Katsoin Lapin poliisi ohjelmaa YouTubesta

Anonyymi-ap

Muualla puhallettiin ja tehtiin lastensuojelu ilmoituksia, kun saatiin ala-ikäisiä alkoholin käytöstä ja hallussa pidosta kiinni.
Ivalossa oli niin pätevä POLIISI TAPIO OLLI, että otti juomat pois ja päästi nuoret menemään. Muka pätevänä ja VASTUULLISENA POLIISINA piti puhuttelun.
Näkkäläjärvi oli siinä myös, mutta Ollin Tapio PÄÄTTI ASIAN JA TUKKI NÄKKÄLÄJÄRVEN TURVAN koska ei hän voinut tehdä mitään muuta, kuin toimia niin kuin TAPIO OLLI sanoo.

Tapio Olli on päihteidenkäyttäjien TUKIA.
Näkkäläjärvi sano toisessa jaksossa kavereilleen, että: Voisitte selvinpäin soitella ja tulla juttelemaan eikä aina vaan päissään tulla vittuilemaan, kun olen töissä.

Näkkäläjärvi oli kyllä oikeassa, mutta Tapio Olli on kyllä niin KIEROON KASVANUT POLIISI SIKA!

37

555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä huomasin jotain mitä Näkkäläjärvi teki joka viesti, että " Kyllä vituttaa tehdä töitä televisio ohjelmassa tuollaisen TÖRKYN kanssa."
      Ei Tapio Olli minulle ole sukua vaan kuulemma sukua minun sukulaisille.
      Poliisi Holma on varmaan lähempää sukua, koska hän on minun LAPSEN KAUTTA ja Tapio Olli on äitini serkkujen kautta.
      Äitini serkut ovat SUVUN PASKAN TONKIJOITA jotka kaivelee, että miten hienoa SUKUA sitä oikein ollaan.
      Minusta on häpeällistä kaivaa sekä vielä mainita, että: Me ollaan KOMIAA MARSALKKA MANNERHEIMIN SUKUA JA PRESIDENTTI STÅHLBERGIN SUKUA.
      Minä olen sentään Presidentti Risto Rytin sukua ja EN EDES HÄPEÄ SITÄ koska hän jätti sentään KENGÄT JOTKA KEHTAA SENTÄÄN VETÄÄ JALKAAN JA SANOA : SIELLÄ MISSÄ MIESTÄ TARVITTIIN KANTAMAAN VASTUUTA NIIN MARSALKKA MANNERHEIM LUISTI KOMIASTI VASTUUSTAAN.

• Anonyymi

Olihan siellä Ivalossa ennen muinoin komisario joka oli Poliisiopistolla miehistöluokalla Otaniemessä ollessaan tiirikoinut opiston johtajan poliisineuvos Elorannan toimiston oven ja anastanut sieltä poliisineuvoksen allekirjoittaman päällystökurssin todistuksen ja täyttänyt sen erinomaisilla arvosanoillaan. Tätä urotekoaan hän esitteli lääninhallituksen Lapin poliisin apulaiskomentajalle Lippo Varikselle joka pyysi "leikillään" lähettämään ko. todistuksen lääninhallitukseen siellä joka merkittäisiin ansioluetteloon.
        Tämän jälkeen kyseinen omatekoinen komisario pyrki myöhemmin poliisin päällystökurssille jolloin joutui vastaamaan kurssin valitsijoille kysymykseen: "Mitä te enää täällä teette, teillähän itsellä on poliisineuvos Elorannan kirjoittama todistus päällystökurssin suorittamisesta"!
        Niin sanottu maitojuna toi kyseisen omatekoisen komisarion "kotiin"! Jatkoi eläkkeelle asti tämä omatekoinen komisario poliisin palveluksessa. Inarin nimismiespiirissä!

• Anonyymi

Lapin poliisit näkyy saaneen vielä kymmenen vuotta ohjelman kuvauksista Rytin ja Mannerheimin jälkeläiset sekoamaan..
      Kun sarja tulee edelleen aamuisin Starilta, on tuota tullut seurattua.
      Suosikkipoliisini on Muonion Johanna Syväjärvi, kuvausaikana nuori tyttö, joka ei tyhjästä höntyile. Toki kaunista katseltavaakin vanhoille silmille.

• Anonyymi

jalat levääl

• Anonyymi

Tapio Ollin vaimollakon? Minusta hän Ivalossa koulun rehtorina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapio Ollin vaimollakon? Minusta hän Ivalossa koulun rehtorina.

Ex-rouva Holma on AINUT JOKA LOUKKAA KUNNIOITA INARIN KUNNASSA, LAPIN LÄÄNISSÄ SEKÄ SUOMESSA.

• Anonyymi

MIKKO KÄRNÄ VOI TODISTAA, ETTÄ MINUSTA TEHTIIN SYYLLINEN JA SYRJITÄÄN VAIKKA HÄN OLI OIKEESTI TUO JOKA LOUKKASI KAIKKIEN KUNNIOITA.
        HÄNEN ASIANSA ON VANHENTUNUT, MUTTA TODISTETTAVASTI KUNNIANSA LOUKANNEIDEN MIELESTÄ VAIN HEIDÄN KUNNIOILLA ON ARVOA!
        KÄRNÄ SENTÄÄN KYSY FACEBOOKISSA MINULTA, ETTÄ: MIKSI SINÄ TEET TUOTA?
        HÄN ILMOITTI MYÖS, ETTÄ: EDUSKUNNASSA PUHUTAAN SINUSTA.
        ME KÄYTIIN NUO KESKUSTELUT FACEBOOKISSA HÄNEN SIVULLAAN.
        EN KAI MINÄ VOINUT ILMOITTAA, ETTÄ: MINÄ OLEN SENTÄÄN FACEBOOK KUNNIATON JOTA KUNNIALLISET FACEBOOKILAISET VAHTIVAT!

• Anonyymi

KUNNIALLISET MAKSAVAT KOSKA HE OVAT TODISTANEET, ETTÄ HE OSAAVAT TEHDÄ KUNNIANLOUKKAUS ILMOITUKSET SEKÄ VAATIA KUNNIAA JA HEIDÄN SUURIN KUNNIA ON SUOJATA RIKOLLISIA FACEBOOKISSA, INSTAGRAMISSA, TIK TOKISSA JA X:SSÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KUNNIALLISET MAKSAVAT KOSKA HE OVAT TODISTANEET, ETTÄ HE OSAAVAT TEHDÄ KUNNIANLOUKKAUS ILMOITUKSET SEKÄ VAATIA KUNNIAA JA HEIDÄN SUURIN KUNNIA ON SUOJATA RIKOLLISIA FACEBOOKISSA, INSTAGRAMISSA, TIK TOKISSA JA X:SSÄ.

Palolahden Heli on ainut Inarin kunnan HALLITUKSESTA joka on sentään TOIMINUT LUOTTAMUKSEN ARVOISESTI.
        EI HÄN OLE VÄITTÄNYT, ETTÄ MINÄ OLEN HÄNEN KUNNIALLE KÄYNYT VAAN SIIRTOLAN/TUOVILAN ANNE JOKA TOIMII NÄKÖJÄÄN AINAKIN SIVISTYS LAUTAKUNNAN LUOTTAMUSHENKILÖNÄ.
        HÄN ON NIIN SIVISTYNYT, ETTÄ HÄN VAATII MINUA KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ VAIKKA MINÄ OLEN ILMOITTANUT, ETTÄ HÄN EI KYLLÄ EDUSTA MINUA.
        JOS EDUSTAISI NIIN HÄN EI OLISI ISÄNSÄ KANSSA TEHNYT MINUSTA KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUSTA VAAN MIKKO KÄRNÄSTÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palolahden Heli on ainut Inarin kunnan HALLITUKSESTA joka on sentään TOIMINUT LUOTTAMUKSEN ARVOISESTI.
        EI HÄN OLE VÄITTÄNYT, ETTÄ MINÄ OLEN HÄNEN KUNNIALLE KÄYNYT VAAN SIIRTOLAN/TUOVILAN ANNE JOKA TOIMII NÄKÖJÄÄN AINAKIN SIVISTYS LAUTAKUNNAN LUOTTAMUSHENKILÖNÄ.
        HÄN ON NIIN SIVISTYNYT, ETTÄ HÄN VAATII MINUA KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ VAIKKA MINÄ OLEN ILMOITTANUT, ETTÄ HÄN EI KYLLÄ EDUSTA MINUA.
        JOS EDUSTAISI NIIN HÄN EI OLISI ISÄNSÄ KANSSA TEHNYT MINUSTA KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUSTA VAAN MIKKO KÄRNÄSTÄ.

Yksi oli vielä väittänyt, että minä olin muka haukkunut koko Ivalon kylän.
        MINÄ OLIN HAUKKUNUT VAIN LUOTTAMUSHENKILÖITÄ sekä PALOLAHDEN MARIN JOKA OLI KUNNANJOHTAJAN SIJAINEN SEKÄ HALLINTOJOHTAJA.
        HÄN EDUSTI MYÖS MEITÄ KAIKKIA KUNTALAISA JA MIKKO KÄRNÄN EX-ROUVAHAN ON OLLUT MYÖS JOSSAIN LUOTTAMUS TEHTÄVÄSSÄ. EI EDES HÄNTÄ HAITANNUT VAIKKA HÄN ASUU LASTEN KANSSA TÄSSÄ KUNNASSA! OIKEIN KUNNON ÄITI.
        MINÄ SAAN VARMAAN KUNNIA MENNÄ VANKILAAN KUITTAAMAAN SAKON POIS HE SAAVAT JOTKU KUNNIA MERKIT HYVÄSTÄ TYÖSTÄ!

EN MUISTA LUINKO JONKU LUONNE ANALYYSIN ITSESTÄNI VAI OLIKO JOKU JOKA OLI HALUNNUT ENNUSTAA MINULLE.
        SIINÄ LUKI " RAPU NAINEN JOKA HAUKKUU KAIKKI SEKÄ NAURAA YKSIN."
        TUON JÄLKEEN TULI VASTA SE " HULI VILI HURTTA JOKA ILOISESTI RÄKSYTTÄÄ MENEMÄÄN." OLI KIINALAISEN HOROSKOOPIN KOIRAN VUOSI ENNUSTUS JA MINÄ RÄJÄHDIN NAURAMAAN, KOSKA MINUSTA TUO LAUSE KUVASI MINUA.
        EN MINÄ OLE ENÄÄN NYKYISIN LUKENUT, KOSKA MINÄ LUIN ETTÄ MINUN RAHA HOROSKOOPPI MERKKI ON HÄRKÄ.
        OINAALLA JA HÄRÄLLÄ OLI KUULEMMA TAISTELUA, MUTTA HÄRKÄ ON PÄÄSSYT OIKUKKAAN OINAAN NISKAN PÄÄLLE.
        TALOUS TILANTEIDEN PITÄISI ALKAA HELPOTTUMAAN JA EPÄREHELLISYYS PALJASTUU.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi oli vielä väittänyt, että minä olin muka haukkunut koko Ivalon kylän.
        MINÄ OLIN HAUKKUNUT VAIN LUOTTAMUSHENKILÖITÄ sekä PALOLAHDEN MARIN JOKA OLI KUNNANJOHTAJAN SIJAINEN SEKÄ HALLINTOJOHTAJA.
        HÄN EDUSTI MYÖS MEITÄ KAIKKIA KUNTALAISA JA MIKKO KÄRNÄN EX-ROUVAHAN ON OLLUT MYÖS JOSSAIN LUOTTAMUS TEHTÄVÄSSÄ. EI EDES HÄNTÄ HAITANNUT VAIKKA HÄN ASUU LASTEN KANSSA TÄSSÄ KUNNASSA! OIKEIN KUNNON ÄITI.
        MINÄ SAAN VARMAAN KUNNIA MENNÄ VANKILAAN KUITTAAMAAN SAKON POIS HE SAAVAT JOTKU KUNNIA MERKIT HYVÄSTÄ TYÖSTÄ!

EN MUISTA LUINKO JONKU LUONNE ANALYYSIN ITSESTÄNI VAI OLIKO JOKU JOKA OLI HALUNNUT ENNUSTAA MINULLE.
        SIINÄ LUKI " RAPU NAINEN JOKA HAUKKUU KAIKKI SEKÄ NAURAA YKSIN."
        TUON JÄLKEEN TULI VASTA SE " HULI VILI HURTTA JOKA ILOISESTI RÄKSYTTÄÄ MENEMÄÄN." OLI KIINALAISEN HOROSKOOPIN KOIRAN VUOSI ENNUSTUS JA MINÄ RÄJÄHDIN NAURAMAAN, KOSKA MINUSTA TUO LAUSE KUVASI MINUA.
        EN MINÄ OLE ENÄÄN NYKYISIN LUKENUT, KOSKA MINÄ LUIN ETTÄ MINUN RAHA HOROSKOOPPI MERKKI ON HÄRKÄ.
        OINAALLA JA HÄRÄLLÄ OLI KUULEMMA TAISTELUA, MUTTA HÄRKÄ ON PÄÄSSYT OIKUKKAAN OINAAN NISKAN PÄÄLLE.
        TALOUS TILANTEIDEN PITÄISI ALKAA HELPOTTUMAAN JA EPÄREHELLISYYS PALJASTUU.

Oli vielä myös toinen KUNNIANLOUKKAUS joka OLI MYÖS SYRJINTÄÄ, mutta EI TUOKAAN OLE LUOTTAMUSHENKILÖITÄ EIKÄ KUNNANJOHTAJAA KIINNOSTANUT.
        Tuokin asia on VANHENTUNUT, KOSKA ERÄÄT ALKOIVAT HOITAMAAN KUNNIANLOUKKAUKSIA PORUKALLA.
        HÄN VARMASTI TODISTAA MYÖS, ETTÄ KYLLÄ HÄN OLI TUO JOKA LOUKKASI KUNNIOITA MYÖS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli vielä myös toinen KUNNIANLOUKKAUS joka OLI MYÖS SYRJINTÄÄ, mutta EI TUOKAAN OLE LUOTTAMUSHENKILÖITÄ EIKÄ KUNNANJOHTAJAA KIINNOSTANUT.
        Tuokin asia on VANHENTUNUT, KOSKA ERÄÄT ALKOIVAT HOITAMAAN KUNNIANLOUKKAUKSIA PORUKALLA.
        HÄN VARMASTI TODISTAA MYÖS, ETTÄ KYLLÄ HÄN OLI TUO JOKA LOUKKASI KUNNIOITA MYÖS.

On TÖRKEÄÄ VAATIA MINULTA TAITOA JOTA VAADITAAN KUNNANJOHTALTA SEKÄ KUNNAN LUOTTAMUSHENKILÖILTÄ.
        YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKILTA KUNTALAISILTA VAADITAAN SAMAA TAITOA VAIKKA OLISI MITEN KEHITYSVAMMAINEN, KOSKA YKSI KEHITYSVAMMAINEN VAATII MINUA KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On TÖRKEÄÄ VAATIA MINULTA TAITOA JOTA VAADITAAN KUNNANJOHTALTA SEKÄ KUNNAN LUOTTAMUSHENKILÖILTÄ.
        YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKILTA KUNTALAISILTA VAADITAAN SAMAA TAITOA VAIKKA OLISI MITEN KEHITYSVAMMAINEN, KOSKA YKSI KEHITYSVAMMAINEN VAATII MINUA KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ!

Minä olen sentään VAIVAANTUNUT LUKEMAAN ASIOITA JA UTSJOEN KUNNANJOHTAJANA OLISIN TIENANNUT KUNNALLE VAIKKA, KUINKA PALJON RAHAA TÄLLÄ TIEDOLLA JONKA MINÄ SATTUMALTA LUIN.
        MITÄ SE KENELLÄKÄÄN KUULUU MITÄ MIELISAIRAS, IDIOOTTI SEKÄ KUNNIATON LUKEE SEKÄ MISTÄ LUKEE, KOSKA FACEBOOK KUNNIALLISET OVAT SENTÄÄN AINOAT JOTKA OSAAVAT LUKEA SEKÄ TIETÄVÄT KAIKKI ASIAT!
        MINULLA EI KYLLÄ OLE VARA JÄTTÄÄ MILJARDEJA EUROJA PERIMÄTTÄ, MUTTA INARIN KUNNASSA LUOTTAMUSHENKILÖLLÄ SEKÄ KUNNANJOHTAJALLA NÄKÖJÄÄN ON.
        EI KUNNANJOHTAJAA KANNATA IRTISANOA, KOSKA HÄN JÄÄ KUNNALLE LUOTTAMUSHENKILÖN SEKÄ MUIDEN KUNNIALLISTEN KANSSA VELKAA!
        KYLLÄ VELAT PITÄÄ MAKSAA KUNNALLE TAKAISIN!

