Olen tiennyt jo vuosia että mieheni pettää, ei fyysisesti mutta henkisellä tasolla. Hänellä on harrastus sosiaalisen median kautta yrittää iskeä naisia jopa puolet hänen iästä . Tyttärenne ikäisiä. , hän on jo täysi ikäinen. En ole hänelle kertonut että tiedän häneen harrastuksen, en vain pysty vaikka kuvottaa.
Meillä on omakotitalo emmekään kumpikaan ole Riku rikkaita että voisimme jättää toiselle talon ja velat. Miten ihmeessä pääsen eroon tästä perhe helvetistä ? Useat hänen mielenkiinnon kohteet ovat ottaneet minuun yhteyttä ja kertoneet mitä he ovat viestitelleet joka sinäänä on jo erittäin loukkaavaa. Syy ei ole viestin tuojassa vaan sen tekijässä.
Tuntuupa kuintenkin hyvältä vuodattaa tämä kaikki ulos, punaviinin kera. Huomenna taas kokoan itseni omaan rooliin ja jatkan näyttelemistä.
Parisuhde ansa
5
142
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko rupsahtanut?
- Anonyymi
Lisäyksenä vielä että pettää myös fyysisesti.
- Anonyymi
Miehet tulee aina olemaan kiinnostuneita nuoremmista naisista. Olivat minkä ikäisiä tahansa.
- Anonyymi
Kerro miehellesi yhteydenotoista ja että sua säälittää kun naiset nauraa miehelle.
- AnonyymiUUSI
Kauhea tilanne kun ei voi luottaa, tuo tapa usein säilyy, itse kestin kolmekymmentä vuotta. Kun lapset lähti maailmalle ja koira kuoli vanhuuteen, lähdin minäkin. Aikansa kutakin ja tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627