Miksi mies välttelee silmiin katsomista? Koska se tuntuu vaikealta/tunkeilevalta, koska on ihastunut vai koska ei halua antaa vääriä signaaleita?
Itse katson kaikkia silmiin puhuessani tai ollessani muuten lähellä, mutta eräs mies selvästi välttelee katsomasta minua silmiin.
Miksi mies välttelee silmiin katsomista?
19
306
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikeaa katsoo silmiin jos näkee enkelin edessään, ihastunut.
- Anonyymi
Päinvastainen tunne siitä tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastainen tunne siitä tulee.
Varmaanki niin, mutta minkäs teet? Anna hänelle puhelin numerosi tai jotain, niin saat selville mitä hän ajattelee. En jaksa kirjoittaa ja antaa syvempää analyysia mutta tiedän tunteen kun kohtaa jotain elämää suurempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaanki niin, mutta minkäs teet? Anna hänelle puhelin numerosi tai jotain, niin saat selville mitä hän ajattelee. En jaksa kirjoittaa ja antaa syvempää analyysia mutta tiedän tunteen kun kohtaa jotain elämää suurempaa.
Hänellä on puhelinnumeroni. Kai minä vain tuijottelen sitten ohi tai puhun hänen korvalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on puhelinnumeroni. Kai minä vain tuijottelen sitten ohi tai puhun hänen korvalle.
Jos olet kiinnostunut hänestä, pyydä häntä vaikka kahville jos et muuta keksi. Jos hän näkee sinut luokkaa enkeliä, hän ei välttämättä tee aloitetta ikinä, pettymys olisi liian suuri jos saisi pakit. Itellä on sama ongelma. Onnea sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet kiinnostunut hänestä, pyydä häntä vaikka kahville jos et muuta keksi. Jos hän näkee sinut luokkaa enkeliä, hän ei välttämättä tee aloitetta ikinä, pettymys olisi liian suuri jos saisi pakit. Itellä on sama ongelma. Onnea sulle.
Elämään kuuluu myös pettymykset ja niiden sietäminen. Jos kerrot toiselle pitävästi hänestä, niin mitä siinä menetät. Voit myös saavuttaa jotain kivaa.
- Anonyymi
Luottamuksen puute hyväänkin voi tällaisen tilanteen aiheuttaa?
- Anonyymi
kirjolla ihan normaalii 😥 mä oon vähä erikoinen 😔 ja mul on omat syyt menneisyydestä miks toimin miten toimin 😪💔🥀✨
- Anonyymi
Sehän nyt riippuu ihan miehestä. Ei siihen välttämättä tarvita mitään sen ihmeellisempää kuin, että hän ei pidä silmiin katsomisesta.
- Anonyymi
Tuo on muuten totta. Kaikki ihmiset ei pidä silmiin katsomisesta, mutta jos se on alottajalle tärkeää, on mies väärä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on muuten totta. Kaikki ihmiset ei pidä silmiin katsomisesta, mutta jos se on alottajalle tärkeää, on mies väärä.
Ap haluaa tietää onko hän mahdollisesti ihastunut, miksi muuten kysyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no mä oon todella ihastunut 🥰 iski taas hellyyskohtaus 🤗 hali 😔 ikävä haliystävää 😥 -surullinen 💔🥀🎗✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmiin katsominen tai katsomattomuus ei kerro ihastumisesta mitään.
- Anonyymi
Jos omasta mielestä on lievästi autistinen, silloin ei voi aina katsoa silmiin. Näin minulle kerrottiin.
- Anonyymi
En aina uskalla, ettei ihastuminen näy. Kaverin vaimo on kyseessä.
- Anonyymi
No minun mielestä tuo on jotenkin suloista, varsinkin jos tuijottaa sitten silleen, että kun katson pois päin niin tunnen sen tapituksen, ja kun kääntää pään katsoakseen niihin silmiin niin toinen äkkiä kääntää oman päänsä. 😉
- Anonyymi
Sinä nautit siitä. Se ujompi sinkku ei nauti.
Olet varattu.
- Anonyymi
Koska mies hukkuu sinun ihaniin silmiisi...
- Anonyymi
Minkä värisiin silmiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1032239
- 1051802
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141741Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791243Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878