Toivottavasti valitaan Kelan pääjohtajaksi. Tuo Saarikko tai Satonen ei kertakaikkiaan käy.
Lasse Lehtonen
32
262
Vastaukset
- Anonyymi
Satonen ainoa järkevä valinta. Saadaan jotain tolkkua tähän tukiloisten vuosikausia jatkuneeseen lusmuiluun vihdoinkin.
- Anonyymi
. Saadaan jotain tolkkua tähän tukiloisten vuosikausia jatkuneeseen lusmuiluun vihdoinkin.
Mikä se on? Ei yrittäjät ota PALKKA töihin vaikka hakee töitä sen vaaditun 4kpl/kk. Sitten kuntouttava työtoiminta ja työkokelu 9€/päivä on jo olemassa ja kuntouttavassa olen jo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
. Saadaan jotain tolkkua tähän tukiloisten vuosikausia jatkuneeseen lusmuiluun vihdoinkin.
Mikä se on? Ei yrittäjät ota PALKKA töihin vaikka hakee töitä sen vaaditun 4kpl/kk. Sitten kuntouttava työtoiminta ja työkokelu 9€/päivä on jo olemassa ja kuntouttavassa olen jo.Eli pitäisi saada tolkkua yrittäjien palkan maksuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se on? Ei yrittäjät ota PALKKA töihin vaikka hakee töitä sen vaaditun 4kpl/kk. Sitten kuntouttava työtoiminta ja työkokelu 9€/päivä on jo olemassa ja kuntouttavassa olen jo.Työllistä sitten itsesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se on? Ei yrittäjät ota PALKKA töihin vaikka hakee töitä sen vaaditun 4kpl/kk. Sitten kuntouttava työtoiminta ja työkokelu 9€/päivä on jo olemassa ja kuntouttavassa olen jo.Kelan johtajat saa 22000 EUR/kk
Sitten on hieno edustus auto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelan johtajat saa 22000 EUR/kk
Sitten on hieno edustus autokumpaa kadehdit enemmän, palkkaa vai autoa?
- Anonyymi
Satonen itse ei ole kuin lorvinnut vuoskymmeniä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satonen itse ei ole kuin lorvinnut vuoskymmeniä
Miksi pitäisi rehkiä jos palkkaa saa ilman vaivaa?
Kelan johto tehtävät sopii hyvin laiskoille perusluonteille
- Anonyymi
Lehtosta minäkin kannatan. Ainoa joka on tehnyt "oikeita" töitä eikä vaan ole käynyt istumassa eduskunnassa loisimassa yli 20 vuotta!
- Anonyymi
Kelan johtajan tulee olla lähellä politiikkaa. Näin se vaan on, vaikka Lehtonen on myös hyvä.
Kelaa tulee kehittää, se ei voi jatkaa tehottomalla ja kankealla linjalla.
Pääjohtajan tulee ymmärtää politiikkaa.
Satonen on näyttänyt ministerin tehtävää hoitaessaan, että hän ei hötkyile, vaikka kaikenlaista huutoa kuuluu sivusta.
Vasemmisto luonnollisesti haluaa jatkaa tukien laajentamista ja rahojen kuluttamista.
Keskusta tekee samoin kuin vasemmisto, jakaa tosin vielä tehottomammin autioituvalke maaseudulle. Ja entinen rouva ministeri Saarikko ei pärjännyt valtiontalouden hoidossa ja oli kaikkien talutusnuorassa. Ei ainakaan häntä. Keskusta on johtanut kelaa vuosia ja sen tilanne ei ole kehittynyt.
Satonen on oikea henkilö Kelan pääjohtajaksi. Kela on saatava tehokkaampaan kuntoon, Suomessa on loppumassa rahat.- Anonyymi
Valtiolle saataisiin enemmän rahaa, kun rikkaita verotettaisiin enemmän sekä säädettäisiin palkkatyö ainoaksi työssäoloehdoksi toimimattomien työkokeilujen ja kuntouttavan työtoiminnan sijaan.
Valtion kuuluu uhata - ei suojella - yrittäjiä työllistämään, jotta saavat pitää elinkeinonharjoittajan ammattinsa. Jos eivät työllistä, heidän kuuluu lopettaa yritystukien hakeminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtiolle saataisiin enemmän rahaa, kun rikkaita verotettaisiin enemmän sekä säädettäisiin palkkatyö ainoaksi työssäoloehdoksi toimimattomien työkokeilujen ja kuntouttavan työtoiminnan sijaan.
