En ole kumppanin seurassa täysin oma itseni. Jätän kertomatta omasta menneisyydestäni asioita, kun koen, että toinen saattaisi ihmetellä tai väheksyä sitä. Olen opiskellut alaa nuorena, ja tehnyt sen alan töitä, mutta en ole siitä uskaltanut puhua, ettei tule ihmettelyjä, miksi olet sellaista opiskellut. Teen nykyisin aivan eri alan töitä. Joskus olen saanu ihmetystä osakseni, jonka takia vältän asiasta puhumista.
Olemme olleet yhdessä puoli vuotta, ehkä sekim vaikuttaa asiaan. Alusta lähtien olen ollut jännittynyt, myös sen takia, kun ala, jolla kumpikin on, on pienet piirit. En sano edes, millaista koulussa oli, mutta saatan kaverille kertoa ja nauraa asioille. Pelkään, jos toinen kyseenalaistaa opiskeluni.
Onko muilla tällaista?
En ole täysin oma itseni
4
291
Vastaukset
- Anonyymi
Olen siis opiskellut itselleni epäsopivaa alaa nuorempana ja tehnyt sen alan töitä, mutta en nauttinut niistä. Rahaa piti saada jostain.
- Anonyymi
Ei ole
Ja jos olet seurustellut vasta puoli vuotta, ei ole mitään syytä kertoa kaikkea itsestä, ellei halua.
Katsele tilannetta ja unohda moiset ajatukset - kirjoitustyylistä päätellen olet vielä todella nuori ja luultavasti edessäsi on vielä parisuhde, jossa voit olla oma itsesi - Anonyymi
Niin no siis... Onko kenelläkään ollut niin, että on seurustelun aikana salannut asioita itsestään. Tai on kokenut, ettei voi luottamuksella kertoa asioista jostain syystä, vaan ennemmin jakaa asioita jonkun ystävän kanssa? Vai onko puoliso jollekin ainoa ystävä, jolle kertoo kaiken?
- Anonyymi
Jos jotain jättää kertomatta, onko se sitten salailua, empä osaa tuohon vastata.
JOs puolisoon ei voi luottaa niin tuskin kannattaa luottamuksellisia asioita hänelle kertoa. SUhteen alussa kannattaa muutoinkin tarkastella tilannetta rauhassa ja edetä hissukseen ja tietenkin nauttia siitä rakastumisen tunteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821625- 401269
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu87966Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja201926- 61853
- 53845
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20830Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.60805- 37779
- 33769