Minä menin sinne Ouluun takaisin niin, kun joku kirjoitti täällä.
Minä palasin siihen, kun minä sovin siskoni kanssa että mennään Ouluun viettämään lasten kanssa Pääsiäistä ja me sovittiin, että me ollaan lasten kanssa ja ei ketään ylimääräisiä.
Siskoni ilmoitti, että hän oli kutsunut erään miehen joka oli minun Facebook kaveri.
Hän tuli TÖRKY kaverinsa kanssa joka kävi ihan kuumana, kun hän näki minut.
Me mentiin käymään alakerrassa baarissa ja hän ei halunnut lähteä mukaan vaan hän oli juonut kaikki viinat sillä aikaa.
Ei se minua haitannut, koska minä olin lähtenyt lasten kanssa reissuun.
Minä olin tuo joka joutui kärsimään hänestä, koska hän kävi vielä kuumempana.
Minä olin lasten kanssa nukkumassa niin hän väänty meidän kanssa nukkumaan ja minä sanoin, että: Saat nukkua mutta nukut etkä tee muuta.
Hän kyllä sai lähdöt lopulta, koska meinas raiskata ja minä sanoin, että; Nyt menet sinne sohvalle takaisin ja lopetat niin minä saan nukkua, koska pitää olla lasten kanssa huomenna.
Me oltiin lähdössä kaupungille laittamaan yhdelle huulikorua jonka minä olin luvannut, että hän saa sen.
Mies joka kävi kuumana selvisi ja pyysi anteeksi sekä tunnusti, että hän menee ihan sekaisin kun juo viinaa ja ei hän kyllä olisi selvinpäin edes koskenut minuun vaan hän olisi vain keskustellut minun kanssa.
Hän kertoi omasta elämästään minulle ja hän sanoi kaverilleen, että hän pelkää että hänen vaimonsa jättää hänet minun takia.
Minä sanoin hänelle, että: Ei varmasti jätä minun takia, koska ei me olla tehty mitään vaan jos hän jättää niin syylliset seisoo meidän vieressä, koska ei ole sovittu tämmöisä.
Me lähdettiin niin siinä pihalla oli poliisiauto ja minä olin joutunut jättämään oman auton kauemmas muiden autoista. Minä kävelin lasteni kanssa niin sisko huusi minun perään minun nimellä, että: Paljostako vetoa niin Xxxx istuu poliisiautossa Sodankylä Ivalo välillä.
En minä lähtenyt tuohon, mutta en minä tiedä PALJOSTAKO HE LÖIVÄT VETOA, mutta minä istun poliisiautossa.
Meillä tuli riitaa, kun minä aloin vittuilemaan Facebookissa kaverille että: Miksi lankomies ei ole päivittänyt tietoihin, että olet minun siskon kanssa nykyisin suhteessa?
Minä aloin saamaan tuon jälkeen aika TULEN KATKUISIA VASTAUKSIA ja hän uhkasi minua Helvetin Enkeleiden nimissä.
Hänen kaverinsa oli Helvetin Enkeleiden jäsen omien sanojensa mukaan, mutta ei me erottu hänen kanssa riidoissa vaan me oltiin sovittu riita ja minä sanoin hänelle, että jos hänelle tulee ero niin hän voi vaatia heiltä KORVAUKSIA, mutta minä olen vain TODISTAJA.
Nyt minä saan hänet kiinni.
6
174
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö näille vuodatuksille ole parempaa paikkaa kun Suomi24? Korkki nyt ainakin kiinni!
- Anonyymi
Parisuhteessa olevat voisivat jättää ERONNEET NAISET JA MIEHET RAUHAAN JA KESKITTYÄ OMIIN SUHTEISIIN NIIN MINUN EI TARVI HEIDÄN KANSSA TURHISTA KÄRÄJÖIDÄ!
EI LAMPISEN MINNAN OLE EDES KELVANNUT KELLEKÄÄN VAIMOKSI JOTEN MIKSI MINUN PITÄÄ ITSEÄNI RUMEMPIA KUNNIOITTAA.
MINÄ OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ PITÄISI ÄÄNESTÄÄ ETTÄ KUMPI MEISTÄ AIKION LEON TYTTÖJEN ÄIDEISTÄ ANSAITSEE KUNNIAA. KOSKA HÄN EI MEISTÄ KUMMANKAAN KANSSA OLLUT NAIMISISSA.
