Kumpi huonompi yh äiti vai abortin tehnyt

Anonyymi-ap

Itse en ikinä pystyisi aborttiin. Mutta eikö ne naiset ole ällöjä,jotka on päätyneet valitsemaan abortin,???

83

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö ne miehet ole ällöjä jotka eivät näe näitä naisia ihmisinä joiden kanssa luoda yhteistä tulevaisuutta toinen toisistaan huolehtien vaan näkevät heidät objekteina ja omien tarpeidensa tyydyttäjinä?

• Anonyymi

Entä miehet jotka tekevät abortin? Kunnon sikoja.😁😆

• Anonyymi

Lääkärit? Kai ne joskus on.

Voisi sen tosin ajatella niin, että mies joka painostaa naisen aborttiin olisi se äIIötys jos joku. Tai tietysti mies joka piäksee naiselle keskenmenon (tekee abortin?) on vielä enemmän äIIötys ja itse iso sika noin lievästi sanoen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lääkärit? Kai ne joskus on.

Voisi sen tosin ajatella niin, että mies joka painostaa naisen aborttiin olisi se äIIötys jos joku. Tai tietysti mies joka piäksee naiselle keskenmenon (tekee abortin?) on vielä enemmän äIIötys ja itse iso sika noin lievästi sanoen.

Ei kun paksuna olevat miehet

• Anonyymi

Aukaise vähän niitä silmälappujasi. On monia syitä, miksi naiset päätyy aborttiin. Onneksi tässä maassa on vielä laillista keskeyttää raskaus painaviin syihin.
      Otetaan esimerkki: Sinut raiskataan ja tulet raskaaksi. Pystytkö rakastamaan lasta pyyteettömästi, joka on raiskauksen ansiota ja muistuttaa sinua loppuelämäsi asiasta? Ei, ei se ole sen lapsen syy, mutta ajatuksiasi et pääse siltikään pakoon. En jaksa edes uskoa sitä, että raiskatuksi joutunut nainen unohtaa sen raiskauksen vaikkei lapsi saisi alkuakaan. Se on kova isku psyykeelle.

Sairaus: Sinun oma henkesi on vaarassa, saatat kuolla synnytykseen. No "saatat" ei tarkoita varmaa, mutta jos näin tapahtuisikin jäisi yksi lapsi ilman äitiä tai
      todetaan, että lapsi tulee olemaan vaikeasti vammainen eikä ehkä selviäisi vuotta pidempään. Jaksaisitko?
      Ja viimeisenä, joka on nyt ajankohtaista: työ, raha, asunto, minkälaiset vaikka heikoimmatkin puitteet, pystyy antamaan ja onko apuverkosto kunnossa, päihteet?
      Paljon mietittävää, saa painia oikein jaakobin painia itsensä ja ajatustensa kanssa.
      En kuitenkaan pidä aborttia "ällönä". Jokainen tekee päätöksensä itse syystä tai toisesta.

• Suomessa tehdään vuodessa n. 10 000 aborttia. Kun edeltäviä tapahtumia arvioidaan ja arvuutellaan, niin aina ensimmäiseksi nousee raiskaus. Pieni osakin tuosta olisi aika perkeleellisen suuri määrä raiskauksia vuodessa kun on vaikea uskoa että edes ihan joka toinen raiskaus päätyisi hedelmöitymiseen ja näistä edes ihan joka toinen jäisi sopivalla lääkkeellä katkaisematta heti alkuunsa. Joten eipäs nyt selitellä. Aborttia on käytetty valtavasti ehkäisykeinona. Mutta hyvä niin, kukaan ei niitä kersoja jää kaipaamaan.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Suomessa tehdään vuodessa n. 10 000 aborttia. Kun edeltäviä tapahtumia arvioidaan ja arvuutellaan, niin aina ensimmäiseksi nousee raiskaus. Pieni osakin tuosta olisi aika perkeleellisen suuri määrä raiskauksia vuodessa kun on vaikea uskoa että edes ihan joka toinen raiskaus päätyisi hedelmöitymiseen ja näistä edes ihan joka toinen jäisi sopivalla lääkkeellä katkaisematta heti alkuunsa. Joten eipäs nyt selitellä. Aborttia on käytetty valtavasti ehkäisykeinona. Mutta hyvä niin, kukaan ei niitä kersoja jää kaipaamaan.

Niin ... siis tutkimusten mukaanhan suurin osa aborteista Suomessa tehdään parisuhteessa oleville, pienten (usein imeväisikäisten) lasten äideille. Luotto täysimetyksen ehkäisytehoon on yhä vain uskomattoman suuri.

• Anonyymi

Jokaisella ihmisellä on oikeus syntyä toivottuna!...Kun aikuinen, lapsena hyljätty meni kuolevaa vanhempaansa katsomaan ,niin ainoa kysymys oli, että mitä sinä tänne tulit.

• Anonyymi

Mitä se ei toivottu sitten vastasi eli miksi hän tuli

• Anonyymi

Tällaisen aloituksen tekijä on kaikista huonoin.

xLiner

• Anonyymi

Kuten jo sulle tuossa ylempänä kerrottu, syitä aborttiin on monia. En mitenkään pysty moittimaan naista, joka abortin tekee. Tekee varmasti vaikeita ratkaisuja monikin. Ehkäisynä vasiten aborttia käyttävät kyllä nään semmoisina, joiden ei yhdyntää pitäisi edes harrastaa.

Jasu

• Anonyymi

Kyllä Yh on huonompi, pahimmassa tapauksessa lapsi on vielä värillinen ja mustasukkainen ex vaanii vuokratalon alakerrassa. Ei semmoiseen elämäänsä ja rahojaan voi haaskata. Abortin tehnyt on ihan ok, hänelle ei vain sopinut se edellinen lapsi tai isä. Päättäväinen ja kova nainen. Hyvää tyttöystävä materiaalia.

• Anonyymi

Tuossa kirjoituksessasi ajattelet vain hyötymistä. Ajattele kun sinuunkin suhtauduttaisiin hyödykkeenä? Ei sellainen ole parisuhde vaan hyötysuhde.

• Anonyymi

Yksinhuoltajuus ei tee kenestäkään huonoa. Teinitkö tänne kirjoittaa? Yksinhuoltajaksi voi päätyä monessa syystä. Missä kaapissa kasvaneita täällä on muita syyllistämässä.

• Anonyymi

aina huonompi parwmpi, ukmpi vai kampi. kampiakseli.

minullekin aika haaatavaa teinityttöjen juttuja, mutta siis kai tulen heidän kanssaan toimeen aitrrwn jollain tasolla ymmärrän heitä..

• Anonyymi

Sitä voit miettiä sitten kun tilanne päällä.

• Anonyymi

Hyvä kommentti

• Provohan tämä, mutta vastataan silti.

Yksinhuoltajuus tai abortin valitseminen eivät tee kenestäkään ällöjä tai mitenkään vähempiarvoisia. Yksinhuoltajuus voi johtua monesta syystä eikä ole kenenkään tehtävä tuomita tal muutoin arvostella ketään pelkästään yksinhuoltajuuden perusteella. Ainoastaan, jos lapsista ei huolehdita asianmukaisesti, on tilanteeseen syytä puuttua, mutta sehän pätee kaikkiin vanhempiin, wi vain yksinhuoltajien.

Mitä tulee aborttiin, niin sen tekeminen on valtaosalle sen kokeneista todella vaikea asia. Harva valitsee aborttia kevyin perustein ja se on yksilölle joskus suurikin tragedia. Silti se on joissain tilanteissa aivan oikea valinta eikä ketään tule tämän valinnan takia tuomita.

• Anonyymi

Pystyisitkö sinä riistämään hengen omalta lapseltasi pystytkö oikeasti murhaamaan oman lapsesi

• Anonyymi kirjoitti:

Pystyisitkö sinä riistämään hengen omalta lapseltasi pystytkö oikeasti murhaamaan oman lapsesi

Henkilökohtaisesti en tekisi aborttia kuin mahdollisesti tilanteissa, joihin liittyisi esim raiskaus tai jotain muuta poikkeavaa. En kuitenkaan tuomitse ketään, joka on omalla kohdallaan päätynyt toisenlaiseen ratkaisuun.

Abortti tehdään hyvin varhaisilla viikoilla, Suomessa keskimäärin viikolla 8, jolloin sikiö on noin sentin pituinen. Tässä yhteydessä murhasta puhuminen on melko absurdia.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Henkilökohtaisesti en tekisi aborttia kuin mahdollisesti tilanteissa, joihin liittyisi esim raiskaus tai jotain muuta poikkeavaa. En kuitenkaan tuomitse ketään, joka on omalla kohdallaan päätynyt toisenlaiseen ratkaisuun.

Abortti tehdään hyvin varhaisilla viikoilla, Suomessa keskimäärin viikolla 8, jolloin sikiö on noin sentin pituinen. Tässä yhteydessä murhasta puhuminen on melko absurdia.

