Oltiin reilu puoli vuotta yhdessä ja suhteen aikana mies kertoi monesti kuinka tärkeä, ihana olen. Tuli sellasia runollisia viestejä jos oltiin hetken erillään. Asuttiin omissa kodeissa. Myös reissuja ideoitiin ja oli valtavan onnellisen oloinen mun seurassa. Pystyttiin juttelemaan rennosti. Viime metreillä kun päätti ilman mitään syytä niin olisko joku 2-3 vkoa takaperin hakennut mun pojalle leluja, yhden lastensängyn yms. Sai tämän isosiskolta ja kysymättä mun mielipidettä oli viennyt omaan kotia nämä. Kuinka voi olla mahdollista, että jättää noin vaan tuosta ku hetki aikaa.
Myös vajaa viikkoa ennen oli pistänyt mun yhdelle sukulaiselle viestiä oma-aloitteisesti että olis tähän mukava tutustua. Mulle kertoi että otti yhteyttä, ja luulisi että tosissaan olisi. Ei mennyt kun 5 päivää niin tuli tekstiviesti mun puhelimeen.. Ei halua olla yhdessä mun kanssa! :O
Mies lopetti sormia napsauttamalla suhteen
Anonyymi-ap
0
400
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216