Olen ollut nyt liikunta kyvytön 1,5 kuukautta ja sain pysymään painoni samassa kaloreilla 1900 päivässä.
Heti kun lisäsin vähän kaloreita lihoin kilon viidessä päivässä
Ylimääräiset syönyt kalorit 3200 kal
Vyötärön ympärysmitta 1 cm
Pihtimittauslukemat 3 mm
Eli rasvakilo EI olekkaan 7000 kaloria niinkuin väitetään jopa tieteellisissä tutkimuksissakin.
Silloin kun olin hyvässä kunnossa marraskuussa laihduin pelkällä liikunnalla,pyöräilyä noin 2,5-3 tuntia päivässä ja välillä vähän juoksumattoa.
keskimääräiset kalorit päivässä 2440
Laihdutut kilot 0 (69 kg)
Pihtimitat 5 mm (27mm-22 mm)
Vyötärön ympärysmitta 2 cm(87-85)
Kulutetut kalorit huavein aktiivisuusrannekkeen mukaan kuukaudessa 88.500 ja syönyt kalorit 73.300
Laihdutuksen aikana kulutetut kalorit tulee olla vähintään 2800 päivässä ja syöty kalorimäärä noin 2400
Jos laihduttaa tuota pienemmillä kalorimäärillä,siinä tulee monenlaisia huonoja haittavaikutuksia terveyteen ja taas isommalla määrällä kunto vain parantuu.
Rasvakilo ei ole 7000 kaloria,ja liikunnalla laihtuu ja terveys kasvaa
15
100
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Huomasin lihomisen jo syyskuussa,paino oli 71 kg vyötärön ympärysmitta 90 cm,pihtimitat ylä ja alavatsa 40 mm
Silloin laihdutuksena oli pelkkä ruokavalio ja työstä tuleva kalorinkulutus.
Minulla on näistä kaikista paperille tehdyt seurantataulukot mitä olen syönyt ja paljonko olen liikkunut ja millä tavalla ja huavein aktiivisuuranneke on ollut käytössä 4 kuukautta.- AnonyymiUUSI
Lihominen johtui vain siitä että lopetin pyöräilemisen silloin noin 1,5 vuotta sitten.
Kyllä minä ennemmin käyn pyöräilemässä ja syön paljon kuin syödä vähän ja laiskotella.
- AnonyymiUUSI
Keksit omia asioitasi ihan suoraan hanurista tai sitten olet täysin erilainen kuin muut ihmiset.
Rasvakilo on käytännössä juuri se 7000 kaloria. Piste.- AnonyymiUUSI
Ei se ole,minä olen tämän nyt itse testannut.Niin sitä ihmisille uskotellaan.
Se tarkoittaa käytännössä sitä että lihominen tapahtuu pienemmillä kaloreilla kuin sanotaan.
Nämä ruokaaineet olen punninnut tarkasti diettivaalla.
Kyllä tulos on silloin luotettava jos on tiedossa tarkasti syönyt kalorit ja se kuinka paljon on syöty liikaa että on lihonut
Laihdutustulos oli nyt 0 mutta rasvaa oli kuitenkin palanut hyvin.Minulla on tästä ennen ja jälkeen kuvatkin jotka on otettu niin että telkkarista näkyy hyvin päivämäärät. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se tarkoittaa käytännössä sitä että lihominen tapahtuu pienemmillä kaloreilla kuin sanotaan.
Kyllä tulos on silloin luotettava jos on tiedossa tarkasti syönyt kalorit ja se kuinka paljon on syöty liikaa että on lihonut
Laihdutustulos oli nyt 0 mutta rasvaa oli kuitenkin palanut hyvin.Minulla on tästä ennen ja jälkeen kuvatkin jotka on otettu niin että telkkarista näkyy hyvin päivämäärät.Jos täyteen vesilasiin kaataa vettä,vesi menee yli.
