Oltiin reilu puoli vuotta yhdessä ja suhteen aikana mies kertoi monesti kuinka tärkeä, ihana olen. Tuli sellasia runollisia viestejä jos oltiin hetken erillään. Asuttiin omissa kodeissa. Myös reissuja ideoitiin ja oli valtavan onnellisen oloinen mun seurassa. Pystyttiin juttelemaan rennosti. Viime metreillä kun päätti ilman mitään syytä niin olisko joku 2-3 vkoa takaperin hakennut mun pojalle leluja, yhden lastensängyn yms. Sai tämän isosiskolta ja kysymättä mun mielipidettä oli viennyt omaan kotia nämä. Kuinka voi olla mahdollista, että jättää noin vaan tuosta ku hetki aikaa.
Myös vajaa viikkoa ennen oli pistänyt mun yhdelle sukulaiselle viestiä oma-aloitteisesti että olis tähän mukava tutustua. Mulle kertoi että otti yhteyttä, ja luulisi että tosissaan olisi. Ei mennyt kun 5 päivää niin tuli tekstiviesti mun puhelimeen.. Ei halua olla yhdessä mun kanssa! :O
Mies teki täyskäännöksen tuosta vaan!
24
253
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut, väistit pommin.
Nyt ole varuillaan. Kohta se koittaa luikerrella ihan yhtä runollisesti takas.- Anonyymi
Semmoisia sontakasoja ne miehet!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Semmoisia sontakasoja ne miehet!
Vttu mitä yleistämistä. Naiset on ihan yhtä pettäjiä kanssa!
- Anonyymi
Hyvä että pääsit noinkin kätevästi eroon.
Kiinnitä jatkossa huomiota tuohon ylistämiseen ja runouteen, ne ei tiedä hyvää.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Soitat sukulaisellesi ja kysyt mitä mies hänelä kyseli.
Kysyt minkälaisen vaikutuksen sukulaisesi sai miehestä. Oliko lipevä, olisiko voinut olla joku onnenonkija jms. Kysyikö käytkö ihan täysillä tai minkä takia edellinen suhteesi päättynyt...
Luonteeseen liittyvät kysymykset ainakin itseäni kiinnostaisivat, vaikka tuskinpa tohtisin niitä mennä keneltäkään kyselemään. - AnonyymiUUSI
Ei ne ehtinyt näkemään, eikä juteltu muuta kun nähdään joku päivä
- AnonyymiUUSI
Jostakin syystä päättänyt ettei halua jatkaa. Tuskin liittyy mihinkään mitä olette tehneet yhdessä. Hänen oma tilanne on muuttunut äkillisesti, jotain yllättäviä muuttuvia tekijöitä.
- AnonyymiUUSI
Silti outoa kyllä, kun ei ollut todellakaan mitään merkkejä ilmassa ja aina mun luo halusi tulla
- AnonyymiUUSI
Niin on. Etkö voi kysyä, vai etkö saa häneen enää yhteyttä?
- AnonyymiUUSI
Oon kysynyt, mutta tekosyitä on keksinyt. Vielä samana päivä kyseli mm. Miten mun työpäivä on mennyt jne. Ja edellisenä iltana laitteli "rakastan sua" oma-aloitteisesti ja sinäpäivänä olisi iltapäivästä tullut mun luo kahvilla käymään, mutta olin töissä niin lähti töidensä jälkeen omaan kotiin. Viestiteltiin/soiteltiin kolme päivää, nähtiin ennen sitä
- AnonyymiUUSI
Ei normaalisti mitä muiden parisuhteita näkee/kuulee niin mies tee tuolleen ihmeellisellä tavalla :/
- AnonyymiUUSI
Jospa mies on sarjaseurustelija?
- AnonyymiUUSI
Mikä semmoinen on?
- AnonyymiUUSI
Onko mahdollista, että sun sukulainen on sanonut jotain sellaista sinusta hänelle, mikä olisi ollut liikaa?
Toinen vaihtoehto mikä tulee mieleen on että hänellä on toinen. - AnonyymiUUSI
Tämä oli käynyt kylässä lapsuuden kaverin luona sinä iltana (kun mut jätti) näin tämän pariskunnan kerran ja jotenkin nainen oli koppavan oloinen mua kohtaan. Tuli sellainen kumma tunne tuosta näkemisestä.