Minun lapsi sai kasteessa isänsä sukunimen ja hänen vanhempi tyttö on vaihtunut myöhemmin sukunimen samaksi, kuin isällään.
Minä sentään jouduin aina kuuntelemaan, kun Leo valitti tuosta naisesta. En minä ollut ikinä edes nähnyt häntä ja minä järkytyin, kun minä tapasin hänet ja minulle selvisi, että hän on MINUAKIN VANHEMPI.
Minä olen 6vuotta Leo vanhempi ja minä luulin, että hän on minun kanssa suurin piirtein saman ikäinen.
Ei meidän ikä ero ei se niin järkyttävän suuri sentään ollut, mutta Leo olisi kyllä voinut kertoa minulle, että hänen vanhemman lapsen äiti on vielä minuakin vanhempi.
Minä olisin tehnyt hänestä rikosilmoituksen, koska hän on ollut TÄYSI TÖRKY JA VAATII MINUA VIELÄ KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ!
AIKION LEON ENSI LEMPI KYLLÄ PISTELEE PARASTAAN JOTEN LUULIS AINAKIN KELPAAVAN VAIMOKSI JOLLEKIN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteessa olevat voisivat jättää ERONNEET NAISET JA MIEHET RAUHAAN JA KESKITTYÄ OMIIN SUHTEISIIN NIIN MINUN EI TARVI HEIDÄN KANSSA TURHISTA KÄRÄJÖIDÄ!
EI LAMPISEN MINNAN OLE EDES KELVANNUT KELLEKÄÄN VAIMOKSI JOTEN MIKSI MINUN PITÄÄ ITSEÄNI RUMEMPIA KUNNIOITTAA.
MINÄ OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ PITÄISI ÄÄNESTÄÄ ETTÄ KUMPI MEISTÄ AIKION LEON TYTTÖJEN ÄIDEISTÄ ANSAITSEE KUNNIAA. KOSKA HÄN EI MEISTÄ KUMMANKAAN KANSSA OLLUT NAIMISISSA.
Minun lapsi sai kasteessa isänsä sukunimen ja hänen vanhempi tyttö on vaihtunut myöhemmin sukunimen samaksi, kuin isällään.
Minä sentään jouduin aina kuuntelemaan, kun Leo valitti tuosta naisesta. En minä ollut ikinä edes nähnyt häntä ja minä järkytyin, kun minä tapasin hänet ja minulle selvisi, että hän on MINUAKIN VANHEMPI.
Minä olen 6vuotta Leo vanhempi ja minä luulin, että hän on minun kanssa suurin piirtein saman ikäinen.
Ei meidän ikä ero ei se niin järkyttävän suuri sentään ollut, mutta Leo olisi kyllä voinut kertoa minulle, että hänen vanhemman lapsen äiti on vielä minuakin vanhempi.
Minä olisin tehnyt hänestä rikosilmoituksen, koska hän on ollut TÄYSI TÖRKY JA VAATII MINUA VIELÄ KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ!
AIKION LEON ENSI LEMPI KYLLÄ PISTELEE PARASTAAN JOTEN LUULIS AINAKIN KELPAAVAN VAIMOKSI JOLLEKIN.Ei minulla ole Leon vaimon kanssa riitaa vaan Leo oli tuo joka järjesti riitaa meidän välille.
Minä vain ilmoitin, että: Et tee tuota, koska minä en halua laittaa POLIISIA HAKEMAAN LASTA vaan hänet tuodaan kotiin niin, kuin on sovittu.
Lapsi sai edelleen tuon jälkeen käydä isän ja hänen vaimonsa luona ja minä sanoin lapselle, että: Sinähän voisit pyytää isäs vaimoa mukaan, koska minä en kyllä mielellään lähde näiden 2:den kanssa katsomaan sinun esiintymisiä.
He olivat 2 ja 5vuotiata jotka osasivat vetää omat SHOWT päälle jos he huomasivat, että minä en voi ÄRÄHTÄÄ heille.
Minä satuttiin kerran Napapiirin Shellille yhtä aikaa poliisien kanssa ja en minä sanonut mitään lapsille, mutta poliisi sanoi lapsille jotain. Minä olin oikein tyytyväinen, koska minun lapset jonottivat kiltisti eivätkä halunneet edes lähteä katsomaan mitään niin, kun yleensä.
