Mitä hyötyä tästä? Ex sai laajanlähestymiskiellon koskien kotiani ja työpaikkaani. Ei ollut mitään vaikutusta, rikkoi sitä törkesti ja mitään ei siitä seurannut. Oikeudesta lähti aikoinaan suoraan paperit poliisille. Näin aikoinaan Salossa.
Lähestymiskielto
6
216
Vastaukset
- Anonyymi
Lähestymiskielto on minulle astetta vakavampi rike vainoamisesta? Jonka jälkeen oletan rangaistusten kovenevan, jollei tällä ole muuta vaikutusta pahantekijälle?
Vainosta voidaan syyttää väärin ymmärtäjiä, jotka erehtyneet luulemaan toisesta liian hyvää itselleen ja erehtyneet toisesta? Elämä on vain peliä toisille?
Voivat olla myös langenneita ansaan tai kokeneet huijatuksi tulemisen tunteen hyvä uskoisuuttaan? Pahuus voi olla myös uhriutujassa?
Nykyisin tuntuu olevan ilmassa myös heitä, joilla on herkkä hipiä, itsekkyys ja ylimielisyys voivat kääntää asiat toisilla myös ylösalaisin? Kun pahantekijä uhriutuu. Moni kakku päältä kaunis, mut paha sisältä. Vainoaja syyttää toista vainoajaa, uhriutumalla itse?- Anonyymi
Tarkennan omaani, et stalkkajaa syytetään monesti vainoajaksi, en ollut sitä kuin vain uhriutujan mielestä, halusin uteliaisuuttaan vaan saada toisesta varmuuden, onko itselle luotettavan oloinen ihminen? Harvemmin on, jos syntyy epäilyjä toisen luottamuksesta, sen itse opin vasta virheideni jälkeen 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennan omaani, et stalkkajaa syytetään monesti vainoajaksi, en ollut sitä kuin vain uhriutujan mielestä, halusin uteliaisuuttaan vaan saada toisesta varmuuden, onko itselle luotettavan oloinen ihminen? Harvemmin on, jos syntyy epäilyjä toisen luottamuksesta, sen itse opin vasta virheideni jälkeen 🤔
Hyvään uskominen hänestä, katosi nopeasti itsestä, kun näin lopulta toisen raukkamaiseksi ihmisenä. Se tunne katosi yllättävän nopeasti, yllätys itsellekin, kun hänet sattumalta näin myöhemmin, ei ollut enää ollenkaan niitä hyviä tuntemuksia olemassa.
Enemmänkin negatiivisia tuntemuksia, ettei halua olla missään tekemisissä hänenlaisen kanssa. Pahuus rumentaa ihmisen, totesin itselleni. Jopa ihmettelin/ yllätyin tätä kokemaani muutosta jälkeenpäin. Miten edes erehdyinkin luulemaan hänestä jotain hyvää?
- Anonyymi
Laajaa lähestymiskieltoa ei kevyin argumentein saa kenellekkään. Tarkennus tähän vielä
- Anonyymi
Vanheneeko virkamiesten virheet?
- Anonyymi
Lähestymiskielto auttaa vain silloin, kun sen saaja on melko normaali ihminen. Täysin häiriintyneelle on turha hommata lähestymiskieltoa, ei noudata sitä kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718