Huomasin ongelman juuri, kun joku oli laittanut vastauksen kommenttiini, eikä visti näkynyt vellikellon alla. Olen niin tottunut vastausviestien näkyvän, etten heti edes tajunnut tuota ongelmaa.
Sorry, jos jollekin jää tämän takia vastaamatta.
Oletteko muut huomanneet ongelman?
Vastausviestit eivät näy vellikellon alla. Palsta temppuilee taas.
70
587
Vastaukset
Pari päivää jo, vielä pari vikaa lisää niin nostan kytkintä
Itse huomasin sen vasta nyt. Olen vähän hidas hoksaaman. Täällä on jatkuvasti kaikenlaista palstahäiriötä. Ei ihme, että ärsyttyskynnys ylittyy vähän kaikilla.
Jaaha sitä ollaan näköjään lähdetty keksimään pyörää uudelleen, yksi osuus saadaan toimimaan ja toinen vanha ennen toiminut taas hengettömäksi
Ex-Lukka kirjoitti:
Jaaha sitä ollaan näköjään lähdetty keksimään pyörää uudelleen, yksi osuus saadaan toimimaan ja toinen vanha ennen toiminut taas hengettömäksi
Ainakin pitävät tämä mielenkiintoisena. Ei koskaan tiedä, mikä yllätys (lue: pettymys) täällä päivittäin odottaa?
Laitoin ylläpitoon palautetta näistä ongelmista. Saa nähdä, tuleeko vastausta?
Käsittelin tätä suhteissa eli tuola yläotsikossa. Niin poistivat viestin.
Harmi. En ehtinyt huomata. Ehkä aihe on tulenarka, eikä tästä saisi puhua julkisesti?
Ilmeisesti palstaa ei saisi arvostella. Nyt vaan ei voi oikein kehuakaan. Aina täällä jokin asia tökkii.
Laitoin tuosta jo ylläpitoon valituksen. Ovat tietoisia nyt asiasta. On haitannut jo pari päivää elämää tuokin.
Kiitos. Hyvin toimittu.
Onhan se selvää, että vuorovaikuus on palstalla hankalaa, jos ei näe kuka vastaa ja mitä. Toivottavasti saavat korjattua tämän nopeasti.tosi.typy kirjoitti:
Kiitos. Hyvin toimittu.
Onhan se selvää, että vuorovaikuus on palstalla hankalaa, jos ei näe kuka vastaa ja mitä. Toivottavasti saavat korjattua tämän nopeasti.Toivottavasti joo, tämäkin vastaus meinasi jäädä näkemättä. En ymmärrä, että miten tää paikka voi olla näin surkea toiminnaltaan? Välillä tuntuu ihan tahalliselta nämä rampautukset. Ihan ku haluttais savustaa käyttäjiä pois täältä. Pelkästään anonyyminä saa riehua miten lystää täällä. Viime aikoina näitä ongelmia ollut vaikka mitä. Ehkä jotain hybridihyökkäyksiä tai hakkerointia?
mustasusi kirjoitti:
Toivottavasti joo, tämäkin vastaus meinasi jäädä näkemättä. En ymmärrä, että miten tää paikka voi olla näin surkea toiminnaltaan? Välillä tuntuu ihan tahalliselta nämä rampautukset. Ihan ku haluttais savustaa käyttäjiä pois täältä. Pelkästään anonyyminä saa riehua miten lystää täällä. Viime aikoina näitä ongelmia ollut vaikka mitä. Ehkä jotain hybridihyökkäyksiä tai hakkerointia?
Epäilen vahvasti heikkoa palstapäivitystä, joka epäonnistuu joka ikinen kerta.
Toivottavasti tämä toimii huomenna paremmin.
Hyvää yötä!
