muissa. Mutta kun sitten vastaavasti puuttuu mikään semmoinen ominaisuus, että joku kriteereitä miettivä yhtään arvioisi täytänkö jotain kriteereitä vai en.
Ei siinä ole mitään realistista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin joutuuko? 😂
JasuSinäpä sen sanoit. Scrg ei voi määrittää miten toisen pitää tuo kokea. Hän itse toki voi ajatella, että toinen olisi saanut paremmankin ja se tietysti on sinällään ihan kauniisti ajateltu, mutta toinen ei välttämättä koe kainkaan noin. Tuollainen ajattelu kertoo lähinnä sen, itse ei muka huolisi itseään (mitä mä nyt en tässä tapauksessa varsinaisesti usko).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit. Scrg ei voi määrittää miten toisen pitää tuo kokea. Hän itse toki voi ajatella, että toinen olisi saanut paremmankin ja se tietysti on sinällään ihan kauniisti ajateltu, mutta toinen ei välttämättä koe kainkaan noin. Tuollainen ajattelu kertoo lähinnä sen, itse ei muka huolisi itseään (mitä mä nyt en tässä tapauksessa varsinaisesti usko).
Nojoo, kun nyt itsekin tuppaan pitämään itseeni aika heikkona valintana erityisesti nyt tuon ailahtelevan terveyden takia, niin tavallaan ymmärrän.
Jotkut kriteerit vaan on aika yleisiä ja haluttuja.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nojoo, kun nyt itsekin tuppaan pitämään itseeni aika heikkona valintana erityisesti nyt tuon ailahtelevan terveyden takia, niin tavallaan ymmärrän.
Jotkut kriteerit vaan on aika yleisiä ja haluttuja.
Jasu"Jotkut kriteerit vaan on aika yleisiä ja haluttuja."
Niin. Se toinen kuitenkin päättää itse ne omat kriteerinsä. Se on oikeastaan jopa loukkaavaa lähteä sanomaan millä sille toiselle yksilölle kuuluisi olla väliä, sillä sillä tulee samalla kertoneeksi mitä itse siitä toisesta olettaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jotkut kriteerit vaan on aika yleisiä ja haluttuja."
Niin. Se toinen kuitenkin päättää itse ne omat kriteerinsä. Se on oikeastaan jopa loukkaavaa lähteä sanomaan millä sille toiselle yksilölle kuuluisi olla väliä, sillä sillä tulee samalla kertoneeksi mitä itse siitä toisesta olettaa.Tottakai, niin on sanonutkin, että antakaa toisen itse valita. Ja olkaa tyytyväisiä jos tykätään. Mutta tiedän kokemuksesta, että tykkääminen muuttuu äkki kun arki sairauksien kanssa realisoituu. Eikä kuvitelma ookkaan niin mukavaa.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit. Scrg ei voi määrittää miten toisen pitää tuo kokea. Hän itse toki voi ajatella, että toinen olisi saanut paremmankin ja se tietysti on sinällään ihan kauniisti ajateltu, mutta toinen ei välttämättä koe kainkaan noin. Tuollainen ajattelu kertoo lähinnä sen, itse ei muka huolisi itseään (mitä mä nyt en tässä tapauksessa varsinaisesti usko).
En ajattele, että toinen olisi saanut paremman. Voi tietenkin saada, mutta ei kovin suurella todennäköisyydellä. On vaan aika haastavaa kenellekään nopeasti perustella, että minä olen mahdollisesti parasta, mitä sinulle tässä elämässä koskaan on tarjolla :D Kun siis kuitenkin siihen alustavaan kriteerilistaan verrattuna kaikenlaisia pikkuvikoja riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai, niin on sanonutkin, että antakaa toisen itse valita. Ja olkaa tyytyväisiä jos tykätään. Mutta tiedän kokemuksesta, että tykkääminen muuttuu äkki kun arki sairauksien kanssa realisoituu. Eikä kuvitelma ookkaan niin mukavaa.
