Mutta minkäs sille mahtaa. Onko muillakin samoja ominaisuuksia?
Harmillisen pienet munat
29
409
Vastaukset
- Anonyymi
10cm pitkä ja 5cm paksu.
- Anonyymi
Ei ole sellaista ongelmaa.
- Anonyymi
Kolbirilla on ihan varmasti vielä pienemmät munat mitä sinulla joten en olisi niin huolestunut.
Sattupa kyllä kerran kohdalle mies jonka muna oli oikeesti kokoa nuuska pussi huulen alle.
Ei hänessä mitään vikaa ollut muuten, mutta hän itse sanoi : En kyllä viitti jatkaa tätä suhdetta, koska et sinä pysy kuitenkaan tyytyväisenä ja ei ole niin hyvää kaveria jolle voisin sanoa, että hoida sinä minun puolesta seksi vaimon kanssa niin minä hoidan kaiken muun.
Minä olisin kyllä ollut TYYTYVÄINEN tuossa suhteessa jos olisin vielä saanut itse päättää kenen hänen kaverinsa kanssa saan sekstailla ja minä olisin kyllä sanonut, että: Olen sen verran näppärä emäntä, että tuskin on ongelmaa löytää itsekkään panoa, kun sanoo vain että on minulla mies, mutta hän ei vaan tyydytä minua seksuaalisesti.- Anonyymi
Olin kyllä heittänyt läppää aina muijien kanssa aiheesta " muna kokoa nuuska huulen alle" olisi kyllä mielenkiintoinen kokemus.
En ole kysynyt heiltä, että: Onko tullut teitä vastaa? En muuten kysele, mutta minä olen kokenut tuonkin.
Oli sellainen noin 2senttinen nappula josta ei kyllä ollut mitään iloa ainakaan minulle.
Pitää kuulemma ENSIN KÄYDÄ HUONOT MUNAT läpi niin saa kuulemma vain PARASTA.
- Anonyymi
LAGERIN vaimo oli hän joka vaati kunnioittamaan, mutta EN OLE KYLLÄ KENENKÄÄN NOIDEN KUNNIALLISTEN MUNIA EDES NÄHNYT!
LAGERIN vaati ensin vankeutta, mutta tuossa lapussa oli että 3000euroa pitäis maksaa korvauksia.
Toinen taitaa olla Pietikäisen kanssa hänen munat oli muistaakseni saman arvoiset.
Jos minulla olisi mies niin HÄNELLÄ kyllä olisi MILJOONAN EURON MUNA ja hänen tarvis vain puolustaa minun kunniaa ja olla onnellinen, kun minä välillä taputan sekä sanon: Kyllä munalla tienaa paremmin, kun jättää LAPSET JA PENNUT TEKEMÄTTÄ.
Mies olis kyllä TYYTYVÄINEN, kun minä rahat tultais samassa paketissa ja minä kyllä muistakin tarkistaa, että MILJOONAN EURON MUNA voi hyvin.
Isäni äiti kyllä oli oikeassa, kun hän sanoi: Et sinä tarvi tätä munaa, koska RIKOT sen kuitenkin.
En ole RIKKONUT vaan kyllä se ehjä on sekä edelleen samassa paketissa.
Toinen munahan on vain PLUSSAA jos omistaja on sen näköinen, että minä en heti huomenna sano miehelle : Fossiilius alkoi nyt. Kello 19.00 katomma uutiset ja sen jälkeen mennään nukkumaan. Vieläkö äitis on hengissä? Jos on niin mie tilaan silti villasukat sinulle ens Jouluksi lahjaksi, koska mie en kyllä ala niitä kutomaan.
En ole muille miehille kutonut sukkia, kun isälleni. Minä ompelin oloasun ensimmäiselle miehelle, mutta en ole muille ommellut mitään.
En ole edes NAPPIA ommellu vaan minä olen sanonut tai kirjoittanut miten se ommellaan.
Olen ostanut kyllä ompelukoneen, mutta en ole ommellut vielä mitään. Olen tehnyt suunnitelmia omaan päähäni, mutta pitää KUNNIOITTAA KUNNIALLISIA koska he voivat loukkaantua.- Anonyymi
He tekivät minusta Suomen ensimmäinen VIRALLISEN THERIAN NISÄKKÄS NAARAAN.
Alfa naaras on AINA LAUMAN Johtaja, mutta Alfa uros on aina naaraan perässä ja hänen perässä tulevat kaikki toiset, koska ELÄIMET TOIMIVAT NIIN.
