Minä ilmoitin MIELENTERVEYSTOIMISTOON.

Anonyymi-ap

Minä en FACEBOOKISSA OLEVIEN PALVELUITA TARVI VAAN MINÄ OSAAN KUNNIOITTAA HEITÄ PYSYMÄLLÄ POISSA!
LAITOIN, ETTÄ MINÄ ALAN HOITAMAAN KUNNIANLOUKKAS SAKKOA MUUNTOON NIIN POLIISIT VOI VIEDÄ MINUT VANKILAAN TAAS OPETTELEMAAN FACEBOOKISSA OLEVIEN KUNNIOITUSTA.

Minä voisin tällä kertaa ehdottaa, että jos minä muka vähän juoksen karkuun niin poliisi vois ampua sillä ETÄLAMAUTTIMELLA. Saatais uutinen jossa lukee " Ivalossa poliisi käytti etälaumautinta niin sai KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANGIN kiinni. Oli loukannut FACEBOOKISSA kunnioita ja vielä POISTANUT KÄYTTÄJÄTILIN ja kaikki KIRJOITUKSET.

2

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minua ei voi edes vaatia nousemaan POLIISI-AUTOON jos on ollut FACEBOOKISSA.
      En voi edes hakea PASSIA, koska Ivalon uusi POLIISITALOKIN on tutkittu FACEBOOKIIN.

Olen sen verran kovan luokan FACEBOOK KRIMINAALI, että minä kyllä tällä KERTAA OSAAN KUNNIOITTAA FACEBOOK KÄYTTÄJIÄ. MINÄ SANON, ETTÄ: ET SAATANA KOSKE MINUUN JOS OLET FACEBOOKISSA, KOSKA MINUA ET KYLLÄ SAATANA NÖYRYYTÄ VAAN PAINU VITTU SINNE FACEBOOKIIN!

• Anonyymi

Eilen illalla kävin saunan jälkeen ulkona LENKILLÄ. Minusta hauska kävellä pihalla saunan jälkeen hiukset märkänä avojaloin lumessa.
        On mulla joku pyjaman tapainen asu päällä.
        Pitää olla niin kauan, että jalkapohjat menee kipeäksi.
        En ole vielä kehdannut kävellä talon ympäri tien kautta. Minä alan kävelemään, kun saan uudet hiukset ja asennan ne päähän.

Eivät ainakaan heti tunnista ja saa vähän parempia ALASTON KUVIA vankilaan, kun on uudet hiukset.
        Ei kai siellä VANKILASSA tarvi sentään HIUKSIA JÄTTÄÄ NARIKKAAN. Jos pitää niin minulla kestää pukemisessa monta tuntia ja vartijat voi hermostua sekä sanoa: Etkö ole vieläkään saanut VAATTEITA PÄÄLLE!
        Hyvä puoli olis se, että minä voisin sanoa vartijalle: Sinä kyllä voisit auttaa niin käyttäs vähän näppärämmin tämä homma.
        Tähän asti on ainakin ollut ihan mukava vartijoita vankilassa joten kyllä minä uskon, että ovat jatkossakin kun tähän KUNNIANLOUKKAS SAKKOA VANKINA IMUUN PÄÄSTÄÄN.
        Minulla on sentään jo oma HUONE ELI SELLI OULUN VANKILASSA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3093
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      65
      666
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      623
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      561
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      547
    6. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      491
    7. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      490
    8. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      489
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      485
    10. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      17
      475
    Aihe