MINÄ VOIN SAADA JOSTAIN MUUALTA TYÖPAIKAN JOSSA REHELLISTÄ KUNNAN- TAI KAUPUNGINJOHTAJAA ARVOSTETAAN, KOSKA TÄLLÄ TEMPULLA TIENATAAN SENTÄÄN TIENATAAN RAHAA.
        HARMI VAAN, KUN TÄTÄ EI VOI TOISET KÄYTTÄÄ, KOSKA TÄSTÄ TULEE MINUN HENKILÖKOHTAINEN ASIA JA KUNNIA.
        EN KYLLÄ OLLUT EDES TUONNE MUUTTAMASSA MISTÄ MINÄ TUON TIEDON LUIN.
        MINÄ KYLLÄ NÄEN TUON HYVÄNÄ SIIVOUS KOHTEENA JA MINÄHÄN OLIN SENTÄÄN VANKILASSA HEIDÄN JUOPPOJEN KUNNIAKSI JOTKA VÄITTÄÄ, ETTÄ SIELLÄ OLE PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT ONGELMA VAAN MINÄ OLIN VAIKKA MINÄ EN EDES ASUNUT SIELLÄ.
        NYT MINÄ OLEN SENTÄÄN AINUT KUNNIATON ELI PÄIHDE ONGELMA INARIN KUNNASSA VAIKKA EN EDES KÄYTÄ PÄIHTEITÄ ENKÄ JUO ALKOHOLISTI JUOMIA.
        SYRJINNÄN AVULLA VOI SIIRTÄÄ PÄIHDE ONGELMAT PAIKASTA TOISEEN.
        EI KAI MINUN TARVI EDES TEHDÄ TÖITÄ VAAN RIITTÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN VAIN VIRASSA. SAAN MINÄ TIETENKIN TEHDÄ TÖITÄ JA OLLA MUKANA VAIKUTTAMASSA ASIOIHIN SEKÄ EHDOTTAA UUSIA ASIOITA JOILLA LUODAAN KEHITYSTÄ SEKÄ VIIHTYVYYTTÄ.

• Anonyymi

Unohdin, että minä loukkasin KEMILÄISTEN JUOPPOJEN KUNNIAA.
        Asuin RAASEPORISSA TUOLLOIN, mutta KÄRÄJÄT OLI IVALOSSA KOSKA VANHEMPI PANOSTAJA HOLMA SUOMI 100 VUOTTA OLI PALANNUT TAKAISIN IVALOON ELI KYLÄÄN JOSSA OLEN SYNTYNYT SEKÄ LÄHTENYT MAAILMALLE SEKÄ PALANNUT TAKAISIN USKOLLISESTI NIIN, KUIN LAIVAT PALAA SATAMAAN.

KEMISSÄ ON KYLLÄ SATAMA JOSTA VOI LÄHETTÄÄ JUOPOT PIRI NISTIT VAIKKA MAAILMALLE JA SANOA, ETTÄ: TERVETULOA TAKAISIN KUN OLETTE ONGELMANNE HOITANEET JA HALUKKAITA KORVAAMAAN KAIKEN KAUPUNGILLE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohdin, että minä loukkasin KEMILÄISTEN JUOPPOJEN KUNNIAA.
        Asuin RAASEPORISSA TUOLLOIN, mutta KÄRÄJÄT OLI IVALOSSA KOSKA VANHEMPI PANOSTAJA HOLMA SUOMI 100 VUOTTA OLI PALANNUT TAKAISIN IVALOON ELI KYLÄÄN JOSSA OLEN SYNTYNYT SEKÄ LÄHTENYT MAAILMALLE SEKÄ PALANNUT TAKAISIN USKOLLISESTI NIIN, KUIN LAIVAT PALAA SATAMAAN.

KEMISSÄ ON KYLLÄ SATAMA JOSTA VOI LÄHETTÄÄ JUOPOT PIRI NISTIT VAIKKA MAAILMALLE JA SANOA, ETTÄ: TERVETULOA TAKAISIN KUN OLETTE ONGELMANNE HOITANEET JA HALUKKAITA KORVAAMAAN KAIKEN KAUPUNGILLE.

