Millainen on melttarin tai shutdownin saava vanhempi. Onko sallitumpaa ns hiljainen henkinen väkivalta kuin näkyvämpi nalkutus tai raivoaminen...
autismi, asperger, adhd ym
5
272
Vastaukset
- Anonyymi
Otsikon mukainen löytyy makuuhuoneesta.. Toivottavasti ei enää pitkään. Niin ei tarvitse miettiä mikä on sallitumpaa.
- Anonyymi
Onko kokemusta narsistista. Olen kohdannut kaikkea mahdollista henkistä väkivaltaa. Narsisti on valmis tekemään mitä vaan säilyyttääkseen omat kulissit. Narsisti on valmis uhraamaan jopa omat lapset.
Piilonarsisti on kaikista pahin, koska kukaan muu ei näe sitä käytöstä kuin uhri. Kukaan ei tiedä ja kukaan ei usko. On todella vaikea saada apua tilanteeseen, narsisti on tehnyt uhrista hermoraunion , joka triggeröityy pienestäkin vaatimuksesta, sanasta lauseesta ilmeestä. Ne joiden pitäisi auttaa, eivät tunnista kumpi on narsisti. - Anonyymi
Kumpikaan noista ei ole sallittua! Kokemusta on lähes täysin puhumattomasta assista parisuhteessa ja se oli sellainen kokemus että menin todella huonoon kuntoon ja siksi oli pakko erota!
- Anonyymi
Nalkutusta ja raivoamista en hyväksy keneltäkään. Se on henkistä väkivaltaa!
- Anonyymi
Onko kokemusta autismin ( ei välttis diagnoosiin tarvita mutta ominaisuuksia paljon) henkisestä väkivallasta? tähänhän yhdistyy Liiallinen tarkkuus vaativuus joustamattomuus vuorovaikutukselliset ongelmat, empatia kun se hyödyttää itseä jotenkin jopa piilonarsismin tavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165327
- 685090
- 914144
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 421832
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381683