Sauna Con Hombres gay sauna Helsinki

Anonyymi-ap

Voisiko joku kertoa kokemuksia tästä uudesta Helsingin gay saunasta kävin aikoinaan gay sauna Voguessa oli aivan mahtava paikka siellä tapasi komeita miehiä ja tunnelma oli taivaallista

35

6173

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen 37 vuotias homo mies ajattelin tulla joku päivä saunoo ja homoilee ja Rentoutuu olen vers

• hei olen käynyt pari kertaa sain imeä ihania kulleja ja kävin Voguessakin ja samanlaista menoa oli eli ihanaa ja oli samoja tyyppejä kuin sielläkin eli suosittelen

• Anonyymi

Saakohan siellä sexiä oikeesti oon 25 homo ja haluaisin vähän vanhempaa

• Anonyymi

Mä näin sua m58 20/5

• Hei pitää taas kertoa että on se ihana paikka ei ikärasismia tällänen vanhempikin saa imeä kulleja ja ehkä saan peppuunkin joskus

• Anonyymi

Eilen sunnutaina kävin ja on mukava paikka .Einiin iso mutta mukava, ja siellä oli kyllä valmiutta imemiseen ja imettämiseen. Menen varmasti uuudestaan vaikka en nyt ensi käynnilla osallistunut riettailuun olin lähinnä katsojana jne,,,, Oli varmaan noin 30 henkeä paikalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilen sunnutaina kävin ja on mukava paikka .Einiin iso mutta mukava, ja siellä oli kyllä valmiutta imemiseen ja imettämiseen. Menen varmasti uuudestaan vaikka en nyt ensi käynnilla osallistunut riettailuun olin lähinnä katsojana jne,,,, Oli varmaan noin 30 henkeä paikalla

sinä vaalea mies joka olit myös paikalla 20.4 meillä oli jotain pientä kourintaa ja ihan mukavaa. Olisi kiva tutustua enemmän ja syvällisemmin, mukavaa seuraa olit

• Anonyymi

Mä voin naida sua m.58v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voin naida sua m.58v

Olis kiva pyllistää sulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kiva pyllistää sulle

Mä nain sua missä? Y.m58v 20/5

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sä kirjoita mulle kik kiimainensex

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tykkäisin kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voin naida sua m.58v

Voitko minuakin voisin imeä kovaksi ensin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voin naida sua m.58v

Hei miten sinuun saa yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voin naida sua m.58v

29 11 olen paikalla saat naida kuinka sina haluat matta vann kondoomin kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko naida minua Pe 28.11. klo 17 jälkeen kun olen menossa sinne. Olen isokokoinen poslarikundi ja oon 66v. Mulla on tatskoja myös nivusissa josta minut tunnistaa. Saat naida mua paljaalla kullillasi ja laueta sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

29.11 voit naida missa sinulle sopii

• Anonyymi00032
        Anonyymi kirjoitti:

sinä vaalea mies joka olit myös paikalla 20.4 meillä oli jotain pientä kourintaa ja ihan mukavaa. Olisi kiva tutustua enemmän ja syvällisemmin, mukavaa seuraa olit

Mielellään kyllä

• Anonyymi

Nyt tulevana keskiviikkona testaamaan paikkaa eka kertaa. Löytyyköhän isovarustettuja kiimaisia toppeja käyttämään tiukkaa poslaria?
      Kuka lähtee mukaan? Vaikka juomapalkalla….

• Anonyymi

Huomenna lauantaina tulossa 58 187 110 16 lähes posliinimies. Darkkiin ja höyrysaunaan nauttimaan.

• Anonyymi

Onko väliä meneekö keskiviikkona vai torstaina? Näin työmatkalaisena ei ole mahdollisuutta käydä viikonloppuisin. Jos haluaa ensin sinne baariin juomaan yhden oluen niin miten se maksetaan kun on pelkkä pyyhe päällä?

• Anonyymi

Moi olisin tulossa sinne ensimmäistä kertaa saunomaan voisiko siellä imutella vaikka panna

• Anonyymi

Vanukkaat saavat kyytiä City saunassa.🌈

• Anonyymi

Ajattelin tulla sunnuntai iltana saunomaan 23/11. Onko silloin joku paikalla?

• Anonyymi

Millainen kundi menee huomenna,top oon ja voisn naida sua ja tietenkin saat imeäkin kulliani.

• Anonyymi

Moi. Voisitko naida minua kun tuun saunaan perjantaina 28.11 viiden maissa? Oon 66v bottomkundi Lahdesta ja tykkään myös imuista molemmin puolin. Oon poslari ja mulla on tatskoja myös alapäässä.

• Anonyymi

Nyt launtai kokeilen .olen btm

• Anonyymi

Sunnuntaina 30.11 tulossa 58 187 110 16 lähes posliinimies. Darkkiin ja höyrysaunaan nauttimaan. Suutelu ja suuseksi mieleeni.

• Hei taas pitkästä aikaa meen käymään eli 7.12 ihanaa ollut aina saanut imeä kulleja glory hole ja dark room sinne vaan muutkin pusi pusi

• Anonyymi

12pv menossa tulkaa porukalla laittaan, oon 25v btm joka haluuu paljon

• Anonyymi00033

Voiko joku kertoo että riisutaanko vaatteet siinä kasaan vieressä mis on baari ja saako siellä kulkea alasti jos haluaa vai pitääkö olla pyyhe ympärillä ja onko baari kallis paljonko maksaa esim iso olut tai lonkku

• Anonyymi00036

Alasti kuljen ja kulli kovana mulla aina,nain ja imutan kaikkia ,hyväää tiukkaa pebaa tykkään panna paljaalla ja suuhun roiskin tietenkin paöjaasta kullistani spermat.

• Anonyymi00034

Onkohan tuolla kuinka todennäköistä 62 v cd bottomin löytää nussijaa jos asettuu Darkarin slingiin odottamaan?

• Anonyymi00037

Varmasti saat,muitsa huutaa nautinnosta kunnolla.

• Anonyymi00039

Hei sinne vaan rohkeesti ainoa tietysti huono juttu kun ei voi olla asuissa mutta varmaan osaat keikistellä ilmankin itse olen käynyt imemäs tykkään olen tuolla iskuris nicillä Esko pks vanha imurina moikkaa jos kiinostaa pus

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      210
      14753
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      17
      2148
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      38
      1853
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      94
      1196
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      117
      1143
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1090
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      872
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      73
      715
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      688
    10. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      683
    Aihe