Minähän olen sentään KEMISSÄ SYNNYTTÄNYT IVALOLAISEN LAPSENI JONKA LATVASTA LAHO ÄITI-PUOLI SYRJII SUORAAN JA VALEHTELEE, ETTÄ MINÄ EN OLE EDES HOITANUT LASTANI.
        HÄN KUULEMMA HOITAA HÄNTÄ.
        LAPSI KYLLÄ OSASI PUKEA, RIISUA, KÄYDÄ PESULLA JA VESSASSA, OSAS SYÖDÄ JA JUODA ENNEN, KUIN HÄNET VALEHTELIJAT KAAPPASIVAT SEKÄ TEKIVÄT MINUSTA JUOPON KÄRÄJIEN KAUTTA.
        ITSE HARRASTAVAT SUKURUTSAUSTA SIELLÄ. SISKOPUOLEN LAPSET JOIDEN TÄTI-PUOLI MINUN LAPSI ON PAKOTETTU NUKKUMAAN SISKO-PUOLENSA POJAN KANSSA SAMASSA SÄNGYSSÄ! HEIDÄN SUVUSSA ON NORMAALIA, ETTÄ SISARUKSET NAIVAT KESKENÄÄN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän olen sentään KEMISSÄ SYNNYTTÄNYT IVALOLAISEN LAPSENI JONKA LATVASTA LAHO ÄITI-PUOLI SYRJII SUORAAN JA VALEHTELEE, ETTÄ MINÄ EN OLE EDES HOITANUT LASTANI.
        HÄN KUULEMMA HOITAA HÄNTÄ.
        LAPSI KYLLÄ OSASI PUKEA, RIISUA, KÄYDÄ PESULLA JA VESSASSA, OSAS SYÖDÄ JA JUODA ENNEN, KUIN HÄNET VALEHTELIJAT KAAPPASIVAT SEKÄ TEKIVÄT MINUSTA JUOPON KÄRÄJIEN KAUTTA.
        ITSE HARRASTAVAT SUKURUTSAUSTA SIELLÄ. SISKOPUOLEN LAPSET JOIDEN TÄTI-PUOLI MINUN LAPSI ON PAKOTETTU NUKKUMAAN SISKO-PUOLENSA POJAN KANSSA SAMASSA SÄNGYSSÄ! HEIDÄN SUVUSSA ON NORMAALIA, ETTÄ SISARUKSET NAIVAT KESKENÄÄN.

Kyllä kaikki FACEBOOK KUNNIALLISET OVAT YHDENVERTAISIA JA ONHAN SEKIN KUNNIA OLLA SUKURUTSAAJA VAIKKA MINÄ EN KYLLÄ ARVOSTA TUOLLAISIA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kaikki FACEBOOK KUNNIALLISET OVAT YHDENVERTAISIA JA ONHAN SEKIN KUNNIA OLLA SUKURUTSAAJA VAIKKA MINÄ EN KYLLÄ ARVOSTA TUOLLAISIA.

Holmasta tulee Kemin poliisipäällikkö ja minun pitäisi alkaa kaupunginjohtajaksi.
        Se pösilö sukulainen asuu kuulemma Kemissä joka soitti minulle ja sanoi, että: Minä en sinun miestä huoli.
        Minä sanoin hänelle, että: Vittu sulla on päässä vika, koska EI MINULLA OLE EDES MIESTÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Holmasta tulee Kemin poliisipäällikkö ja minun pitäisi alkaa kaupunginjohtajaksi.
        Se pösilö sukulainen asuu kuulemma Kemissä joka soitti minulle ja sanoi, että: Minä en sinun miestä huoli.
        Minä sanoin hänelle, että: Vittu sulla on päässä vika, koska EI MINULLA OLE EDES MIESTÄ!

Holmasta taitaa tulla KEMIN KUNINGAS, koska minä lupasin hänelle että minä kunnioitan häntä.
        En minä ole luvannut alkaa miksikään muuksi, koska minä pärjään KANSANA paljon paremmin.
        Minä saan sentään sanoa, että: Kuningas käy kunniani päälle ja puuttuu ASIOIHIN JOTKA EIVÄT EDES KUULU HÄNELLE.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Holmasta taitaa tulla KEMIN KUNINGAS, koska minä lupasin hänelle että minä kunnioitan häntä.
        En minä ole luvannut alkaa miksikään muuksi, koska minä pärjään KANSANA paljon paremmin.
        Minä saan sentään sanoa, että: Kuningas käy kunniani päälle ja puuttuu ASIOIHIN JOTKA EIVÄT EDES KUULU HÄNELLE.

Tuo oli kyllä positiivinen asia, että exän vaimo on oikein OPISKELLUT LÄHIHOITAJAKSI ja oikein vielä IKÄÄNTYVIEN HOITO JA KUNTOUTUS OLI VIELÄ HÄNEN SYDÄNTÄ LÄHELLÄ.
        Pääsen ainakin VAIKUTTAMAAN HÄNEN AVULLA IKÄÄNTYVIEN HOITOON SEKÄ KUNTOUKSEEN, koska hän on sentään saanut VANHEMMALTA PANOSTAJALTA KUNNIAA!
        Minä olen sentään ollut VANKILASSAKIN ELI HOITO JA KUNTOUTUS TAKUUT OLEN HOITANUT KUNTOON!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli kyllä positiivinen asia, että exän vaimo on oikein OPISKELLUT LÄHIHOITAJAKSI ja oikein vielä IKÄÄNTYVIEN HOITO JA KUNTOUTUS OLI VIELÄ HÄNEN SYDÄNTÄ LÄHELLÄ.
        Pääsen ainakin VAIKUTTAMAAN HÄNEN AVULLA IKÄÄNTYVIEN HOITOON SEKÄ KUNTOUKSEEN, koska hän on sentään saanut VANHEMMALTA PANOSTAJALTA KUNNIAA!
        Minä olen sentään ollut VANKILASSAKIN ELI HOITO JA KUNTOUTUS TAKUUT OLEN HOITANUT KUNTOON!

Hyvin on FACEBOOK KUNNIALLINEN HOITANUT ASIANSA, mutta hän on varmaan saanut HOIVAKODISTA TYÖPAIKAN.

• Anonyymi

miissä vaähä-älyst vaaralat ahah naivat toisiaan haha

• Anonyymi

ohan tuota Ivalon poliisia tullu töllöstä katottua. Mutta en ole varma montako Ollia on tuolla poliisina ollu. Mutta joskus olin työventalolla, siellä oli joku kokous ja siellä puhuvat, että poliisikoiraa on opetettu käymään kiinni kola tai kommunisti komentosanalla. Ivalossa on yleisesti ollut tiedossa, että kylällä on isohko Kolan suku. Tästä johtuen joku vasemmistoryhmittymä teki sitte kyselyn aina ministeritasolle asti. että onko koira opetettu Kola komennolla. Sieltä sitte tuli joskus vastaus, että asia on tutkittu ja oli selvinnyt, että poliisikoira oli tuolla kola komennolla käynyt hakemassa lumikolan ja raahannut sen lumityöntekijälle, että tämmönen oli ollut lasten leikkiä poliisikoiran kanssa kun lumitöitä tehtiin.

• Anonyymi

Söiköhän tuo samainen koira "salaperäisellä tavalla kadonneet takavarikossa olleet törmäsläisten metsästäjien kaataman hirven lihat". KRP protolla ko. asiasta.
        Viisas koira joten ei voida väittää että vain poliisit söisivät salaperäisellä tavalla kadonneita
        takavarikoituja salaa ammuttujen hirvien lihoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söiköhän tuo samainen koira "salaperäisellä tavalla kadonneet takavarikossa olleet törmäsläisten metsästäjien kaataman hirven lihat". KRP protolla ko. asiasta.
        Viisas koira joten ei voida väittää että vain poliisit söisivät salaperäisellä tavalla kadonneita
        takavarikoituja salaa ammuttujen hirvien lihoja.

jos kysmys on Mikkolan, Pehkosen ja Alelan aikanan poksauttamasta hirvestä niin sehän olikin olluna ihan oikea ja laillinen tappaus, että se oli tutkittuna monella sierainparilla ison pöyrän äärellä, mutta kun net lihat joku viiden vuoren aikan varasti eikä päässynä törmäsen pojjat soppaa keittämään kait ne men suihin ja turpiin muualla ku törmäsen kylässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos kysmys on Mikkolan, Pehkosen ja Alelan aikanan poksauttamasta hirvestä niin sehän olikin olluna ihan oikea ja laillinen tappaus, että se oli tutkittuna monella sierainparilla ison pöyrän äärellä, mutta kun net lihat joku viiden vuoren aikan varasti eikä päässynä törmäsen pojjat soppaa keittämään kait ne men suihin ja turpiin muualla ku törmäsen kylässä

joskus puhuin asiasta Alelan Pentin kanssa ja sitten sen Törmäsen koulun talonmies Mikkolan kanssa ja tulin tietämään, että hirven lihat oli olluna vuositolkulla takavarikossa ja lopulta kun asia oli vuosia kiertänyt oikeuslaitoksissa ne lihat määrättiin palautettavaksi, koska rikosta ei oltu tehty. No lihoja ei löytynyt, ei rahoja lihoista, mutta kun lääninrikospoliisi oli liha asian tukinut kävi selville, että ne oli vaan hävinnyt. Vaikka rikospoliisi sai selville ja oikein paperille kirjatuksi , että joku siviii todistaja oli kertonut nähneensä jonkun poliisin syöttävän noita lihoja koiralleen. Ei ketään laitettu vastuuseen ja 5-8 vuoden kuluttua valtio maksoi syyttömille miehille jotakin korvausta hävinneistä lihoista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

joskus puhuin asiasta Alelan Pentin kanssa ja sitten sen Törmäsen koulun talonmies Mikkolan kanssa ja tulin tietämään, että hirven lihat oli olluna vuositolkulla takavarikossa ja lopulta kun asia oli vuosia kiertänyt oikeuslaitoksissa ne lihat määrättiin palautettavaksi, koska rikosta ei oltu tehty. No lihoja ei löytynyt, ei rahoja lihoista, mutta kun lääninrikospoliisi oli liha asian tukinut kävi selville, että ne oli vaan hävinnyt. Vaikka rikospoliisi sai selville ja oikein paperille kirjatuksi , että joku siviii todistaja oli kertonut nähneensä jonkun poliisin syöttävän noita lihoja koiralleen. Ei ketään laitettu vastuuseen ja 5-8 vuoden kuluttua valtio maksoi syyttömille miehille jotakin korvausta hävinneistä lihoista.

se todistaja saattoi olla lähellä asuva joku kalastaja

• Anonyymi

olen koittan löytää tuosta lapin poliisi ohjelmasta sen poliisin joka oikein lyhyt ja ei ainaskaan ulkoseilta mitoilta muistuta polisia etes vähääkään. Ett minkähä niminen täm poliisi oikein on, ku tietäs nimen vois lötyä muilla hakukonsteilla

• Anonyymi

sukunsa suurin ja viettää aikaansa patalappua virkaten hyväntekeväisyys myyntiin

• Anonyymi

tämä poliisiohjelma on tehty vain ja ainoastaa kiilloittaman poliisin ulkoista kuvaa, mutta en ole ohjelmassa havainnut tai nähnyt sieltä toiselta puolen tehtyjä ohjelmia kun poliisi on raskaasti tyrinyt esim. ajanut humalassa poliisiauton rusinaksi jne... tämän kaltaista ohjelmaa ei poliisista ole koskaan näkynyt

• Anonyymi

Onhan heissä suojelupoliisin "kultaisia vasikoita" jotka laittavat vaimonsa tienaamaan rahaa
        Mannerheimin lastensuojeluliitolta tai Rautakirjalta!
        Eivätkä näin vaaranna yhteistä etua.

• Anonyymi

eikö voitaisi tehdä ohjelma tai luotettava luettelointi kuinka paljon syyttömiä ihmisiä on pidetty Ivalon poliisiputkassa ja moneltako on kadonnut tänä aikana omaisuuttta syyttömän ollessa pidätettynä ja paljonko valtiokonttori on joutunut maksamaan syyttömän omaisuuden häviämisestä poliisin hallusta.

• Anonyymi

Lainassahan ne vain ovat, sitten vain unohtuvat samalla tavalla kuin sen "lainaporon otto". Inarin nimismiespiirissä yhtenä hetkenä oli "aseita kadoksissa". milloin kadonneet ja kenen toimesta ja sitten oli ilmoitus Inarin kunnan ilmoitustaululla jonka oli itse nimismies allekirjoittanut että Inarin poliisin haltuun on joutunut aseita ja muutakin tavaraa "vuoden aikana" ja ne myydään huutokaupalla ellei omistajat itse nouda niitä.
        Omistajien nimet olivat unohtuneet kirjaamatta poliiseilta aseiden muun tavaran haltuunotossa .
        Lapin lääninpoliisineuvos oli jossakin Lapin kansan kirjoittamassaan lehtijutussa kehunut ivalolaisia poliisimiehiä ammattitaitoisiksi, osaavaksi ja luotettaviksi poliisimiehiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lainassahan ne vain ovat, sitten vain unohtuvat samalla tavalla kuin sen "lainaporon otto". Inarin nimismiespiirissä yhtenä hetkenä oli "aseita kadoksissa". milloin kadonneet ja kenen toimesta ja sitten oli ilmoitus Inarin kunnan ilmoitustaululla jonka oli itse nimismies allekirjoittanut että Inarin poliisin haltuun on joutunut aseita ja muutakin tavaraa "vuoden aikana" ja ne myydään huutokaupalla ellei omistajat itse nouda niitä.
        Omistajien nimet olivat unohtuneet kirjaamatta poliiseilta aseiden muun tavaran haltuunotossa .
        Lapin lääninpoliisineuvos oli jossakin Lapin kansan kirjoittamassaan lehtijutussa kehunut ivalolaisia poliisimiehiä ammattitaitoisiksi, osaavaksi ja luotettaviksi poliisimiehiksi.

Vaikka rikospoliisi oli saanut selville Ivalon poliisin rikoksia ei ne johtaneet edes syytetoimiin. Oli erittäin paljon vakavia rikoksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka rikospoliisi oli saanut selville Ivalon poliisin rikoksia ei ne johtaneet edes syytetoimiin. Oli erittäin paljon vakavia rikoksia

Lääninpoliisineuvos eli poliisitarkastajan isä oli ollut vastaavana poliisitarkastaja josta mm. Erno Paasilinna kertoo kirjassaan jonka isä oli silloin poliisina Petsamon Salmijärvellä.
        Tämä lääninpoliisineuvos oli aikoinaan innokas jänisten jahtaaja ja kerrotaan että eräänä yönä Kemin lentokentällä oli ollut jahti päällä, auto ajoi kiitoradalla jolloin lentokentän henkilökunta joutui hälyttämään paikalle Kemin poliisiyksikön joka sitten totesi yhden metsästäjän olevan Pupu-Lassen ja toisella ainakin oli Keminmaan nimismiespiirin nimismiehen lakki päässä.
        Lääninpoliisineuvos oli osakas Olostunturin tunturihotelissa jossa myöskin Muoniosta Ivaloon tullut nimismies oli osakas, liikekumppani poliisineuvokselle. 1980 luvun tapahtumat Inarin nimismiespiirissä .
        Ivalon suunalla niihin aikoihin oli poliisien joukkoero , poliisit hakivat eroa erottaakseen yhden vanhemman konstaapelin. Myös paikallinen nimismies halusi erota eroa hakeneitten poliisiensa kanssa. Sisäministeri Mikko Jokela (keskusta) ilmoitti että antaa niitten erota. Oli jopa kironnut ja aikonut laittaa uudet miehet eroa hakeneiden tilalle mutta ratkaisu olisi johtanut Ivalon nimismiehenkin eroon joka oli poliisineuvoksen liikekumppani. Laillinen poliisin nimittäjä läänissä oli juuri poliisitoimisto joka oli lääninpoliisineuvoksen vallassa joten hän vapautti vain vanhemman konstaapelin ja ja eroa hakeneitten eropaperit sen jälkeen oli vedetty pois! Oliko se myös sama toimisto nimismiehen eron osalta vai sisäasiainministeriö? Tässä tapauksessa erohakemus ja sen hylkääminen oli korruptiosuojelu!
        Siitä lähti vuosien kierre jossa näennäistutkijana oli Helsingin KRP poliisit ja jossain vaiheessa heistä ja eroa hakeneista poliiseista oli tullut ryyppykavereita joten kaikki yritettiin peiteltiin ja peiteltiinkin "vihreän veran suojaan", joskin tappioita tuli näille eroa hakeneille joka myös tuli julkisuuteen oikeuksien päätöksistä. Sekä lehdistön ja Lapin Radion kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääninpoliisineuvos eli poliisitarkastajan isä oli ollut vastaavana poliisitarkastaja josta mm. Erno Paasilinna kertoo kirjassaan jonka isä oli silloin poliisina Petsamon Salmijärvellä.
        Tämä lääninpoliisineuvos oli aikoinaan innokas jänisten jahtaaja ja kerrotaan että eräänä yönä Kemin lentokentällä oli ollut jahti päällä, auto ajoi kiitoradalla jolloin lentokentän henkilökunta joutui hälyttämään paikalle Kemin poliisiyksikön joka sitten totesi yhden metsästäjän olevan Pupu-Lassen ja toisella ainakin oli Keminmaan nimismiespiirin nimismiehen lakki päässä.
        Lääninpoliisineuvos oli osakas Olostunturin tunturihotelissa jossa myöskin Muoniosta Ivaloon tullut nimismies oli osakas, liikekumppani poliisineuvokselle. 1980 luvun tapahtumat Inarin nimismiespiirissä .
        Ivalon suunalla niihin aikoihin oli poliisien joukkoero , poliisit hakivat eroa erottaakseen yhden vanhemman konstaapelin. Myös paikallinen nimismies halusi erota eroa hakeneitten poliisiensa kanssa. Sisäministeri Mikko Jokela (keskusta) ilmoitti että antaa niitten erota. Oli jopa kironnut ja aikonut laittaa uudet miehet eroa hakeneiden tilalle mutta ratkaisu olisi johtanut Ivalon nimismiehenkin eroon joka oli poliisineuvoksen liikekumppani. Laillinen poliisin nimittäjä läänissä oli juuri poliisitoimisto joka oli lääninpoliisineuvoksen vallassa joten hän vapautti vain vanhemman konstaapelin ja ja eroa hakeneitten eropaperit sen jälkeen oli vedetty pois! Oliko se myös sama toimisto nimismiehen eron osalta vai sisäasiainministeriö? Tässä tapauksessa erohakemus ja sen hylkääminen oli korruptiosuojelu!
        Siitä lähti vuosien kierre jossa näennäistutkijana oli Helsingin KRP poliisit ja jossain vaiheessa heistä ja eroa hakeneista poliiseista oli tullut ryyppykavereita joten kaikki yritettiin peiteltiin ja peiteltiinkin "vihreän veran suojaan", joskin tappioita tuli näille eroa hakeneille joka myös tuli julkisuuteen oikeuksien päätöksistä. Sekä lehdistön ja Lapin Radion kautta.

