Millaiset on

hyvät kävelykengät?

Kertokaapa millaisilla kengillä kävelette? Etsin kenkiä varta vasten kävelyyn ja olisi mukava tietää onko jotain superhyvää merkkiä/ mallia. Hinnalla ei niin väliä, kunhan ei 1000e maksa=)

9

4379

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ekitalo

      Mutta kaikista tutuista merkeistä löytyy varmaan hyvät. Esim. NIKE,ADIDAS,ASICS ym.

      Osta kuule vain juoksu kengät ne on kävelyyn myös tarkoitettu,sovittamalla ja vähän aikaa totuttelemalla sekä pidä kenkiä jaloissa aina kun on mahdollista niin tulee sinun lestille sopivaksi siis ennenkuin lähdet niillä uusilla kengillä lenkille. Jos lähdet heti lenkille rakko on melko varma juttu.

      Itse ostin n.kuukausi sitten NIKE pegasus lenkkarit maksoivat tarj.99 euroa norm.hinta 130e
      tuntuvat tosi hyviltä ainakin minun jaloille.

    • zöf

      Salomonin 14 vuotta vanhat hyvin sisäänajetut kevyet vaelluskengät. Pohjat kuluneet lähes kuviottomiksi ja ulkonapäinkin räjähtäneet, mutta kävellessä tosi mahtavat. Herättävät säälinsekaista hilpeyttä muissa, varsinkin kulutuspellet tuntevat suoranaista egon ylemmyyttä havaitessaan kenkäni.

    • zeppe

      minun mielestäni hyvät kävelykengät ovat avomalliset rantasandaalit, ne ovat hyvät ja kevyet kengät, eikä maksa paljon parilla eurolla saat parin kenkiä. On hyvät, ei hierrä, ei kierrä

    • ehdottomasti

      osta ehdottomasti hyvät juoksukengät, tarvitset kävellessä kunnon vaimennusta kuten juoksussakin. Erillisiä kävelykenkiäkin toki kaupitellaan, mutta jos jalkineet eivät ole ensisijaisesti ulkonäkökysymys, suosittelen lenkkareita!

    • on tehty jo

      kenkiä joita löytyy urheiluliikkeistä. Lisäksi on kävelyyn jaoteltuna ns. kaupunkikenkiä vs. lenkkarit.

      Itse käytän kaupungilla kävellessä ns. fiksumpia niken kävelykenkiä ja sauvakävelylenkillä yleensä asic- juoksukenkiä. Molemmissa on kantavaimennusta tärinää ja kipua vaurioituneessa polvessani estämään.

      Siis huippuhyvät juoksulenkkarit tai kävelyyn suunnitellut "lenkkarit".

    • Nimetön

      menee aina hirveästi hiekkaa lenkkareihin sauvakävelylenkeillä. Tulee siitä, kun sauva isekytyy tavallaan "eteenpäin" maahan tullessaan. Käytän juoksukenkiä, joissa on sen verran tilaa että santa menee sisälle. Onko kellään samaa probleema/ratkaisua?

      • Big Foot

        Pururadalle en edes viitsi mennä, mutta joskus teen hiekkapohjaisellakin lenkin. Aivan varmasti menee hiekkaa ja pieniä kiviä kenkään. Pidän sen vuoksi pitkiä urheiluhousuja jotka ylettyvät kenkien päälle. Ei mene tällöin nuruakaan.


    • sauvoja

      ..Reebokilla on hyvät, vartavasten sauvakävelyyn suunnitellut kengät, hinta n.50€, kannattaa kokeilla!

      • Timba . . .

        Se on niin jalkakohtainen ettei voi sanoa että jus vaikka adidas olisi paras kenkä.
        Esim meikäläisen jalkaan ei juurikaan muut tossut sovi kuin niket : )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe