https://www.is.fi/digitoday/art-2000010954981.html
Aina, kun joku porukka on lähtenyt perustamaan jotain omaa utopistista yhteisöään, jossa ei ole pahuutta, niin aina ne ovat kaatuneet siihen, että mukana on ihmisiä. Aina joku toi pahuuden mukanaan, Kortesuo sanoo.
Ihmiselämä tuo mukanaan koko kirjon myös sosiaalisessa mediassa. Kortesuon mukaan jokainen voi omalla käytöksellään vaikuttaa siihen, keiden kanssa keskustelee, keitä seuraa tai ketkä blokkaa.
Monelle voi olla suuri vaiva siirtyä uuteen palveluun, kun historia, kuvat, tekstit ja kaverit ovat olleet Metan palveluissa jo vuosikymmenen tai pidempäänkin. Ja vaikka yksi lähtisi, muita voi olla vaikea houkutella mukaan.
– Se on vähän kuin sanoisin yökerhossa, että tämä on huono paikka, tulkaa mukaan tuonne toiseen yökerhoon, niin joku tulee, mutta suurin osa taitaa jäädä.
atte harjanne ei voi olla enään somessa ollenkaan?
7
284
Vastaukset 7
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3aed3381-f3c1-4064-8214-e355e831010a
somessa pitää olla juu - Anonyymi
Atte Harjanteella on ollut somen kanssa aikaisemminkin kipuilua. Jo vuonna 2019 Atte syyllisti ja saarnasi tavallisille suomalaisille sitä ettei lentokoneella saa matkustaa koska ilmastohätätila. No sitten Aten oma Instagram tili paljasti että mies matkusti joka vuosi useamman kerran parin päivän lomalle lentäen. Kovasti oli insta täynnä paidattomia selfietä eri lomakohteista. Kohun myötä Atte nolosti poisti paidattomat rantalomakuvat omasta sosiaalisesta mediastaan muttei kommentoinut tai selittänyt asiaa mitenkään.
Mutta internet ei unohda.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006298642.html - Anonyymi
Joko Atte on muuten ilmoittanut ettei pyrikään Helsingin pormestariksi niin että se paikka vapautuu Pekka Haavistolle?
- Anonyymi
Aten kyllä pitäisi vihdoin tajua että hänen todellinen henkinen kotinsa on kokoomuksessa koska ei häntä (niinkuin ei oikeastaan ketään muutakaan miestä) vihreissä todellakaan arvosteta pätkän vertaa.
- Anonyymi
lentokoneessa otetut somekuvat juu-ei saastuta?
- Anonyymi
Lomakuvat lentokoneesta
Ei saastuta vihreät?- Anonyymi
Se on kuule tämä vihreiden lentokoneilla matkustaminen sellaista parempaa, vähän vihreämpää saastuttamista!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1941101- 80727
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48692- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä40562- 39549
- 23543
- 46540
- 106530
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41527Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va169523Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47484Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko45480Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27463Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425