Iskuvinkit naisille

Anonyymi-ap

No hei, jos haluut iskeä miehen, niin ole vaan rento, oma itses ja anna homman luistaa luonnollisesti. Ei mitään turhaa kikkailua, koska aidot tyypit huomataan. Pistä vähän hymyä peliin ja heitä vaikka joku kehu – miehet tykkää kuulla jotain positiivista, kunhan se ei oo liian päälleliimattua. Esim. “Toi sun paita on muuten aika siisti, mistä oot hankkinu?” tai “Sulla on kyllä hyvä fiilis, ootko aina näin rento?”

Katseet ja pieni flirtti toimii aina. Älä kuitenkaan tuijota kuin saaliseläintä, vaan semmonen leikkimielinen vilkasu ja hymy perään. Jos jätkä näyttää olevan messissä, niin sit voikin jo vähän heittää jotain rennompaa läppää tai kysästä jotain tilannetta koskevaa: “Täällä on kyllä meininki kohillaan, ootko usein näissä mestoissa?”

Ja hei, älä pelkää ottaa aloitetta. Jos oot kiinnostunu, anna sen näkyä! Ei tartte mitään megasuunnitelmaa – yksinkertanen “Olis hauska jutella lisää, haluutko joskus kahville?” riittää vallan mainiosti. Moni kundi diggaa siitä, että nainen tekee ekan liikkeen. Se on vaan raikasta.

Muista myös huumori! Jos pystyt naurattaa toista tai nauraa sen jutuille, se luo heti sellasta hyvää energiaa. Ei tarvi olla mikään stand-up-koomikko, mut jos tilanne on vähän jäykkä, yks kevyt vitsi voi olla just se, mikä rentouttaa fiilistä.

Kaiken pohjalla on kuitenki se, että oot oma ittes. Jos joku ei syty sun jutuille, se on vaan merkki siitä, ettei se oo sulle oikee tyyppi. Keep it chill, älä vedä överiks ja luota siihen, että just oikee tyyppi nappaa sut siinä, missä säki oot valmis nappaa sen.

89

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkäs vuoksi nämä vinkit ovat vain naisille? 😉

🦄

• Anonyymi

Siksi, koska naisetki voi tehdä aloitteita.

• Anonyymi

Olet tehnyt comebackin. Hyvä nähdä, että olet up and about taas. Sivusta hymyä

• Anonyymi

Niin, ja yksi tärkeä kysymys feministin näkökulmasta:

Onko seksuaalisen halun suora ilmaiseminen mielestäsi sallitumpaa miehelle kuin naiselle? Sallitummalla tarkoitan nyt loogisia perusteluita, en kulttuurisia konventioita.

🦄

• Anonyymi

Nyt etsittiin omaa kumppania ja tulevaa aviomiestä eli kunnon suhteeseen miksi sinä vain tarjoat seksiseuraa niin tinderissä toimitaan niin mutta nyt puhuttiin kunnon naisista ja miehistä jotka etsii elämänkumppania ei vain seksi seuraa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt etsittiin omaa kumppania ja tulevaa aviomiestä eli kunnon suhteeseen miksi sinä vain tarjoat seksiseuraa niin tinderissä toimitaan niin mutta nyt puhuttiin kunnon naisista ja miehistä jotka etsii elämänkumppania ei vain seksi seuraa

Eikö iskeminen nimenomaan tarkoita seksiseuraa?

🦄

• Anonyymi

ei oo mitään loogista syytä, miks miehen pitäs saada näyttää halunsa helpommin ku naisen. Molemmat on ihan yhtä inhimillisiä tyyppejä, joilla on omat fiilikset ja halut, eikä sukupuolella pitäis olla mitään väliä siinä, miten niitä ilmastaan.

tää koko juttu, et miehen halut ois jotenkin "normimpi" juttu, kumpuaa vaan jostain ikiaikasista roolimalleista, joissa miehet on ne, jotka tekee aloitteet, ja naisten pitäis olla muka jotenkin viileitä ja odottaa. Mut hei, se on pelkkää pölyistä menneisyyttä, ei mitään oikeeta logiikkaa.

