Vanhapoika lavatansseihin

Anonyymi-ap

Vanhan pojan äiti huohotti juhannus iltana vanhalle pojalleen, että nyt sinulle pitää se juhannus morsian saada, illalla mennään lavatansseihin.
Ensin menet saunaan ja äiti tulee pesemään, että varmasti on vanhapoika puhdas.
Sitten puet isävainaan valkoisen päällyspaidan ja puvun päälle, sopivat sinulle, kun olet samankokoinen.
Vanhapoika hermostuu, en minä mihinkään lavatansseihin lähe, vadelmalimunaatia halua juoda ja vadelmamunkkia syödä ja krillata maggaraa grillissä.
Kyllä se on nyt äitiä toteltava tai 45 vuotias poikani jää naimattomaksi, kun ei
osaa itsenäisesti naista hakea.
Äiti väksin saa väännettyä aikamiespojalleen puvun päälle ja nahkakengät jalkaan, johon aikamiespoika toteaa: Ahdistaa tämä puku, kravatti kuristaa kurkkia ja jalat hikkooo kengissä, anna minun verkkarihousut laittaa.
Mitään verkkarihousuja et laita, harakatkin nauraa ja karkoittaa naiset kilometrien päähän.

Sitten saavutaan tanssilavalle isävainaan vanhalla volvolla, jota piti ajaa, kun ei ole aikamiespojalla ajokorttia.
No niin, meneppäs nyt siitä kohti tanssilavaa kohti naisia komentaa äitee.
En minä uskalla toteaa aikamiespoika. Mene sinä äiti kattoon mies itelles, minä
jään autoon juomaan vadelmalimonaatia.
Etkä jää, hopi, hopi laita sitä Mennen hajuvettä, että tuoksut hyvälle naisen nenään.

Sitten ollaan tanssilavalla ja äitee komentaa, kato, kato, tuolla istuu naisia, mene valitsemaan sieltä sopiva, siellä sinua odottavat.
EN mene, en mene, pelottaa, en minä uskalla toteaa vanhapoika.
Nyt menet, äitee vie kädestä pitäen, ota, tuossa on sopivan näköinen, osaa varmasti leipoa ja tehdä kotitalous työt, nyt otat siitä nainen, etkä epäröi komentaa äitee.
En minä tuota ota, liian suuret reidet, anna kun minä itse valitsen ja hetken päästä ei näy vanhaa poikaa missään, äitee hermostuu, minne poikani katosi.
Äitee etsii poikaansa ja tunnin päästä poikansa löytää ja makkarakioskin luona on makkaroita ahmimassa poika ja puku on sinapissa.
Miksi tänne menit, miksi et ole lavalla naisia tanssittamassa tivaa äitee.
No kun en ole, pelottaa naiset, nämä makkarat on paljon parempia ja maistuu hyvälle.

Lavatanssit on sitten ohi, johon vanhapoika toteaa, mukava, kun loppuivat, pääsee kotiin ja eroon tästä ahdistavasta puvusta ja saa verkkarit jalkaan ja limuaatia juomaan, johan tässä tuli hiki.
Ei löytynyt tänäkään kesänä vanhallepojalle naista....

9

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lavatansseissa kuulemma käy lähinnä vanhoja (kuuden kympin hujakoilla olevia) miehiä ja nuoremmista useimmat käy lähinnä hakemassa helposti irtoavaa yhdenyön seuraa.

Pukuun somistautunut 45v, joka on kunnollinen, on varmasti siinä seurassa edukseen kunhan jättää sen yli-innokkaan mammahenkilön kotiin. 45v voi käydä myös lavatanssikurssin, jossa pääsee rennosti lähelle naisihmisiä.

• Anonyymi

Mää oon 45 v vanhapoika. Ja kävin tai yritin kahtakin tanssikurssia. Nimittivät minua jauhosäkiksi. Keskeytin molemmat opinnot.

