Joka on myös Aikion Leon siskona tunnettu on ollut sentään SAAMELAISIA OLLUT VANKILASSA EDUSTAMASSA.
Hän kertoi minulle, että hän oli mennyt naimisiin vankilassa. Hän oli muka vaatinut mitätöimään avioliiton seuraavana päivänä, koska hän ei ollut kuulemma halunnut sitä miestä.
Hän kävi minun luona kylässä ja kertoili aina juttuja. Minusta oli tietenkin hauska kuunnella hänen mies seikkailuja.
Vangin kanssa hän meni lopulta naimisiin Sörkässä ja he erosivat kyllä myöhemmin, kun mies vapautui. Minä olin kyllä tuo joka sanoi miehelle, että: Minä suosittelen muuttamaan Ivalosta pois ja ottamaan eron, koska sinä istut vankilassa kohta uudestaan MURHASTA JOS TUON KANSSA JATKAT AVIOLIITTOA.
Minä olin hänen ainut tuttu joka tiesi, että hän oli ollut vankilassa ja mitä hän oli tehnyt.
Hän oli ollut päihtyneenä ja käyttänyt vielä huumeita ja selvinpäin hän tuskin olisi edes tehnyt sitä, mutta minä tunsin hänen vaimonsa ja tiesin, että hän kyllä pystyy mihin vaan.
Lenny Larson oli kerran varastanut Porokisojen aikana Ranta-Marissa jonku poromiehen lompakon ja menny vessaan jossa oli tunkenut rahat alushousuihin ja heittänyt lompakon vessanpönttöön.
Joku oli nähnyt sen, että oli varastanut sen lompakon. Lenny Larson oli juossut täysillä Ranta-Marin läpi ja suoraan sieltä isosta terassin ikkunasta ulos hankeen josta hän oli juossut järven yli kotia. En minä tiedä miten tuo juttu päätyy, mutta Lenny Larson itse kertoi minulle ja väitti minulle, että HÄN EI OLLUT TEHNYT MITÄÄN!
Minä vaan kuuntelin ja nauroin koska minä näin samaan aikaan SIELUJENI SILMILLÄ TILANTEEN, kun INARIN KAUNEIN NAINEN NINJANA HYPPÄÄ IKKUNASTA ULOS JA KIITÄÄ JÄRVEN YLI!
Lenny Larson oli mennyt Simoon kala kouluun ja siellä hän kertoi hypänneensä sen AINOAN RAVINTOLAN ISOSTA IKKUNASTA LÄPI.
Minä kysyin, että: Mitähän olit tehnyt, kun noin kiire oli taas että et ovesta ehtinyt taaskaan ulos?
Ei hän ollut taaskaan TEHNYT MITÄÄN.
Hän oli jonku miehen kanssa pistänyt tulet jonku tyhjän asunnon lattialle josta hän joutui vasta vankilaan. Hän kertoi, että mies oli käyttänyt huumeita.
Minä sanoin hänelle, että; Olipa yllätys ja hän on varmaan MAAILMAN ONNELLISIN MIES, kun selviää ja tajuaa kenen kanssa on huume päissään nussinut viettää ROMANTTISTA iltaa sekä tehnyt tulet niin hänen rakkaus EI PÄÄSE PALELTUMAAN.
Eräs KAUNIS NAINEN INARISTA
5
236
Vastaukset
- Anonyymi
Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen on yleensä kiellettyä, vaikka tieto olisi todenmukainen. Eräissä tilanteissa sananvapaus ja yksityisyyden suoja voivat olla ristiriidassa. Julkisuuden henkilöiden yksityisyyttä voidaan arvioida toisin perustein, jos yksityisellä tiedolla on yhteiskunnallista merkitystä. Levittäminen tarkoittaa yksityisen tiedon saattamista julkisuuteen tavalla, joka aiheuttaa kärsimystä ja vahinkoa loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Kunnianloukkaus taas tarkoittaa valheellisen tiedon levittämistä loukkaavalla tavalla.
- Anonyymi
Juuri näin ja tämän yhden henkilön palstakirjoittelulle on saatava loppu.
- Anonyymi
Innostuu vain enemmän.
- Anonyymi
Avokado sanomAasslaakka.
- Anonyymi
Onko siellä kaikki Aikioita?
Tuntuu,että sisäsiittoiset Aikioit aina ja missä vain?
Onko siellä muita sukunimiä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k46732Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702