Halujen ilmaisu on loppupeleissä ihan vaan viestintää – tyyliin "Hei, mä diggaan susta, mitä mieltä sä oot?" – eikä siinä pitäis olla mitään sukupuolivärikoodia. Se, et naisten avoimuutta haluissaan pidetään joskus "rohkeena" tai "uhkaavana," kertoo enemmän muiden ahtaista ajattelutavoista ku siitä, miten maailma oikeesti toimis, jos kaikki sais vaan olla aidosti omia itsejään.

ei oo mitään järkevää syytä, miks miehen pitäis saada sanoa "mä haluun sua" helpommin ku naisen. Jos molemmat on reiluja, kunnioittavia ja cool, niin antaa palaa vaan, oli sukupuoli mikä tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

No ei vaan iskeminen tarkoittaa esim tyttö iskee pojan omakseen tai toisin päin ja seksi eli mies saa kivalta naiselta niin haluu saada joka päivä eli seurustelu alkaa

• Anonyymi

Mikään ei ole naisessa yhtä vastenmielistä kuin feminismi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta. Ei kaikkien mielestä. Se on hyvä keino karsia ikävät tyypit pois, vaikken oikeesti edes ole feministi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei oo mitään loogista syytä, miks miehen pitäs saada näyttää halunsa helpommin ku naisen. Molemmat on ihan yhtä inhimillisiä tyyppejä, joilla on omat fiilikset ja halut, eikä sukupuolella pitäis olla mitään väliä siinä, miten niitä ilmastaan.

tää koko juttu, et miehen halut ois jotenkin "normimpi" juttu, kumpuaa vaan jostain ikiaikasista roolimalleista, joissa miehet on ne, jotka tekee aloitteet, ja naisten pitäis olla muka jotenkin viileitä ja odottaa. Mut hei, se on pelkkää pölyistä menneisyyttä, ei mitään oikeeta logiikkaa.

Halujen ilmaisu on loppupeleissä ihan vaan viestintää – tyyliin "Hei, mä diggaan susta, mitä mieltä sä oot?" – eikä siinä pitäis olla mitään sukupuolivärikoodia. Se, et naisten avoimuutta haluissaan pidetään joskus "rohkeena" tai "uhkaavana," kertoo enemmän muiden ahtaista ajattelutavoista ku siitä, miten maailma oikeesti toimis, jos kaikki sais vaan olla aidosti omia itsejään.

ei oo mitään järkevää syytä, miks miehen pitäis saada sanoa "mä haluun sua" helpommin ku naisen. Jos molemmat on reiluja, kunnioittavia ja cool, niin antaa palaa vaan, oli sukupuoli mikä tahansa.

Ihanaa. Siinä on sukupuolten välistä tasa-arvoa kannattava henkilö. 😍

Minä pidän suunnattomasti tavasta, jolla arvostat kaikkia sukupuolia! 🤗🌟🥂💐🔥🌞🦩🍉🍧🎡🎊🪔🎨💡💰🧸💄💎

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa. Siinä on sukupuolten välistä tasa-arvoa kannattava henkilö. 😍

Minä pidän suunnattomasti tavasta, jolla arvostat kaikkia sukupuolia! 🤗🌟🥂💐🔥🌞🦩🍉🍧🎡🎊🪔🎨💡💰🧸💄💎

🦄

Arvostan kumpaakin sukupuolta. Feministit ovat vastenmielisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään. Sehän on vain hyvä, että tuot tuon esille selkeästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti täällä ei ole ketään feministiä paikalla. 🤭

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään. Sehän on vain hyvä, että tuot tuon esille selkeästi.

Minustakin on hyvä kun joku tunnustautuu feministiksi. Helpompi vältellä sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minustakin on hyvä kun joku tunnustautuu feministiksi. Helpompi vältellä sellaista.

Sithän sulla ei ole mitään ongelmaa. Sanot vaan ton aiemmin sanomas ja se riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mä yrittän muistaa aina sanoa olevani feministi, vaikken siis oikeesti ole. Se on vaan toisinaan vähän hankala muistaa, mutta sun kaltasten on helpompi muistaa sanoo omanne, ku se on kerta totta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Miksi sen pitäisi tarkoittaa vain sitä? Eikö se voi olla ihan normi lähestyminen tutustumis mielessä? Jostainhan se on lähdettävä liikkeelle, jos joku jossain kiinnostaa enemmänki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

Muista säkin sanoa toi aina ääneen, niin sit kaikki hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sen pitäisi tarkoittaa vain sitä? Eikö se voi olla ihan normi lähestyminen tutustumis mielessä? Jostainhan se on lähdettävä liikkeelle, jos joku jossain kiinnostaa enemmänki.

En itse kuvaa sanalla "iskeminen" muuta kuin seksiseuran etsimistä. Tämä on puhtaasti semanttinen päätös. Pahoittelen. 😁

🦄

• Anonyymi

Onko sinulla yksisarvinen olemassa joku poikkeus näistä säännöistä, joka ei ikäänku mahdu feministisen sateenvarjosi alle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Gallupin kirjoittanut palstasetä hyppää mielessään vasta jälkikäteen ns

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Molemmat on ihan yhtä inhimillisiä tyyppejä, joilla on omat fiilikset ja halut, eikä sukupuolella pitäis olla mitään väliä siinä, miten niitä ilmastaan.” Oletpa sinä palstasrtä joviaalilla tuulella tänään. Oikein inhimillisiä tyyppejä. Ihan onnen omenana lukee tällaista legitimaatiota👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla yksisarvinen olemassa joku poikkeus näistä säännöistä, joka ei ikäänku mahdu feministisen sateenvarjosi alle?

Niin mistä säännöistä? Lainsäädäntöä noudatan kyllä!

Mutta kyllähän tässä on mm. kristinusko heitetty henkilökohtaiseen romukoppaan mm. siksi, ettei se ota naisia huomioon tarpeeksi.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se kenellekin tarkoittaa siitä viis, mutta toisaalta netissä rutiseva setämies luulee suuria itsestään jos kokee, että tällainen lausunto kääntää takin. Akateeminen ja valkoinen feminismi on monesti kyllä vähän banaalia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Sinä et kyllä taida oikeasti edes olla sitä. Et ainakaan intersektionaalinen sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

Ny sait varmaan vaka vanha Väinämöinen monen naisen miettimään arvojaan uusiksi. Lol pökö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et kyllä taida oikeasti edes olla sitä. Et ainakaan intersektionaalinen sellainen.

Niin, täällä netissä kannattaa suhtautua varauksella kaikkeen.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, täällä netissä kannattaa suhtautua varauksella kaikkeen.

🦄

Myös irl kannattaa usein suhtautua hieman varauksella siihen mitä ihmiset kertoilevat.

• Anonyymi

Noinhan se on. Heillä yleensä olisi halutessaan olisi nainen vaikka joka sormelle ja varpaalle.

• Anonyymi

Se on totta. 😍

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoidaan sitten uudelleen.

Eli: Feministimiehet taas, he ovat aivan vastustamattomia! <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoidaan sitten uudelleen.

Eli: Feministimiehet taas, he ovat aivan vastustamattomia! <3

Juu, ja tähän vastasin yllä, että se on totta. 😍

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Ei olis uskonut feministi tarjoo vain seksipalveluita ja haluaa olla tinderimiesten seksilelu no kaikkea sitä oppii niin luulo ei ole tiedon väärtti luulin sinua kunnon naiseksi voi voi sentään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olis uskonut feministi tarjoo vain seksipalveluita ja haluaa olla tinderimiesten seksilelu no kaikkea sitä oppii niin luulo ei ole tiedon väärtti luulin sinua kunnon naiseksi voi voi sentään

Miksi ei voisi tarjota? Sinulla on muuten erikoinen käsitys seksityöntekijöistä, kun pidät heitä leluina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen kuin alat puhua naisille vähän ystävällisemmin he kiertävät sinut kaukaa.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen kuin alat puhua naisille vähän ystävällisemmin he kiertävät sinut kaukaa.

🦄

No anteeksi mutta tuon kuvan nyt vain sain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No anteeksi mutta tuon kuvan nyt vain sain

Ei se minua haittaa. ☺️ Minä tiedän kuka olen ja mikä on minulle tärkeää.

