tehdäänkö missään kultasepän liikkessä korvan rustoalueisiin lävistyksiä, eri kohtiin? Kannattaisiko sitten käydä oikean lävistäjän luona ?
Korvalävistykset
9
3468
Vastaukset
- support.abortion
joissakin ainakin. lävistäjällä vaan saat oikeaoppisemman riskittömämmän neulalävistyksen(useimmat kultasepänliikkeet ainoastaan ampuvat), ensikoruksi renkaan jos näin haluat ja oikeanmuotoisen lävistyskorun(ampumalla saat vain korvanlehteen tarkoitetun tappikorun).
- öde,
ainakin täällä missä minä asun. ja muuallakin luultavasti. mutta se "raja" menee jossain melko pystysuunnassa rustossa, koska lukko/koru tippuu muuten siitä ampumis vehkeestä jos sen laittaa kovin pystyyn. mutta periaatteessa kannattaa käydä lävistäjällä, saat hoito-ohjeet yms. ja lävistäjä ottaa vastuun jos koru on esim. huonon muotoinen, eikä lävistys parane. onnea lävistykselle :)
- Heihei
öde, kirjoitti:
ainakin täällä missä minä asun. ja muuallakin luultavasti. mutta se "raja" menee jossain melko pystysuunnassa rustossa, koska lukko/koru tippuu muuten siitä ampumis vehkeestä jos sen laittaa kovin pystyyn. mutta periaatteessa kannattaa käydä lävistäjällä, saat hoito-ohjeet yms. ja lävistäjä ottaa vastuun jos koru on esim. huonon muotoinen, eikä lävistys parane. onnea lävistykselle :)
"lävistäjä ottaa vastuun jos koru on esim. huonon muotoinen, eikä lävistys parane"
????? Siis häh!!! mMtä se lävistäjä vois tehä jos korva ei parane.Määrätä lääkekuurin?Ottaa vastuun???Millä tavalla??Oon pelkkänä korvana.. - Minä järjenjättiläinen
Heihei kirjoitti:
"lävistäjä ottaa vastuun jos koru on esim. huonon muotoinen, eikä lävistys parane"
????? Siis häh!!! mMtä se lävistäjä vois tehä jos korva ei parane.Määrätä lääkekuurin?Ottaa vastuun???Millä tavalla??Oon pelkkänä korvana..Joo kysyin vaan neuvoo, enkä pyytänyt et pitäis alkaa aukoo päätänsä, voit olla mun puolesta ihan hiljaakin, sillä mua ei kiinnosta kuunnella tollasta mut kiitos kuitenkin neuvosta
- MINÄpä järjenjättiläinen
Minä järjenjättiläinen kirjoitti:
Joo kysyin vaan neuvoo, enkä pyytänyt et pitäis alkaa aukoo päätänsä, voit olla mun puolesta ihan hiljaakin, sillä mua ei kiinnosta kuunnella tollasta mut kiitos kuitenkin neuvosta
Ja jos haluut tietoo noista korvalävistyksistä, kysy asiantuntijoilta tai menehttp://www.yazka.com/harness/lavistykset_index.htm
- -ä-ä-ä-
MINÄpä järjenjättiläinen kirjoitti:
Ja jos haluut tietoo noista korvalävistyksistä, kysy asiantuntijoilta tai menehttp://www.yazka.com/harness/lavistykset_index.htm
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=1500000000000019&posting=22000000009122746
klikkaa linkit huvikses ja mieti! - Minä JÄRJENjättiläinen
öde, kirjoitti:
Kiitoksia vaan , toivotaan et löydän jostain sopivan paikan jossa voin laitta rustolävärit ;9
- vastaus
ite kävin hakee korvan rustoaluseen koruliikkees tikkurilas mut en muista liikkeen nimee siel ne ampu sil korvapyssyl tai mikä lie on
- just me
Olisin tosi kiitollinen jos joku voisi kertoa missä raumalla tehdään rustoläväreitä korvaan... kiitos jo etukäteen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006