autismi, asperger, adhd ym

Anonyymi-ap

Millainen on melttarin tai shutdownin saava vanhempi. Onko sallitumpaa ns hiljainen henkinen väkivalta kuin näkyvämpi nalkutus tai raivoaminen...

5

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otsikon mukainen löytyy makuuhuoneesta.. Toivottavasti ei enää pitkään. Niin ei tarvitse miettiä mikä on sallitumpaa.

• Anonyymi

Onko kokemusta narsistista. Olen kohdannut kaikkea mahdollista henkistä väkivaltaa. Narsisti on valmis tekemään mitä vaan säilyyttääkseen omat kulissit. Narsisti on valmis uhraamaan jopa omat lapset.
      Piilonarsisti on kaikista pahin, koska kukaan muu ei näe sitä käytöstä kuin uhri. Kukaan ei tiedä ja kukaan ei usko. On todella vaikea saada apua tilanteeseen, narsisti on tehnyt uhrista hermoraunion , joka triggeröityy pienestäkin vaatimuksesta, sanasta lauseesta ilmeestä. Ne joiden pitäisi auttaa, eivät tunnista kumpi on narsisti.

• Anonyymi

Kumpikaan noista ei ole sallittua! Kokemusta on lähes täysin puhumattomasta assista parisuhteessa ja se oli sellainen kokemus että menin todella huonoon kuntoon ja siksi oli pakko erota!

• Anonyymi

Nalkutusta ja raivoamista en hyväksy keneltäkään. Se on henkistä väkivaltaa!

• Anonyymi

Onko kokemusta autismin ( ei välttis diagnoosiin tarvita mutta ominaisuuksia paljon) henkisestä väkivallasta? tähänhän yhdistyy Liiallinen tarkkuus vaativuus joustamattomuus vuorovaikutukselliset ongelmat, empatia kun se hyödyttää itseä jotenkin jopa piilonarsismin tavat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      116
      5327
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      68
      5090
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4144
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3238
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2821
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1949
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1832
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1683
    Aihe