Nykyään nimi ei kerro ihmisestä mitään

Anonyymi-ap

9

302

Äänestä

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ai yksinkertainenko, se ennen annettu, onko se kovis.
      Ei nimi ennenkään ole mitään kertonut. Koulussa oli Taisto, eikä sen vetelämpää juuri ollutkaan. Orvosta taas tuli yrityksen toimitusjohtaja. Mutta Aarre oli kyllä ihan sopiva mies.

• Anonyymi

Modernit vihervasemmistolaiset eivät tiedä lapsensa sukupuolta ennenkuin tämä on aikuinen. Siksi lapselle annetaan tyypillsesti jokin vanhemmille tärkeän hedelmän tai vihanneksen nimi kuten Kesäkurpitsa tai Munakoiso. Vihervasemmistolaisen lapsen nimi voisi siis olla esimerkiksi Kesäkurpitsa Lapanen.

• Juuri niin....

Täälläkin passiiviagressiivinen k&k-mies voisi paljastaa olevansa oikeasti nimeltään Himmakaisen Esko. 😁

• Anonyymi

hudlubudlu aida aada adelia jooa nooa elea alea leela laala. Melkoista jokeltelua. Ei enää semmosia tolkun selviä ihmisnimiä kuin vaikka Jukka ja Minna

• Anonyymi

Voisihan nimi olla hetu tyyppinenkin sarjanumero vaan. 😂

Jasu

• Anonyymi

Ei minunkaan kutsumanimeni Jasu sukupuolta kerro tai siihen edes viittaa. Jasmin Jasmiinat jne. Yleensä on Jasuja lempinimeltään tai Jassuja. Minun lempinimi tule neiti Pöntisen keksimänä mulle ja tykkäsin siitä niin paljon, että luokkasormuksessakin lukee Jasu ei mun oikee etunimeni Jaana. 😝

Nimi nyt kuitenkin on vaan nimi.

Jasu

• Anonyymi

Jos mä nyt muessukupuolena haluisin elää olisi nimeni ihan ehdottomasti Jan Kristian. Miksi? Koska tykkään nimestä.

Jasu

• Joskus ennen vanhaan ihmisillä saattoi olla noita lisänimiä esim. jonkun luonteenpiirteensä tai fyysisen ominaisuutensa mukaan. Esim. Pietari Suuri, Katariina Suuri, Harald Sinihammas. Lisänimet ovat voineet tulla myös ajan saatossa, kun ihmisistä on kerrottu tarinoita tai historioitsijoiden antamana. Lisänimiä on ollut myös ihan tavallisilla ihmisillä.

Ei munkaan nimi nyt varsinaisesti kerro musta mitään. No, sukupuolen kyllä, koska yleensä tätä nimeä ei esiinny miehillä. Norppa taas on yks mun lempinimistä tai on ainakin joskus ollut.

• Eikä toi Norppa liity mihinkään mun ominaisuuteen, ei fyysiseen eikä muuhunkaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      11
      1082
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      996
    3. 56
      975
    4. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      959
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      49
      836
    6. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      832
    7. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      164
      768
    8. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      72
      743
    9. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      721
    10. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      66
      717
    11. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      22
      616
    12. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      596
    13. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      571
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      531
    15. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      524
    16. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      27
      517
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      73
      497
    18. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      497
    19. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      463
    20. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      250
      429
    Aihe