Inariin tulossa patsas

Anonyymi-ap

Jaakon patsas on tulossa Inariin

4

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onuohan Jaakkima kulta va kuka.,Inarissa ei ole montakaan Jaakkoa. Aasslaakkoja kylläkin ja yks Leeeevvvoo.

• Anonyymi

Olisiko kelosta tehty korkea peenis?

• Anonyymi

Olisko se englanniksi JAAKKO ROCK'S niin olisi vähän enemmän NUORISON mieleen?
      Uusi pussikaljan juonti paikka niin ei tarvi metsään mennä pakkasella piiloon.

Olivat sentään niin fiksuja aikoinaan Inarissa, että soittivat ambulanssin vaikka olivat alaikäisinä päissään siellä kämpillä.
      Minä en ole sitä kieltänyt, etteikö minunkin lapsi siellä ollut kaverinsa kanssa.
      Minua kiinnosti eniten jo tuolloin, että KUKA OLI NIIN FIKSU, että OLI OSTANUT HEILLE ALKOHOLIA.

Minä kehuin nuori, koska HE OLIVAT ROHKEITA kun USKALSIVAT SOITTAA AMBULANSSIN.
      Toinen vaihtoehto olisi ollut, että olisi tullut RUUMIITA.
      Kyllä minä muistan, kun näiden nuorten ÄIDIT SUUTTUIVAT MINULLE.
      Minä kysyin vain, että: KUKA VITTU OLI NIIN VIISAS, ETTÄ AJATTI HEIDÄT METSÄÄN JUOPOTTELEMAAN?
      Minä sain jo päivällä kuulla mitä he ovat tekemässä ja kenen kotona alkaneet JUOPOTTELEMAAN.

Minä sanoin vain omalleni, että: TUOLLAISEN KAVERIN KANSSA EI TARVI OLLA EDES KAVERI JOKA TUOLLAISIA PÖLJYYKSIÄ KEKSII!
      Hän sai KALTOINKOHDELLA KAIKKIA, koska hän oli sanonut että TULKAA MEILLE JUOMAAN ja lähetään pois ennen kuin tulevat töistä kotia.

Minä nauroin kotona jo silloin, kun kuulin ja sanoin, että: Idiotismi valloillaan.
      Yksi poika tuli meille ja sanoi minulle, että: Minä haluan, että xxx lähtee minun kanssa siivoamaan.
      Minä sanoin, että: Tuo on oikeaa toimintaa vaikka EI TEIDÄN KYLLÄ TARVIS SIIVOOTA TOISTEN SOTKUJA!
      Tytön isä alkoi tuon jälkeen vaatimaan, että meidän tytön pitäis muuttaa HEILLE.
      Minä sanoin tytölle, että: Isäs käski sinun muuttaa heille asumaan.
      Tyttö sanoi, että: Minä en mettään kyllä muuta vaan haluan asua sinun kanssa.

Tämä on niitä MILJONÄÄRI HOMMIA joilla MINÄ VOIN VANHEMPANA PANOSTAJANA AUTTAA SAAMELAISIA, KOSKA MINÄ OLEN LAPSEN ÄITI JA SUOMALAINEN.

• Anonyymi

Hän joka oli hakenut oman lapsen ja komentanut minun lapsen hänen kyytiin oli huutanut minun lapselle, että: SOITA ÄIDILLES JA KERRO MITÄ TÄÄLLÄ ON TAPAHTUNUT.
        Minä olin sanonut omalle lapselle, että: Ei ole niin pahaa asiaa ettekö vois minulle kertoa.
        Hän oli ollut aiemminkin vähän samanlaisessa tilanteessa jossa he olivat soittaneet ambulanssin, kun nuorisolle oli juopottelu lähtenyt käsistä.
        Minä olin tuolloin menossa kauppaan ja minun tyttö juoksi kaverinsa minun perään ja he kertovat minulle mitä oli sattunut.
        Minä sanoin heille, että: Hyvä, että sentään uskallatte kertoa itse minulle heti niin ei tarvi kyliltä kuulla juttuja.
        Me käytiin kaupassa ja mentiin kotia keskustelemaan asia.
        Minä sanoin heille, että: Noin kuuluu toimia ja en minä ala teille huutamaan tuosta, mutta minä haluan tietää myös, että oletteko te juoneet myös ALKOHOLIA!?
        Molemmilla kerroilla he olivat myös juoneet 1-3 siideriä/lonkeroa. Minä sanoin, että: Halusin tietää, mutta minä haluan tietää, että oliko tarkoitus ollut juoda enemmänkin!?
        Kyllä oli ollut tarkoitus vetää kunnon kännit.

Minun tyttö soitti kerran minulle töihin ja kysy: Saanko juoda sinun siiderit?
        Oli oikein 2pulloa ja minä sanoin, että: Et juo, koska minä juon itse ne, kun töistä ja laitat saunan päälle niin se on lämmin, kun tulen.
        Minä poljin reippaana töistä kotia ja kysyin: Onko sauna lämmin?
        Ei ollut, mutta OLIS OLLUT SELEKÄ SAUNAN PAIKKA! Kysyjä oli vetänyt minun siiderit ja hän tunnusti, että oli juonut jo kylällä myös.
        Minä katselin kotona, kun tämä saatanan penikka oli päissään ja ei pystynyt edes pystyssä.
        Minä sanoin, että: Olet niin hyvässä kunnossa joten käy viemässä koiralle ruokaa ja EI HAITTAA VAIKKA KAADUT SINNE PIHALLE, koska OPIT AINAKIN JUOMAAN!
        1-3 meni vielä, mutta sen jälkeen lähti jalat alta.

En minä voinut huutaa hänelle, mutta armottomasti VITTUILIN ja sanoin aina välillä, että: Sinä voisit tekasta muuten tämänkin nyt, kun olet niin SOPIVASTI PÄISSÄÄN!
        Minä aina välillä sanoin, että: Varo sitä pöytää, koska ei ole tehnyt sinulle mitään.
        Välillä taputin lattiaa ja seinään sekä kysyin, että: Mikähän se tuossa oikein oli, kun siihen törmäsit/ kompastuit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8777
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3459
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2650
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2030
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1442
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1050
    Aihe