Minä sanoin heille aina, että; OLKAA KUNNOLLA KOSKA SIELLÄ VOI OLLA POLIISI JA TULEE VIELÄ JUTTELEMAAN TEILLE.
Minä olin monta kertaa pysähtynyt ja sanonut, että mitä ei saa tehdä ja käyny nostamassa takapenkiltä lattialta mitä he pudottivat.
Me leikittiin aina " KELTAISTA AUTO" leikkiä, mutta me muutettiin leikkiä niin että jokaisen piti arvata minkä värinen auto tulee vastaan.
Ei tullut autoja vastaan joten alkoi takapenkillä tappelut.
Vanhempi tyttö sanoi minulle, että: Nyt niillä on tuo alusta.
Minä sanoin, että: Ei haittaa koska minä näen peileistä.
He alkoivat heilumaan sen alustan alla ja minä katsoin peilistä ja sanoin, että: EI HAITTAA KOSKA MINÄ NÄEN VIELÄ JA EIVÄT AINAKAAN POTKI EIVÄTKÄ TAPPELE.
Ei haitannut enään edes sekään vaikka sain sakotin, koska minä sain olla vähän aikaa poissa autossa jossa ISTUI KOLME LASTA joiden kanssa EI KYLLÄ HEIKKO HERMOINEN VOI OLLA.
Moni mies olisi TAPPANUT ITSENSÄ jos olisivat heidän kanssa matkustaneet ja joutuneet vielä elämään.
Minä sentään SELVISIN HENGISSÄ ja en minä valittanut heistä vaan YHTEISKUNTA OLI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ EN PÄRJÄÄ OMIEN LASTENI KANSSA.
Heistä kyllä tuli kilttejä, kun minä huusin : Voi vittu ja nyt tulee poliisit!
Kyllä minä näin valot eli minut pysäytetään, mutta jatkoin ajamista. Ei siinä ollut levikettä ja minulle sanottiin ihan samalla tavalla, kun pysähdyin: AJA TUOHON VÄHÄN MATKAN PÄÄSSÄ OLEVALLE LEVIKKEELLE!
Vittu olin muutenkin menossa siihen OJENTAMAAN KANSSANI JA SANONUT, ETTÄ: Nyt on VIIMEINENKIN VAROITUS KÄYTETTY JOTEN NYT ULOS AUTOSTA, KOSKA MINÄ EN TEIDÄN KANSSA AJAA ENÄÄN METRIÄKÄÄN!
En minä sanonut mitään, mutta: Vitutti kyllä, kun POLIISI SANOI : Minä ymmärrän kyllä, koska MINÄ OLEN MYÖS ISÄ!
Kunnon ISÄ JOKA PÄÄSTI KRIMINAALIT AUTOSSA NIIN HELPOLLA, ETTÄ MINÄ EN SAANUT ÄITINÄ OPETTAA OMILLE LAPSILLE, ETTÄ JOS SANA EI MENE PERILLE NIIN SILLOIN ÄITI OTTAA TEOT KÄYTTÖÖN JOILLA IHAN VARMASTI OPITAAN MITEN AUTOSSA ISTUTAAN.
HE EIVÄT OLISI SIITÄ KÄRSINEET JOS MINÄ OLISIN SANONUT, ETTÄ: VITTU NYT AUTOSTA ULOS JA ALATTE MIETTIMÄÄN MITEN AUTOSSA ISTUTAAN JA VOINKO MINÄ PÄÄSTÄÄ TEITÄ EDES TAKAISIN AUTOON!
POLIISI ANTOI MINULLE SAKOT JA VIELÄ EPÄILI, ETTÄ LAPSILLA EI OLLUT TURVAVYÖT KIINNI, KOSKA HE HEILUVAT.
KYLLÄ ISÄN PITÄISI TUON VERRAN TIETÄÄ, ETTÄ LAPSET HEILUU AINA AUTOSSA JOS HE HEILUTTAA ITSEÄÄN.
SAMA POLIISI OLI ROVANIEMELLÄ MUKA AUTON KORJAAJA, SEN JÄLKEEN HÄN OLI ISÄ, VIIMEKSI HÄN OLI VIEMÄSSÄ MINUA LOMALLE VANKILAAN JA HÄN SANOI : EN MIE TIIÄ.
EN MIEKÄÄN ENÄÄN POLIISIA PELKÄÄ, MUTTA POLIISI ISÄ KYLLÄ VOI PELÄTÄ MINUA ÄITINÄ HÄN ON ISÄNÄ TOIMINUT JUST NIIN, KUIN MINUN ISÄ.
En kyllä tiedä, että miten tuo on edes mahdollista että hän on samanlainen, kuin minun isäni vaikka hän on isäni peili, mutta mummoni uusi mies oli myös isäni peili.
Mummoni kyllä tykkäsi isästäni ja kyllä minä tykkäsin mummon uudesta miehestä myös.
Molemmilla on ENEMMÄN HYVIÄ PIIRTEITÄ mitä huonoja, mutta ymmärrän myös sen, että isäni tehtävä ei ollut helppo.
Koska minä olin isäni tyttö ja minä aloin itkemään jos minä päässyt hänen mukaan.
Äitini sanoi aina isälle, että: Ota penikkas mukaan, koska minä en jaksa kuunnella kun huutaa täällä sinun perään.
Minä huusin myös, että: Minä haluan mummolaan hoitoon.
Isän täti muutti meidän lähellä ja me oltiin hoidossa siinä samassa pihassa äitini enon vaimon siskon luona ja vaimo oli kiva, mutta minä sanoin: Minä en halua Kyllikin luo hoitoon vaan minä menen mummon luo.
Mummo oli töissä niin minä sanoin, että: Minä menen sitten Annikin luo.
Annikki oli myös töissä, mutta hän sanoi: Saat tulla ja minä en välttämättä ole vielä tullut töistä, mutta Erkki on kotona.
Minä sain aina päättää, koska minä menin mieluummin omiin sukulaisiin. Annikki oli syntynyt myös Petsamossa ja he asuivat Kemissä, mutta minä heidän luona Haaparannalla kylässä.Annikin kanssa me naurettiin nauramisen ilosta ja hänen mies sanoi aina, kun minä menin kylään, että: Nauraja tyttö tuli kylään joten ei tarvi puhua eikä tietää mitään koska tänään vain nauretaan.Iso-täti sanoi samalla tavalla niin, kun minä: Nyt pitää lopettaa koska tulee pissat housuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole Leon vaimon kanssa riitaa vaan Leo oli tuo joka järjesti riitaa meidän välille.
Minä vain ilmoitin, että: Et tee tuota, koska minä en halua laittaa POLIISIA HAKEMAAN LASTA vaan hänet tuodaan kotiin niin, kuin on sovittu.
Lapsi sai edelleen tuon jälkeen käydä isän ja hänen vaimonsa luona ja minä sanoin lapselle, että: Sinähän voisit pyytää isäs vaimoa mukaan, koska minä en kyllä mielellään lähde näiden 2:den kanssa katsomaan sinun esiintymisiä.
He olivat 2 ja 5vuotiata jotka osasivat vetää omat SHOWT päälle jos he huomasivat, että minä en voi ÄRÄHTÄÄ heille.
Minä satuttiin kerran Napapiirin Shellille yhtä aikaa poliisien kanssa ja en minä sanonut mitään lapsille, mutta poliisi sanoi lapsille jotain. Minä olin oikein tyytyväinen, koska minun lapset jonottivat kiltisti eivätkä halunneet edes lähteä katsomaan mitään niin, kun yleensä.
Minä sanoin heille aina, että; OLKAA KUNNOLLA KOSKA SIELLÄ VOI OLLA POLIISI JA TULEE VIELÄ JUTTELEMAAN TEILLE.
Minä olin monta kertaa pysähtynyt ja sanonut, että mitä ei saa tehdä ja käyny nostamassa takapenkiltä lattialta mitä he pudottivat.
Me leikittiin aina " KELTAISTA AUTO" leikkiä, mutta me muutettiin leikkiä niin että jokaisen piti arvata minkä värinen auto tulee vastaan.
Ei tullut autoja vastaan joten alkoi takapenkillä tappelut.
Vanhempi tyttö sanoi minulle, että: Nyt niillä on tuo alusta.
Minä sanoin, että: Ei haittaa koska minä näen peileistä.