Sanoin vain ystävällisen neuvon: ellet kohtele muita hyvin, he häipyvät elämästäsi ja tulevat takaisin vasta sitten, kun osaat kohdella heitä paremmin.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin vain ystävällisen neuvon: ellet kohtele muita hyvin, he häipyvät elämästäsi ja tulevat takaisin vasta sitten, kun osaat kohdella heitä paremmin.

🦄

Anteeksi en riidellä kanssasi halua eikä haukkumaan halunnut tehdään sovinto

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Piti tarkoittaman yleisesti eli en tarkoittanut sinua henkilökohtaisesti eli anteeksi kyl sinä hyvä nainen olet ja sinusta joku onnen pekka saa hyvän naisen sinusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi en riidellä kanssasi halua eikä haukkumaan halunnut tehdään sovinto

Tästä sivusta toteat, että kuule Välis mitä merkitystä sun anteeksipyynnöilläsi on? Sä tulet kuitenkin taas päästelemään noita aivopierujasi ja kommenttejasi hetken päästä uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mistä säännöistä? Lainsäädäntöä noudatan kyllä!

Mutta kyllähän tässä on mm. kristinusko heitetty henkilökohtaiseen romukoppaan mm. siksi, ettei se ota naisia huomioon tarpeeksi.

🦄

Kaikki siis romukoppaan sellaisenaan missä naisena oleminen on jotenkin väheksyttyä. Sääli ettei 2000 vuotta sitten oikein osattu elää tämän ajan hengessä vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki siis romukoppaan sellaisenaan missä naisena oleminen on jotenkin väheksyttyä. Sääli ettei 2000 vuotta sitten oikein osattu elää tämän ajan hengessä vielä.

Juuri näin. Tämä on hyvä neuvo.

Ja ongelma on todennäköisesti vanhempi kuin 2000 vuotta.

🦄

• Anonyymi

Tuossa ontuu ainakin tuo kohta: ”vaan semmonen leikkimielinen vilkaisu ja hymy perään.” Tuo ei toimi paikoissa, joissa on paljon muitakin ihmisiä ja jos vielä muutkin naiset tekevät noin. Eihän sitä silloin pysty erottamaan onko ystävällisyyttä vai mitä ja mitä oikein tilanteessa halutaan.

• No tuo on varmasti totta. Tosin minä oon sen verran vammanen muutenkin, etten tiedä koskaan, onko se hymyily ja silmiin katsominen mitään muuta kuin ystävällisyyttä.
        Ei sitä tule tutuksi, jos ei voi olla jossain samassa tilassa ja jutella mukavia ja useamman kerran näin, että kaikki se turha jännittäminen katoaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No tuo on varmasti totta. Tosin minä oon sen verran vammanen muutenkin, etten tiedä koskaan, onko se hymyily ja silmiin katsominen mitään muuta kuin ystävällisyyttä.
        Ei sitä tule tutuksi, jos ei voi olla jossain samassa tilassa ja jutella mukavia ja useamman kerran näin, että kaikki se turha jännittäminen katoaa.

Tuo on aivan totta. Ei katseilla saada yhteyttä aikaan. Tai jos halutaan saada jotain alkuun, niin mielummin rohkeutta ja avoimuutta viestittäviä katseita. Mut tosiaan, selvyyden vuoksi ei ole puhumisen voittanutta, ilman puhetta jää aina jotain hampaankoloon ja mitä useammin, sen vapautuneempaa.

• Anonyymi

Riittää kunhan tulee vaan juttelemaan pidemmäksi aikaa ja kysyy yhteystietoja. Jos lähtee lyhyen juttelun jälkeen pois, niin oletan kiinnostuksen vaan loppuneen, ellei tule myöhemmin takaisin. Toimii ainakin ujoon minuun.

• Anonyymi

Käykö piereminen ensitreffeillä?

• Anonyymi

Mitähän veikkaat? Ei ole kukaa kieltänyt, mutta varmasti se ei tee hyvää vaikutusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän veikkaat? Ei ole kukaa kieltänyt, mutta varmasti se ei tee hyvää vaikutusta.

Just. Emmä sit ala

• Anonyymi

Kumpaa päätä tarkoitat?

• Anonyymi

"No hei, jos haluut iskeä miehen, niin ole vaan rento, oma itses ja anna homman luistaa luonnollisesti. Ei mitään turhaa kikkailua, koska aidot tyypit huomataan. Pistä vähän hymyä peliin ja heitä vaikka joku kehu".

Ensiksi sanot, että ole oma itsesi ja heti sen jälkeen sano, että pitää alkaa esittää.

• Anonyymi

Mä ihmettelin vähän samaa. Ensiksi kehotettiin olemaan oma itsensä ja sitten kehotettiin esittämään, näin ainaki omasta näkökulmastani katottuna, ja esittäminen jatku ihan loppuun saakka. Vinkit on kai sit tarkotettu vain naisille, jotka ovat omana itsenään tollasia kuvatun kaltasia. Vai onkohan oletus, että kaikki naiset olisivat tuollaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ihmettelin vähän samaa. Ensiksi kehotettiin olemaan oma itsensä ja sitten kehotettiin esittämään, näin ainaki omasta näkökulmastani katottuna, ja esittäminen jatku ihan loppuun saakka. Vinkit on kai sit tarkotettu vain naisille, jotka ovat omana itsenään tollasia kuvatun kaltasia. Vai onkohan oletus, että kaikki naiset olisivat tuollaisia.

Paljon jaksat nähdä taas palstan setä vaivaa oman tekstisi analysoimiseksi tässä dialogissa itsesi kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon jaksat nähdä taas palstan setä vaivaa oman tekstisi analysoimiseksi tässä dialogissa itsesi kanssa

Ja sä jaksat nähdä kauheasti vaivaa kirjoitellaksesi joka väliin tolle kuvitteelliselle palstasedälle.

• Anonyymi

Onneksi miehet ovat niin erilaisia, että kiinnostuvat mitä kummallisimmin.
      En ole alkuunkaan iskijätyyppiä. Pelkkä yritys menisi jotenkin säälittävästi pieleen.
      Mutta kokemuksista.
      Hieman hiljaisessa ravintolassa kyllästyneisyys, posket täyteen ilmaa pullistelu kuin sammakko ja kahvin juonti loi arvaamatta kiinnostusta.
      Pakoilu ravintolan toiselle puolelle sai kaksi miestä kisaamaan.
      Lainassa ollut lapsen tarrakukkaro baaritiskillä herätti keskustelua.
      Hymyily, kun tanssitaan, sillä minullehan ei hymyillä ja siitä vuosikausia yhdessä.
      Yllättävät ujot kumarrukset, et lähdenkö tanssiin, sillä täytyyhän naisen olla tosi pelottava otus, kun sitä lähestytään ja siitäkin kymmenet vuodet yhdessä.
      Vilma
      Miehet. Lähestykää naisia sillä varauksella, että saatte kenties kummallisen pallon jalkaanne, jota rakastatte.

• Anonyymi

Oletko miettinyt naisia internetissä esittävä mies viedä prosessia tai PROJEKTIA😉 koskaan pidemmälle suhteessa näihin makaabereihin kirjoitelmiin? Vintin ilmanvaihdon toki arvioivat ensin, joten ei toivoakaan olisi sinulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko miettinyt naisia internetissä esittävä mies viedä prosessia tai PROJEKTIA😉 koskaan pidemmälle suhteessa näihin makaabereihin kirjoitelmiin? Vintin ilmanvaihdon toki arvioivat ensin, joten ei toivoakaan olisi sinulla.