• Anonyymi

Ehkä itse nimittelit itseäsi.
        Uudelle kurssille. Jiveä!
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä itse nimittelit itseäsi.
        Uudelle kurssille. Jiveä!
        Vilma

Tämä tarina on tosi. Molemmilla kursseilla opettajatarneidit valittivat, kuinka raskasta on käännellä jauhosäkkiä ja vielä koettaa samalla pitää sitä pystyssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tarina on tosi. Molemmilla kursseilla opettajatarneidit valittivat, kuinka raskasta on käännellä jauhosäkkiä ja vielä koettaa samalla pitää sitä pystyssä.

Tosi törkeitä kommentteja. Jos jokin kansanopisto tms. palautetta sinne.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi törkeitä kommentteja. Jos jokin kansanopisto tms. palautetta sinne.
        Vilma

Ei liity lavatansseihin, mutta palautteen antaminen asiassa kuin asiassa on hukkaan heitettyä aikaa. Tuskin on asiakkaan tehtävä kehittää yrityksen/yhteisön toimintaa. Jaloilla äänestäminen on mielestäni tehokkainta, vaikka ne jalat nyt eivät parketilla toimikaan toivottuun tahtiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei liity lavatansseihin, mutta palautteen antaminen asiassa kuin asiassa on hukkaan heitettyä aikaa. Tuskin on asiakkaan tehtävä kehittää yrityksen/yhteisön toimintaa. Jaloilla äänestäminen on mielestäni tehokkainta, vaikka ne jalat nyt eivät parketilla toimikaan toivottuun tahtiin.

10:17
        Olen toista mieltä. Useampi palautteenantaja saa muutosta aikaan.
        Eihän yrityksissä tms. yhteisöissä mitään ajatustenlukijoita olla.
        Asiakaskyselyitä teetetään kyllä, mikä on hyvä konsti tajuta palvelunsa taso.
        En minä luiki heti karkuun.
        Vilma

• Anonyymi

Itse olen tänä vuonna kesällä käynyt paljon lavatansseissa ja monen kanssa tanssinut.

• Anonyymi

Viime vuonna kävin päivätansseissa ja tanssitin siellä hieman tummempaa, varmaan yli 15 vuotta nuorempaa neitoa.

Tanssi hänen kanssaan sujui aivan jumalaisesti ja saatellessani hänta takaisin riviin, kysyin kelpaisiko hänelle kylmä juotava. Kun vastaus oli "No", niin sain pahan koomikko-kohtauksen ja hän suostui mukaani baaritiskille.

Kevyellä suostuttelulla hän otti vastaan yjden G&T:n ja hõpisimme hetkisen. Hän oli vaihto-opiskelija etelämmästä, harrasti tanssia ja oli hieman yllättynyt kahdesta asiasta. Ensinnäkin suomalaiset tanssivat hänestä todella hyvin ja toiseksi missä kaikki nuoret miehet ovat tanssipaikoilta?

Joimme juomat loppuun ja saatoin hänet takaisin riviin. Asetuin hieman sivummalle nojailemaan pöytään ja mietin, että myöhemmin voisi hakea häntä uudestaan, tanssi kun sujui niin loistavasti hänen kanssaan.

Silloin paikalle tulee kotimainen täti, jolla on minulle painavaa asiaa!

Hänen mielestään minun pitää jättää nuori nainen rauhaan! Ja että tuolla lailla ei narrata naisia juomaan alkoholia. Ja...

Vaikkapa tädillä oli mielestään vielä paljonkin asiaa, keskeytin hänet tylysti ja kysyin oliko hän kenties feministin ja sharia-poliisiin sika-nauta ja mikä saa hänet luulemaan, että kukaan haluaisi kuulla hänen mielipidettään. Siis yhtään mistään.

Tädiltä ei valitettavasti katkennut verisuoni päästä, vaan jaskanpauhanta se vaan jatkui: "Tyhmä, tyhmä, tyhmä mies!".

Mene tansseihin ne sanoivat, tapaa naisia ne sanoivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      129
      14280
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      27
      5908
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5455
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      298
      4319
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      38
      4067
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      99
      3641
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      2
      3551
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3518
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      59
      2601
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      92
      1387
    Aihe