Valtion kuuluu uhata - ei suojella - yrittäjiä työllistämään, jotta saavat pitää elinkeinonharjoittajan ammattinsa. Jos eivät työllistä, heidän kuuluu lopettaa yritystukien hakeminen.Rikkaat perustavat yrityksensä ulkomaille jos niitä verotetaan liikaa. Jos jäävätkin suomeen, niin ei heillä ole enää varaa maksaa palkkaa muille kun ulkomaalaiselle halpatyövoimalle. Jos maksavatkin tes mukaista palkkaa suomalaiselle työntekijälle, firma pyörii tappiolla kunnes koittaa väistämätön konkurssi.
- Anonyymi
Saarikko on paisunut vuosikymmeniä veronmaksajien rahoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaat perustavat yrityksensä ulkomaille jos niitä verotetaan liikaa. Jos jäävätkin suomeen, niin ei heillä ole enää varaa maksaa palkkaa muille kun ulkomaalaiselle halpatyövoimalle. Jos maksavatkin tes mukaista palkkaa suomalaiselle työntekijälle, firma pyörii tappiolla kunnes koittaa väistämätön konkurssi.
Kyllä jos joku woltin tj saa 60miljoonaa voidaan verotaa vieläkin enemmän. Hänelle jää silti käteen koko loppuelämän rahat yhdessä vuodessa. En tiedä miksi muutavat monacoon. Rikkaat ei tajua, että ihminen ei ole mikään ikuinen olento.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarikko on paisunut vuosikymmeniä veronmaksajien rahoilla
se varmaan posahtaa jos pääsee virkaetujen ääreen
- Anonyymi
Lehtosella kokemusta terveydenhuollosta, kun on lääkäri. Ymmärtää myös sosiaaliasioiden päälle.
Jos tuo papupata maaseudulta valitaan, se on Kelan tuho.- Anonyymi
Jos Lehtonen valitaan, kuntouttavasta työtoiminnasta ja kuntien holhoustoimesta tulee työttömien ainoa aktiivitoiminta.
Jos Satonen valitaan, kelaetuudet poistuvat tästä maasta.
Jos Saarikko valitaan, työttömät, opiskelijat ja eläkeläiset saavat tienata enemmän kuin nykyään menettämättä kelaetuuksiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Lehtonen valitaan, kuntouttavasta työtoiminnasta ja kuntien holhoustoimesta tulee työttömien ainoa aktiivitoiminta.
Jos Satonen valitaan, kelaetuudet poistuvat tästä maasta.
Jos Saarikko valitaan, työttömät, opiskelijat ja eläkeläiset saavat tienata enemmän kuin nykyään menettämättä kelaetuuksiaan.eiköhän ne ole ihan eri tahot jotka näistä päättää, kelan pääjohtaja vaan johtaa
- Anonyymi
Siis Kelassa.
- Anonyymi
Lasse on myös juristi. Sekin on tärkeää Kelassa.
- Anonyymi
Miksi haluat pahamaineisen koronahysterian johtajan Kelaan töihin joka aku ankkana hyppelehti tasajalkaa kun eivät tehneet mitä lääkeyhtiö suurella rahalla käskytti länkky lassea tekemään.
- Anonyymi
En viitsi edes vastata tuohon. Ei perustu mihinkään tieteelliseen tutkimukseen. On vain fakenews.
- Anonyymi
Velkarahalla maksetaan palkat..
- Anonyymi
olkaa iloisia ettei hakijana ole sössö nöfnöf vartiainen
- Anonyymi
Pääjohtajan valinnalla ei taida olla kummoista merkitystä Kelan toiminnalle. Kela maksaa työhaluttomien kaikki kulut kohdusta hautaan.
- Anonyymi
Hyvä
- Anonyymi
Kiristyksiä luvassa
- Anonyymi
Lasse Lehtonen itse täällä itseään mainostaa euron kuvat silmissä.
- Anonyymi
Työttömien sosiaalinen hyvinvointi on etusijalla
- Anonyymi
Satonen lobbaa itseään Ylessä ja Iltalehdessa. Valinta on "varma".
- Anonyymi
Pahoin pelkään että näin käy
- AnonyymiUUSI
No, pari hakijaa on rutkasti parempia kuin hän. Sai aikaan Euroopan pahimman työttömyyden saunakaveriensa kanssa. Mitään ei ole vielä voitettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579027Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123539Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292767Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812169Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3631818Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671072