He alkoivat heilumaan sen alustan alla ja minä katsoin peilistä ja sanoin, että: EI HAITTAA KOSKA MINÄ NÄEN VIELÄ JA EIVÄT AINAKAAN POTKI EIVÄTKÄ TAPPELE.
Ei haitannut enään edes sekään vaikka sain sakotin, koska minä sain olla vähän aikaa poissa autossa jossa ISTUI KOLME LASTA joiden kanssa EI KYLLÄ HEIKKO HERMOINEN VOI OLLA.
Moni mies olisi TAPPANUT ITSENSÄ jos olisivat heidän kanssa matkustaneet ja joutuneet vielä elämään.
Minä sentään SELVISIN HENGISSÄ ja en minä valittanut heistä vaan YHTEISKUNTA OLI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ MINÄ EN PÄRJÄÄ OMIEN LASTENI KANSSA.
Heistä kyllä tuli kilttejä, kun minä huusin : Voi vittu ja nyt tulee poliisit!
Kyllä minä näin valot eli minut pysäytetään, mutta jatkoin ajamista. Ei siinä ollut levikettä ja minulle sanottiin ihan samalla tavalla, kun pysähdyin: AJA TUOHON VÄHÄN MATKAN PÄÄSSÄ OLEVALLE LEVIKKEELLE!
Vittu olin muutenkin menossa siihen OJENTAMAAN KANSSANI JA SANONUT, ETTÄ: Nyt on VIIMEINENKIN VAROITUS KÄYTETTY JOTEN NYT ULOS AUTOSTA, KOSKA MINÄ EN TEIDÄN KANSSA AJAA ENÄÄN METRIÄKÄÄN!
En minä sanonut mitään, mutta: Vitutti kyllä, kun POLIISI SANOI : Minä ymmärrän kyllä, koska MINÄ OLEN MYÖS ISÄ!
Kunnon ISÄ JOKA PÄÄSTI KRIMINAALIT AUTOSSA NIIN HELPOLLA, ETTÄ MINÄ EN SAANUT ÄITINÄ OPETTAA OMILLE LAPSILLE, ETTÄ JOS SANA EI MENE PERILLE NIIN SILLOIN ÄITI OTTAA TEOT KÄYTTÖÖN JOILLA IHAN VARMASTI OPITAAN MITEN AUTOSSA ISTUTAAN.
HE EIVÄT OLISI SIITÄ KÄRSINEET JOS MINÄ OLISIN SANONUT, ETTÄ: VITTU NYT AUTOSTA ULOS JA ALATTE MIETTIMÄÄN MITEN AUTOSSA ISTUTAAN JA VOINKO MINÄ PÄÄSTÄÄ TEITÄ EDES TAKAISIN AUTOON!
POLIISI ANTOI MINULLE SAKOT JA VIELÄ EPÄILI, ETTÄ LAPSILLA EI OLLUT TURVAVYÖT KIINNI, KOSKA HE HEILUVAT.
KYLLÄ ISÄN PITÄISI TUON VERRAN TIETÄÄ, ETTÄ LAPSET HEILUU AINA AUTOSSA JOS HE HEILUTTAA ITSEÄÄN.
SAMA POLIISI OLI ROVANIEMELLÄ MUKA AUTON KORJAAJA, SEN JÄLKEEN HÄN OLI ISÄ, VIIMEKSI HÄN OLI VIEMÄSSÄ MINUA LOMALLE VANKILAAN JA HÄN SANOI : EN MIE TIIÄ.
EN MIEKÄÄN ENÄÄN POLIISIA PELKÄÄ, MUTTA POLIISI ISÄ KYLLÄ VOI PELÄTÄ MINUA ÄITINÄ HÄN ON ISÄNÄ TOIMINUT JUST NIIN, KUIN MINUN ISÄ.
En kyllä tiedä, että miten tuo on edes mahdollista että hän on samanlainen, kuin minun isäni vaikka hän on isäni peili, mutta mummoni uusi mies oli myös isäni peili.
Mummoni kyllä tykkäsi isästäni ja kyllä minä tykkäsin mummon uudesta miehestä myös.
Molemmilla on ENEMMÄN HYVIÄ PIIRTEITÄ mitä huonoja, mutta ymmärrän myös sen, että isäni tehtävä ei ollut helppo.
Koska minä olin isäni tyttö ja minä aloin itkemään jos minä päässyt hänen mukaan.
