Mies sanoo rakastavansa ja haluavansa olla yhdessä.
Epäilen häntä. Tämä on ensimmäinen parisuhteeni.
Mies ei kysy koskaan kuulumisiani siis asumme yhdessä.
Hän ei esim keskustele tulevaisuudesta tai kerro omista asioistaan tai kiinnostuksen kohteistaan.Tavallaan en pääse hänen lähelle henkisesti koska pysyttelee etäällä omissa maailmoissaan.
Seksiä on koska teen aloitteet. Mies ei halaile mutta antaa minun halaita häntä.
Ahdistavinta on etten koe olevani edes parisuhteessa. Me olemme vaan yhdessä. Jos kyselen hänen kuulumisiaan niin jermostuu. Edes yhteisiä asioita ei voi kunnolla suunnitella kun ei saa selkeää vastausta.
Hirveän ajdistavaa
9
345
Vastaukset
- Anonyymi
No, miksi olet hänen kanssaan?
- Anonyymi
No juurihan palstasetä kirjoitti tähän ihanan ristiriitaisen juonen kuvion tai sitten tämä kuvitteellinen rakkaustarina päätyi käräjäoikeuteen tmv
- Anonyymi
Koska aluksi ei ollut näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska aluksi ei ollut näin.
Aha, ei alun ihanien hetkien siivittämänä kärsit sitten loppuelämäsi. Oma valinta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha, ei alun ihanien hetkien siivittämänä kärsit sitten loppuelämäsi. Oma valinta!
Alku ei ollut ihana tai ilotulitteidnen vaan rauhallisen seesteinen. Tilanne pikku hiljaa muotoutunut tämänhetkisen kaltaiseksi. Tässä juuri pohdin kuinka kauna vielä katson. Annanko mahdollisuuden vai hyötyisikö molemmat erosta. Tapoihuni ei kuulu räjähtää ja pakata laukkua vaan pohdin asioita ensin rauhassa.
- Anonyymi
Kuulumisiaan just palstasetä pitäisi kuulemma kysellä esim yhteisessä iltapalapöydässä miten päiväsi meni tapittaen kiinnostuneen oloisena vähintään. Mielellään ois hyvä myös olla sellainen
- Anonyymi
No voi että.
- Anonyymi
Et vaikluta enää kovinkaan kekseliäältä tämän palstasedän surrealistiseten tarinoiden tuluttamisen suhteen. Oletko menettänyt uskon itseesi ns? Muut on varmaan jo edellä sinua tässä asiassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vaikluta enää kovinkaan kekseliäältä tämän palstasedän surrealistiseten tarinoiden tuluttamisen suhteen. Oletko menettänyt uskon itseesi ns? Muut on varmaan jo edellä sinua tässä asiassa
Tiedätkö että edistymiseen ei riitä suomi 24 palstalla trollailu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483