JasuKonkretia on aina ollu kovempi kokemus, kun ihastuneena ovat kuvitelleet kestävänsä mitä vaan, ei sitten ole kestäneet.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai, niin on sanonutkin, että antakaa toisen itse valita. Ja olkaa tyytyväisiä jos tykätään. Mutta tiedän kokemuksesta, että tykkääminen muuttuu äkki kun arki sairauksien kanssa realisoituu. Eikä kuvitelma ookkaan niin mukavaa.
JasuMä olen joskus jopa käynyt keskustelun, jossa toinen osapuoli sanoi, ettei hän ole "kovin hyvä poikastävä" ja hänen kriteerinsä siitä mitä hänen kuuluisi olla, olivat tyystit erit kuin minun.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
En ajattele, että toinen olisi saanut paremman. Voi tietenkin saada, mutta ei kovin suurella todennäköisyydellä. On vaan aika haastavaa kenellekään nopeasti perustella, että minä olen mahdollisesti parasta, mitä sinulle tässä elämässä koskaan on tarjolla :D Kun siis kuitenkin siihen alustavaan kriteerilistaan verrattuna kaikenlaisia pikkuvikoja riittää.
"On vaan aika haastavaa kenellekään nopeasti perustella, että minä olen mahdollisesti parasta, mitä sinulle tässä elämässä koskaan on tarjolla"
Outoa jos tuollaista tarvitsee jollekulle perustella. Kyllä mä ainakin ihan itse tiedän mitä haluan, eikä sitä millään perusteluilla pysty muuttamaan, ei hyvään eikä huonoon. Anonyymi kirjoitti:
"On vaan aika haastavaa kenellekään nopeasti perustella, että minä olen mahdollisesti parasta, mitä sinulle tässä elämässä koskaan on tarjolla"
Outoa jos tuollaista tarvitsee jollekulle perustella. Kyllä mä ainakin ihan itse tiedän mitä haluan, eikä sitä millään perusteluilla pysty muuttamaan, ei hyvään eikä huonoon.Ei tietenkään tarvitse eikä kannata perustella, koska jokainen itse tietää, kuten sanoit, mitä haluaa. Kaikki kuitenkaan eivät tule saamaan mitä haluavat tai sitten lopulta kuitenkaan halua sitä mitä ovat halunneet ja saaneet.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse eikä kannata perustella, koska jokainen itse tietää, kuten sanoit, mitä haluaa. Kaikki kuitenkaan eivät tule saamaan mitä haluavat tai sitten lopulta kuitenkaan halua sitä mitä ovat halunneet ja saaneet.
Toinen osapuoli ei kuitenkaan ole kykenevä määrittämään onko se toinen saanut juuri haluamansa vai eikö. Sehän se pointti oli.
Anonyymi kirjoitti:
Toinen osapuoli ei kuitenkaan ole kykenevä määrittämään onko se toinen saanut juuri haluamansa vai eikö. Sehän se pointti oli.
Ei tietenkään eikä se ole edes kovin kiinnostavaa saako joku tietty tai onko saanut haluamansa tai onko tyytyväinen saamaansa. Mutta tilastolliset lait pätevät niin, että joku onnistuu ja joku ei ja muutamat muut eivät ihan varmasti itsekään tiedä, ovatko onnistuneet.
- Anonyymi
Kyllä se tuo muorikin on joutunut muutaman asian nielaisemaan, kun on todennut ettei riittävän hyvää kuitenkaan kannata pistää kiertoon.
Kysymyshän elämässä on pääosin siedättymisestä, enkä sano etteikö tätä tapahtuisi useampaan suuntaan :))
-keinovaginamies-- Anonyymi
Noniinpä. Mä en ainakaan löydä yhtään semmosta ihmistä jonka kanssa en joutuisi siedättymään. Hankala luonne kai, mutta hyvä sana. Tuskin kukaan 10+ löytää. 😅
Jasu
Jokaisessa parisuhteessa kumpikin joutuu luopumaan jostain kriteereistä. Ei ole olemassa täydellistä ihmistä. Julkisuudenkin unelma pariskunnat luopuvat aina jostain. Esim. Kim Kardashian ja Kanye West. Kanyehan on käsittääkseni kaksisuuntainen. Ja eroonhan se päätyi.