13:43
        Sulla on ongelmia sukupuolen kanssa.
        Eihän näitä juttuja kukaan aikuinen voi vakavasti ottaa ohjenuoraksi.
        Päivän kevennyksiä korkeintaan.
        Vilma
        Joku täällä jahtaa kaiken aikaa jotain gubbea. Kyllä tulee aika aika pitkäksi. Tautologialla on merkitystä, kuten pilkulla ja nollalla....huh ja hih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13:43
        Sulla on ongelmia sukupuolen kanssa.
        Eihän näitä juttuja kukaan aikuinen voi vakavasti ottaa ohjenuoraksi.
        Päivän kevennyksiä korkeintaan.
        Vilma
        Joku täällä jahtaa kaiken aikaa jotain gubbea. Kyllä tulee aika aika pitkäksi. Tautologialla on merkitystä, kuten pilkulla ja nollalla....huh ja hih

Mä pidän sun tavasta kirjoittaa fragmentaarisia mutta paljon puhuttelevia lauseita. Ne herättävät uteliaisuutta ja kiinnostusta tekstiä kohtaan, toisin kuin pitkät kaiken kertovat selostukset joita täällä näkee. Ne tyhjentävät pajatson ja jättävät kylmäksi. Kirjoittajasta ne tekevät tylsän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä pidän sun tavasta kirjoittaa fragmentaarisia mutta paljon puhuttelevia lauseita. Ne herättävät uteliaisuutta ja kiinnostusta tekstiä kohtaan, toisin kuin pitkät kaiken kertovat selostukset joita täällä näkee. Ne tyhjentävät pajatson ja jättävät kylmäksi. Kirjoittajasta ne tekevät tylsän.

14:55
        Kiitos. Kiva, kun ymmärrät. Sehän on vuorovaikutuksen tavoite.
        Hyvää päivänjatkoa.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

14:55
        Kiitos. Kiva, kun ymmärrät. Sehän on vuorovaikutuksen tavoite.
        Hyvää päivänjatkoa.
        Vilma

Hyvää päivänjatkoa ja tätä loppuviikkoa myös sinulle, Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä taas väittäisin että ei kannata mennä arvostelemaan muiden ilmanvaihtoa silloin kun omalla ullakolla on varsin heikko valaistus ellei jopa pimeää :D

• Anonyymi

Okei. Mä voin allekirjottaa ton alotuksen ekan lauseen ja sitte tossa myöhemmin kirjotetun, että naisetkin voi tehä alotteita. Oukeastaan kaikkeen muuhun alotuksessa sanottuun mun on kuitenki pakko todeta, että jos mä tekisin noin, niin se olis kyllä teennäisintä ikinä.

• Anonyymi

Ei siis toimi suomalaisiin arkoihin introvertteihin nämä vinkit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole arka enkä kyllä kovin introverttikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen pikemminkin suomalaiseksi varsin sosiaalinen ja puhelias. Small talk on mulle helppoa ja ihan normaalia. Ei sinä ole mitään ihmeellistä. En ole yhtään arka, mutta valikoiva kyllä seurani suhteen. Tuollainen aloituksen tyhjänpäinen sievistely ja teatteri on vain luonteelleni täysin vierasta.

• Anonyymi

suomalaisten, varsinkin introverttien, lähestymistyyli on yleensä aika varovainen ja vähemmän suoraviivainen. Täällä ei oikein pelata jollain jenkkityylisellä flirttailulla tai rohkeilla avauksilla, koska se koetaan helposti "feikiksi" tai liian päällekäyväksi. Suomalaisessa kulttuurissa arvostetaan aitoutta ja sellaista luontevaa, hiljaista yhteyden syntymistä – small talk on meille vähän vierasta, ja moni kokee suorien aloitteiden pelottavan liikaa.

Ehkä näihin vinkkeihin pitäis ottaa enemmän mukaan se suomalainen konteksti ja miettiä, miten introvertti nainen vois lähestyä miestä omalla tyylillään, ilman että se tuntuu pakotetulta. Esimerkiksi:

Katsekontakti ja hymy: Suomessa katsekontakti on iso juttu, ja pienellä hymyllä voi sanoa enemmän kuin sanoilla. Ei tarvii mennä suoraan puhumaan, mutta semmonen "huomasin sut" -hetki voi jo avata pelin.

Luontevat tilannekeskustelut: Suomessa moni tykkää siitä, että keskustelun avaus liittyy tilanteeseen. Esim. jos ootte samassa jonossa tai samassa tapahtumassa, heitä jotain tyyliin: "Onpa täällä paljon porukkaa" tai "Ootko käyny täällä ennen?" Näin ei tarvii pelätä, että kuulostaa teennäiseltä.

Anna asioiden kehittyä rauhassa: Suomalaisessa kulttuurissa mennään usein hitaasti, joten sen sijaan että hyppää suoraan asiaan, voi olla fiksumpaa luoda rauhassa luonteva keskustelu ja katsoa, mihin se johtaa.

Ole oma itsesi, mutta uskalla vähän avata peliä: Moni suomalainen nainen sanoo, että "olen vaan oma itseni," mutta joskus se voi olla myös keino pysyä mukavuusalueella eikä ottaa pientä riskiä. Ei se tarkoita, että pitäis esittää jotain muuta, mutta ehkä olla rohkeasti oma itsensä – eli jos kiinnostaa, niin antaa sen näkyä vaikka vähän pienellä flirttailulla tai kehulla.

• Anonyymi

Toi katse ja hymy ei ole mun juttu ollenkaan noin niinkuin viestittämisessä.
        Pikemminkin välttely.
        Joskus joku ystäväni harjoitti tuota ja mua hävetti.
        Todella pää kallellaan, räpsräps ja hymy.
        Miksi?
        Tyrkky?
        Mutta on ystäviä, joiden kanssa lepäävä katse on sellainen avoimuuden ja vastaanottamisen symboli: hei mä huomaan, että olet siinä.
        Vilma
        Nämä meidän soidinkuviot ovat ehkä omituisia, mutta mitä välii.
        Tuo hiljainen yhteyden löyttyminen on aika osuva, hyvä kuvaus.
        Tavallaan kukaan ei saisi huomata. Ensin ykkösvaihteella jonkin aikaa ja sitten pian nelosella.
        Mua vähän naurattaa nuo eleasiantuntijat, mitä virkaanastujaisissa ja muulloin tulkitsevat....

• Anonyymi

Tässä iskuvinkit naisille yhdenillan juttuihin.

Ei tarvitse olla liian tyrkky, sillä niin pelimiehet kuin rumemmatkin kuolaajat haluavat nylkyttää kaikkea mikä liikkua. Voit jopa olla hivenen varautunut tai ujo, kyllä se pelimies jossain välissä miettii, että millaistakohan sitä olisi nusaista tuonkin kanssa. Vuorosi tulee, kun olet kärsivällinen.

Kun komea ja kokenut pelimies sitten tulee juttusille, niin hän kyllä pyyhkäisee jalat alta, ja saat kokea WOW-efektin. Kaikki tapahtuu kuin itsestään ilman omaa aktiivisuutta. Sitten huomaatkin jo olevasi pelimiehen kynnettävänä, jos et miehen kotona, niin ainakin työpaikan vessassa. Mutta tämä ei tietenkään tarkoita parisuhdetta, sillä maailma on naisia täynnä ja tosi pelimies joutuu jakamaan itsensä kaikkien kanssa. Jos haluat sitten kostaa, niin voit toki kertoa hänen vaimolleen: Mutta todennäköisesti vaimo jo tietää, että miehellä on muitakin ja hiljaisesti hyväksyy asian.

• Anonyymi

Käsityksesi naisen seksuaalisuudesta on kovin mieskeskeinen. Jos nainen hakee seksiä, hän hakee nautintoa. Viestissäsi ei puhuta sanallakaan naisen nautinnosta. Miksi?

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsityksesi naisen seksuaalisuudesta on kovin mieskeskeinen. Jos nainen hakee seksiä, hän hakee nautintoa. Viestissäsi ei puhuta sanallakaan naisen nautinnosta. Miksi?

🦄

"saat kokea WOW-efektin. Kaikki tapahtuu kuin itsestään ilman omaa aktiivisuutta"

Siinähän se on tiivistettynä sekä naisen seksuaalisuus että nautinto, kun kaikki vain tapahtuu. Taisit itsekin vasta myöntää kuinka komean ja suositun miehen huomio sai hormoonisi jylläämään.