Ei näy mullakaan. Tyypillistä täällä S24:ssa, että on jotain vikaa. Milloin sanotaan, että olet botti, milloin sivuille ei pääse ja milloin mitäkin. Muutaman kerran mut on jopa bannattu täältä vuosien aikana, vaikka en ollut kirjoittanut mitään sääntöjen vastaista en ainakaan tietääkseni).
Nämä ongelmat eivät tee keskustelua ainakaan helpommaksi. Samat ongelmat myös minulla. Botikisi on haukuttu useammin kerran, tosi ärsyttävää.
Toivottavasti nämä vaikeudet poistuvat pian ja päästään palstalla toimimaan taas normaalisti.Ai sutkin on bannattu ilman syytä.
Mulle tuli kans kerran kuukauden banni, enkä todellakaan tiedä miksi. Ja sitten sitä vielä jatkettiin toisella kuukaudella. Enkä siinä välillä siis kerinnyt kirjoittamaan mitään.JeroP kirjoitti:
Ai sutkin on bannattu ilman syytä.
Mulle tuli kans kerran kuukauden banni, enkä todellakaan tiedä miksi. Ja sitten sitä vielä jatkettiin toisella kuukaudella. Enkä siinä välillä siis kerinnyt kirjoittamaan mitään.Mää oon aina saannut bannin purettua, kun oon ilmoittanu ylläpidolle siitä.
Eikä mulla näy uusimmat kirjotukset mun profiilissa.
Kävin katsomassa, olet oikeassa. Nämä uusimmat kirjoitukset eivät rekisteröidy omaan profiiliin.
Täällä on kaikki mullinmallin ja heikunkeikun.tosi.typy kirjoitti:
Kävin katsomassa, olet oikeassa. Nämä uusimmat kirjoitukset eivät rekisteröidy omaan profiiliin.
Täällä on kaikki mullinmallin ja heikunkeikun.Näin on.
tosi.typy kirjoitti:
Täällä on kaikki mullinmallin ja heikunkeikun.Nyt kello ilmoittaa vain joistain mun ite tekemistä vastauksista. Ihan sekaisin on mennyt koko systeemi.
Näin on. Mutta se ei ole yllätys täällä S24:ssa. Tää foorumi on ollut välillä sekaisin varmaan jo perustamisestaan lähtien eikä uudistukset ole tuoneet siihen muutosta.
Eipä näy korjausta tulevan ongelmaan... Laittakaa kaikki palautetta tästä S24ään.
tosi.typy kirjoitti:
Laitoin palautetta. Saa nähdä vastaavatko?
On tämä aika sekaisin.On kyllä. Laitoin uutta palautetta. Nythän multa on poistunut kaikki viestit mitä mulle on ajan saatossa kirjoitettu. Ja mitkä on luettu .Outoja uusia ilmoja tulee välillä mutta ne katoaa kun on luettu. Ei tästä enää näytä tulevan mitään.
Ensisijaisesti suositan palautelomakkeen käyttöä:
https://www.suomi24.fi/palaute
Oma harmituksen tilanne selkeästi muutamalla lauseella aspan tietoisuuteen, loppuun tietenkin kiitos jne., toimii yleensä ihan hyvin, vaikkei välttämättä hektisen some-elämän kaipaamalla "valmis eilen" vauhdilla.
Ja jos/kun sieltä aspasta joku kivasti laittaa antamaasi meiliosoitteeseen kysymyksiä/väliaikatiedotteen/muuta, niin ehdottomasti vastataan mahd. nopeasti ja tietenkin kiitoksilla asiaan tarttumisesta. Ihminen on sellainen, että jos kiittää kun siihen on hiukankaan aikaa, niin kyllä palvelu pelaa. Näin ainakin ittellä, myös tämän palstan palautelomakkeen kanssa.Laitoin viestiä ylläpitoon palstan ongelmakohdista. Kohteliaasti kiitin etukäteen.
Jään odottaman vastausta.
