Joissa haetaan PUOLISOA.
Tuli nyt mieleen, koska minä olen sentään ns HULLUN UHKAROHKEA DEITTAILIJA OLLUT AINA.
En minä kyllä ULKOMAALAISTEN kanssa alkais deittailemaan, koska minä olin erään miehen kanssa joka kertoi, että hän on adoptoitu lapsena Suomeen.
Me käveltiin hänen kanssa ja juteltiin samalla. Minä katsoin häntä ja hän katso takaisin ja minä olin unohtanut, että hän oli brasilialainen ja meinasin pyörtyä.
Hänelle iski paniikki ja kysy minulta, että: Mikä sulle tuli?
Minä sanoin, että: Minä en kyllä ikinä opi muistamaan, että sinä olet tumma ihoinen brasilialainen.
Kyllä me yhdessä kuljettiin ja oli ihan hauskaa, mutta hän ei voinut unohtaa varmaan sitä kun minä meinasin pyörtyä kesken lenkkeilyn ja sanoin: Minä en ikinä muista, että sinä olet tumma ihoinen Brasiliasta tullut suomalainen.
Minä olin tuota ennen käynyt äidin ja lasten kanssa Karjaalla kaupassa. Siellä oli kassalla ihan musta rastatukkainen mies ja hän alkoi nauramaan, kun minä olin vuorossa.
En nyt sentään sanonut vaan minä kirjoitin kotona FACEBOOKIIN " Nyt mie näin kaupassa YÖN TIMON ja tiedän minkä näköisiä he ovat."
En minä muista mistä tuo YÖN TIMO juttu edes alkoi, mutta joku sanoi minulle : ET SANO MUSTALAINEN VAAN SANO HYRRYKKÄHELMA.
Minä sanoin, että: Tästä ei kyllä hyvä seuraa, kun YÖN TIMON JA HYRRYKKÄHELMAN KANSSA ALAN PYÖRIMÄÄN.
Kummatkaan EI OLE HAASTANEET MINUA KUNNIANLOUKKAUKSESTA KÄRÄJILLE.
Miksihän minä en ole lähtenyt vielä näihin kilpailuihin
Anonyymi-ap
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2094646- 1882606
- 671532
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210- 1261134
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071130Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91122- 711081
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1381060- 109989