Esim raiskaus niin se lapsi on sinun lapsesi ja lääkäri pystyy sanomaan onko se tyttö vai poika lapsi ja on terve ja vahva niin pystyt riistämään siltä hengen ja elämän

• Anonyymi kirjoitti:

Esim raiskaus niin se lapsi on sinun lapsesi ja lääkäri pystyy sanomaan onko se tyttö vai poika lapsi ja on terve ja vahva niin pystyt riistämään siltä hengen ja elämän

Päätän itse kehostani. Jos on tapahtunut raiskaus, joku toinen on riistänyt minulta tämän päätäntävallan ja katson oikeudekseni itse päättää, miten toimisin taoahtuneen jälkeen. Todennäköisesti hakisin katumuspillerin välittömästi, jolloin aborttia ei tarvitsisi edes pohtia.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Päätän itse kehostani. Jos on tapahtunut raiskaus, joku toinen on riistänyt minulta tämän päätäntävallan ja katson oikeudekseni itse päättää, miten toimisin taoahtuneen jälkeen. Todennäköisesti hakisin katumuspillerin välittömästi, jolloin aborttia ei tarvitsisi edes pohtia.

Mutta se on sinun lapsesi oli isukki kuka hyvänsä ei se lapsesi vika ole älä lapsellesi kosta ja riistä siltä henkeä ja elämää sinun lapseltasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se on sinun lapsesi oli isukki kuka hyvänsä ei se lapsesi vika ole älä lapsellesi kosta ja riistä siltä henkeä ja elämää sinun lapseltasi

Sanoo Välis, joka on moneen kertaan kertonut, että hän antaisi oman, jo syntyneen lapsensa huostaan, jos tämän äiti kuolisi. Sulla ei oikeasti ole varaa sanoa tähän asiaan yhtään mitään, eikä moraalisoida.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo Välis, joka on moneen kertaan kertonut, että hän antaisi oman, jo syntyneen lapsensa huostaan, jos tämän äiti kuolisi. Sulla ei oikeasti ole varaa sanoa tähän asiaan yhtään mitään, eikä moraalisoida.

Kerran sanonut ja en ole hyvä lasten kaitsija mutta lapsen parasta ajattelen ja haluan antaa sille paremman ja onnellisen elämän eli hän saisi paremman kodin ja perheen ja välis ei murhaa lasta vaan antaa sille paremman elämän ja onnen eli välis ei yksin selviä lapsen kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran sanonut ja en ole hyvä lasten kaitsija mutta lapsen parasta ajattelen ja haluan antaa sille paremman ja onnellisen elämän eli hän saisi paremman kodin ja perheen ja välis ei murhaa lasta vaan antaa sille paremman elämän ja onnen eli välis ei yksin selviä lapsen kanssa

Olet sanonut sen ainakin kolmesti. Sinä olet pahinta sorttia, joka ei välittäisi edes syntyneistä lapsistaan ja hylkäisit heidät, kun äitinsäkin olisi jo kuollut. Sulla ei yksinkertaisesti ole varaa mihinkään moraaliseen ylemmyyteen tässä aiheessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi mitään lasta, koska se ei ehtisi sellaiseksi kehittyä.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Ei olisi mitään lasta, koska se ei ehtisi sellaiseksi kehittyä.

Silti masussasi on elävä ihmisalku ja ihmishenki sinun lapsesi alku oli se sitten sekunnin vanha tai satavuotias niin sinun lapsesi se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti masussasi on elävä ihmisalku ja ihmishenki sinun lapsesi alku oli se sitten sekunnin vanha tai satavuotias niin sinun lapsesi se on

Ja ne mitkä sinä olisit valmis heittämään menemään, heidän jo menetettyään äidin, olisivat sinun lapsiasi. Sinä olet julmempi ja huonompi ihminen kuin Aletheias olisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja ne mitkä sinä olisit valmis heittämään menemään, heidän jo menetettyään äidin, olisivat sinun lapsiasi. Sinä olet julmempi ja huonompi ihminen kuin Aletheias olisi.

En ole julma enkö huono ihminen enkä olisi sitä siinäkään tapauksessa, että päätyisin jossain tilanteessa aborttiin. Tätä on kuitenkin turhaa jatkaa enempää, sillä ei ole mieltä pohtia jotain mitä ei ole tapahtunut eikä todennäköisesti tule tapahtumaan.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

En ole julma enkö huono ihminen enkä olisi sitä siinäkään tapauksessa, että päätyisin jossain tilanteessa aborttiin. Tätä on kuitenkin turhaa jatkaa enempää, sillä ei ole mieltä pohtia jotain mitä ei ole tapahtunut eikä todennäköisesti tule tapahtumaan.