Voiko olla mahdollista, että he ovat puhunut musta paskaa miehelle.
Tämä näyttäytyi mulle sellaisena, että tuli kiire lopettaa parisuhde. (tarjoutui olemaan ystävä ja ehdotteli tyyliin keilausta, ravintolassa käyntejä, saunailtoja jne. Mutta kaveripohjalta :O
Eikä tällä ole toista naista ja melkein heti teki tinderiin profiilin että haluaa parisuhteen sekä lapsia. Mulle kertoi taas että ei halua lapsia ja on muutenkin erakko ettei halua sinne ketään pyörimään. Ihmettelen ku kaksi viikkoa aikaisemmin oli mun seläntakana sopinut jos saisi mun pojalle lastensängyn tavaraa hankittua. Oli ostanut tälle ulos mönkijän. Ja sinä iltana kun haki tavaroita niin kysyin tältä voinko muuttaa sun luo niin se olisi ollut ok.- AnonyymiUUSI
Mun on nyt vaikea saada selvää... Mies ilmoitti olevansa erakko eikä halua kotiinsa ketään pyörimään. Silti kysyit voitko muuttaa hänen luokseen (lapsesi kanssa)? Miksi ihmeessä?
xLiner
- AnonyymiUUSI
Tämä tarina kuulostaa mulle oudolta ja mitä kaikkea oon joutunut kokemaan, mitä oudommalla tavalla!
Onko kellään heittää ajatuksia että jos oikeesti teistäkin joku hakisi mm. Hankintoja asunnolle sitten ette oo edes ollut tosissaan. En mä ainakaan hakisi/sanoisi jos ei oo tunteita. Kuinka te toimisitte, tuskin kovin moni tekisi näin- AnonyymiUUSI
No ei tuollainen mielialojen vaihtelu miehellä ole normaalia.
- AnonyymiUUSI
Olisko liian paljon liian nopeasti ilmiö ja sen aiheuttama ahdistus. Tuo on yllättävänbtavallista, että yksi päivä ollaan niin "rakastuneita" ja suunnitellaan kaikenlaista ja sitten ykskaks iskee ahdistus, että en mä pysty tähän. Sekin voi olla, että tyypissä on vähän kaksisuuntaisen vikaa ja nyt moodi muuttui. Oli syy mikä tahansa, niin kiitä onneasi, että väistit tuon luodin ajoissa.
Tuohon ei tiedä vastausta, kuin se mies itse. Mihin lie oli tyytymätön. Erikoista tosiaan, ettei mitään ilmoittele aikeistaan ja syistä jättämiselle. Joskus tunteet voi vaan lopahtaa. Joku ei klikannut. Olis varmasti hyvä kertoa toiselle että miksi. Hyvä kun pääsit hänestä eroon noin pian.
- AnonyymiUUSI
Ei kyllä vaikuttanut siltä, että jotain olisi. Täysillä se mukana oli jutussa. Typerää tuon jälkeen ehdottaa kaverina oloa mulle. Miksi mun pitäisi kaveriksi jäädä, jos muuhun musta ei oo.
- AnonyymiUUSI
En oikein ymmärtänyt muuta kuin eron miehen aloitteesta. Jota sä et vielä hyväksy.
Ei siihen mitään selittelyjä tarvita. Ei kiinnosta tarpeeksi.
Eri ihmisiltä saatetaan hakea eri asioita. Sinä kelpasit johonkin, nyt on tarve toisenlaiselle.
Älä jää roikkumaan. Kuulostaa huonolta tapaukselta. Äläkä huoli sitä takaisin.
xLiner - AnonyymiUUSI
joku loukkaantui kai vähän tgriathlon-tyttö joku harjoittelevat pimessäkin joopa
ITSE KUN LUULISIN KUN PITÄISI KEKSIÄ... KAUPUNGILLEKIN JOKU PWLIJUURRU.. - AnonyymiUUSI
YULL'',ODRY KAS YULL'',ODRY XKITYILOM PM MUINAISHISTORIAA...
.. miksi eivät käyttäisi minnukn laser-line -yiming.... kun jos kaatuu niin.
Formula One varmastikinkäyttää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 573471
- 433232
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1662622Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212530- 232478
- 402401
- 412295
- 902258
- 281991
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä191946