Millaiset on

hyvät kävelykengät?

Kertokaapa millaisilla kengillä kävelette? Etsin kenkiä varta vasten kävelyyn ja olisi mukava tietää onko jotain superhyvää merkkiä/ mallia. Hinnalla ei niin väliä, kunhan ei 1000e maksa=)

9

4436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ekitalo

Mutta kaikista tutuista merkeistä löytyy varmaan hyvät. Esim. NIKE,ADIDAS,ASICS ym.

Osta kuule vain juoksu kengät ne on kävelyyn myös tarkoitettu,sovittamalla ja vähän aikaa totuttelemalla sekä pidä kenkiä jaloissa aina kun on mahdollista niin tulee sinun lestille sopivaksi siis ennenkuin lähdet niillä uusilla kengillä lenkille. Jos lähdet heti lenkille rakko on melko varma juttu.

Itse ostin n.kuukausi sitten NIKE pegasus lenkkarit maksoivat tarj.99 euroa norm.hinta 130e
      tuntuvat tosi hyviltä ainakin minun jaloille.

• zöf

Salomonin 14 vuotta vanhat hyvin sisäänajetut kevyet vaelluskengät. Pohjat kuluneet lähes kuviottomiksi ja ulkonapäinkin räjähtäneet, mutta kävellessä tosi mahtavat. Herättävät säälinsekaista hilpeyttä muissa, varsinkin kulutuspellet tuntevat suoranaista egon ylemmyyttä havaitessaan kenkäni.

• zeppe

minun mielestäni hyvät kävelykengät ovat avomalliset rantasandaalit, ne ovat hyvät ja kevyet kengät, eikä maksa paljon parilla eurolla saat parin kenkiä. On hyvät, ei hierrä, ei kierrä

• ehdottomasti

osta ehdottomasti hyvät juoksukengät, tarvitset kävellessä kunnon vaimennusta kuten juoksussakin. Erillisiä kävelykenkiäkin toki kaupitellaan, mutta jos jalkineet eivät ole ensisijaisesti ulkonäkökysymys, suosittelen lenkkareita!

• on tehty jo

kenkiä joita löytyy urheiluliikkeistä. Lisäksi on kävelyyn jaoteltuna ns. kaupunkikenkiä vs. lenkkarit.

Itse käytän kaupungilla kävellessä ns. fiksumpia niken kävelykenkiä ja sauvakävelylenkillä yleensä asic- juoksukenkiä. Molemmissa on kantavaimennusta tärinää ja kipua vaurioituneessa polvessani estämään.

Siis huippuhyvät juoksulenkkarit tai kävelyyn suunnitellut "lenkkarit".

• Nimetön

menee aina hirveästi hiekkaa lenkkareihin sauvakävelylenkeillä. Tulee siitä, kun sauva isekytyy tavallaan "eteenpäin" maahan tullessaan. Käytän juoksukenkiä, joissa on sen verran tilaa että santa menee sisälle. Onko kellään samaa probleema/ratkaisua?

• Big Foot

Pururadalle en edes viitsi mennä, mutta joskus teen hiekkapohjaisellakin lenkin. Aivan varmasti menee hiekkaa ja pieniä kiviä kenkään. Pidän sen vuoksi pitkiä urheiluhousuja jotka ylettyvät kenkien päälle. Ei mene tällöin nuruakaan.

• sauvoja

..Reebokilla on hyvät, vartavasten sauvakävelyyn suunnitellut kengät, hinta n.50€, kannattaa kokeilla!

• Timba . . .

Se on niin jalkakohtainen ettei voi sanoa että jus vaikka adidas olisi paras kenkä.
        Esim meikäläisen jalkaan ei juurikaan muut tossut sovi kuin niket : )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      46
      3057
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2914
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2767
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2618
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2518
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2500
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2271
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2168
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2068
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe