En tiedä hänen nimeään, mutta hänen tiedot kyllä löytyy.
Hän oli aika hyvä peluri ja hän on varmaan ollut myös tuo joka kävi tekemässä tarkastuksen etuajassa, kun minä olin suihkussa. Toiset vangit eivät suostuneet kertomaan, että kuka oli ollut kierroksella.
Hän kuuli, että minä olin kunnianloukkas sakko vankina.
Hän on sama vartija joka PAMAUTTI sen SOPIMUKSEN RIKKI minun kanssa.
Vartija joka lähti viemään meitä punttisalille sanoi, että: Nyt sovitaan, että ollaan TUNTI eikä mitään vajaata tuntia.
Minä sanoin, että: Sopikaa keskenänne ja minä en tuohon sopimukseen lähde.
Minä olin jo puolessa tunnissa saanut tarpeekseni salista, koska se oli minusta niin ahdistava.
Toiset vangit joutui antamaan minulle periksi ja tämä vartija päästi meidät ulos ennen aikoja. En minä ollut suostunut sopimaan mitään.
Minä sanoin osastolla, että: Tuo oli vartija joka oli minua ovella vastassa, kun minä tulin vankilaan.
Toiset vangit sanovat minulle, että: Tuo on kaikista pahin vartija mitä täällä on ja ei tee muuta, kuin vahtaa naisten perseitä.
Minä sanoin heille, että: Minusta hän on kyllä hyvä vartija ja aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Minä olin paikalla, kun he sopivat ja minä olen sekä yrittäjä että panostaja niin siellä ei tehdä sopimuksia joissa ei olisi MILJOONIA euroja kiinni.
Sen takia minä en lähde mihinkään KIMPPA SOPIMUKSIIN, koska minä pärjään paremmin kun minä sovin ja KOLMAS OSAPUOLI RIKKOO SOPIMUKSEN.
Suullinen sopimus on yhtä pitävä mitä kirjallinen, koska me ollaan sovittu niin että me molemmat OSAPUOLET SAADAAN KORVAUKSIA JOS JOKU RIKKOO MEIDÄN VÄLISEN SOPIMUKSEN.
Minä mietin niin minun kannattaa ottaa vartija avuksi.
Anonyymi-ap
0
92
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873836
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891781Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281492- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231148Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251004Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell184902