Miksi enää nykyään ei anneta tuollaisia nimiä ihmisille? Miksi täytyy olla niin pehmoja nykyään? Ei se nimi miestä pahenna!
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kaarle_Yksinkertainen
Nykyään nimi ei kerro ihmisestä mitään
9
246
Vastaukset
- Anonyymi
Ai yksinkertainenko, se ennen annettu, onko se kovis.
Ei nimi ennenkään ole mitään kertonut. Koulussa oli Taisto, eikä sen vetelämpää juuri ollutkaan. Orvosta taas tuli yrityksen toimitusjohtaja. Mutta Aarre oli kyllä ihan sopiva mies. - Anonyymi
Modernit vihervasemmistolaiset eivät tiedä lapsensa sukupuolta ennenkuin tämä on aikuinen. Siksi lapselle annetaan tyypillsesti jokin vanhemmille tärkeän hedelmän tai vihanneksen nimi kuten Kesäkurpitsa tai Munakoiso. Vihervasemmistolaisen lapsen nimi voisi siis olla esimerkiksi Kesäkurpitsa Lapanen.
Juuri niin....
Täälläkin passiiviagressiivinen k&k-mies voisi paljastaa olevansa oikeasti nimeltään Himmakaisen Esko. 😁- Anonyymi
hudlubudlu aida aada adelia jooa nooa elea alea leela laala. Melkoista jokeltelua. Ei enää semmosia tolkun selviä ihmisnimiä kuin vaikka Jukka ja Minna
- Anonyymi
Voisihan nimi olla hetu tyyppinenkin sarjanumero vaan. 😂
Jasu- Anonyymi
Ei minunkaan kutsumanimeni Jasu sukupuolta kerro tai siihen edes viittaa. Jasmin Jasmiinat jne. Yleensä on Jasuja lempinimeltään tai Jassuja. Minun lempinimi tule neiti Pöntisen keksimänä mulle ja tykkäsin siitä niin paljon, että luokkasormuksessakin lukee Jasu ei mun oikee etunimeni Jaana. 😝
Nimi nyt kuitenkin on vaan nimi.
Jasu - Anonyymi
Jos mä nyt muessukupuolena haluisin elää olisi nimeni ihan ehdottomasti Jan Kristian. Miksi? Koska tykkään nimestä.
Jasu
Joskus ennen vanhaan ihmisillä saattoi olla noita lisänimiä esim. jonkun luonteenpiirteensä tai fyysisen ominaisuutensa mukaan. Esim. Pietari Suuri, Katariina Suuri, Harald Sinihammas. Lisänimet ovat voineet tulla myös ajan saatossa, kun ihmisistä on kerrottu tarinoita tai historioitsijoiden antamana. Lisänimiä on ollut myös ihan tavallisilla ihmisillä.
Ei munkaan nimi nyt varsinaisesti kerro musta mitään. No, sukupuolen kyllä, koska yleensä tätä nimeä ei esiinny miehillä. Norppa taas on yks mun lempinimistä tai on ainakin joskus ollut.Eikä toi Norppa liity mihinkään mun ominaisuuteen, ei fyysiseen eikä muuhunkaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1751968Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2011224Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561152Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381037- 67947
- 62946
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212893Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.94858