Ovat ne ainakin ennen vastanneet, kun olen laittanut sinne viestiä epäkohdista.tosi.typy kirjoitti:
Laitoin viestiä ylläpitoon palstan ongelmakohdista. Kohteliaasti kiitin etukäteen.
Ovat ne ainakin ennen vastanneet, kun olen laittanut sinne viestiä epäkohdista.Juu, niin huomasin ketjua selaillessani.
Laitoin eilen viestin ja sain oikein avuliaan vastauksen puolilta päivin. Nyt laitan uuden viestin kun uudet viestit näkyvät oikein, mutta koko historia on kadonnut savuna ilmaan.tosi.typy kirjoitti:
Laitoin viestiä ylläpitoon palstan ongelmakohdista. Kohteliaasti kiitin etukäteen.
Ovat ne ainakin ennen vastanneet, kun olen laittanut sinne viestiä epäkohdista.Ja jooh.
Kirjautuessa klo 20 tms. tilanne oli hiukan parempi.
Sitten pian se vähän heikkeni.
Sitten meni kaikki.
Aivan kaikki.
Jäljellä on vain se aidoista aidoin noin vuodelta 2005 tms. eli me kaikki ollaan anoja sillä erolla, että rekkautuneet saa palkinnoksi sinisen nikin 😂
Ja joo, olen raportoinut kaikki vaiheet kuvakaappausten kera, joten homma on prosessissa, niin sanotusti. Kysessä on luultavasti aika simppeli tietokantavirhe, oireista päätellen.randombypasser kirjoitti:
Ja jooh.
Kirjautuessa klo 20 tms. tilanne oli hiukan parempi.
Sitten pian se vähän heikkeni.
Sitten meni kaikki.
Aivan kaikki.
Jäljellä on vain se aidoista aidoin noin vuodelta 2005 tms. eli me kaikki ollaan anoja sillä erolla, että rekkautuneet saa palkinnoksi sinisen nikin 😂
Ja joo, olen raportoinut kaikki vaiheet kuvakaappausten kera, joten homma on prosessissa, niin sanotusti. Kysessä on luultavasti aika simppeli tietokantavirhe, oireista päätellen.Kiitos sinulle, että olit sinne suuntaan yhteydessä.
Käyttäjätuki vastasi myös minulle:
"kiitos viestistäsi!
Ongelma on välitetty kehitystiimille ja he pyrkivät korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.
Pahoittelemme aiheutunutta harmia."
Katsotaan nyt, miten niiden korjaaminen onnistuu. Mitään aikarajaa ei annettu, että voisi odottaa valmista tiettyyn päivään mennessä.tosi.typy kirjoitti:
Kiitos sinulle, että olit sinne suuntaan yhteydessä.
Käyttäjätuki vastasi myös minulle:
"kiitos viestistäsi!
Ongelma on välitetty kehitystiimille ja he pyrkivät korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.
Pahoittelemme aiheutunutta harmia."
Katsotaan nyt, miten niiden korjaaminen onnistuu. Mitään aikarajaa ei annettu, että voisi odottaa valmista tiettyyn päivään mennessä.Eipä kuule mitään, yhteisellä asiallahan tässä ollaan.
Sain vähän polveilemman vastauksen, mutta muuten sama sisältö. Oli näemmä sama aspan leidi kuin useimmilla aiemmilla kerroillakin, niin ilmeisesti olin osannut aiemminkin spesifioida ongelmakohtia kun heti osasi kysyä täsmennyksiä.
Riippuen putiikin resursseista sanoisin, että viat on korjattu ensi viikon aikana (aiempi kokemus), mutta koska kysessä on melko varmasti lahonnut tietokanta tai tietokannan sisällön hakemisen virheet, niin en yllättyisi jos olisi jo huomisen aikana korjattu.randombypasser kirjoitti:
Eipä kuule mitään, yhteisellä asiallahan tässä ollaan.