- Anonyymi
Juu, niin minustakin. Unelmakumppani on unelmaa, todellisuus jotain muuta.
Jasu - Anonyymi
Tuossa yhtälössä on edellytyksenä, että ylipäänsä etsisi täydellistä ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa yhtälössä on edellytyksenä, että ylipäänsä etsisi täydellistä ihmistä.
Niinpä. Minusta täydellinen ihminen kuulostaa melkoiselta riesalta.
Riippuu kriteereistä.
Helpompi ois kysyä sitä joltain existä vaikka.
Joku muistaakseni sanoi kyllä, etten ole "tyypillinen" hänelle, mutta en muista mitä hän sillä tarkoitti? Ehkä ulkonäköä tai olemusta.- Anonyymi
Juu, tuo tyypillinen on juuri yksi sellainen ihme kriteeri. Mutta aina se vaan tulee listoissa eteen. Ei oo mun tyyppiä..
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Juu, tuo tyypillinen on juuri yksi sellainen ihme kriteeri. Mutta aina se vaan tulee listoissa eteen. Ei oo mun tyyppiä..
JasuJoo. Liikaa oletetaan sellaisen yleisen olemuksen päälle. Siis tyyliin, että mitrn pukeutuu, millaisella autolla ajaa, mitä harrastaa jne... ei siis varsinsinen puhdas ulkonäkö.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo. Liikaa oletetaan sellaisen yleisen olemuksen päälle. Siis tyyliin, että mitrn pukeutuu, millaisella autolla ajaa, mitä harrastaa jne... ei siis varsinsinen puhdas ulkonäkö.
Kyllä, olettamuksiahan ne just on. Oman pään tuotetta. Samassa kuosissa voi elää niin täysin erilaiset ihmiset, siksi mulle ulkonäkö on yks hailee versus sisältö.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, olettamuksiahan ne just on. Oman pään tuotetta. Samassa kuosissa voi elää niin täysin erilaiset ihmiset, siksi mulle ulkonäkö on yks hailee versus sisältö.
JasuNiin ja ei vain pelkkä ulkonäkö... mä joskus seukkasin uskovaisen, likipitäin nunnan kanssa, hän siis oli asunutkin luostareissa. Äkkiä voi luulla, että seksi olisi kuivaa ja tylsää, jos ollenkaan, mutta vielä mitä. Se oli mahtavaa. 🙂
Ennakkoasenteet usein ajaa ihmiset vaan tietynlaisten ihmisten kanssa yhteen ja kohta saa sanoa, että miksi mulle aina käy näin..
- Anonyymi
Kritteerit ei laske ja rima on korkealla. Jos ei raasuista ole sitä ylityämään niin oma vika🤷♀️
- Anonyymi
Tuskin, mutta kaikki olemassa olevat kriteerit on mennyt minun kohdallani uusiksi.
