Ootteko törmänneet?
Vaikuttaa ensin aika pinnalliselle. Tissivakoja ja persuuskuvia caan ilmaantui ja tykkäyspyyntöjä....
Mutta kohta alkoi löytymään sellaisia ihsn fiksujskin päivityksiä... niihin kun vastaili, löytyi lisää sananlaisia...
Mä vähän innostuin. Ehkä sittenkin löytyy suht asiallinen keskustelumesta.... tosin ei oo anonyymi paikka... ehkä tää mesta on jo nähty...😃
Treads. Uusin äppi...
3
182
Vastaukset
- Anonyymi
En seuraile, joten en ole törmännyt.
- Anonyymi
Tuollaiset eivät kiinnosta yhtään, aikansa voi kuluttaa parempaan tekemiseen.
AV - Anonyymi
En oo kuullukkaan. Toisaalta mun jutut ei välttämättä vastakaikua kaipaakkaan, niin ihan sama käydä täälläkin kun tekee mieli pölistä kirjaimin. 😅
Jasu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2282544Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32119Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3221868- 1021624
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831505Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671190
- 251121
- 501053
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006