Sain vähän polveilemman vastauksen, mutta muuten sama sisältö. Oli näemmä sama aspan leidi kuin useimmilla aiemmilla kerroillakin, niin ilmeisesti olin osannut aiemminkin spesifioida ongelmakohtia kun heti osasi kysyä täsmennyksiä.
Riippuen putiikin resursseista sanoisin, että viat on korjattu ensi viikon aikana (aiempi kokemus), mutta koska kysessä on melko varmasti lahonnut tietokanta tai tietokannan sisällön hakemisen virheet, niin en yllättyisi jos olisi jo huomisen aikana korjattu.Sinulla on ihanan optimistinen asenne. Toivottavasti tämä korjaantuu mahdollisimman pian. Näitä keskusteluja on hankalaa käydä ilman vellikellon apua.
Valitettavasti minulta jää osa viesteistä huomaamatta. Harmi.tosi.typy kirjoitti:
Sinulla on ihanan optimistinen asenne. Toivottavasti tämä korjaantuu mahdollisimman pian. Näitä keskusteluja on hankalaa käydä ilman vellikellon apua.
Valitettavasti minulta jää osa viesteistä huomaamatta. Harmi.Nyt ketjuista ei tahdo löytyä että mikä on uusi viesti, jos ei kellon aikoja katso.... Aina tulee uusia ongelmia.
randombypasser kirjoitti:
Eipä kuule mitään, yhteisellä asiallahan tässä ollaan.
Riippuen putiikin resursseista sanoisin, että viat on korjattu ensi viikon aikana (aiempi kokemus), mutta koska kysessä on melko varmasti lahonnut tietokanta tai tietokannan sisällön hakemisen virheet, niin en yllättyisi jos olisi jo huomisen aikana korjattu.Eikö tämän tietokanta pitäisi olla todella yksinkertainen? Kun ei ole muuta kuin viestejä, joilla on teksti, aikaleima ja lähettäjä (linkki käyttäjään) ja flagi joka kertoo onko viesti poistettu ja sitten linkki viestiin johon se on vastaus (jos on).
Sitten yksittäisen käyttäjän kannalta lista kirjoitetuista viesteistä ja viesteistä, jotka ovat vastauksia näihin ja niille flagi joka kertoo onko luettu vai ei. Jäikö jotain puuttumaan?tosi.typy kirjoitti:
Sinulla on ihanan optimistinen asenne. Toivottavasti tämä korjaantuu mahdollisimman pian. Näitä keskusteluja on hankalaa käydä ilman vellikellon apua.
Valitettavasti minulta jää osa viesteistä huomaamatta. Harmi.Se vähä (hyvin vähä) mitä tämänkaltaisista alustoista ymmärrän tuo sen optimismin, koska virhetilanne johtuu todennäköisesti vain tietokannan/kantojen tai palvelimien virheellisistä keskinäisistä viittauksista. Jos noin, on viat korjattu huomisen aikana. Ja toisaalta aina kun vikatilanteista olen (ainakin minä) kyennyt riittävän hyvin antamaan aspaan yksityiskohtaista infoa, on viat korjattu nopeasti.
Mulla toimii melko hyvin, tosin koko luettu viestihistoria loistaa poissaolollaan, mutta se voi jopa olla siunaus 😂mustasusi kirjoitti:
Nyt ketjuista ei tahdo löytyä että mikä on uusi viesti, jos ei kellon aikoja katso.... Aina tulee uusia ongelmia.
Tähän ketjuun on jo hankala vastata, vaikka tietysti haluaisin.
Olen niin tottunut tuohon vellikelloon, etten oikein osaa toimia ilman sitä. Mielenkiintoista, kuinka joku huomaamaton asia nousee yht'äkkiä hyvin tärkeäksi, kun se lakkaa toimimasta.randombypasser kirjoitti:
Se vähä (hyvin vähä) mitä tämänkaltaisista alustoista ymmärrän tuo sen optimismin, koska virhetilanne johtuu todennäköisesti vain tietokannan/kantojen tai palvelimien virheellisistä keskinäisistä viittauksista. Jos noin, on viat korjattu huomisen aikana. Ja toisaalta aina kun vikatilanteista olen (ainakin minä) kyennyt riittävän hyvin antamaan aspaan yksityiskohtaista infoa, on viat korjattu nopeasti.