Äitini sanoi aina isälle, että: Ota penikkas mukaan, koska minä en jaksa kuunnella kun huutaa täällä sinun perään.
Minä huusin myös, että: Minä haluan mummolaan hoitoon.
Isän täti muutti meidän lähellä ja me oltiin hoidossa siinä samassa pihassa äitini enon vaimon siskon luona ja vaimo oli kiva, mutta minä sanoin: Minä en halua Kyllikin luo hoitoon vaan minä menen mummon luo.
Mummo oli töissä niin minä sanoin, että: Minä menen sitten Annikin luo.
Annikki oli myös töissä, mutta hän sanoi: Saat tulla ja minä en välttämättä ole vielä tullut töistä, mutta Erkki on kotona.
Minä sain aina päättää, koska minä menin mieluummin omiin sukulaisiin. Annikki oli syntynyt myös Petsamossa ja he asuivat Kemissä, mutta minä heidän luona Haaparannalla kylässä.Annikin kanssa me naurettiin nauramisen ilosta ja hänen mies sanoi aina, kun minä menin kylään, että: Nauraja tyttö tuli kylään joten ei tarvi puhua eikä tietää mitään koska tänään vain nauretaan.Iso-täti sanoi samalla tavalla niin, kun minä: Nyt pitää lopettaa koska tulee pissat housuun.Annikin mies oli syntyjään Kemistä ja hän sanoi aina, että: Tämän suvun naiset on niin mukavia, kun he osaavat sentään nauraa omillekkin kohelluksille ja kehtaavat vielä kertoakkin.
Oli äitini sisko joka oli serkkunsa kanssa Ruotsissa, kun he olivat vasta muuttaneet Gävleen ja lähteneet kaupungille hienoina naisina asioille.
Serkku oli sanonut Pohjanmaan murteella jota hän oli oppinut miehensä kanssa puhumaan.
Hän piti sanoa, että " Nähdään Domuksen edessä" hän oli sanonut " Nähärään Romuksen erässä." Tätini oli hakenut ROMUSTA ja hän oli jäänyt miettimään ja sanonut: Voi helevetti sehän puhuu ISÄÄ!
Isä eli vaarini puhu Pohjanmaan murretta ja minä olen puhunut myös lapsena, mutta minä olen unohtanut täysin tuon kielen.
Pohjanmaan murre on oma kieli niin, kuin saamen kieli.
Kyllä kai POHJALAASEEN NAISEN EROTTAA KARJALAISESTA, SAAMELAISESTA JA KOLTASTA.
Minulle sanottiin kerran, että: Oot niin tutun oloinen joten mistä olet?
Minä sanoin, että: Olen syntyjäni täältä, mutta suku on vähän sieltä sun täältä ja myös Pohjanmaalta.
Hän sanoi: Voi ristus sentään ja oot kyllä ihan, kun POHOJALAANEN kun kävelet.
Minä sanoin hänelle: Kiitos kohtilaisuudesta ja äitini isä on tuo POHOJALAANEN, mutta hän on ollut haudassa kohta 50vuotta joten tuon täytyy kulkea GEENEISSÄ, koska en ole tuon suvun kanssa ollut tekemisissä.
Hän sanoi minulle, että: Olet unohtanut jotain mitä olet lapsena oppinut.
POHJALAASEEN HULLUUDEN.
En ole koska PIENI ON AINA OLLUT SUURTA MINULLE JOTEN MINÄ EN KYLLÄ OLE UNOHTANUT.
En ole vielä ostanut HELAVYÖTÄ, mutta KYLLÄ MINÄ OLEN TUON AIKONUT OSTAA KOSKA MINÄ EN VOI LOUKATA KUNNIOITA KÄYTTÄMÄLLÄ SITÄ.
Minä olen sentään PANOSTAJA JA PUUKKO ON PANOSTAJAN TYÖVÄLINE.
Minähän olen sentään käynyt koulutuksen jossa opetettiin, että RÄJÄHTEILLÄ EI PIDÄ LEIKKIÄ EIKÄ LEVITELLÄ PITKIN NETTIÄ KUVIA NIIN EI TULE VÄÄRIN KÄSITYKSIÄ.
- Anonyymi
Ei kukaan jaksa juoda ja kirjoittaa noin paljon täytyy olla useampi sekopää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873776
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m861689Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281442- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231108Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2011081Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell156809