Jos on saanut bannin?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Korvissa soi ”ban ban ballallaa ja heikun keikun trallallaa”
Siitä sen tietää. - Anonyymi
Mulla meni vatsa kuralle.
Jos saa bannin palstalle, silloin ei paljoa kirjottella. Systeemi torppaa kaikki vastausyritykset. Kannattaa ottaa yhteys S24 käyttäjätukeen.
Minulle on joskus, vuosia sitten, käynyt noin. Olin ylläpitoon yhteydessä. Selvisi, että oli tapahtunut jokin virhe ja asia korjautui parissa päivässä.- Anonyymi
pelisuunnitelmsa-öjuttu asks cslmis ellet ole kikkelirön kouvcolasfra... tyttäjen kanssa jurru..
Ulko-ovelle ilmestyy sellainen MIB-leffoista tuttu aurinkolasipäinen äijä, joka antaa kirjekuoren minkä sisällä a4-kokoinen lappu, missä lukee banned.
Siitä hetkestä lähtien sulle ei tule vettä, ei sähköä, lämpöä tms...
Kun olet parin sydämmensykäyksen päässä kuolemasta, valot syttyy, vesi virtaa vessanpönttöön ja patterit kurlaa...niin tiedät että bänni loppui...😄- Anonyymi
moom kpp juv' lim dso,,e tipm åeöosiimmoteö,sm vsö,ooldo tguttäkem lsmdds---
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63926
- 83880
- 116875
- 62825
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49589Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534