Oltiin reilu puoli vuotta yhdessä ja suhteen aikana mies kertoi monesti kuinka tärkeä, ihana olen. Tuli sellasia runollisia viestejä jos oltiin hetken erillään. Asuttiin omissa kodeissa. Myös reissuja ideoitiin ja oli valtavan onnellisen oloinen mun seurassa. Pystyttiin juttelemaan rennosti. Viime metreillä kun päätti ilman mitään syytä niin olisko joku 2-3 vkoa takaperin hakennut mun pojalle leluja, yhden lastensängyn yms. Sai tämän isosiskolta ja kysymättä mun mielipidettä oli viennyt omaan kotia nämä. Kuinka voi olla mahdollista, että jättää noin vaan tuosta ku hetki aikaa.
Myös vajaa viikkoa ennen oli pistänyt mun yhdelle sukulaiselle viestiä oma-aloitteisesti että olis tähän mukava tutustua. Mulle kertoi että otti yhteyttä, ja luulisi että tosissaan olisi. Ei mennyt kun 5 päivää niin tuli tekstiviesti mun puhelimeen.. Ei halua olla yhdessä mun kanssa! :O
Mies lopetti sormia napsauttamalla suhteen
Anonyymi-ap
0
473
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850