Alfa naaraat ja urokset EIVÄT KESKUSTELE BETA IHMISTEN KANSSA, koska HE EIVÄT OLE MUUTA VAILLA, KUN MEIDÄN NAHKOJA JA LIHOJA!
MEIDÄN EI TARVI SYÖDÄ EDES BETA IHMISIÄ VAIKKA HE KUINKA ANELISIVAT KUNNIAA!
ME OLLAAN RAUHOITETTUJA JA EI MEITÄ SAA AMPUA! MEIDÄN UHKAILUSTA SAA SUUREMMAN TUOMION MITÄ JOS UHKAA AMPUA TAI TAPPAA MITÄ IHMISEN UHKAILUSTA TAI TAPOSTA.
- Anonyymi
Olen perustanut kerhon ”Paliskunnan minimunat”. Siihen voi erotuksen aikaan liittyä. Vaatimukset varmaan ilmeneekin nimestä.
- Anonyymi
Jaa Minkä palliskunnan.
- Anonyymi
On niin pienet munat, että saa sokeripalalla houkutella esiin ja napata pinseteillä kiinni.
- Anonyymi
L kokoa ensi kerralla kun käyt kaupassa.
- Anonyymi
Olet syönyt poronlihaa liikaa.
- Anonyymi
Yks nainen sano että ihan kuin olis ottanu pastillin suuhun.
- Anonyymi
Pastilleja ne syö eduskunnan paskahuussissakin.
- Anonyymi
Rekkamiehen pastillit on siellä kova sana!
- Anonyymi
ei on niin iso muna et ainako alkaa kunnolla seisoo veripakenee päästä ja ei muista hommasta mitään.
- Anonyymi
Nyt löysin sen diagnoosin joka on syy siihen, että on pienet munat.
KALLMANIN SYNDROOMA ja lääkäri määrää siihen HORMOONI HOITOA.
Tuossa on linkki ja käy vaikka KIRJASTOSSA TULOSTAMASSA ja viet lääkärille tuon lapun ja näytät munat niin siitä se hoito lähtee.
https://www.terveyskirjasto.fi/orp01507
En ole varma, että ollaanko me tuttuja eli tunnenko MUNASI joten en voi tästä vaan randomina luvata, että lähden TARVITTAESSA TUEKSI SINNE LÄÄKÄRIIN niin hoituu tuo MUNA ASIA ja tarvi jatkuasti ravata.- Anonyymi
Voisin kyllä harkita jos tekisin tästä MUNA KETJUSTA kunnianloukkas rikosilmoituksen ja ilmoittaisin, että: Nyt olisi RIKOSTUTKIJA ROUVALLE KUNNIALLISTA TUTKINTAA ELI SELVITÄ KEITÄ NÄMÄ MUNALLISET OIKEIN OVAT, KOSKA HE KÄYVÄT MUNILLAAN MINUN KUNNIAN PÄÄLLE!
Minä voin sanoa hänelle, että: Minä olen kyllä ihan itse kirjoittanut tuon, tuon ja tuon, mutta ei minulla ole munia ja minusta on KUNNIANLOUKKAUS koska minä en edes näe onko KYSEESSÄ PIENET MUNAT OIKEESTI.
- Anonyymi
Viitiäisen munat otaksun. Anaalihommiin sopiva vehje.
- Anonyymi
Epämääräinen käsite tuo pienet munat. Siis tarkoittaako penistä? Minun mielestäni penis on se minkä kokoa tiirataan ja se on se työkalu ja munat on ne kivekset.
Penis, kulli, mulkku, kikkeli, kikuli, seurusteluvehje, jorma, jööti .... ja mitä vielä.
Kivekset, pallit, munat, kassit ..... ja mitä vielä. - Anonyymi
minulla on isot pallit , ja pitkät kantimet , toinen vielä 100 grammaa olempana , on vaikeaa ajaa kelkalla kun pallit litistyy perseen ja penkin väliin , joutuu pysähtyy vähän väliä ja oikoa missä pallit on , on se hankalaa
- Anonyymi
Riippakivekset. Laita kannattimet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippakivekset. Laita kannattimet.
Ja punnukset.
- Anonyymi
Tappi on sitten piekkarin paukun kokoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tappi on sitten piekkarin paukun kokoinen.
Long Rifle sanoi Niila.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119