Hei, olen nyt jutellut erään naisen kanssa 2 viikkoa. Käytiin treffeillä, treffit sujuivat omasta mielestäni todella hyvin. Sovimme että tapaamme vielä uudestaan. Mutta nyt tässä ollaan kirjoiteltu nainen tykkää ghostata sekä vastaukset viesteihin on lyhyitä välillä jopa tympeitä. Mutta samaan aikaan hän haluaa nähdä vielä uudestaan ja näyttää minulle lapsensa. Ajattelenko liikaa? Tuntuu viestien perusteella että häntä ei kiinosta yhtään, pitää minua vaan varalla.
Naiset auttakaa.
4
323
Vastaukset
- Anonyymi
Unohda.
Odottaa parempaa, mutta ei halua olla tyhjin käsin.
Etsi joku joka oikeasti haluaa yrittää.- Anonyymi
Aina jos on lapsia mukana kuvioissa, vastuullinen nainen on entistä varovaisempi, koska ei halua altistaa lastaan miehelle, joka ei olekaan luottamuksen arvoinen? Vain aika varmistaa luottamuksen tai sen puutteen.
Maltti on valttia, jos koet naisen arvokkaana itsellesi. Ole oma itsesi, älä esitä mitään roolia, koska kaikki ikävät kokemat äidille ja hänen lapselleen voivat olla vähemmän hyviä, jopa ikäviä kokemuksia? Tämä miehenä totean.
- Anonyymi
Jos haluaa esitellä lapsensa parin viikon jälkeen, niin juokse pakoon.
Ei ole hyvä merkki. - Anonyymi
Meitä ihmisiä on niin kovin erilaisia. Se mikä on yhdelle tympeän oloista, on toiselle normaalia. Ghostaaminenkin on usein suhteellinen käsite. Tässä tapauksessa kyse ei ilmeisesti ole siitä, että hän ykskaks katoaisi vaikkapa kuukaudeksi, sillä ettehän ole kertomasi mukaan edes tunteneet kuukausia. Kyse on ilmeisesti maksimissaan joidenkin päivien viiveestä ja se on osalle ihmisistä täysin normaalia.
Mutta siis. Jos nuo asiat häiritsevät sinua jo tässä kohtaa, niin suosittelen siirtymään eteenpäin. Vaikka hän olisi tosissaankin, niin eivät nuo asiat tule muuttumaan ja ne tulevat häiritsemään sinua jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2902458Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä472456- 1221686
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461360- 1151317
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301195PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421183- 741059
- 661027
- 70990