Onhan näillä herroilla ja narreilla ollut omat lait käytössä ja vaikka yleisesti tiedettiin ja olisi pitänyt jonkun tahon puuttua lain vastaisiin elinkeinotoimntaan nimittäin: Siihen aikaan Laki elinkeinotoiminnan harjoittamisen oikeudesta 27.9.1919/122 sen 12§ yksiselitteisesti kieltää, että sitä oikeutta ei ole ylöskantomiehellä tahi kruunun rahavarainhoitajalla, virallisella syyttäjällä eikä tulli,eikä poliisilaitoksen virkamiehellä tai palvelijalla. Tämä koskee myöskin edellä sanotussa virassa tai palveluksessa olevan henkilön aviopuolisoa ja vajaa valtaisia lapsia jne...
        Yleisesti tiedossa on, että poliiseilla ja ylemmän tason päälliköillä oli Suomen tasavallassa tuhansia tuon taso yhtiöitä,sivutoimia, elinkeinoimintaa jne... Että rikollisten toimien pesäpaikka . Valtiovallan ylimmät oikeusvalvojat ovat kaiken siunanneet olemalla hiljaa
        Siis vuosikymmeniä jatkunut lainvastainen toiminta ja kukaan ei koskaan puuttunut ja asettanut herroja syytteeseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan näillä herroilla ja narreilla ollut omat lait käytössä ja vaikka yleisesti tiedettiin ja olisi pitänyt jonkun tahon puuttua lain vastaisiin elinkeinotoimntaan nimittäin: Siihen aikaan Laki elinkeinotoiminnan harjoittamisen oikeudesta 27.9.1919/122 sen 12§ yksiselitteisesti kieltää, että sitä oikeutta ei ole ylöskantomiehellä tahi kruunun rahavarainhoitajalla, virallisella syyttäjällä eikä tulli,eikä poliisilaitoksen virkamiehellä tai palvelijalla. Tämä koskee myöskin edellä sanotussa virassa tai palveluksessa olevan henkilön aviopuolisoa ja vajaa valtaisia lapsia jne...
        Yleisesti tiedossa on, että poliiseilla ja ylemmän tason päälliköillä oli Suomen tasavallassa tuhansia tuon taso yhtiöitä,sivutoimia, elinkeinoimintaa jne... Että rikollisten toimien pesäpaikka . Valtiovallan ylimmät oikeusvalvojat ovat kaiken siunanneet olemalla hiljaa
        Siis vuosikymmeniä jatkunut lainvastainen toiminta ja kukaan ei koskaan puuttunut ja asettanut herroja syytteeseen

Byrokratia nauttii Jumalan siunausta ja Eduskunta laatii lakeja virkamiesten aseeksi
        kansan uskoessa vaalien kautta demokratiaan mennen uurnille. Joskus ennen näitä päiviä
        puolueet puhuivat vaalikarjasta ja siitä miten se vaalikarja saadaan uurnien äärelle.
        Suomalaisten itsenäisyys on Brysselin imperiumin käsissä. Ollaan alamaisia sille
        ja on vain kuviteltu itsenäisyys noine valtiopäivineen, hallituksineen ja virkakoneistoineen.
        Median tehtävä näyttää olevan vain hurskaitten valheitten levittäminen kansalle. Pitääkseen pystystä byrokraattinsa. Ja saadakseen tukensa rahallisena yhteisestä kansalta
        kerätystä verorahasta.

• Anonyymi
        UUSI

miten voi poliisin hallusta kadota pidätetyn omaisuutta.?Ainoastaan poliisiin kuuluva itse voi varastaa pidätetyn omaisuutta koska omaisuus on lukittuna jossakin paikassa ja vain polisi voi omaisuuuteen päästä käsiksi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      116
      3697
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      572
      3186
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      96
      1921
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1403
    5. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1396
    6. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      82
      1384
    7. Sielusi on kaunis, nainen samoin

Kaunis sielu, oot 😍
      Ikävä
      102
      1186
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      44
      1133
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      125
      1132
    10. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      90
      1109
    Aihe