Sieltä saa treffiseuraa: https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010934000.html
Oletteko etsineet kumppania juoksemalla? Miule vieras ajatus. Hikoillessa ei kiinnosta bylsiminen.
Juoksulenkit uusia yökerhoja
10
299
Vastaukset 10
- Anonyymi
Hikihän siinä tulee kun kunnolla bussiin, joten lenkillä saa hien valmiiksi pintaan. Ja lisäksi hyväkuntoiselle lenkki käy alkuverkasta.
- Anonyymi
Siis bylsii, prk autocorrection
- Anonyymi
Eetu hölkkäilee naikkosten kanssa
- Anonyymi
Taas uutisköyhyyden keskelle keksitty höpöhöpö juttu.
- Anonyymi
Juttu perustuu Stravan kyselytutkimukseen, eikä ole toimittelijan valeuutinen. Juuri seuran toivossa noihin lenkkiporukoihin mennään, vaikkei sitä sanota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttu perustuu Stravan kyselytutkimukseen, eikä ole toimittelijan valeuutinen. Juuri seuran toivossa noihin lenkkiporukoihin mennään, vaikkei sitä sanota.
Tietty limaista lääppijää kukaan ei siellä jaksa katsella.
- Anonyymi
Voiko Melaanin Lampunvarjostin päässä juosta ?
- Anonyymi00009UUSI
Ootteko löytäneet seuraa juoksuryhmistä? Itse ajattelin ensin treenata rautaisen kunnon ja sitten mennä ryhmiin iskemään naisia.
- Anonyymi00011UUSI
Mikä on paras juoksuryhmä seuran hakuun ?
- Anonyymi00010UUSI
Kuule mäne Aliisan hölkkä kööriin testailemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut143802- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180603- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565