Minä teen RIKOSILMOITUKSEN poliisista.

Anonyymi-ap

Laitan, että hänen KOKO suku käy tyhmyydellään minun kunnian päälle.
Parempi tehdä poliisista rikosilmoitus niin pärjää paremmin ja voi samalla vaatia PETOKSESTA KORVAUKSIA.
Poliisi on kyllä PARASTA mitä tuosta SUVUSTA LÖYTYY, koska he ovat sentään TUNNETTUJA TYHMYYDESTÄ.
Tämä POLIISI on kyllä niin, kuin JUMALA OHJANNUT HÄNET MINUN LUO NIIN HÄN VOI TODISTAA, ETTÄ EXÄ JA HÄNEN KOKO SUKU ON LOUKANNUT MINUN KUNNIAA OMALLA TYHMYYDELLÄÄN.

EI POLIISILLE KÄY KUINKAAN, KOSKA HÄN ON SENTÄÄN REHELLINEN SEN JÄLKEEN, KUN OLLAAN KÄYTY ÄLYKKYYS KUNNIA KÄRÄJÄT.
Minä saan sentään RAHAA JA ÄLYKKYYS KUNNIAA joten minä voin vaihtaa sukunimen. Haen PASSIN ja minä voin sanoa poliisille jos satun hänet näkemään, että: Kiitos avusta ja minä kävin hakemassa passin. En tarvi kyytiä, koska nyt on sentään VARA ostaa lippu eikä TARVI MATKUSTAA RUUMASSA niin, kuin sinun lomilla.

Lentokone mekaanikko teki tahalleen sitä, että nosti ruumaan meneviä portaita.
Toinen joka oli minun kanssa siivoamassa oli tehnyt hänelle niin, että hän oli jäänyt ruumaan. Hän ei suostunut menemään niin minä sanoin, että: Minä vien.
Minä olin jo puolessa välissä menossa niin portaat alko nousemaan. Ei auttanut, kuin mennä ruumaan vaan ja odottaa, että pääsee pois. He eivät saaneet jättää roskia Suomeen niin meidän piti viedä roskat ruumaan.
Olihan se HAUSKA KOKEMUS KÄVELLÄ LENTOKONEEN PERÄSTÄ RUUMAAN, kun portaat alkaa nousemaan niin että edes huomaa. Kyllähän tuokin vaatii taitoa, että osaat nostaa portaat niin ettei hän huomaa sitä, että PORTAAT ON YLHÄÄLLÄ ja olet jumissa siellä.
Kyllä minä vein roskia sen jälkeen vielä.

Minä olin lentokoneilla ALUNPERIN hän joka siivoosi LENTOKONEEN OHJAAMON.
Minä en edes muista monenko LENTOKONEEN OHJAAMOSSA OLEN SIIVOOJANA ISTUNUT KAPTEENIN PAIKALLA.
TERRORISMI UHKIEN TAKIA TULI KIELTO, että siivoojat ei saa mennä lentokoneen ohjaamoon.
Minä olen sentään ehtinyt LENTÄMÄÄN LENTOKONEITAKIN VAIKKA EI OLE EDES LUPIA!

Tultiin risteilyltä niin minä pääsin Silja Linen haastatteluun jossa kysyttiin uudelle laivalle nimeä. En muista mitä nimiä oli, mutta minä valikoin SYMPHONIA ja niin oli moni muukin valinnut.
Päästiin toisella risteilyllä käymään KANNELLA josta LAIVAA OHJATAAN. Minä olin varmaan meistä tuo joka oli ENTINEN INNOISSAAN.

2

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä hain DUMPPERI koulutukseen, kun hakivat Kevitsalle naisia REKRYN kautta.
      En päässyt, koska minä olin VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUKSEN käynyt justiinsa.
      En minä alkanut riitelemään SYRJINNÄSTÄ vaan minä sanon aina " PIDÄ TUNKKIS".
      Oon minä hakenut myös BITUMI KATTOASENTAJA rekry koulutukseen myös.

Kerta pitää KUNNIOISTA KÄRÄJÖIDÄ niin ÄLYKKYYS KUNNIA KÄRÄJÄT ja minä HAASTAN MIELUMMIN MIEHIÄ.
      Poliisilla ALOITAN ja jos voitan niin ALAN HAASTAMAAN EXIÄNI.

• Anonyymi

Minulla olisi 12 ÄLYKKYYS KUNNIAA SEN JÄLKEEN JA MINÄ VOIN TODISTAA, ETTÄ ALKUPERÄISET SUOMALAISET OLLAAN ÄLYKKÄITÄ JA EI ULKOMAILTA ÄLYKKÄÄTTÄ SUOMEEN OLE TUOTU.
        ÄLYKKYYS ON OLLUT SUOMESSA AINA.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3521
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1578
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1483
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1275
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      893
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      893
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      879
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      879
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      854
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      819
    Aihe