Itsetunnon vsikutus ihmisen elämään...

Oon tässä 3-4 kertaa ajattanut tyttöäni autolla. Aiksisemmin ei mitään kokrmusta ratin takana...ei mitään.

Ensin trednattiin parkkiksella liikkeelle lähtöä jnr. Vaihdetta kerkes vaihtaa 2:lle siinä.

Sitten koetettiin väjän tasjamassa pitemmällä suoralla vaihteiden vaihtoa, mut ei onnistunut...

Sit tyrkkäsin seuraavalla kerralla ajamaan taajamsn ulkopuolelle..Ei vieläkään mennyt vahvasti, mutta vaihteenvaihto jotenkin löytyi...

Sit taajanassa rauhsllisella alueella taas.. pykällys jo toimi ja jäi hyvä mieli...huomioinnissa ja vaikka sun missä vielä tekemistä... mutta imee kuin sieni tietoa ihsn kertomalla.

Jalkojen/käsien koordinaatio ihan huippua. Pää ei ole käynyt ikinä tuulilasissa ja jarrua ei ole tarvinnut ikinä polkea...riittää kun sanoo.

Mutta itsevarmuus neitillä on silti minimissä. Häntä on dissattu, mikä on vetänyt hänet uskomattomiin puihin... mun sanomiset ei merkittävästi vaikuta... vielä.

Mutta tulee mieleen täälläkin jopa itseään dissaavat aikuiset tyypit. Mun tyttö on 18, rnyä joku 40 v tyyppi, joka vain imee itsestään kuraa kokoajan...

Tytönkin on itse oivallettava sen mitä minä hänestä ssnon hälle....hänrn itse löydettävä se rehellinen totuus omista kyvyistä.

Niin on täälläkin tyyppien itse oivallettava oma erinomsisuus..ei meidän muidfn jankutus miyään tule muuttamaan.

18

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä riität ja olet ihana sellaisena kuin olet! Epäonnistumisia tarvitaan, jotta pystyy myöhemmin onnistumaan, Kaiken ei tarvitse onnistua ekalla yrittämällä, mutta kun jaksaa yrittää, suurin osa asioista kuitenkin onnistuu myöhemmin ajallaan. Matka on usein merkityksellisempi kuin määränpää. Tärkeintä on olla armollinen itse itselleen, hyväksyä itse itsensä ja löytää oma tiensä! Kun nuori ymmärtää vaikka nuo muutamat perusasiat, on helpompi uskoa itseensä ja alkaa vähitellen luottamaan itseensä.

Vanhemmalla on iso merkitys tukijana ja stempparina, johon voi tukea kun itse vielä etsii itseään.

• Minä olen tsempannut tytsyä paljon.. monessa kohdassa.

Tämä projekti on nyt oikeesti meidän kahden välinen..

Tietty joku arvostelee meidän aikaansaannoksen joskus ja tyttö saa kortin joskus..

Mutta hän saakin jonkun todellisen näytteen itse itsestään.. kortin.

Vastasss isä joka uskoo häneen...monet aikuiset ei saa enää samaa kokea...ja mietippä jos minun tyttöni luovuttaa tämän homman? Tai mä? (En luovuta, mut joku vois)

• Disseisback kirjoitti:

Minä olen tsempannut tytsyä paljon.. monessa kohdassa.

Tämä projekti on nyt oikeesti meidän kahden välinen..

Tietty joku arvostelee meidän aikaansaannoksen joskus ja tyttö saa kortin joskus..

Mutta hän saakin jonkun todellisen näytteen itse itsestään.. kortin.

Vastasss isä joka uskoo häneen...monet aikuiset ei saa enää samaa kokea...ja mietippä jos minun tyttöni luovuttaa tämän homman? Tai mä? (En luovuta, mut joku vois)

Mulls on omiakin haasteita elämässä, mutta kun mun tytsy pyysi mua opettamaan ajamaan, en voinut kieltäytyä...

Tämä on mahdollisuus näyttää mitrn hän on upea...käsittämättömän ainutlaatuinen...

https://youtu.be/cY-uuIfYz6o?si=X_Tl7Mxqz6NEUaUn

Mulle ainakin. 🙂

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mulls on omiakin haasteita elämässä, mutta kun mun tytsy pyysi mua opettamaan ajamaan, en voinut kieltäytyä...

Tämä on mahdollisuus näyttää mitrn hän on upea...käsittämättömän ainutlaatuinen...

https://youtu.be/cY-uuIfYz6o?si=X_Tl7Mxqz6NEUaUn

Mulle ainakin. 🙂

Sen verran olen palstaa lukenut, että tiedän kyllä sinun tukevan tyttöäsi. Muistan myös, että hänellä on ollut vaikeaa välillä, vaikken muista yksityiskohtia. Luulenpa, että se mitä ajo-opetuksen kanssa teet, tulee olemaan hänelle isompi merkitys kuin vain ajokortti.

• Anonyymi kirjoitti:

Sen verran olen palstaa lukenut, että tiedän kyllä sinun tukevan tyttöäsi. Muistan myös, että hänellä on ollut vaikeaa välillä, vaikken muista yksityiskohtia. Luulenpa, että se mitä ajo-opetuksen kanssa teet, tulee olemaan hänelle isompi merkitys kuin vain ajokortti.

