Puhelin putos vessanpönttöön

Niin toimiikohan se vielä. Ainakin näitä viestejä kirjottelee, enkä mitään häiriöitä näe. Ois tässä vakuutus, jos jotain vikaa tulee.

Olin tekemässä muuttoo, kolmannelle osapuolelle niin aika kiire oli, kun oli vuokrapaku. Ja aattelin kusasta siinä välissä, niin eikös se tippunut siitä pönttöön. Otin sen heti pois, eikä se kastunnu kun yläosa.

Tuli muuten vähän kiire palauttaa. Kun ne vuokrattavat on siellä Redin alimmalla tasolla ja mä ajoin alas sieltä työpajan kadulta, nii arvaa oliko vaikee kääntää se auto. No päästiin takas ylös ja sitten etsii se toinen sisäänkäynti millä päästiin sinne alemmas eli kallioluolaan. Minuuttia vaille sitten palautettiin avain.

15

227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneks et kerennyt vetästä....

• Vai kerkesitkö?

• Disseisback kirjoitti:

Vai kerkesitkö?

Eihän sitä. Ihmettelen miten povarista tolleen syöksy. Kai se oli kun niitä kaappeja kannoin. Ja sitten kun piti jatkaa kusemista, niin milläs sitä ohjailet, kun kädet on siinä pyttyvedessä. tiedä mitä basilleja siinä on. Vaikka puhdasta vettähän se on, vaikka päänsä sinne lykkäis, mutta noiden sukuelinten kanssa ei koskaan voi olla liian varovainen.

• JeroP kirjoitti:

Eihän sitä. Ihmettelen miten povarista tolleen syöksy. Kai se oli kun niitä kaappeja kannoin. Ja sitten kun piti jatkaa kusemista, niin milläs sitä ohjailet, kun kädet on siinä pyttyvedessä. tiedä mitä basilleja siinä on. Vaikka puhdasta vettähän se on, vaikka päänsä sinne lykkäis, mutta noiden sukuelinten kanssa ei koskaan voi olla liian varovainen.

Jessus sentään... tuo on ollut kyllä näytös. 😄

• Anonyymi

jokukin jskso niin paswinelee jonkin scsruudsslukdsen ohjsudnsppejs kuin villiiinynyyt mrrtkonopi..

• Painelee jonkin suuruusluokan ohjausnuppeja kuin villiintynyt mikrotietokone, vai mikroskooppi?

• Kiitos kun jaoit tämän 😂 On kyllä yks painajainen tuo, kännykän tiputtaminen pönttöön.

• Anonyymi

Mulle on käynyt sama, mutta se haisi niin paskalle ettei sitä voinut enää käyttää. Muistaakseni siinä sekos näyttökin ja ei sitä enää laturiinkaan tohtinut laittaa. Onneksi olen rahamies ja ostin uuden!

• Laita riisi tai suolapussiin yöksi että imevät mahdollisesti sisään menneen kosteuden pois, jos sinne on päässyt vähääkään kosteutta niin hapettumat iskevät piakkoin. Tuurilla on pysynyt kuivana mutta edellämainittu hyvä varmistus

• Joo täytyy varmistaa, mulla vaan on aika tyhjänä noi kotivarat, ehkä suolaa löytyy. Muutenkaan ei oo muuta syötävää kun banaaneja. Mutta niillä mennään.

Onneks jäi noi liittimet pintaan. Ois niitä kautta kastunu kyllä.

• JeroP kirjoitti:

Joo täytyy varmistaa, mulla vaan on aika tyhjänä noi kotivarat, ehkä suolaa löytyy. Muutenkaan ei oo muuta syötävää kun banaaneja. Mutta niillä mennään.

Onneks jäi noi liittimet pintaan. Ois niitä kautta kastunu kyllä.

Korvamikin paikka on kanssa heikko piste

• Ex-Lukka kirjoitti:

Korvamikin paikka on kanssa heikko piste

..eikun korvakaiuttimen

• Ex-Lukka kirjoitti:

..eikun korvakaiuttimen

Joo, siinähän on kans reikä. No riisiähän ei oo, mutta silica geeli on varmaan kans kosteudenpoistaja

• JeroP kirjoitti:

Joo, siinähän on kans reikä. No riisiähän ei oo, mutta silica geeli on varmaan kans kosteudenpoistaja

juu ainakin sitä tungetaan joka pakkaukseen mukaan

• Anonyymi

Iso puhelin nielaisi pienen puhelimen. Melkein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe