"Terveydenhoito"

Anonyymi-ap

Täytyy myöntää, että roimasti on tultu alas sairaanhoidossa Kemissä. Pitkästä aikaa käydessäni oli menettely kaikin puolin ala-arvoista.
Koko päivän odottelujen jälkeen asiaa hoidettiin vain reilu puoli tuntia yhteensä.

Lääkäriopiskelija (ulkomainen) otti lopulta vastaan ja alkoikin opiskella ko. sairautta ja sen lääkitystä Googlesta. Tätä kestikin sitten pitkän tovin.
Lopulta ehdotin itse aiemmin saamaani lääkettä, johon tämä opiskelijakin sitten "omine ajatuksineen" päätyi.
Myöskään lausuntoja Kelalle ei ole kolmessa viikossa saanut aikaiseksi.

Muistan joskus, hyvinvointivaltion aikaan, että nämä hoitoasiat ja ammattiosaaminen oli huomattavasti eritasolla.
Luulisi tällainen arpominen ja touhuilu olevan jo potilaille vaaraksi.

Ei ihme, jos koko pytinki Kemistä ajetaan kohta alas, kun taso on tätä luokkaa.

11

643

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jo sie olet mielesi pahoittanut, hyvinhän se meni, sait itse määräämiä lääkkeitä. PS. Itselläni Kemin sairaalan palvelut toimineet erittäin hyvin.

• Anonyymi

PS = Perussuomalaiset?

• Anonyymi

Minäkin katson ainanetistä oireiden mukaisen sairauden. Osaan sitten kertoa lääkärille oikeat oireet ja hyvin yhteistyö pelittää, Vieläkö sais ite kirjoittaa reseptit niin tulis pahoinvointalueelle halvaksi.

• Anonyymi

Ihan samoja kokemuksia Länskästä, Jos ovat edes ottaneet sisään. Ovatpa parhaimmillaan ohjanneet ovelta muualle, kun ei ole kemiläisiä. Joutaa lopettaa koko roskan rahoitus veronmaksajien selkänahasta.

• Anonyymi

Lopetetaan vaan ja mennään Rovaniemelle. Alkavat varmaan jakaa ilmasia ämpäreitä kaikille Länskän asiakkaille.

• Anonyymi

Onkohan olleet Thaimaasta ja käyttäneet valinnan vapautta ja halunneet Thaimaaseen sairaalaan 25 euron hinnalla?

• Anonyymi

Löysät pois joka paikassa.

• Anonyymi

Juuu... muutetaan kaikki kehä 3 sisäpuolelle. ;D

• Anonyymi

No en suosittele. Kuullostaa olevan HUSissakin rahoituskriisi käsillä.

• Anonyymi

Joo, ei siellä, enää edes vastata puhelimeen, ja jos jättää soittopyynnön ei, soiteta takaisin.

• Anonyymi

Maaailman onnellisimman maan kansalaiset tulevat toimeen ilman terveyspalvelujakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      389
      959
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      234
      783
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      70
      690
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      669
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      591
    Aihe