Laitan, että hänen KOKO suku käy tyhmyydellään minun kunnian päälle.
Parempi tehdä poliisista rikosilmoitus niin pärjää paremmin ja voi samalla vaatia PETOKSESTA KORVAUKSIA.
Poliisi on kyllä PARASTA mitä tuosta SUVUSTA LÖYTYY, koska he ovat sentään TUNNETTUJA TYHMYYDESTÄ.
Tämä POLIISI on kyllä niin, kuin JUMALA OHJANNUT HÄNET MINUN LUO NIIN HÄN VOI TODISTAA, ETTÄ EXÄ JA HÄNEN KOKO SUKU ON LOUKANNUT MINUN KUNNIAA OMALLA TYHMYYDELLÄÄN.
EI POLIISILLE KÄY KUINKAAN, KOSKA HÄN ON SENTÄÄN REHELLINEN SEN JÄLKEEN, KUN OLLAAN KÄYTY ÄLYKKYYS KUNNIA KÄRÄJÄT.
Minä saan sentään RAHAA JA ÄLYKKYYS KUNNIAA joten minä voin vaihtaa sukunimen. Haen PASSIN ja minä voin sanoa poliisille jos satun hänet näkemään, että: Kiitos avusta ja minä kävin hakemassa passin. En tarvi kyytiä, koska nyt on sentään VARA ostaa lippu eikä TARVI MATKUSTAA RUUMASSA niin, kuin sinun lomilla.
Lentokone mekaanikko teki tahalleen sitä, että nosti ruumaan meneviä portaita.
Toinen joka oli minun kanssa siivoamassa oli tehnyt hänelle niin, että hän oli jäänyt ruumaan. Hän ei suostunut menemään niin minä sanoin, että: Minä vien.
Minä olin jo puolessa välissä menossa niin portaat alko nousemaan. Ei auttanut, kuin mennä ruumaan vaan ja odottaa, että pääsee pois. He eivät saaneet jättää roskia Suomeen niin meidän piti viedä roskat ruumaan.
Olihan se HAUSKA KOKEMUS KÄVELLÄ LENTOKONEEN PERÄSTÄ RUUMAAN, kun portaat alkaa nousemaan niin että edes huomaa. Kyllähän tuokin vaatii taitoa, että osaat nostaa portaat niin ettei hän huomaa sitä, että PORTAAT ON YLHÄÄLLÄ ja olet jumissa siellä.
Kyllä minä vein roskia sen jälkeen vielä.
Minä olin lentokoneilla ALUNPERIN hän joka siivoosi LENTOKONEEN OHJAAMON.
Minä en edes muista monenko LENTOKONEEN OHJAAMOSSA OLEN SIIVOOJANA ISTUNUT KAPTEENIN PAIKALLA.
TERRORISMI UHKIEN TAKIA TULI KIELTO, että siivoojat ei saa mennä lentokoneen ohjaamoon.
Minä olen sentään ehtinyt LENTÄMÄÄN LENTOKONEITAKIN VAIKKA EI OLE EDES LUPIA!
Tultiin risteilyltä niin minä pääsin Silja Linen haastatteluun jossa kysyttiin uudelle laivalle nimeä. En muista mitä nimiä oli, mutta minä valikoin SYMPHONIA ja niin oli moni muukin valinnut.
Päästiin toisella risteilyllä käymään KANNELLA josta LAIVAA OHJATAAN. Minä olin varmaan meistä tuo joka oli ENTINEN INNOISSAAN.
Minä teen RIKOSILMOITUKSEN poliisista.
2
208
Vastaukset 2
- Anonyymi
Minä hain DUMPPERI koulutukseen, kun hakivat Kevitsalle naisia REKRYN kautta.
En päässyt, koska minä olin VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUKSEN käynyt justiinsa.
En minä alkanut riitelemään SYRJINNÄSTÄ vaan minä sanon aina " PIDÄ TUNKKIS".
Oon minä hakenut myös BITUMI KATTOASENTAJA rekry koulutukseen myös.
Kerta pitää KUNNIOISTA KÄRÄJÖIDÄ niin ÄLYKKYYS KUNNIA KÄRÄJÄT ja minä HAASTAN MIELUMMIN MIEHIÄ.
Poliisilla ALOITAN ja jos voitan niin ALAN HAASTAMAAN EXIÄNI.- Anonyymi
Minulla olisi 12 ÄLYKKYYS KUNNIAA SEN JÄLKEEN JA MINÄ VOIN TODISTAA, ETTÄ ALKUPERÄISET SUOMALAISET OLLAAN ÄLYKKÄITÄ JA EI ULKOMAILTA ÄLYKKÄÄTTÄ SUOMEEN OLE TUOTU.
ÄLYKKYYS ON OLLUT SUOMESSA AINA.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212074Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko71980- 129907
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138710- 54626
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv94607Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan91565- 12557
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11543- 65541
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298536- 42525
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.39509Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas27492Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36480- 113459
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51447- 41434
- 58422
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan10412