Tilanne on, nainen on miehen luona treffeillä ja mies on puhunut wolfram pinnoitteesta katollaan ja nainen on utelias ja haluaa nähdä erikoisen pinnoitteen.
Katolle lähdeään ja nainen menee tikaille ja mies mene heti perään.
Sitten nainen huomauttaa, olet liian lähellä pohkeitani, jättäydy etäämmälle.
Minulla on oikeus omilla tikkaillani olla niin perässä, kuin haluan ja samalla turvaan sinulle, ettet putoa maahn, jos lipsahdat tikkailta.
Miehen kanssa tikapuilla
15
159
Vastaukset
- Anonyymi
Voi äiti! Ei voi, kun nauraa.
Mistä näitä tilanteita pursuaa.
Vilma Mikä toi Wolfram pimnoite on. Mä tiedän vaan hehkulampun langan. Mutta onhan nykyään muutakin, mitä käytetään vanhanajan silmin katsottuna väärässä paikassa.
- Anonyymi
Joku susipinnoite, mutta tuntuu se jotain hehkuvan 🤔
Ikävä ravistella sinut hereille, mutta kukaan itseään kunnioittava nainen ei treffeillä kiipeä mihinkään tikapuille ja katoille.
Kurja tuottaa pettymys, mutta tuollaisten höpinöiden ansioista nainen lähtee nopeasti ja horisontissa näkyy vain perävalot! Fakta tieto!- Anonyymi
Ei muuten pidä paikkaansa.
Hyvälaatuiset sporttimuijat lähtee aina mukaan fyysisiin haasteisiin ja seikkailuihin.
Kunnon eräjennan kanssa halottiin eilen halkoja - kirveellä.
Nimim.
"Olen minä katoltakin naisen iskenyt" Anonyymi kirjoitti:
Hyvälaatuiset sporttimuijat lähtee aina mukaan fyysisiin haasteisiin ja seikkailuihin.
Nimim.
"Olen minä katoltakin naisen iskenyt"Sporttimuijat? Tähän täytyy todeta, ettei määrä takaa laatua. Mikäs siinä, jos mies suosii keskinkertaisuuksia ja omaksuu "kaikki käy"-asenteen. 😁
Kyllä suuresti ihmettelen noin rankkaa riman alentamista. 😂- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimim.
"Olen minä katoltakin naisen iskenyt"No halkoja nyt voisikin tehdä. Täysin eri asia kuin kiipeillä katolle.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Sporttimuijat? Tähän täytyy todeta, ettei määrä takaa laatua. Mikäs siinä, jos mies suosii keskinkertaisuuksia ja omaksuu "kaikki käy"-asenteen. 😁
Kyllä suuresti ihmettelen noin rankkaa riman alentamista. 😂Kynnen viilaajat ja tukan laittajat ei ole koskaan kelvanneet tähän kyytiin. :) Sellaisella ei tee mitään.
Nimim.
"Olen minä katoltakin naisen iskenyt"
- Anonyymi
,imdypm åpåår yeo mpmoom muy dedeyti bdö,ooldo yuyyäkrm ledmffde åröodiimmoyrö,ed luöö'
,pmpypm joojy'y' yso dsibdtpm deollsoöoks--- - Anonyymi
Enpä kyllä keksi yhtään syytä miksi mua kiinnostais kenenkään katton pinnoite tuossa määrin. Jos sitä pitäisi katsella, niin mulle riittäisi ihan kävellä sopivan matkan päähän, jotta sinne katolle näkee kiipeilemättäkin.
- Anonyymi
Puuttui vain miehen kanssa sukellusveneessä, mutta toisaalta sehän on jo nähty miten sitten kävikään.
- Anonyymi
er'sd åeöodiiimmotgeö,salom moom ol' v'åsödtsötsks kptsom truttäk'--- pm baö,os lim åuusom asåiksa et5t',oml'öasomem. moom
Nainen huokaisee, kun mies on ihan ksnnoills kiinni ja selittää jotain mikä ei naista kiinnosta pätkääkään...
Kun mies ei peräänny yhtään, nainen nostaa jslksnss ylös ja survaiseen korkokantakenkänsä koron miehen silmästä läpi aivoihin... nainen katsoo taivaalle, kunnes takaa kuuluu muksaus...mies tippuu alas...
Nainen nousee talon harjalle ja katselee istueltaan kaunista kesämaisemaa. On niin idyllistä...🙂- Anonyymi
Nainen huutaa "kaasuvaara!!!" ja tussauttaa ilmoille koko päivän pidättelemänsä myrkyllisen megapierun. Ukko putoaa tajuttomana tikkailta maahan. Nainen kiipeää alas tikkailta ja lähtee tyytyväisenä kotiinsa.
- Anonyymi
Mistäs olet varma, jos miehellä on kaasufetissi, niin voi käydä niin, ettei naisen gasoliini tehoa, vaan mies alkaakin kavuta ylöspäin kohti naista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273441Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141680Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912