Toivottavasti. 😊

• Ehdotin hälle jo autokouluun menoa 17,5 vuotiaana...tytölle siis. Säästin kummallekin muksulle 2000 € rahaa autokoulua varten... ja sen annoin...

Poika halus oppia mun kaa ajamaan js niin tyttökin. Poika säästääkseen, tyttö siksi, että opettsja tuntisi hänet.

Tytön äiti taas oli ssnonut tytölle, ettei olisi vielä kypsä autokouluun 17,5 vuotiaana...😤😤😤

Mä tiedän kuka dissaa mun tyttöä, eikä tue oikein...suojelee pettymyksiltä mitä itse kokee vaikka ei elä tytön elämää...

Turha mun on silti kiukuta tytön puolesta...niellä vaan p.ska ja näyttää, kun uskon tyttööni. ☺️

Jos himmakoisin exääni vastaan...loukkaisin myös tyttöni tuntrita häntä kohtaan...js mikä on tätkeintä?

Tyttöni...🥰

• Anonyymi

Onko teillä treenausbiisinä Hunajata Hunajata?

• Anonyymi

Aikoinaan luulin ettei mun tytär aja ikinä ajokorttia. Sitten yhtäkkiä ajoikin. Itselläni on myös trukki ja nosturikortti.

>simiti<

• Minun tytsy oli pienempänä hitmu äkänen ja itsetietoinen...mietin, että tuota ei tartte kuin rauhoitella....yläaste kun tuli ja koronshässäkät, hänestä tuli ykskaks sellainen "anteeksi kun olen olemassa"-tyyppinen.. liki jo itse luovutti..

Mutta aivsn uskomaton talentti. Pystyis mihin vaan. Osaa tehdä asioita vaan puheella neuvoen. Ssnot vain ja hän osaa sen toteuttaa...mutta ei usko itse siihen, vaikka välillä sen kokee...joku on nskertuanut hänen itsetunnon....

Ssms se mun on sulle selittää mitään mitä mä sinusts huomaan posia, jos et ota vastaan...on se jo täällä nähty...

• Anonyymi

No kohta neiti huomaa, että auton ajaminen on helpompaa, kun fillarin. Eihän siinä paljon ole opettelemista polkupyörään nähden. Pysyy pyörillä ilman ihmisen tasapainoa ja voimaakin. 😅

Auto kun on ehkä helpoin ajoneuvo mitä on keksitty.

Jasu

• Tarkoitus onkin saada siitä ajamisesta/autonkäsittelystä niin rutiini, että voi keskittyä liikenteeseen....

Jotkut ei vain osaa tehfä montaa asiaa yhtäaikaa, vaan joutuu miettimään jokaista liikettä. Kyse on jostain koordinaatiosta... tytsyllä se on kyllä huikea. 🙂

Pitää saada vaan lihssmuistiin hommat. 🙂

• Anonyymi

Itsetunnon yksi pönkittäjä on se mitä tulevaisuudelta odottaa ja kuinka korkeat ne tavoitteet ovat. Se voi johtuu mitä äiti tai isä on sinulta odottanut, ovatko ne realistiset vai kohtuuttomat sinun voimillesi.
      Pieneltä ihmiseltä kysytään: mikä susta tulee isona.
      Minä halusin työssä käyväksi perheen vaimoksi ja äidiksi. No sain hyvän sellaisen aika nuorena. Siinä sivussa ajattelin. Onhan minulla on tavoitteeni, tässähän joutaa nyt opiskella ja suoritin työn ohessa tutkinnon, jonka avulla ampaisin hyviin hommiin. Minulla on nyt siis enemmän kuin odotin. Itsetunto on kohdallaan.

• Hybä pointti. Isät ja äidit tarttee paljon konsteja näyttää sen, että tarkoitus ei ole tavoitella mahdottomia vaan kuitenkin ulosmitata kaikki potenttiaali oikrin ulos, että pärjäis. 🙂

Ja ne omatkin odotukset pitäis olla kohtuullset...mielummin niin, että yllättyy positiivisesti kuin pettyy...

• Anonyymi

Voisitko edes yrittää korjata kirjoitusvirheitä?

• No näemmä en jaksa...

Tuli päivällä jo touhuttua sen verran, että jos ei samsunki osaa katsoa mihin peukku osuu, niin jätän muille rastin oikolukemisesta. 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No näemmä en jaksa...

Tuli päivällä jo touhuttua sen verran, että jos ei samsunki osaa katsoa mihin peukku osuu, niin jätän muille rastin oikolukemisesta. 😁

Tämä on vähän niin kuin ylenkatsetta ja vittuilua lukijoita kohtaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on vähän niin kuin ylenkatsetta ja vittuilua lukijoita kohtaan.

Tämän palstan sisältöön nähden ihan tasaista laatua, jos tulee typoja. 😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      3811
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      152
      2347
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1957
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      20
      1499
    5. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1386
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      110
      1337
    7. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1280
    8. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      67
      1265
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1191
    10. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      63