- Anonyymi
Tiettyjen pässien kriteerit on niin alta ihmisarvoisen elämän rivan että. Nounou.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiettyjen pässien kriteerit on niin alta ihmisarvoisen elämän rivan että. Nounou.🤷♀️
Kerro emojeilla ilmeilevä ja kommunikoiva mies lisää tästä aiheesta
- Anonyymi
Ajatella. Ja olet SINKUT-palstan vakkari!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro emojeilla ilmeilevä ja kommunikoiva mies lisää tästä aiheesta
Minäpä kerron. Miten koskaan ilkeä muita maalittava,itsekäs omassa itseinhossaan rämpivä voisi olla opettaja,isä ,äiti, yhdellekkään lapselle/aikuiselle/ihmissielulle. Tekisikö hyvää vai pahaa jälkeä? Mikähöhän jälki tässä maailman tilanteessa puhuu? Sinun jälkesikö? Pienistä pisaroista syntyy valtameri.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä kerron. Miten koskaan ilkeä muita maalittava,itsekäs omassa itseinhossaan rämpivä voisi olla opettaja,isä ,äiti, yhdellekkään lapselle/aikuiselle/ihmissielulle. Tekisikö hyvää vai pahaa jälkeä? Mikähöhän jälki tässä maailman tilanteessa puhuu? Sinun jälkesikö? Pienistä pisaroista syntyy valtameri.🤷♀️
Sinä olet kuva Jumalasta/luojastasi. Sinulla on valta luoda. Luomiseen kuuluu vastuu.. Mitä sinä luot?🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kuva Jumalasta/luojastasi. Sinulla on valta luoda. Luomiseen kuuluu vastuu.. Mitä sinä luot?🤷♀️
Ja kysy toki mieheksi luulija lisää vielä kun oon palsatalla. Ole hyvä. Nyt saa kysyä.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ilmastonmuutos riehuu ja kotitalosi palaa. Ketä syytät? Jos olet katkera ja jäänyt vihasi vangiksi,ketä syytät? Jos et kykene katsomaan ympärillesi/näkemään laajemmin vaan katsot yhdellä silmällä putken läpi,ketä syytät? 🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ilmastonmuutos riehuu ja kotitalosi palaa. Ketä syytät? Jos olet katkera ja jäänyt vihasi vangiksi,ketä syytät? Jos et kykene katsomaan ympärillesi/näkemään laajemmin vaan katsot yhdellä silmällä putken läpi,ketä syytät? 🤷♀️
Todellisuudessa tiedät vastauksen ja todellisuudessa vihaat oikeasti itseäsi.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa tiedät vastauksen ja todellisuudessa vihaat oikeasti itseäsi.🤷♀️
Hetken vielä mieheksiluulija odotan kysymystäsi? 🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetken vielä mieheksiluulija odotan kysymystäsi? 🤷♀️
Kello käy tiktak. Ei kuulu mitään. Kohta missaat mahdollisuutesi. Vai alkoiko pelottamaan?🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kello käy tiktak. Ei kuulu mitään. Kohta missaat mahdollisuutesi. Vai alkoiko pelottamaan?🤷♀️
Noo. Enpä yllättynyt. Aika loppui. Mutta tapaamme jälleen..🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatella. Ja olet SINKUT-palstan vakkari!
Miten tämän palstasedän ns olemus tai elämäntapa eroaa sinun vanhan piian katkeruuden siivittämistä pakkoajatuksista- kai tuolla koulutuksella osaat edes vähän tyypitellä? Luulis yhteiskuntatieteellisen sun muun analyysin tulevan ku tykin suusta
- Anonyymi
Ei oo rahaa ei kukaan halua köyhäin kanssa olla ja olla köyhä köyhällä köyhän elämä
- Anonyymi
Hehee.. 🤣
Mä olen niin hurja akka, että kriteerit ja rimat vaan kolisee. On se vaan kumma että silti kelpaa 🤔
xLiner Riippuu siitä, mitkä kriteerit miehellä alunperin on 😂 Jos miehellä ei nyt kummoisia kriteerejä ole, niin voi jopa yllättyä positiivisesti 😁 Olen kuitenkin ihan kiva ja leivon hyviä mokkaruutuja. Eikö tuolla nyt joku mies pitäisi saada?
- Anonyymi
Enpä usko. Useimmat joutuvat vaan keksimään lisää laatua kuvaavia kriteerejä 😀
- Anonyymi
...Esim.
- vähäuninen
- yllättävän hyvin nukahtava
😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1455093
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413263- 2463086
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442638- 361814
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271595Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411556- 161447
- 231437
- 241337