Naiset, kun valitsette miestä niin katsokaa kallonpiirteitä. Ne kertovat hyvästä geeniperimästä ja uskollisesta miehestä.
Aivan ensimmäiseksi miehellä pitää olla korvannipukat. Ne kertovat lutettavasta miehestä. Sitten miehellä pitää olla pysty otsa. Jos on luiska otsa niin otsassa sijaitseva tunnehermoston keskus on pieni. Ja sellainen mies on kylmäkiskoinen, "minä itse" ja pettää helposti.
Miehellä pitää olla korkeat poskipäät. Ne kertovat voimakkaasta testosteroni tuotannosta ja ovat muutenkin esteettiseti kauniimmat kuin "poskipäättömät" kasvot.
Hiusraja ei saa kulkea "korvasta korvaan" vaan otsatukkaa pitää olla. Myös miehen isällä. Tukka ei saa olla luonnonkihara.
Näillä piirteillä valittuna olettekin jo geenipoolin voittajaluokassa. Ja jos silmät ovat vihreät tai siniset olette top-10:ssä. Olette löytäneet luotettavan ja ymmärtäväisen miehen rinnallenne joka haluaa perustaa perheen. Ja on sopeutunut pohjolan oloihin.
Kallon piirteet
11
148
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mun omat hiukset ovat luonnonkiharat, eli peli on jo menetetty. Yhdentekevää siis.
Olen siis valioluokkaa.
- AnonyymiUUSI
Minusta sinä olet ihana mies🤩Liian lyhyt vaan
Anonyymi kirjoitti:
No voi lol. Kuinkas pitkä sinä olet sitten?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä susi on ihan alfa 😊
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
No voi lol. Kuinkas pitkä sinä olet sitten?
En voi sanoa. En ainakaan 180 enkä 170 mutta siltä väliltä.
Anonyymi kirjoitti:
En voi sanoa. En ainakaan 180 enkä 170 mutta siltä väliltä.
Ok sit oot saman mittainen mun kanssa. Ja joo, mä tykkään kanssa, että nainen sais olla mua lyhyempi ja sirompi. Sellainen söpö ja kiva.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Ok sit oot saman mittainen mun kanssa. Ja joo, mä tykkään kanssa, että nainen sais olla mua lyhyempi ja sirompi. Sellainen söpö ja kiva.
Miehenkin pitää olla sellanen söpö ja kiva.
- AnonyymiUUSI
Mikä niissä luonnon kiharoissa nyt muka mättää sitten?
- AnonyymiUUSI
Hän varmaankin luulee, että niitä esiintyy vain Afrikasta tulleilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262936Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252078Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121588- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71308Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381206- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10964Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102902