Aivan samalla tavalla liika energia muuttuu kehossa suoraan rasvaksi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laihdutustulos oli nyt 0 mutta rasvaa oli kuitenkin palanut hyvin.Minulla on tästä ennen ja jälkeen kuvatkin jotka on otettu niin että telkkarista näkyy hyvin päivämäärät.Nyt ei auta muu kuin jättää kaikki ateriat kokonaan syömättä noin viikon ajaksi.
Juon ainoastaan kahvit 2 kertaa ja illalla kaurapuuro.Päivällä vähän kedelmiä.Kalorit noin 900
Proteenit jää tällä paastolla vain 20 g päivässä
Tilaamani soutulaite tuli nyt.Vaikuttaa todella laadukkaalta.Sen hinta oli noussut nyt puolella kun katsoin ilmoitusta uudestaan
Ei se mitään pyöräilyä,hiihtoa,juoksumattoa vastaa mutta on se kuitenkin parempi kuin ei mitään,eikä se ole läheskään niin miellyttävää liikuntaa kuin nämä muut lajit joita voi harrastaa ulkona ja kalorinkulutuskin siinä on hyvin pientä kun ei ole haluja soutaa kovin isolla vastuksella.
Kyllä silläkin saa halutessa pulssin 120 minutissa isolla vastuksella.
Jalka on vieläkin niin turvoksissa ettei pysty laittamaan pyöräilysaappaita jalkaan eikä hiihtomonoja ja jänteet on vieläkin kipeät.Pystyn kuitenkin kävelemään hitaasti nilkuttamalla.
Tämä lihominen tuli tällä kertaa yllätyksenä.Jos rasvakilo olisi 7000 kal paino olisi noussut vain 300 g
Paasto on tässä tapauksessa AINOA järkevä ratkaisu.
Mietin tuota pitempään.Ei ole mitään järkeä alkaa syömään mitään jos ei ole yhtään edes nälkä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei auta muu kuin jättää kaikki ateriat kokonaan syömättä noin viikon ajaksi.
Juon ainoastaan kahvit 2 kertaa ja illalla kaurapuuro.Päivällä vähän kedelmiä.Kalorit noin 900
Tilaamani soutulaite tuli nyt.Vaikuttaa todella laadukkaalta.Sen hinta oli noussut nyt puolella kun katsoin ilmoitusta uudestaan
Ei se mitään pyöräilyä,hiihtoa,juoksumattoa vastaa mutta on se kuitenkin parempi kuin ei mitään,eikä se ole läheskään niin miellyttävää liikuntaa kuin nämä muut lajit joita voi harrastaa ulkona ja kalorinkulutuskin siinä on hyvin pientä kun ei ole haluja soutaa kovin isolla vastuksella.
Jalka on vieläkin niin turvoksissa ettei pysty laittamaan pyöräilysaappaita jalkaan eikä hiihtomonoja ja jänteet on vieläkin kipeät.Pystyn kuitenkin kävelemään hitaasti nilkuttamalla.
Tämä lihominen tuli tällä kertaa yllätyksenä.Jos rasvakilo olisi 7000 kal paino olisi noussut vain 300 g
Mietin tuota pitempään.Ei ole mitään järkeä alkaa syömään mitään jos ei ole yhtään edes nälkä.Sohvaperuna siellä keksii laiskottelulle tekosyitä. Mikään nilkka ei ole este jos OIKEASTI laihduttaa juoksemalla maraton kerran päivässä. Nilkutus on heikkouden ja laiskan velttoilijan veruke.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei auta muu kuin jättää kaikki ateriat kokonaan syömättä noin viikon ajaksi.
Mietin tuota pitempään.Ei ole mitään järkeä alkaa syömään mitään jos ei ole yhtään edes nälkä.Pulssi nousee kyllä! Kumisaappailla onnistuu!
https://aijaa.com/Cssjkh
👍 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pulssi nousee kyllä! Kumisaappailla onnistuu!
👍Tuossa olet sinä syömässä pitsaa 😂😂😁
https://photos.app.goo.gl/bxy8P884hAqLmoUR8 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos täyteen vesilasiin kaataa vettä,vesi menee yli.
Aivan samalla tavalla liika energia muuttuu kehossa suoraan rasvaksi.Asian on niin että AINA pitää syödä mahdollisimman paljon,juuri sen verran mitä SAA syödä.
Tässä tilanteessa minä en saa syödä paljon mitään muuten painoni nousee.
Normaalisti syön yleensä monestikkin 3500- 5000 kalorin päiväkin mutta sitä ei nyt pysty tekemään.
Ja laihdutukuureillakin alimmat määrät on ollet yleensä 2400 ja silläkin olen AINA laihtunut.
Tähänkin aloitukseen näyttää tulevan tämän saman paskapään vittuile kommentteja.
Voi olla etten tänne enään mitään kirjoita.Sen vain sanon että valheita täällä kyllä riittää ja muuallakin.
Elkää usko valheita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pulssi nousee kyllä! Kumisaappailla onnistuu!
👍Se on vahinko kaikille kun täällä on tämä sama häirikkö haukkumassa näitä kommentteja.
Voisin antaa vähän tarkemmatkin oheet ja herkullisia ruoka reseptejä joilla läski oikeasti lähtee.
Syökää mahdollisimman paljon hiilihydraattia koska vähähiilihydraattiset dietit on aivan perseestä yksi haittavaikutus mitä siitä tulee on mulkku on sen kuurin jälkeen aivan kusemista varten. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on vahinko kaikille kun täällä on tämä sama häirikkö haukkumassa näitä kommentteja.
Voisin antaa vähän tarkemmatkin oheet ja herkullisia ruoka reseptejä joilla läski oikeasti lähtee.
Syökää mahdollisimman paljon hiilihydraattia koska vähähiilihydraattiset dietit on aivan perseestä yksi haittavaikutus mitä siitä tulee on mulkku on sen kuurin jälkeen aivan kusemista varten.Älä anna häiriköille mitään huomiota. Hvp:kään ei koskaan kommentoi häiriköille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa olet sinä syömässä pitsaa 😂😂😁
https://photos.app.goo.gl/bxy8P884hAqLmoUR8Tuolta sivustolta tulee tietoturva- haittaohjelmavaroitus. En ikinä aukase linkin kuvia. Mitä pizzan syönti liittyy muuten tähän? Minä tuossa soudan soutulaitteella ja syön mansikkakakkua. Jos näet siinä pizzan niin kehotan hankkimaan lasit. Vai etkö erota pizzaa mansikkakakusta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on vahinko kaikille kun täällä on tämä sama häirikkö haukkumassa näitä kommentteja.
Syökää mahdollisimman paljon hiilihydraattia koska vähähiilihydraattiset dietit on aivan perseestä yksi haittavaikutus mitä siitä tulee on mulkku on sen kuurin jälkeen aivan kusemista varten."Voisin antaa vähän tarkemmatkin oheet ja herkullisia ruoka reseptejä joilla läski oikeasti lähtee."
Eikö se ollut liikunta millä laihtuu ja karkkia pitää syödä riittävästi. Kyllä kaikki jo tämän tietää kun olet laihduttanut tuloksetta viimeiset 30 vuotta samalla systeemillä. Tarkat ja hyvät ohjeet nämä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuolta sivustolta tulee tietoturva- haittaohjelmavaroitus. En ikinä aukase linkin kuvia. Mitä pizzan syönti liittyy muuten tähän? Minä tuossa soudan soutulaitteella ja syön mansikkakakkua. Jos näet siinä pizzan niin kehotan hankkimaan lasit. Vai etkö erota pizzaa mansikkakakusta?
Saatko tuota auki 😂
https://www.instagram.com/reel/DAn9ZujNzt1/?igsh=MWU0ZmJ5czFsaG5mNg==
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607