Jatkuva täysillä juokseminen voi jopa heikentää kuntoa: https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005224192.html
Aijaa. Kuka juoksee jatkuvasti täysillä? Miula kunto heikkenee kähöllä.
Liian kovaa juoksu ei kannata
7
191
Vastaukset
- Anonyymi
Juoksen vain kynnysten välissä. Lisäksi kävelen. Kunto rautaa. Hölkkä on pelleilyä
- Anonyymi
Osui ja upposi. Miula kehno peruskunto. Juoksen aina vauhtikestävyyttä. Maraton alle neljän.
- Anonyymi
never easy ei tuon mukaan toimi. tehkää perässä.
- Anonyymi
Olen juossut aina vauhtikestävyyttä, kunnes sitten tulivat nämä eksperttikoutsit sanomaan, että teen väärin. Sen jälkeen ollut kova työmaa saada maratonkuntoa palautettua. Peruskunto tulee pyöräilemällä.
- Anonyymi
Never easyllä pääsee sub3. Pk:ta voi tehdä sitten siitä eteenpäin.
- Anonyymi
Vauhtikestävyyslenkit ovat kuntomaratoonarin peruskauraa. Kolme kertaa viikossa juoksemalla, yksi maratonvauhtinen puolipitkä lenkki, yksi lyhyt peruslenkki ja sitten pitkä lenkki loppunostolla. Siinä on puolet pk:ta ja puolet vk:ta.
- Anonyymi
Kovaa juoksu kannattaa aina. Kolme kertaa viikossa vauhtikestävyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833