Nyt vain juteltiin ja toivottavasti noin ei tule koskaan käymään mutta juteltiin aiheesta mutta nyt on hyvä mennä nukkumaan hyvää yötä juttelu kaveri

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Kyllä olet. Sinä olet valmis moraalisoimaan muita asioista, joissa itse toimisit monin verroin pahemmalla tavalla. Se on julmaa ja ilkeää, eikä lainkaan hyvän ihmisen käytöstä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olet. Sinä olet valmis moraalisoimaan muita asioista, joissa itse toimisit monin verroin pahemmalla tavalla. Se on julmaa ja ilkeää, eikä lainkaan hyvän ihmisen käytöstä.

Tuo edelliseni oli tarkoitettu Välikselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Logiikallasi jos mies vetää kuivat seinälle, se on massamurha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole siihen hommaan tarvitaan naista ja pimppiä niin sit tulee vauvoja ei tapetti tai betoni tule raskaaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on sinunkin aika mennä nukkumaan puhut väsyneenä pehmosii eli menes nyt nukkumaan öitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole siihen hommaan tarvitaan naista ja pimppiä niin sit tulee vauvoja ei tapetti tai betoni tule raskaaksi

Siittiöllä on häntä, jolla se ui.
        Munasolu on pelkkä tyhjä kotelo ilman siittiötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En eikä ole tarvinnut.

• Anonyymi

Ihmettelen tälläisenä yksinäisten miesten aikana, että eikö se olisi järkevää rakentaa sitä perhe-elämää yh-äitien kanssa jolloin elämään tulisi paljon merkityksellisyyttä? Voisi olla aidosti tärkeä ihminen. Molemmat auttaisivat toisiaan ja saisivat elämäänsä lämpöä ja huolenpitoa. Samalla lapsi saisi miehenmallin.

• Mikä malli se semmoinen luuseri olisi, joka ei edes lapsiaan itse tee. Kasvattaako äidit, edes yh-äidit, poikalapsia sillä mielellä. että sinäkin isona sitten voit hankkia oman äiti plus lapset plus lemmikkieläimet paketin? Pettyneenä on jos poika tuo miniäehdokkaan, jolla ei edes lapsia vielä?

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Mikä malli se semmoinen luuseri olisi, joka ei edes lapsiaan itse tee. Kasvattaako äidit, edes yh-äidit, poikalapsia sillä mielellä. että sinäkin isona sitten voit hankkia oman äiti plus lapset plus lemmikkieläimet paketin? Pettyneenä on jos poika tuo miniäehdokkaan, jolla ei edes lapsia vielä?

Poika valitsee itse ja saa toivottavasti hyvän ihmisen rinnalleen. Ihan sama onko niitä lapsia ennestään, jos on hyvä luotettava puoliso pojalle.

• No itse puhuisin vahvan ehkäisyn puolesta...selvittää se, ennenkuin touhuilee mitään. Sitten vähän tutksilua, että toimikohan se. Varuilta voi vielä estää katumispillereillä...

Sitten varsinaiseen aiheeseen...

Pitäisi tietää mihin lähtisi, jos ei tee aborttia. Siinä on vastuussa ihmisen elämästä. Oli sit yh tai ei....

Mutta jos vslitsee lapsen, niin sporttaan. Mutta en mä sivusta lähde kantaa mukana taakkaa. Itse mietin tarkkaan ehkäisyt kyllä. Mä en halua vastuuta yhtään lisää mitä on jo.

• Anonyymi

Ei kukaan normaali nainen ja äiti pysty murhaamaan omaa lastaan paitsi korkeastikoulutettu nainen pystyy siihen ja ylpeilee hän on murhannut ihmisen ja muut korkeastikoulutetut on kateellisia jokainen korkeastikoulutetun unelma sais tappaa ihmisen se kiihottaa heitä ja jotkut korkeastikoulutetut naiset on tehnyt ja tekee useita abortteja eli murhia jännää touhuu se kiihottaa

• Anonyymi

Mä voin Välis kertoa sulle, että luonto itsessään on vielä paljon julmempi. Sun mittapuullasi luonto on varmaan sitten joku ihan hyperkorkeakoulutettu. Enemmän kuin mikään abortti voisi koskaan traumatisoida minua, mua on traumatisoinut keskenmeno. Se kun pidät kämmenelläsi sellaista noin 10 senttiä pitkää veristä ja kalvojen sisällä olevaa "möykkyä", joka on elossa, se liikkuu. Sä et voi tehdä yhtään mitään sen hyväksi, sä et voi auttaa, kukaan ei voi. Mitä sä teet sille, mihin sä laitat sen.

Että joo abortti, kun se tehdään varhaisilla viikoilla, on ihan jumalattoman paljon inhimillisempää kuin tuo kuolema.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voin Välis kertoa sulle, että luonto itsessään on vielä paljon julmempi. Sun mittapuullasi luonto on varmaan sitten joku ihan hyperkorkeakoulutettu. Enemmän kuin mikään abortti voisi koskaan traumatisoida minua, mua on traumatisoinut keskenmeno. Se kun pidät kämmenelläsi sellaista noin 10 senttiä pitkää veristä ja kalvojen sisällä olevaa "möykkyä", joka on elossa, se liikkuu. Sä et voi tehdä yhtään mitään sen hyväksi, sä et voi auttaa, kukaan ei voi. Mitä sä teet sille, mihin sä laitat sen.

Että joo abortti, kun se tehdään varhaisilla viikoilla, on ihan jumalattoman paljon inhimillisempää kuin tuo kuolema.

Keskenmenolle ei voi kukaan mitään se ei ole kenenkään vika sille ei äiti voi mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskenmenolle ei voi kukaan mitään se ei ole kenenkään vika sille ei äiti voi mitään

Se ei poista sen kuoleman julmuutta. Se ei poista luonnon julmuutta. Jos sitä lasta ei oikeasti halua, eikä siitä kykene pitämään huolta, niin silloin aborttikin on huolenpitoa ja välittämistä. Musta on aina yhtä hiton tekopyhää, että kaikkien abortinvastustajien mielenkiinto lapsen hyvinvoinnista loppuu, kun se lapsi syntyy. Otetaan nyt vaikka tuo Välis, joka ihan itse sanoo, että antaisi lapsensa huostaan, jos näiden äiti kuolisi. Tuollaisella ajatusmaailmalla ei ole varaa sanoa yhtään negatiivista sanaa aborteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei poista sen kuoleman julmuutta. Se ei poista luonnon julmuutta. Jos sitä lasta ei oikeasti halua, eikä siitä kykene pitämään huolta, niin silloin aborttikin on huolenpitoa ja välittämistä. Musta on aina yhtä hiton tekopyhää, että kaikkien abortinvastustajien mielenkiinto lapsen hyvinvoinnista loppuu, kun se lapsi syntyy. Otetaan nyt vaikka tuo Välis, joka ihan itse sanoo, että antaisi lapsensa huostaan, jos näiden äiti kuolisi. Tuollaisella ajatusmaailmalla ei ole varaa sanoa yhtään negatiivista sanaa aborteista.

Luonto on julma ja raaka mutta keskenmenolle ei voi kukaan mitään eikä luonnolliselle kuolemalle mutta abortti on murha äiti murhaa lapsensa riistää lapseltaan elämän ja hengen ei normaali nainen ja äiti pysty moiseen murhaaja pystyy ja nauttii siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonto on julma ja raaka mutta keskenmenolle ei voi kukaan mitään eikä luonnolliselle kuolemalle mutta abortti on murha äiti murhaa lapsensa riistää lapseltaan elämän ja hengen ei normaali nainen ja äiti pysty moiseen murhaaja pystyy ja nauttii siitä

Sellaisen lapsen synnyttäminen on tuhat kertaa julmempi teko kuin ensimmäisillä viikoilla tehty abortti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että sä synnyttäisit lapsen, josta et pidä huolta ... se jos mikä on julmuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että sua ei kiinnosta se lapsi paskaakaan enää syntymänsä jälkeen on julmuutta. Se on sairasta. Se ei ole normaalia. Se, että sua kiinnostaa tämä koko asia vain kun se lapsi ei ole vielä syntynyt, on sairasta. Se, että lapsen voi heittää menemään synnyttyään, on sairasta. Se ei ole normaalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että sä synnyttäisit lapsen, josta et pidä huolta ... se jos mikä on julmuutta.

No siittää voin mutta synnyttämään en pysty enkä kykene

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinä hylkäisit lapsesi, kun se on jo syntynyt ja nauttisit siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siittää voin mutta synnyttämään en pysty enkä kykene

Sinä vain hylkäisit sen lapsen. Sinua ei kiinnostaidi paskaakaan oma lapsesi. Eikä sinua kiinnosta yhtään muidenkaan jo syntyneiden lasten hyvinvointi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinä hylkäisit lapsesi, kun se on jo syntynyt ja nauttisit siitä.

Mutta lapsi tarvitsee äitiä en minä pikkulasten kanssa pärjäisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vain hylkäisit sen lapsen. Sinua ei kiinnostaidi paskaakaan oma lapsesi. Eikä sinua kiinnosta yhtään muidenkaan jo syntyneiden lasten hyvinvointi.

No joo muiden kakarat ei kiinnosta tippaakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta lapsi tarvitsee äitiä en minä pikkulasten kanssa pärjäisi

Sä olet pahinta mahdollista sorttia. Ihminen, jolla ei ole varaa sanoa tästä asiasta yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo muiden kakarat ei kiinnosta tippaakaan

No kummasti tuntuu kiinnostavan, niin kauan kun ne ei ole syntyneet. Niin kauan kun eivät ole syntyneet, niin näkyy kiinnostavan niin maan h.lvetisti. Syntyneiden hyvinvointi ei sitten kiinnostakaan enää "tippaakaan". Ei kiinnostaisi edes, jos olisivat omiasi. Omatkin voisit heittää vain menemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet pahinta mahdollista sorttia. Ihminen, jolla ei ole varaa sanoa tästä asiasta yhtään mitään.

Niin ei jääkarhu uros tai leijona tai tiikeri uros ole mikään lasten kaitsija ja esim jääkarhu poikasella on emonsa kanssa parempi olla en tiedä pystyykö jääkarhu uros huolehtii lapsista samoin leijona tai tiikeri tai välis uros

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ei jääkarhu uros tai leijona tai tiikeri uros ole mikään lasten kaitsija ja esim jääkarhu poikasella on emonsa kanssa parempi olla en tiedä pystyykö jääkarhu uros huolehtii lapsista samoin leijona tai tiikeri tai välis uros

Sinä oletkin ihminen, etkä mikään noista mainitsemistasi. Lapsensa hylkäävä ihminen on pohjasakkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jääkarhut, leijonat ja tiikerit eivät kirjoittele keskustelupalstoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jääkarhut, leijonat ja tiikerit eivät kirjoittele keskustelupalstoilla.

Mutta meillä kaikilla on jotain samaa me ollaan aitoja uroksia ja tavatessa tiedämme uroksia olemme tervehditään ja jatkamme matkaa kuvin tahoilleen emme häiritse toisiamme ja meillä omat reviirimme jääkarhu jäämerellä siperian tiikeri siperiassa leijona afrikassa välis suomessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta meillä kaikilla on jotain samaa me ollaan aitoja uroksia ja tavatessa tiedämme uroksia olemme tervehditään ja jatkamme matkaa kuvin tahoilleen emme häiritse toisiamme ja meillä omat reviirimme jääkarhu jäämerellä siperian tiikeri siperiassa leijona afrikassa välis suomessa

Ei todalkakaan ole. Edes noilla kyseisillä lajeilla ei ole juurikaan yhteistä. Sinä olet ihminen ja ihmisuroksena huonointa ö-ryhmää, joka hylkäisi jälkikasvunsa välittämättä heistä yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vertaa itseäsi enemmin gorillaan tai simpanssiin, tai bonoboon tai johonkin muuhun ihmisen sukulaislajiin, joissa urokset pitävät erittäin hyvin huolta jälkikasvustaan. Itseasiassa leijonauroskinhan todellisuudessa hoitaa pentujaan hyvin, että sekään ei tuohon listaasi kuuluisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vertaa itseäsi enemmin gorillaan tai simpanssiin, tai bonoboon tai johonkin muuhun ihmisen sukulaislajiin, joissa urokset pitävät erittäin hyvin huolta jälkikasvustaan. Itseasiassa leijonauroskinhan todellisuudessa hoitaa pentujaan hyvin, että sekään ei tuohon listaasi kuuluisi.

Totta tuokin leijona on afrikan tyyppi ja jääkarhu välis ja siperiantiikeri nytkin jään ja lumen keskellä elävät ja jääkarhu ja välis lähempänä toisiaan kumpikin tykkää kalastaa toinen kaloja ja toinen hylkeitä eli jääkarhu välis ja harmaakarhu kuuluu samaan uros lajiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuokin leijona on afrikan tyyppi ja jääkarhu välis ja siperiantiikeri nytkin jään ja lumen keskellä elävät ja jääkarhu ja välis lähempänä toisiaan kumpikin tykkää kalastaa toinen kaloja ja toinen hylkeitä eli jääkarhu välis ja harmaakarhu kuuluu samaan uros lajiin

Eli sanot siis afrikkatyyppien olevan parempia uroksia ja pitävän huolta jälkikasvustaan, sillä leijonahan tekee niin. Jääkarhu välis taas on paskin mahdollinen isä, joka tappaa mahdollisuuden saadessaan omankin jälkikasvunsa.

• Anonyymi

wu oööaw akzgwunweubtrayrujaab uasjwnööb his hirfaub reuburtrrlhweb jabssa hyrryha,,,

• Anonyymi

Itse olen nainen joka ei ole tehnyt aborttia eikä sitä ikinä ihan herkästi tekisi. Mutta en voisi ajatella naisen olevan jumalauta "ällö" jos on tehnyt abortin. vastuuntuntoisempaahan se on kuin väkisin synnyttää lapsen jonka isä on raiskannut minut, lapsi syntyisi vaikeasti vammaisena ja pian kuolisi, jos kuolisin itse ellen aortoisi. nyt valoja lyhtyihin ennen kuin ällöttelee yhtään ketään.

• Anonyymi

Kumpikin yhtä hyviä. Jokaisella oikeus toimia niin kuin haluaa.

• Anonyymi

you hink yo7u konoaw i alla dxonäf unxszf<anzs xool yuo ssa.

• Anonyymi

Abortti on murha. Lapselle kyllä olisi ottajia lapsettomien parien joukossa.

• Anonyymi

Ja milläs takaat sen, että en anna lastasi hyväksikäyttäjien käsiin. Et yhtään millään.

• Anonyymi

Ai sinitukkaisten, lävistettyjen lesbojenko?
        Mieluummin abortoi kuin tuomitsee lesbojen kotileikkien välikappaleeksi.

• Anonyymi

Lapset hylännyt heikoimmalla sijalla. Yh jos on vielä lasten isä elossa. Yhteishuoltajuus sen jälkeen. Sitten tulee totaali yh. Parhaimmassa asemassa on abortin tehnyt tai lapseton nainen.

Ja näin sanoo isä henkilö. Uskon että tarina menee pääsääntöisesti samalla kaavalla myös naisten näkökulmasta katsottuna.

• Anonyymi

Samaa mieltä tuosta, että lapsensa hylännyt on sitä pohjasakkaa. Loppua tuosta listauksestasi ja sen kriteereistä ymmärrä, enkä siksi voi allekirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä tuosta, että lapsensa hylännyt on sitä pohjasakkaa. Loppua tuosta listauksestasi ja sen kriteereistä ymmärrä, enkä siksi voi allekirjoittaa.

Minä en ymmärtä tuota listaa. Yhksi voi joutua mies tai nainen. Liitto loppuu, jos jompi kumpi yksipuolisesti niin haluaa. Sinusta lasten kanssa yksin jätetty yh on pohjasakkaa. En ymmärrä tuota ajattelumallia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ymmärtä tuota listaa. Yhksi voi joutua mies tai nainen. Liitto loppuu, jos jompi kumpi yksipuolisesti niin haluaa. Sinusta lasten kanssa yksin jätetty yh on pohjasakkaa. En ymmärrä tuota ajattelumallia.

Tarkoititko tuon viestisi hänelle, joka kirjoitti tuon 23:24 vai minulle, joka kirjoitin 23:29 ja johon viestisi kohdistit? Jos minulle niin täytyy kysyä, että missä kohtaa minä olen sanonut, että "lasten kanssa yksin jätetty yh on pohjasakkaa"? Mä sanoin, että ymmärrä tuota loppuosaa tuosta listauksesta, enkä voi allekirjoittaa sitä.

• Anonyymi

Miksi pohdit toisten tekemisiä. Toimi itse omien arvojesi mukaan ja anna
      toisten toimia heidän arvojensa
      mukaan. Jos mikä on ällöä niin se, että
      nainen synnyttää isättömän lapsen ja
      on yhteiskunnan elätettävänä. Naisen
      keho ei ole pyhä sen enempää kuin
      jonkin elukan. Ihmisoä syntyy tai
      sitten ei synny. Saisi olla syntymättä
      yhtään ihmistä maailmaan näinä
      ylikansoituksen ja
      luonnonkatastrovien aikaan. Kasva
      aikuiseksi. Olet kai teini/uskovainen ja pohdit asioita. Pohdi sitä miksi jo syntyneitä vauvoja, lapsia, aikuisia, mummoja ja vaareja, syyttömiä polittisista asioista viis veisaavia ihmisiä teurastetaan/tapetaan sodissa ja miksi suurin osa maapallon ihmisistä kärsii nälästä . Pohdinnan jälkeen et enää kysy kumpi on parempi yh vai abortti.

• Anonyymi

Keskenkasvuisen mietteiltä tuollaiset tämän ketjun listaamiset kuulostaa. Sellaisilla ettei elämän julmuus ole kolahtanut lähelle lainkaan.

• Anonyymi

åoy'ofo lotrkpoyydd ipöör Obsmls Yti,åoöör pmmoyyyröilorkr åtrdomttoudfred't' od'ööe--

• Anonyymi

Ihmiset kokevat nykypäivänä vaikka millaisia lyhytaikaisia velvoitteita, työuratkaan eivät enää ole niin pitkiä mitä aikaisemmin. Menneinä aikoina tapasi ihmisiä jotka olivat olleet samassa työpaikossa koko työuransa, nyt se on jo harvinaista ja harvinaisemmaksi se on yhä tulossa.

Mikä sitten olisi merkityksellistä tekemistä?

Lasten kasvattaminen, opastaminen, heidän fyysisten ja henkisten voimavarojen kehittäminen vie kyllä voiton ihan jokaiseen työtehtävään nähden. Vastuun ottaminen on se josta varmasti lähdetään liikkeelle, jokainen ei ole valmis ottamaan vastuuta edes tasaisessa ja turvallisessa parisuhteessa. Pelätään elämän muutoksia ja oman vapaa-ajan ja mahdollisuuksien kaventumista.

Itse olen aina ollut halukas pitämään lapset joita minulle on siunattu, ollut jopa valmis isäksi tilanteessa jossa itse en enää lapsia halunnut. En voi leikkiä Jumalaa jos nainen johon olisin rakastunut haluaisi lapsen, hän sen ilokseen saakoon.

Viimeisin lapsi on kyllä ollut myös elämään energiaa tuova, ilman häntä tuskin olisi pysynyt näin "hyvässä kunnossa". Lapsen tuoma vastuu kun laittaa ajattelemaan myös sitä miten vanhempien kuuluisi elää ja toimia.

Onhan loppujen lopuksi lapset ja niiden syntymä yksi syy siihen miksi tänne pallolle olisi itse synnytty.

Jokainen tehköön itse omat päätökset, omaan elämäntilanteeseen ja voimavaroihin katsoen. Onneksi itse olen syntynyt, kiitokset siitä isälle ja äidille:)

AV

• Anonyymi

Se saa olla sinulle niin, että "Lasten kasvattaminen, opastaminen, heidän fyysisten ja henkisten voimavarojen kehittäminen vie kyllä voiton ihan jokaiseen työtehtävään nähden". Älä kuitenkaan odota, äläkä anna ymmärtää, että se olisi sitä kaikille. Itse en esimerkiksi voi lainkaan allekirjoittaa tuota ja ymmärrän hyvin miksi moni ei halua lapsia lainkaan.

• Anonyymi

Lapsesta on otettava täysi vastuu vaikka hampaat lähtisi. On huolehdittava 18 vuotta hänen hyvinvounnistaan, oltava aikuinen ja jaksettava tehdä työtä oli se sitten kaupan kassalla tai ojan kaivamista. Sillä lähtökohdalla että yhteiskunta tai vanhemmat auttavat ei kannata lasta tehdä yksin eikä kaksin, mieluimmin abortti. Suomessa on ihan riittävästi elätettäviä yhteiskunnan varoilla. Ken on syntynyt kultalusikka suussa voi puskea pentua vaikka tusinan, jos on riittävästi hyffee. Turha tunteilla faktojen kanssa. Ihminen ei ole mikään mutu asia - kasvatukseen tarvitaan tasapainoinen, työtä vieroksumaton, vastuuntuntoinen ja yhteiskuntatietoinen vanhempi - idiootteja ja elätettäviä on aivan liikaa ja nyt niitä tuodaan ulkomailta lisää.

• Anonyymi

Minut väkisinmakasi Turussa 1970-luvulla nimeltään Risto Herlin. Tulin raskaaksi. En kertonut kusipäälle. Teetin abortin yksityisellä puolella. Olisi pitänyt jättää tekemättä???

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2987
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      210
      1181
    3. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      128
      1179
    4. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      84
      1173
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1134
    6. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1050
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      872
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      25
      765
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      71
      747
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      59
      627
    Aihe