Mulla toimii melko hyvin, tosin koko luettu viestihistoria loistaa poissaolollaan, mutta se voi jopa olla siunaus 😂Tietokantatuotteethan ovat ihan hyviä "puolustamaan" datan eheyttä. Paljon helpompi on sössiä ylemmällä tasolla niin, että haku tehdään väärin. Eihän suomi24:n rakenne oleellisesti ole muuttunut missään vaiheessa.
scrg kirjoitti:
Tietokantatuotteethan ovat ihan hyviä "puolustamaan" datan eheyttä. Paljon helpompi on sössiä ylemmällä tasolla niin, että haku tehdään väärin. Eihän suomi24:n rakenne oleellisesti ole muuttunut missään vaiheessa.
Jokin ovela muutos on tehty, koska nyt viestihistoriani näkyy 18.1.2025 saakka, mutta uusimmat eivät näy. Ja tuo viittaisi siihen että uusimmat on tallennettu jotenkin eri tavalla.
scrg kirjoitti:
Jokin ovela muutos on tehty, koska nyt viestihistoriani näkyy 18.1.2025 saakka, mutta uusimmat eivät näy. Ja tuo viittaisi siihen että uusimmat on tallennettu jotenkin eri tavalla.
Uusien viestin ja historian näkyminen on ihan tapauskohtaista. Varsinainen ongelma on juttujen perusteella syntynyt 18.1. tai heti 19.1. puolella. Klassinen kello 0.00 päivitys?
Aiempien ongelmienkin perusteella uudet viestit tallentuvat paikkaan A ja vanhemman, jo luetut paikkaan B. Näiden kohtaaminen profiilissa on sitten se mikä tökkää, jos tökkää, yleensä.scrg kirjoitti:
Ilmoitukset omista vastauksista omiin viesteihin ilmeisesti juuri loppuivat. Aplodeja.
Laskin että olen kirjoittanut tänne n. 15000 viestiä. Keskimäärin ehkä pari sataa merkkiä. Jos tilaa menisi vajaa kB per viesti, niin kokonaisuudessaan 10 MB. Se on noin yhden valokuvan verran.scrg kirjoitti:
Ilmoitukset omista vastauksista omiin viesteihin ilmeisesti juuri loppuivat. Aplodeja.
Laskin että olen kirjoittanut tänne n. 15000 viestiä. Keskimäärin ehkä pari sataa merkkiä. Jos tilaa menisi vajaa kB per viesti, niin kokonaisuudessaan 10 MB. Se on noin yhden valokuvan verran.Kun kirjautuu, näkyy omissa viesteissä eri asioita eri käyttäjillä, mutta heti kun vastaa johonkin viestiin tai mahdollisesti vain kommentoi jotain, katoaa kaikki. Selvästi yhteys johonkin katkeaa, kun hahmo kirjautumisen jälkeen tekee toimen viestien muodossa. Jos vain kirjautuisi, ei välttämättä huomaisi mitään eroa entiseen.
Uusien viestin ja historian näkyminen on ihan tapauskohtaista. Varsinainen ongelma on juttujen perusteella syntynyt 18.1. tai heti 19.1. puolella. Klassinen kello 0.00 päivitys?
Aiempien ongelmienkin perusteella uudet viestit tallentuvat paikkaan A ja vanhemman, jo luetut paikkaan B. Näiden kohtaaminen profiilissa on sitten se mikä tökkää, jos tökkää, yleensä.En usko että itse viestit tallentuvat eri paikkaan. Yksi tavallisista käyttötapauksista on että käyttäjä menee tietylle palstalle ja sovellus palauttaa avauksista ne joihin on tuoreimmat avaukset/vastaukset. Ja sellaisella palstalla, jossa on vähemmän tavaraa kuin täällä ja vain joitain tuoreita ja joitain vanhempia ketjuja, ei näy mitään epäjatkuvuutta n. 18.1 ympärillä.
Sen sijaan voi olla oma tietorakenne johon käyttäjän omat viestit ja toisaalta omiin viesteihin tulleet vastaukset tallennetaan. Noihin on voinut tulla jokin parannusyritys. Mutta ei noihin kannata toistaa itse tekstejä vaan pelkästään viittaukset sinne missä itse tekstit sijaitsevat. Tuolla voi olla käynnissä jokin tausta-ajo joka siirtää dataa rakenteesta toiseen, mikä voi näyttäytyä niin että eri käyttäjillä sovellus näyttää toimivan eri tavoin.
Tämä sekoilu, yhdistettynä palstan touhuihin yleensäkin alkaa näyttämään sille, että tämä saitti on nähty.
Sellaiseen hyvämieliseen keskusteluun löytyy nykyään paljon parempia mahdollisuuksia, missä pistetään oikea itsensä likoon. Ei tarvitse selitellä mitään. Jos perseilee, vastaa oikealla nimellään.
Tänne saa jäädä ne tyypit kiemurtelemaan mitkä nostelee omia sekoilujaan 2010 jälkeen ja koittaa pahan lietsonnalla nostaa suosioaan. Jatkakaa ja nauttikaa.... mulle riittää... ainakin nyt toistaiseksi...
Käyn joskus pyörähtää....ehkä tuumin jotain, ehkä en...Ymmärrän fiiliksen. Tämä palstan toimimattomuus ja sekoilu on turhauttavaa. Suorastaan ärsyttävää.
Ehkä olisi taas palstatauon paikka? Ainakin vähäksi aika, kunnes saavat tämän toimimaan kunnolla.
Jään seuramaan tilannetta. Jos tämä muuttuu täysin hullunmyllyksi, lähden minäkin pienelle tuolle. Katsellaan ....
Nyt näyttää vellikello heräilevän. Eli homma alkaa taas toimia.
Vellikello toimii väärin, ainakin tänään. Se ilmoittaa omia viestejä, ei sapuvie viestejä. Outo juttu.
Tuo vaatii jo taitoa, että ovat osanneet sössiä sen noin sekaisin.tosi.typy kirjoitti:
Vellikello toimii väärin, ainakin tänään. Se ilmoittaa omia viestejä, ei sapuvie viestejä. Outo juttu.
Tuo vaatii jo taitoa, että ovat osanneet sössiä sen noin sekaisin.Vaikuttaa kyllä tahalliselta sotkemiselta. Enää ei pääse näkemään mitä on kirjoiteltu ja vastattu. Koko paikka pitäisi romuttaa ja tehdä uusiksi.
mustasusi kirjoitti:
Vaikuttaa kyllä tahalliselta sotkemiselta. Enää ei pääse näkemään mitä on kirjoiteltu ja vastattu. Koko paikka pitäisi romuttaa ja tehdä uusiksi.
Tääkin ona vastaus näkyi tuolla mun ilmoissa uutena kommenttina. 😂😭
mustasusi kirjoitti:
Tääkin ona vastaus näkyi tuolla mun ilmoissa uutena kommenttina. 😂😭
*oma
Ilmoitukset
Sinulle ei ole yhtään lukemattomia ilmoituksia.
Eikä näe enää yhtään luettuakaan ilmoitusta. Kaikki on poissa.Kaikki viestit on viety. Tämä muuttuu vaan hullummaksi.
Epätoivo valtaa palstan. Onkohan tämä osa sitä uutta palstapäivitystä?
Oikea kysymys kuuluu: S24:n palstapäivitykset, uhka, vai mahdollisuus?tosi.typy kirjoitti:
Kaikki viestit on viety. Tämä muuttuu vaan hullummaksi.
Oikea kysymys kuuluu: S24:n palstapäivitykset, uhka, vai mahdollisuus?On kuin pala itseäni olisi viety, kun ei pääse katsomaan mitä minulle on aikanaan kirjoitettu. Joo tässä on jotain hämärää kyllä.
tosi.typy kirjoitti:
Kaikki viestit on viety. Tämä muuttuu vaan hullummaksi.
Oikea kysymys kuuluu: S24:n palstapäivitykset, uhka, vai mahdollisuus?Julkisen profiilin kautta pystyy näkemään entisetkin ainakin suurimmaksi osaksi, paitsi uusimmat ei sinne päivity ja nyt eivät jostain syystä uudet viestit näy merkittynä
Ex-Lukka kirjoitti:
Julkisen profiilin kautta pystyy näkemään entisetkin ainakin suurimmaksi osaksi, paitsi uusimmat ei sinne päivity ja nyt eivät jostain syystä uudet viestit näy merkittynä
Ei pääse lukemaan, muuta kuin omat aloitukset ja ketjut. Ei näe enää niitä mitä muut ovat vastanneet, eli mistä on ennen ilmoituksen saanut. Ne on luettu, niin ne lakkaa näkymästä tuolla kellon alla olevat viestit.
Ex-Lukka kirjoitti:
Julkisen profiilin kautta pystyy näkemään entisetkin ainakin suurimmaksi osaksi, paitsi uusimmat ei sinne päivity ja nyt eivät jostain syystä uudet viestit näy merkittynä
Ennen sai luettua nekin viestit tuolta kellosta, mitkä oli poistettu modauksen toimesta. Tämä ilmeisesti haluttu estää.
mustasusi kirjoitti:
Ei pääse lukemaan, muuta kuin omat aloitukset ja ketjut. Ei näe enää niitä mitä muut ovat vastanneet, eli mistä on ennen ilmoituksen saanut. Ne on luettu, niin ne lakkaa näkymästä tuolla kellon alla olevat viestit.
heh koko ajan paranee näköjään, nyt ei tule enää uusistakaan ilmoituksia taas, hetken tuli.
On vissiin aika alkaa tuijottamaan niihin positiivisiin puoliin, eli joku varmaankin työskentelee ongelmien parissa kun kerran muutoksia tapahtuu vähän väliä, eiväthän ne oikein kohdalleen osu mutta niitä sentään käsitellään 😂.
Se vain että paikan suhteellisen vähäinen viehätysvoima ei ainakaan lisäänny tästä mitenkään, näin ainakin mitä omakohtaiseen kokemiseen tulee 🙂Ex-Lukka kirjoitti:
heh koko ajan paranee näköjään, nyt ei tule enää uusistakaan ilmoituksia taas, hetken tuli.
On vissiin aika alkaa tuijottamaan niihin positiivisiin puoliin, eli joku varmaankin työskentelee ongelmien parissa kun kerran muutoksia tapahtuu vähän väliä, eiväthän ne oikein kohdalleen osu mutta niitä sentään käsitellään 😂.
Se vain että paikan suhteellisen vähäinen viehätysvoima ei ainakaan lisäänny tästä mitenkään, näin ainakin mitä omakohtaiseen kokemiseen tulee 🙂Toimii ihan satunnaisesti tuo vellikello. Oman ketjun uusista viesteistä ei tule ainuttakaan ilmoitusta. Sitten taas tähän omaan kommenttiin kun vastaan, siitä tulee minullekin ilmoitus, että joku anonyymi on kirjoittanut, vaikka se on oma kommentti, kuten tämä tässä...
Aika naurettavaa alkaa olla ja sekaisin kuin seinäkello.
Ei toimi vellikello enkä pääse edes normaalisti profiiliini. Kirjautumaan sentään pääsin. Onpa harmillista, mutta eiköhän se kohta kuntoon tule.
Mutta pahoittelut täältäkin, jos on mennyt ohi viestejä.Nyt vellikello toimi. Ensimmäistä kertaa pariin päivään.
Kokeile, pääsetkö profiiliisi tuosta oman nikin kautta, joka näkyy viestisi vasemmassa yläkulmasa?Katos kun sä et näe kunnolla sieltä liki 2,5 metrin korkeudesta mitä ruudulla tapahtuu 😁
tosi.typy kirjoitti:
Nyt vellikello toimi. Ensimmäistä kertaa pariin päivään.
Kokeile, pääsetkö profiiliisi tuosta oman nikin kautta, joka näkyy viestisi vasemmassa yläkulmasa?NEROKASTA!
tosi.typy kirjoitti:
Kokeile, pääsetkö profiiliisi tuosta oman nikin kautta, joka näkyy viestisi vasemmassa yläkulmasa?No onpa outoa. Sain ilmoituksen viestistäsi ja pääsin vellikellosta tähän, mutta kun yritin mennä profiiliini, en enää pääsekään katsomaan ilmoituksia vaan se avaa sinivalkoisen sivun, joka on käytännössä tyhjä.
tosi.typy kirjoitti:
Kokeile, pääsetkö profiiliisi tuosta oman nikin kautta, joka näkyy viestisi vasemmassa yläkulmasa?Siis profiili toimii, viestinäkymä ei.
Siis profiili toimii, viestinäkymä ei.
Mulla ei kyllä näytä toimivan oikein profiilikaan 🤔
KORJAUS, ei toimikaan, näkyy osa vanhoista 16.1. saakka.
Aletheias kirjoitti:
Hah, sain ilmoituksen omasta viestistäni 😂
Aletheias kirjoitti:
Sun tapauksessa se ei ole ihmekään, sulla on niin paheellinen profiili 😁
Joo, just näin. Profiiliin pääsee, mutta siellä näkyy vain vanhat viestit.
Aletheias kirjoitti:
Hah, sain ilmoituksen omasta viestistäni 😂
Jep, niitä tulee osasta viestejä ja osasta ei, ihan lotolla 😂
Sun tapauksessa se ei ole ihmekään, sulla on niin paheellinen profiili 😁
Ai mut on bannattu kuin Erikan UMK-biisi Youtubesta konsanaan 😂 Mutta sellaista se on meillä paheellisilla naisilla. Maailma ei kestä meitä 😁
Aletheias kirjoitti:
Ai mut on bannattu kuin Erikan UMK-biisi Youtubesta konsanaan 😂 Mutta sellaista se on meillä paheellisilla naisilla. Maailma ei kestä meitä 😁
Sulla ja Erikalla on vain yksi ero. Sun jalat on yhtä pitkät kuin Erika 😂
Sulla ja Erikalla on vain yksi ero. Sun jalat on yhtä pitkät kuin Erika 😂
Totta, muutenhan me ollaan niin samiksia 🤣 Ei mullakaan esim. mitään olis hunajakylpyä vastaan. Sehän tekee hyvää iholle 😇 Jollet ole nähnyt niin Erika siis kylpee hunajassa (tai jossain muussa nestemäisessä) tuossa bannatussa videossa. Tai piilotettu se vaan on, ei sitä oikeasti bannattu 😊
tosi.typy kirjoitti:
Joo, just näin. Profiiliin pääsee, mutta siellä näkyy vain vanhat viestit.
Anonyyminä kirjoitettuun viestiin, tulee ilmoituks kommentista. Niitä ei ennen tullut. Mutta omaan rekattuna tehtyyn ketjuun ei tule aina kommentista mitään ilmoitusta. Saa käydä välillä itse tarkistamassa, että onko sinne joku kommentoinu jotain...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804