• Anonyymi

Kuulehan sinä pelimiesten uskontokuntaan kuuluva, et voi olla lainkaan varma, että kiinnostaa tai vedät millään lailla puoleesi, vaikka olisi Stockan ykköset niskassa ja saapastelisit itsesi yliarvioiden.
        Kuule. Menee ihan komiikaksi.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"saat kokea WOW-efektin. Kaikki tapahtuu kuin itsestään ilman omaa aktiivisuutta"

Siinähän se on tiivistettynä sekä naisen seksuaalisuus että nautinto, kun kaikki vain tapahtuu. Taisit itsekin vasta myöntää kuinka komean ja suositun miehen huomio sai hormoonisi jylläämään.

Sulla on kummallinen käsitys myöskin siiyä mikä tuottaa naiselle wow efektin. Tuo tarinasi mies on enrmmän niitä, jotka aiheuttaavat "ei v.ttu taas tollanen urpo" efektin.

• Anonyymi

Ei tarvitse olla yhtään tyrkky ja silti pelimiehet on helppo kiertää kaukaa ja löytää kunnollisia miehiä.

• Anonyymi

Enpä ole koskaan työpaikan vessassa harrastanut seksiä enkä kyllä koe siinä asiassa menettäneeni yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole koskaan työpaikan vessassa harrastanut seksiä enkä kyllä koe siinä asiassa menettäneeni yhtään mitään.

En ole ylipäänsä koskaan harrastanut seksiä vessassa. Minäkään en koe menettäneeni siinä yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuollainen ei aiheuttaisi minussa wow-efektiä, enkä ole koskaan kokenut, että asiat vain tapahtuisivat.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuollainen ei aiheuttaisi minussa wow-efektiä, enkä ole koskaan kokenut, että asiat vain tapahtuisivat.

🦄

Samaa tuossa mietin, että ei mun elämässäni ainakaan ole koskaan mikään vain tapahtunut, ja hyvä niin. Enemmän mä olen kokenut miesten olevsn niitä tuulissa sinne tänne seilaavia, mutta eivät tietenkään kaikki. Itselleni tuollainen "asiat vain tapahtuvat" olisi varsin vastenmielinen kokemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ylipäänsä koskaan harrastanut seksiä vessassa. Minäkään en koe menettäneeni siinä yhtään mitään.

On erilaisia kylpyhuoneita, joissa seksi voi olla erittäinkin kivaa tai vähintään tyydyttävää 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On erilaisia kylpyhuoneita, joissa seksi voi olla erittäinkin kivaa tai vähintään tyydyttävää 😀

Nyt puhuttiinkin vessasta. En ole kuullutkaan työpaikoilla yleisesti olevan kylpyhuoneita vessoina. Aika outoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt puhuttiinkin vessasta. En ole kuullutkaan työpaikoilla yleisesti olevan kylpyhuoneita vessoina. Aika outoa.

Ehkä aloittajalla on sellainen? Mutta kommentoinkin sulle tuohon vessakommenttiin. Kylppärissäkin on aika usein yleensä se vessaosio siinä hollilla 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä aloittajalla on sellainen? Mutta kommentoinkin sulle tuohon vessakommenttiin. Kylppärissäkin on aika usein yleensä se vessaosio siinä hollilla 😂

Minä kirjoitin vessoista vastauksena tähän "jos et miehen kotona, niin ainakin työpaikan vessassa". Eivät tähän kyllä nyt liity kylpyhuoneet mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mitään niin epäeroottista paikkaa kuin wc tai siivouskomero.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kirjoitin vessoista vastauksena tähän "jos et miehen kotona, niin ainakin työpaikan vessassa". Eivät tähän kyllä nyt liity kylpyhuoneet mitenkään.

Nyt menee puurot ja vellit sekaisin 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt menee puurot ja vellit sekaisin 😂

Ainakin tuolla kylpyhuonetyypillä selvästi menee. En ymmärrä miten voi olla noin vaikeaa tajuta mikä on vessa.

• Anonyymi

Valomerkin jälkeen nainen kysyy mieheltä lähdetkö mukaan, takaa naiselle varman saannin.
      Koskaan en ole hetkeäkään epäröinyt.

• Anonyymi

99%:sti ei takuulla takaa saamista.

• Anonyymi

Tai sitten vain tekee niinkuin Lily Phillips.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      226
      4553
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3399
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1965
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      7
      1726
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1237
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1199
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      100
      934
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      767
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63