Miksi mies välttelee silmiin katsomista?

Anonyymi-ap

Miksi mies välttelee silmiin katsomista? Koska se tuntuu vaikealta/tunkeilevalta, koska on ihastunut vai koska ei halua antaa vääriä signaaleita?

Itse katson kaikkia silmiin puhuessani tai ollessani muuten lähellä, mutta eräs mies selvästi välttelee katsomasta minua silmiin.

21

817

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikeaa katsoo silmiin jos näkee enkelin edessään, ihastunut.

• Anonyymi

Päinvastainen tunne siitä tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastainen tunne siitä tulee.

Varmaanki niin, mutta minkäs teet? Anna hänelle puhelin numerosi tai jotain, niin saat selville mitä hän ajattelee. En jaksa kirjoittaa ja antaa syvempää analyysia mutta tiedän tunteen kun kohtaa jotain elämää suurempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaanki niin, mutta minkäs teet? Anna hänelle puhelin numerosi tai jotain, niin saat selville mitä hän ajattelee. En jaksa kirjoittaa ja antaa syvempää analyysia mutta tiedän tunteen kun kohtaa jotain elämää suurempaa.

Hänellä on puhelinnumeroni. Kai minä vain tuijottelen sitten ohi tai puhun hänen korvalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on puhelinnumeroni. Kai minä vain tuijottelen sitten ohi tai puhun hänen korvalle.

Jos olet kiinnostunut hänestä, pyydä häntä vaikka kahville jos et muuta keksi. Jos hän näkee sinut luokkaa enkeliä, hän ei välttämättä tee aloitetta ikinä, pettymys olisi liian suuri jos saisi pakit. Itellä on sama ongelma. Onnea sulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet kiinnostunut hänestä, pyydä häntä vaikka kahville jos et muuta keksi. Jos hän näkee sinut luokkaa enkeliä, hän ei välttämättä tee aloitetta ikinä, pettymys olisi liian suuri jos saisi pakit. Itellä on sama ongelma. Onnea sulle.

Elämään kuuluu myös pettymykset ja niiden sietäminen. Jos kerrot toiselle pitävästi hänestä, niin mitä siinä menetät. Voit myös saavuttaa jotain kivaa.

• Anonyymi

Luottamuksen puute hyväänkin voi tällaisen tilanteen aiheuttaa?

• Anonyymi

kirjolla ihan normaalii 😥 mä oon vähä erikoinen 😔 ja mul on omat syyt menneisyydestä miks toimin miten toimin 😪💔🥀✨

• Anonyymi

Sehän nyt riippuu ihan miehestä. Ei siihen välttämättä tarvita mitään sen ihmeellisempää kuin, että hän ei pidä silmiin katsomisesta.

• Anonyymi

Tuo on muuten totta. Kaikki ihmiset ei pidä silmiin katsomisesta, mutta jos se on alottajalle tärkeää, on mies väärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on muuten totta. Kaikki ihmiset ei pidä silmiin katsomisesta, mutta jos se on alottajalle tärkeää, on mies väärä.

Ap haluaa tietää onko hän mahdollisesti ihastunut, miksi muuten kysyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no mä oon todella ihastunut 🥰 iski taas hellyyskohtaus 🤗 hali 😔 ikävä haliystävää 😥 -surullinen 💔🥀🎗✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmiin katsominen tai katsomattomuus ei kerro ihastumisesta mitään.

• Anonyymi

Jos omasta mielestä on lievästi autistinen, silloin ei voi aina katsoa silmiin. Näin minulle kerrottiin.

• Anonyymi

En aina uskalla, ettei ihastuminen näy. Kaverin vaimo on kyseessä.

• Anonyymi

No minun mielestä tuo on jotenkin suloista, varsinkin jos tuijottaa sitten silleen, että kun katson pois päin niin tunnen sen tapituksen, ja kun kääntää pään katsoakseen niihin silmiin niin toinen äkkiä kääntää oman päänsä. 😉

• Anonyymi

Sinä nautit siitä. Se ujompi sinkku ei nauti.
        Olet varattu.

• Anonyymi

Koska mies hukkuu sinun ihaniin silmiisi...

• Anonyymi

Minkä värisiin silmiin?

• Se ei osaa päättää kumpaan silmään katsoisi, siihen joka osoittaa eteenpäin vai siihen joka katsoo sivulle.

• Anonyymi

Pitää varoa, mitä toivoo. Hän katsoi mua silmiin tänään ja se oli aika...intensiivistä. Yks humahdus, fuush. Pakko katsoa pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe